Opel Astra J - kompaktowy model produkowany od 2009 roku. W II poł. 2012 r. przeszedł face-lifting.
Używany Opel Astra J demonstracyjny - takie samochody mają zwykle symboliczny przebieg i wzorowy stan techniczny.
mówi Sławomir Wodzyński, serwis Dixi-Car
Mocne strony: atrakcyjny design nadwozia i kabiny - każdy znajdzie stylistykę dla siebie ● rewelacyjne zawieszenie - samochód precyzyjnie się prowadzi ● trwałe elementy zawieszenia (w Astrze J prawie nie zdarzają się luzy czy pęknięcia) ● precyzyjne i trwałe skrzynie biegów manualne i automatyczne ● układ rozrządu w popularnych silnikach na pasku zębatym - wymiana co 150 tys. km lub 6-10 lat ● pompa wodna w popularnych jednostkach poza rozrządem, w razie jej awarii nie trzeba rozpinać paska zębatego w węźle rozrządu - niższe koszty napraw ● odporność na korozję (gdy to piszemy w 2015 r., w serwisie nie spotykamy jeszcze korozji nawet na pierwszych Astrach z 2009 roku) ● większość rynkowej oferty to trwałe Diesle 1.7 spotykane we flotach oraz silniki benzynowe: podstawowy 1.6 i 1.4 Turbo (ten ostatni szczególnie polecamy) ● samochód łatwy do diagnozy przez serwis (brak nietypowych, "trudnych" rozwiązań) ● szeroka oferta części zamiennych ● stosunkowo nieduża usterkowość - mechanicy twierdzą, że każda Astra jest bardziej dopracowana w stosunku do swojej starszej siostry
Słabe strony: dużo aut importowanych, zaniżają cenę rynkową aut krajowych ● zdarzają się nieszczelności w układzie chłodzenia (silnik 2.0 Diesel) - chłodnica wody, chłodnica spalin ● zdarzają się używane Astry-J z drgającą kierownicą (skrzywione tarcze hamulcowe - skutek "szarżowania") ● silniki 1.7 Isuzu cierpią na falujące obroty - regulator na pompie wtryskowej ● pojedyncze awarie drogich wtrysków w układzie DENSO - tylko nieliczne zakłady podejmują się ich regeneracji ● pojedyncze awarie uszczelki pod głowica (silnik 1.7) przy większych przebiegach między 3. a 4. cylindrem - brak kompresji ● nieczytelna konsola do obsługi radia - nagromadzenie przycisków w jednej strefie ● awarie termostatów w jednostce benzynowej ● często przepalające się żarówki 5W (bez cokołowe) w sekcji klapy i lamp tylnych
Samochód zajął 3. miejsce w konkursie Car Of The Year 2010. Od 2015 r. do sprzedaży wchodzi całkiem nowa Astra V.
Znalezionych samochodów: 19.
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
W filmie wystąpił pracownik salonu Dixi-Car. Zapraszamy!
Używana Astra V, następna generacja, ma już przystępne ceny. Interfejsy usb/multimedia, czy systemy bezpieczeństwa są tu bardziej aktualne. Dodatkowo samochód lżejszy - spalanie zależy od masy pojazdu.
Zapraszamy!
Streszczenie: opel astra, samochód używany, auto z drugiej ręki
Zobacz także
Bydgoszcz, Częstochowa, Gdańsk, Grójec, Janki, Jawczyce, Katowice, Kraków, Lublin, Łomianki, Łódź, woj. mazowieckie, Nadarzyn, Piaseczno, Płock, Poznań, Radom, Rawa Maz., Siedlce, Sochaczew, Szczecin, Tarczyn, Toruń, Warszawa-Puławska, Wrocław
Astra J, Astra K, Corsa, Crossland X, Grandland X, Insignia, Meriva, Mokka, Vivaro, Zafira, Mitsubishi Kielce, SsangYong, Auta Japońskie, Małe / Miejskie, Suvy / Crossovery
48% Kupujących nowe auto wg Otomoto szuka SUV‑a. Mamy to!
02.2023
48% Kupujących nowe auto wg Otomoto szuka SUV‑a. Mamy to! SsangYong to najstarszy producent SUV‑ów i crossoverów z Korei. Na wyprzedaży rocznika 2022 korzyść do 10 500 zł.
I mamy te samochody - są w salonie Dixi-Car od ręki. SsangYong odnotował w Polsce w 2022 roku 400-procentowy wzrost sprzedaży. Co ciekawe, premiera 2023 - nowy Torres - został pokazany w Polsce jako pierwszym kraju w Europie.
Trzecia duża marka koreańska w Polsce. Na dodatek specjalizująca się w SUV-ach i crossoverach. Zgodnie z preferencjami kupujących nakreślonymi przez Otomoto na podstawie wyszukiwań w tym portalu.
SsangYong to najstarszy producent SUV-ów i crossoverów z Korei, a samochody nowe mają korzystne ceny i 5 lat gwarancji (na Torresa - 10 Lat Gwarancji). Dodatkowo opcje 4WD, Automatyczna skrzynia, LPG (instalacja dedykowana do samochodu przez importera).
Źródło: Szukamy tanich, używanych samochodów i marzymy o nowych SUVach - OTOMOTO prezentuje motoryzacyjne trendy z 2022 roku. Otomoto.pl