Do 70 000 złotych wielu klientów chce dużego, stosunkowo młodego samochodu używanego z bogatym wyposażeniem. Specjalizujemy się w używanych Insigniach.
Kto i dlaczego kupuje samochód używany do 70 tysięcy złotych? Są klienci, którzy chcą większy samochód, który kosztowałby w salonie stokilkadziesiąt tysięcy złotych. Mamy na placu 24 sprawdzonych aut używanych w cenie do 70 000 pln.
Druga grupa poszukujących aut do 70 tysięcy to nastawiający się na bogato wyposażony pojazd. Tu znów samochody używane pokazują wyższość nad nowymi. Na rynku używanych spłaszcza się różnica cenowa pomiędzy bogato a bazowo wyposażonym egzemplarzem (w nowych samochodach bogate wyposażenie wybierane z cennika potrafi słono kosztować).
Przy cenie samochodu w komisie dealerskim w okolicach 70 000 złotych od razu oszczędzasz u nas 1400 zł na podatku PCC, jako że kupujesz od przedsiębiorcy.
Znalezionych samochodów: 24.
cena brutto (faktura vat-marża)
cena netto
cena brutto
cena brutto
cena netto
cena netto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena netto
cena netto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
OFERTA DNIA
cena netto
cena netto
cena netto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
- zależy od stanu, przebiegu, wieku.
Corsa - za podaną kwotę można mieć nowy samochód. Warto się zastanowić, czy nie dobrać małego finansowania (u nas na miejscu kredyt/leasing). Nowy samochód - zawsze pewniejszy, nikt nim nie jeździł, nie eksploatował.
Mercedes - Nowego, dużego samochodu za podaną kwotę nie kupimy, ale 70 tys. zł to już niemały budżet na używane auto. Taki zakup ma plusy:
Nawet w cenie do 70 000 zł trafiają się na szerokim rynku używanych samochody z wadami. Jeśli kupować, to tam, gdzie sprzedający będzie respektował gwarancję, rękojmię, na przykład u dealera. Przykład: Potrzeba pojeździć kilka tysięcy kilometrów, żeby wykryć silnik biorący olej, a zdarzają się silniki z przebiegami 40, 50, 60 tys. km, zwłaszcza delikatniejsze trzycylindrowe, spalające już pokaźne ilości oleju, gdzie wymiana silnika to wydatek 20-30 tys. zł, bo nie wszystkie silniki da się naprawić. Bywają to samochody po zakończeniu gwarancji.
Zobacz także
Bydgoszcz, Częstochowa, Gdańsk, Grójec, Janki, Jawczyce, Katowice, Kraków, Lublin, Łomianki, Łódź, woj. mazowieckie, Nadarzyn, Piaseczno, Płock, Poznań, Radom, Rawa Maz., Siedlce, Sochaczew, Szczecin, Tarczyn, Toruń, Warszawa-Puławska, Wrocław
Astra J, Astra K, Corsa, Crossland X, Grandland X, Insignia, Meriva, Mokka, Vivaro, Movano, Zafira, BAIC, Mitsubishi Kielce, SsangYong, Auta Japońskie, Koreańskie, Małe / Miejskie, Suvy / Crossovery
Najdłużej działający Autoryzowany Serwis OPEL w Warszawie
03.2025
Wydaje się, że Dixi‑Car jest najdłużej działającą obecnie Autoryzowaną Stacją Obsługi OPEL w Warszawie. Doświadczenie załogi ma ogromne znaczenie. Szczególnie w serwisie znajomość marki, jej niuansów, wpływają na jakość, szybkość i skuteczność.
I temat dotyka tak umiejętności skutecznej naprawy za pierwszym razem, ale przede wszystkim doświadczenia diagnostycznego, działań prewencyjnych, umiejętności pozyskania części, gdy w fabrykach są czasowe braki, dbanie o terminowość.
Dixi-Car działa pod tym samym zarządem od ponad 25 lat, duża część zespołu jest z firmą od samego początku, tj. roku 1998.
Byliśmy stabilnym serwisem Opla we współpracy z koncernem General Motors, PSA, a teraz Stellantis. Napawa nas to dumą.
Jednocześnie idziemy z duchem zmian w motoryzacji. Od 2023 roku jesteśmy autoryzowanym dealerem koreańskiej marki Ssangyong by KGM, a od początku 2024 r. także chińskiej marki BAIC.