Mamy i samochody japońskie używane z czarnymi klamkami, jak ta Toyota Yaris II, i bogate wersje z podgrzewanymi fotelami.
Samochodody używane japońskie - czy są warte zakupu i dlaczego? Trwałość używanych japończyków wynika z położenia geograficznego Japonii i konieczności importu surowców, a w efekcie overengineeringu tych pojazdów - w pozytywnym sensie. Warto!
Pod ofertami przedstawiamy nasz punkt widzenia na używane auta japońskie. Pomimo legendarnej wytrzymałości, oferowane na sprzedaż auta japońskie i tak sprawdzamy w komisie Dixi-Car w co najmniej 50 punktach (nieraz w 100 punktach). Zapraszamy. Trafiają się marki Honda, Nissan, Mazda, Suzuki, Subaru, Mitsubishi, Toyota; nawet Isuzu, Infiniti i Lexus.
Znalezionych samochodów: 28.
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
Rata od 951 zł/mc. Kredyt z ratą stałą, 35% wpłaty, okres finansowania 60 miesięcy
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
Rata od 590 zł/mc. Kredyt z ratą stałą, 35% wpłaty, okres finansowania 60 miesięcy
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena netto
cena brutto
Rata od 720 zł/mc. netto w leasingu - zapytaj o szczegóły
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
Do perfekcji przemyślane podzespoły samochodów japońskich, pomimo cienkościenności, lekkości, wykazują większą trwałość niż w autach nie-azjatyckich. To zasługa idealnie rozłożonych obciążeń w drobnych nawet elementach, jak pokrętło na desce, czy zamek drzwi, oraz wysokiej jakości stopów używanych w Japonii do produkcji samochodów. Producenci z Kraju Kwitnącej Wiśni szanują importowane surowce. Stąd wspomniany overenginnering, w pozytywnym sensie - komponenty bywają wręcz prostsze niż w autach europejskich, za to są idealnie zaprojektowane i wykonane - żeby się nie ścierały, nie kruszyły.
Tak, mamy serwis wielomarkowy. Obsługujemy auta Toyota, Honda, Nissan, Mazda, Mitsubishi, Suzuki, Subaru, Isuzu, Lexus czy Infiniti. Przy zakupie samochodu używanego na życzenie wprowadzamy auto na podnośnik dla lustracji podwozia i podłogi.
Design - w przypadku starszych aut z drugiej ręki, sprzed umownie 2015 roku, samochody japońskie, uśredniając, górują nad koreańskimi. Japońskie bywają bardziej proporcjonalnie, a wręcz awangardowe, prawie nie ma tu nieudanych stylistycznie modeli, jakie się trafiały wśród wczesnych pojazdów koreańskich. W przypadku używanych samochodów japońskich mamy niemal gwarancję wysokiej jakości tapicerek, wykończenia kabiny. W przypadku nowszych koreańskich kabina jest już na równie wysokim poziomie. Niemniej to używane auta z Japonii udowodniły, że po 20 latach plastiki w środku potrafią wciąż wyglądać jak nowe.
Co do mechaniki, trwałości, innowacyjności - w naszej ocenie różnice między nowszymi konstrukcjami japońskimi a koreańskimi (Hyundai, Kia, SsangYong) zacierają się.
Zobacz także
Bydgoszcz, Częstochowa, Gdańsk, Grójec, Janki, Jawczyce, Katowice, Kraków, Lublin, Łomianki, Łódź, woj. mazowieckie, Nadarzyn, Piaseczno, Płock, Poznań, Radom, Rawa Maz., Siedlce, Sochaczew, Szczecin, Tarczyn, Toruń, Warszawa-Puławska, Wrocław
Astra J, Astra K, Corsa, Crossland X, Grandland X, Insignia, Meriva, Mokka, Vivaro, Movano, Zafira, BAIC, Mitsubishi Kielce, SsangYong, Auta Japońskie, Małe / Miejskie, Suvy / Crossovery
Tylu zamówień polski importer się nie spodziewał - i inne opinie o Torresie
08.2023
Aż trudno uwierzyć w pojemność bagażnika, która według katalogu wynosi 703 l. Po złożeniu foteli możemy dostać ponad 1600 l. To są możliwości, którymi Koreańczycy w tej kwestii dosłownie pozamiatali
– pisze na:Temat, 24.07.2023.
Wnętrze również zachwyca. Wygląda na czyste i nowoczesne. Po prawej stronie widoczny jest całkiem spory multimedialny ekran o przekątnej 12,3 cala. Poniżej – podobnie jak w Audi, 8-calowy wyświetlacz przeznaczony do sterowania klimatyzacją czy podgrzewaniem foteli.
– pisze WRC Premium. Motorsport & Beyond, 20.07.2023.
Torres zaskakuje komfortem jazdy (z przodu kolumny resorujące, z tyłu wielowahacz Multi-Link). Kabina pasażerska jest dobrze wyciszona zaś układ kierowniczy precyzyjnie reaguje na wykonywane manewry. Parkowanie ułatwiają przednie i tylne czujniki oraz kamera cofania, która wyróżnia się dobrą jakością obrazu.
– pisze Nowoczesna Flota, 27.07.2023.