Mamy i samochody japońskie używane z czarnymi klamkami, jak ta Toyota Yaris II, i bogate wersje z podgrzewanymi fotelami.
Samochodody używane japońskie - czy są warte zakupu i dlaczego? Trwałość używanych japończyków wynika z położenia geograficznego Japonii i konieczności importu surowców, a w efekcie overengineeringu tych pojazdów - w pozytywnym sensie. Warto!
Pod ofertami przedstawiamy nasz punkt widzenia na używane auta japońskie. Pomimo legendarnej wytrzymałości, oferowane na sprzedaż auta japońskie i tak sprawdzamy w komisie Dixi-Car w co najmniej 50 punktach (nieraz w 100 punktach). Zapraszamy. Trafiają się marki Honda, Nissan, Mazda, Suzuki, Subaru, Mitsubishi, Toyota; nawet Isuzu, Infiniti i Lexus.
Znalezionych samochodów: 13.
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
Do perfekcji przemyślane podzespoły samochodów japońskich, pomimo cienkościenności, lekkości, wykazują większą trwałość niż w autach nie-azjatyckich. To zasługa idealnie rozłożonych obciążeń w drobnych nawet elementach, jak pokrętło na desce, czy zamek drzwi, oraz wysokiej jakości stopów używanych w Japonii do produkcji samochodów. Producenci z Kraju Kwitnącej Wiśni szanują importowane surowce. Stąd wspomniany overenginnering, w pozytywnym sensie - komponenty bywają wręcz prostsze niż w autach europejskich, za to są idealnie zaprojektowane i wykonane - żeby się nie ścierały, nie kruszyły.
Tak, mamy serwis wielomarkowy. Obsługujemy auta Toyota, Honda, Nissan, Mazda, Mitsubishi, Suzuki, Subaru, Isuzu, Lexus czy Infiniti. Przy zakupie samochodu używanego na życzenie wprowadzamy auto na podnośnik dla lustracji podwozia i podłogi.
Design - w przypadku starszych aut z drugiej ręki, sprzed umownie 2015 roku, samochody japońskie, uśredniając, górują nad koreańskimi. Japońskie bywają bardziej proporcjonalnie, a wręcz awangardowe, prawie nie ma tu nieudanych stylistycznie modeli, jakie się trafiały wśród wczesnych pojazdów koreańskich. W przypadku używanych samochodów japońskich mamy niemal gwarancję wysokiej jakości tapicerek, wykończenia kabiny. W przypadku nowszych koreańskich kabina jest już na równie wysokim poziomie. Niemniej to używane auta z Japonii udowodniły, że po 20 latach plastiki w środku potrafią wciąż wyglądać jak nowe.
Co do mechaniki, trwałości, innowacyjności - w naszej ocenie różnice między nowszymi konstrukcjami japońskimi a koreańskimi (Hyundai, Kia, SsangYong) zacierają się.
Zobacz także
Bydgoszcz, Częstochowa, Gdańsk, Grójec, Janki, Jawczyce, Katowice, Kraków, Lublin, Łomianki, Łódź, woj. mazowieckie, Nadarzyn, Piaseczno, Płock, Poznań, Radom, Rawa Maz., Siedlce, Sochaczew, Szczecin, Tarczyn, Toruń, Warszawa-Puławska, Wrocław