Wśród używanych samochodów do 90 000 złotych trafiają się już fun-cary jak terenówki 4x4, wydajne hybrydy PHEV, bogato wyposażone kombi, marki premium.
Wybór samochodów używanych do 90 tysięcy złotych od dealera. Są samochody demonstracyjne, oraz z symbolicznym przebiegiem, od pierwszego właściciela. Sporo egzemplarzy, które określamy jako "mint condition". Mamy na placu 27 sprawdzonych osobowych i dostawczych używanych w cenie do 90 000 złotych, prawie nowych, na przykład z 2023 roku.
Za 90 000 zł można mieć i terenówkę 4x4, i wygodne kombi z napędem PHEV. Za podaną kwotę pojawia się wybór fun-carów.
Przy koszcie zakupu samochodu używanego w komisie dealerskim w okolicach 90000 złotych oszczędzasz u nas 1800 zł na podatku PCC, bo kupujesz od przedsiębiorcy.
Znalezionych samochodów: 27.
cena netto
cena brutto (faktura vat-marża)
Rata od 1012,50 zł/mc. rata w kwocie netto; 45% wpłata; 35 rat; wykup 30%
cena netto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena netto
cena netto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena netto
cena netto
cena netto
cena netto
cena brutto (faktura vat-marża)
OFERTA DNIA
cena netto
cena netto
cena netto
cena netto
cena netto
cena netto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
Nawet w cenie do 90 000 zł trafiają się na szerokim rynku motoryzacyjnym pojazdy z wadami. Jeśli kupować, to tam, gdzie sprzedający będzie respektował gwarancję, rękojmię, typowo u dealera. Przykład: Potrzeba przejechać kilka tysięcy kilometrów, żeby wykryć silnik biorący olej, a zdarzają się silniki z przebiegami 45, 55 tys. kilometrów, zwłaszcza nowoczesne, wysilone konstrukcje, spalające już dające się zmierzyć ilości oleju. Wymiana jednostki napędowej to wydatek 20-30 tys. złotych. Nie każdy silnik da się naprawić. Bywają to egzemplarze zaraz po zakończeniu gwarancji producenta.
Zobacz także
Bydgoszcz, Częstochowa, Gdańsk, Grójec, Janki, Jawczyce, Katowice, Kraków, Lublin, Łomianki, Łódź, woj. mazowieckie, Nadarzyn, Piaseczno, Płock, Poznań, Radom, Rawa Maz., Siedlce, Sochaczew, Szczecin, Tarczyn, Toruń, Warszawa-Puławska, Wrocław
Astra J, Astra K, Corsa, Crossland X, Grandland X, Insignia, Meriva, Mokka, Vivaro, Movano, Zafira, BAIC, Mitsubishi Kielce, SsangYong, Auta Japońskie, Małe / Miejskie, Suvy / Crossovery
Tylu zamówień polski importer się nie spodziewał - i inne opinie o Torresie
08.2023
Aż trudno uwierzyć w pojemność bagażnika, która według katalogu wynosi 703 l. Po złożeniu foteli możemy dostać ponad 1600 l. To są możliwości, którymi Koreańczycy w tej kwestii dosłownie pozamiatali
– pisze na:Temat, 24.07.2023.
Wnętrze również zachwyca. Wygląda na czyste i nowoczesne. Po prawej stronie widoczny jest całkiem spory multimedialny ekran o przekątnej 12,3 cala. Poniżej – podobnie jak w Audi, 8-calowy wyświetlacz przeznaczony do sterowania klimatyzacją czy podgrzewaniem foteli.
– pisze WRC Premium. Motorsport & Beyond, 20.07.2023.
Torres zaskakuje komfortem jazdy (z przodu kolumny resorujące, z tyłu wielowahacz Multi-Link). Kabina pasażerska jest dobrze wyciszona zaś układ kierowniczy precyzyjnie reaguje na wykonywane manewry. Parkowanie ułatwiają przednie i tylne czujniki oraz kamera cofania, która wyróżnia się dobrą jakością obrazu.
– pisze Nowoczesna Flota, 27.07.2023.