Wśród używanych samochodów do 90 000 złotych trafiają się już fun-cary jak terenówki 4x4, wydajne hybrydy PHEV, bogato wyposażone kombi, marki premium.
Wybór samochodów używanych do 90 tysięcy złotych od dealera. Są samochody demonstracyjne, oraz z symbolicznym przebiegiem, od pierwszego właściciela. Sporo egzemplarzy, które określamy jako "mint condition". Mamy na placu 29 sprawdzonych osobowych i dostawczych używanych w cenie do 90 000 złotych, prawie nowych, na przykład z 2025 roku.
Za 90 000 zł można mieć i terenówkę 4x4, i wygodne kombi z napędem PHEV. Za podaną kwotę pojawia się wybór fun-carów.
Przy koszcie zakupu samochodu używanego w komisie dealerskim w okolicach 90000 złotych oszczędzasz u nas 1800 zł na podatku PCC, bo kupujesz od przedsiębiorcy.
Znalezionych samochodów: 29.
cena brutto
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena netto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena netto
cena netto
cena netto
cena netto
cena netto
cena netto
OFERTA DNIA
cena brutto
cena brutto
cena netto
cena netto
cena netto
cena netto
cena netto
cena netto
cena brutto
cena brutto
OFERTA DNIA
cena netto
cena netto
cena netto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena netto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
Nawet w cenie do 90 000 zł trafiają się na szerokim rynku motoryzacyjnym pojazdy z wadami. Jeśli kupować, to tam, gdzie sprzedający będzie respektował gwarancję, rękojmię, typowo u dealera. Przykład: Potrzeba przejechać kilka tysięcy kilometrów, żeby wykryć silnik biorący olej, a zdarzają się silniki z przebiegami 45, 55 tys. kilometrów, zwłaszcza nowoczesne, wysilone konstrukcje, spalające już dające się zmierzyć ilości oleju. Wymiana jednostki napędowej to wydatek 20-30 tys. złotych. Nie każdy silnik da się naprawić. Bywają to egzemplarze zaraz po zakończeniu gwarancji producenta.
Zobacz także
Bydgoszcz, Częstochowa, Gdańsk, Grójec, Janki, Jawczyce, Katowice, Kraków, Lublin, Łomianki, Łódź, woj. mazowieckie, Nadarzyn, Piaseczno, Płock, Poznań, Radom, Rawa Maz., Siedlce, Sochaczew, Szczecin, Tarczyn, Toruń, Warszawa-Puławska, Wrocław
Astra J, Astra K, Corsa, Crossland X, Grandland X, Insignia, Meriva, Mokka, Vivaro, Movano, Zafira, BAIC, Mitsubishi Kielce, SsangYong, Auta Japońskie, Koreańskie, Małe / Miejskie, Suvy / Crossovery
Jeden z Najdłużej działających Serwisów OPEL w Warszawie
11.2025
Wydaje się, że Dixi‑Car Plaza, a wcześniej Dixi-Car, jest jedną z najdłużej działających obecnie Stacji specjalizujących się w Obsłudze samochodów OPEL w Warszawie. Doświadczenie załogi ma ogromne znaczenie. Szczególnie w serwisie znajomość marki, jej niuansów, wpływają na jakość, szybkość i skuteczność.
I temat dotyka tak umiejętności skutecznej naprawy za pierwszym razem, ale przede wszystkim doświadczenia diagnostycznego, działań prewencyjnych, umiejętności pozyskania części, gdy w fabrykach są czasowe braki, dbanie o terminowość.
Dixi-Car Plaza działa w podobnym składzie od blisko 30 lat. Część ekipy jest z firmą od samego początku, tj. roku 1998.
Byliśmy stabilnym autoryzowanym serwisem Opla we współpracy z koncernami General Motors, PSA, Stellantis. Teraz obraliśmy ścieżkę serwisu niezależnego, jednak specjalizującego się. Napawa nas to dumą.
Jednocześnie idziemy z duchem zmian w motoryzacji. Od 2023 roku jesteśmy autoryzowanym dealerem i serwisem koreańskiej marki Ssangyong by KGM, a od początku 2024 r. także chińskiej marki BAIC.