Poleasingowe samochody dostawcze na naszym placu. Od prawej nadwozia: kombivan, bus, plandeka, podwyższony blaszak.
Wraz ze wzrostem popularności dostawczych Opli dostępnych jest na rynku coraz więcej dostawczaków poleasingowych. Typowy poleasingowy blaszak, bus lub kombivan ma 3 lata. Samochody poleasingowe wracają do nas - dealera, bo kończy się gwarancja, rosną koszty serwisu, czego bogaci klienci nie lubią. Za to tanio kupione poleasingowe dostawczaki są pożądane przez mały biznes, który własnymi siłami, "na własnym podwórku", metodą gospodarczą dba o wygląd i niezawodność pojazdu.
Znalezionych samochodów: 8.
cena netto
cena brutto
cena brutto
cena netto
cena brutto
cena brutto
cena netto
Skąd się biorą?
Większość oferowanych u nas poleasingowych aut dostawczych sprzedaliśmy klika lat temu jako nowe w naszym salonie - wróciły do nas, zwykle po 2-4 latach, po zakończeniu kontraktu leasingowego. Klientami mogły być tzw. "wynajmy długoterminowe".
Druga grupa to auta dostawcze przyjęte w rozliczeniu za nowego Opla.
Pojedyncze sztuki są samochodami podemonstracyjnymi z naszego salonu - te miewają małe przebiegi. Oddzielna kategoria - samochody sprowadzone z Europy Zach.
Czym się odróżniają poleasingowe od "niepolizingowych"?
Poleasingowe dostawczaki miewają nakręcone spore przebiegi. Ale przeważnie jest to przebieg autostradowy, mało niszczący. Ale poleasingowe samochody do dostaw miejskich albo busy mogą mieć stany licznika porównywalne z prywatnym samochodem osobowym. Stany licznika są udokumentowane wpisami w książkach serwisowych. Blacha w poleasingowych samochodach dostawczych z reguły jest bez zarzutu.
Niepoleasingowe samochody dostawcze rzadko występują w praktyce na rynku używanych, a przynajmniej nie w wieku ok. 3 lat. Jeśli już np. piekarnia kupiła dostawczaka na kredyt, to eksploatuje go długo - czasem dziesiątki lat. Trzylatki blaszaki czy busy wystawione na sprzedaż to prawie zawsze właśnie auta po leasingu.
Jakie nadwozia?
U nas najpopularniejsze są blaszane vany, 6-miejscowe kombi-vany, busy. Zabudowy specjalistyczne (wywrotki, kontenery, izotermy, plandeki) lepiej sobie zamówić jako nowe. Zabudów jest multum różnych - zbudujemy samochód dokładnie taki, jak potrzebujesz. Rata leasingowa będzie atrakcyjna. Zadzwoń do naszych ludzi od dostawczych.
Zobacz także
Bydgoszcz, Częstochowa, Gdańsk, Grójec, Janki, Jawczyce, Katowice, Kraków, Lublin, Łomianki, Łódź, woj. mazowieckie, Nadarzyn, Piaseczno, Płock, Poznań, Radom, Rawa Maz., Siedlce, Sochaczew, Szczecin, Tarczyn, Toruń, Warszawa-Puławska, Wrocław
Astra J, Astra K, Corsa, Crossland X, Grandland X, Insignia, Meriva, Mokka, Vivaro, Zafira, Mitsubishi Kielce, SsangYong, Auta Japońskie, Małe / Miejskie, Suvy / Crossovery
Streszczenie: samochody poleasingowe, dostawcze, auta, po leasingu
78% Kupujących nowe auto wg Otomoto szuka Automatu. Mamy to!
02.2023
78% Kupujących nowe auto wg Otomoto szuka auta z automatyczną skrzynią biegów. Mamy to! SsangYong to producent SUV‑ów i crossoverów z Korei. Każdy z modeli jest dostępny z automatem. Na wyprzedaży rocznika 2022 korzyść do 10 500 zł.
I mamy te samochody - są w salonie Dixi-Car od ręki. SsangYong odnotował w Polsce w 2022 roku 400-procentowy wzrost sprzedaży. Co ciekawe, premiera 2023 - nowy Torres - został pokazany w Polsce jako pierwszym kraju w Europie.
Duża marka koreańska w Polsce. Na dodatek specjalizująca się w samochodach z automatycznymi skrzyniami biegów. Zgodnie z preferencjami kupujących nakreślonymi przez Otomoto na podstawie wyszukiwań w tym portalu.
SsangYong to najstarszy producent SUV-ów i crossoverów z Korei, a samochody nowe mają korzystne ceny i 5 lat gwarancji (na Torresa - 10 Lat Gwarancji). Dodatkowo opcje 4WD, Automatyczna skrzynia, LPG (instalacja dedykowana do samochodu przez importera).
Źródło: Szukamy tanich, używanych samochodów i marzymy o nowych SUVach - OTOMOTO prezentuje motoryzacyjne trendy z 2022 roku. Otomoto.pl