Poleasingowe samochody dostawcze na naszym placu. Od prawej nadwozia: kombivan, bus, plandeka, podwyższony blaszak.
Wraz ze wzrostem popularności dostawczych Opli dostępnych jest na rynku coraz więcej dostawczaków poleasingowych. Typowy poleasingowy blaszak, bus lub kombivan ma 3 lata. Samochody poleasingowe wracają do nas - dealera, bo kończy się gwarancja, rosną koszty serwisu, czego bogaci klienci nie lubią. Za to tanio kupione poleasingowe dostawczaki są pożądane przez mały biznes, który własnymi siłami, "na własnym podwórku", metodą gospodarczą dba o wygląd i niezawodność pojazdu.
Znalezionych samochodów: 20.
OFERTA DNIA
cena netto
cena brutto
cena netto
cena netto
cena netto
cena netto
cena netto
cena netto
cena netto
cena netto
cena netto
cena netto
cena netto
cena netto
cena netto
cena netto
cena netto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena netto
cena netto
Skąd się biorą?
Większość oferowanych u nas poleasingowych aut dostawczych sprzedaliśmy klika lat temu jako nowe w naszym salonie - wróciły do nas, zwykle po 2-4 latach, po zakończeniu kontraktu leasingowego. Klientami mogły być tzw. "wynajmy długoterminowe".
Druga grupa to auta dostawcze przyjęte w rozliczeniu za nowego Opla.
Pojedyncze sztuki są samochodami podemonstracyjnymi z naszego salonu - te miewają małe przebiegi. Oddzielna kategoria - samochody sprowadzone z Europy Zach.
Czym się odróżniają poleasingowe od "niepolizingowych"?
Poleasingowe dostawczaki miewają nakręcone spore przebiegi. Ale przeważnie jest to przebieg autostradowy, mało niszczący. Ale poleasingowe samochody do dostaw miejskich albo busy mogą mieć stany licznika porównywalne z prywatnym samochodem osobowym. Stany licznika są udokumentowane wpisami w książkach serwisowych. Blacha w poleasingowych samochodach dostawczych z reguły jest bez zarzutu.
Niepoleasingowe samochody dostawcze rzadko występują w praktyce na rynku używanych, a przynajmniej nie w wieku ok. 3 lat. Jeśli już np. piekarnia kupiła dostawczaka na kredyt, to eksploatuje go długo - czasem dziesiątki lat. Trzylatki blaszaki czy busy wystawione na sprzedaż to prawie zawsze właśnie auta po leasingu.
Jakie nadwozia?
U nas najpopularniejsze są blaszane vany, 6-miejscowe kombi-vany, busy. Zabudowy specjalistyczne (wywrotki, kontenery, izotermy, plandeki) lepiej sobie zamówić jako nowe. Zabudów jest multum różnych - zbudujemy samochód dokładnie taki, jak potrzebujesz. Rata leasingowa będzie atrakcyjna. Zadzwoń do naszych ludzi od dostawczych.
Zobacz także
Bydgoszcz, Częstochowa, Gdańsk, Grójec, Janki, Jawczyce, Katowice, Kraków, Lublin, Łomianki, Łódź, woj. mazowieckie, Nadarzyn, Piaseczno, Płock, Poznań, Radom, Rawa Maz., Siedlce, Sochaczew, Szczecin, Tarczyn, Toruń, Warszawa-Puławska, Wrocław
Astra J, Astra K, Corsa, Crossland X, Grandland X, Insignia, Meriva, Mokka, Vivaro, Movano, Zafira, BAIC, Mitsubishi Kielce, SsangYong, Auta Japońskie, Koreańskie, Małe / Miejskie, Suvy / Crossovery
Streszczenie: samochody poleasingowe, dostawcze, auta, po leasingu
Najdłużej działający Autoryzowany Serwis OPEL w Warszawie
03.2025
Wydaje się, że Dixi‑Car jest najdłużej działającą obecnie Autoryzowaną Stacją Obsługi OPEL w Warszawie. Doświadczenie załogi ma ogromne znaczenie. Szczególnie w serwisie znajomość marki, jej niuansów, wpływają na jakość, szybkość i skuteczność.
I temat dotyka tak umiejętności skutecznej naprawy za pierwszym razem, ale przede wszystkim doświadczenia diagnostycznego, działań prewencyjnych, umiejętności pozyskania części, gdy w fabrykach są czasowe braki, dbanie o terminowość.
Dixi-Car działa pod tym samym zarządem od ponad 25 lat, duża część zespołu jest z firmą od samego początku, tj. roku 1998.
Byliśmy stabilnym serwisem Opla we współpracy z koncernem General Motors, PSA, a teraz Stellantis. Napawa nas to dumą.
Jednocześnie idziemy z duchem zmian w motoryzacji. Od 2023 roku jesteśmy autoryzowanym dealerem koreańskiej marki Ssangyong by KGM, a od początku 2024 r. także chińskiej marki BAIC.