Wśród używanych samochodów do 80 000 złotych trafiają się już auta demonstracyjne, z symbolicznym przebiegiem. Jest sporo dostawczych i dużych osobowych (minivany, suvy). Specjalizujemy się w używanych od osoby prywatnej, od pierwszego właściciela.
Wybór aut używanych do 80 tysięcy złotych z salonu. Są samochody z symbolicznym przebiegiem, z pierwszej ręki; trafiają się demonstracyjne. Mamy na placu 23 sprawdzonych osobowych i dostawczych używanych w cenie do 80 000 złotych, nawet z 2024 roku.
Za 80 000 zł można mieć i nowego SUV-a z Chin, i używane BMW. O zaletach każdego z podejść piszemy pod ofertami.
Przy koszcie zakupu samochodu używanego w komisie dealerskim w okolicach 80000 złotych oszczędzasz u nas 1600 zł na podatku PCC, jako że kupujesz od przedsiębiorcy.
Znalezionych samochodów: 23.
cena netto
cena netto
cena netto
cena netto
cena netto
cena netto
cena netto
cena netto
cena netto
cena brutto
cena netto
cena netto
cena netto
OFERTA DNIA
cena brutto (faktura vat-marża)
cena netto
cena netto
cena netto
cena netto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena netto
- zależy od stanu, przebiegu, modelu.
BAIC - za podaną kwotę można mieć nowy samochód, Baika Trójkę. Nowy samochód - zawsze pewniejszy, nikt nim nie jeździł, nie zużył. Może mieć nowszej generacji systemy pokładowe niż kilkulatek. Na miejscu możesz dobrać małe finansowanie - kredyt/leasing.
BMW - Nowego, dużego samochodu za podaną kwotę nie kupimy, ale 80 tys. PLN to już niemały budżet na używane auto premium. Taki zakup ma plusy:
Nawet w cenie do 80 000 zł trafiają się na szerokim rynku motoryzacyjnym pojazdy z wadami. Jeśli kupować, to tam, gdzie sprzedający będzie respektował gwarancję, rękojmię, na przykład u dealera. Przykład: Potrzeba przejechać kilka tysięcy kilometrów, żeby wykryć silnik biorący olej, a zdarzają się silniki z przebiegami 45, 55, 60 tys. km, zwłaszcza delikatniejsze trzycylindrowe, spalające już zauważalne ilości oleju. Wymiana jednostki napędowej to wydatek 20-30 tys. złotych, ponieważ nie każdy silnik da się naprawić. Bywają to egzemplarze zaraz po zakończeniu gwarancji producenta.
Zobacz także
Bydgoszcz, Częstochowa, Gdańsk, Grójec, Janki, Jawczyce, Katowice, Kraków, Lublin, Łomianki, Łódź, woj. mazowieckie, Nadarzyn, Piaseczno, Płock, Poznań, Radom, Rawa Maz., Siedlce, Sochaczew, Szczecin, Tarczyn, Toruń, Warszawa-Puławska, Wrocław
Astra J, Astra K, Corsa, Crossland X, Grandland X, Insignia, Meriva, Mokka, Vivaro, Movano, Zafira, BAIC, Mitsubishi Kielce, SsangYong, Auta Japońskie, Koreańskie, Małe / Miejskie, Suvy / Crossovery
Najdłużej działający Autoryzowany Serwis OPEL w Warszawie
03.2025
Wydaje się, że Dixi‑Car jest najdłużej działającą obecnie Autoryzowaną Stacją Obsługi OPEL w Warszawie. Doświadczenie załogi ma ogromne znaczenie. Szczególnie w serwisie znajomość marki, jej niuansów, wpływają na jakość, szybkość i skuteczność.
I temat dotyka tak umiejętności skutecznej naprawy za pierwszym razem, ale przede wszystkim doświadczenia diagnostycznego, działań prewencyjnych, umiejętności pozyskania części, gdy w fabrykach są czasowe braki, dbanie o terminowość.
Dixi-Car działa pod tym samym zarządem od ponad 25 lat, duża część zespołu jest z firmą od samego początku, tj. roku 1998.
Byliśmy stabilnym serwisem Opla we współpracy z koncernem General Motors, PSA, a teraz Stellantis. Napawa nas to dumą.
Jednocześnie idziemy z duchem zmian w motoryzacji. Od 2023 roku jesteśmy autoryzowanym dealerem koreańskiej marki Ssangyong by KGM, a od początku 2024 r. także chińskiej marki BAIC.