Przegląd od 599 zł - ASO OPEL, Promocja

PRZEGLĄD
OSOBOWE OPLE
Z WYMIANĄ OLEJU
Z FILTREM od

599

Przegląd okresowy OPEL wymianą oleju na syntetyk 5W30. Jeśli masz osobowego Opla Corsa, Astra, Insignia, MOKKA X, Crossland X, Grandland X, Zafira, Meriva, Adam i inne w dowolnym wieku, zapraszamy na przegląd do serwisu Dixi-Car!

Wymiana oleju silnikowego (pełny syntetyk Opel Dexos1/Dexos2 5W30 - więcej o oleju) wraz z filtrem oleju (oryginał) i kilkudziesięcioma innymi operacjami kosztuje od 599 zł z VAT.

 
  Cena przeglądu1
Corsa, ADAM, KARL, Agila, Astra, Meriva, Zafira, Insignia, Mokka, Crossland X, Combo, inne nie wymienione niżej 599 zł
Antara, Grandland X 699 zł
Vivaro, Movano zobacz ceny

1 Nie zawiera czynności zależnych od wieku i przebiegu auta, np. wymiany rozrządu.

 

Przegląd instalacji LPG

Poniższe dotyczy instalacji fabrycznych Opla. Przegląd instalacji LPG wykonuje się wg producenta co 15 000 km / 1 rok.

Cena przeglądu instalacji LPG przy wykonaniu razem z przeglądem okresowym samochodu - 299 zł.
Cena przeglądu LPG poza przeglądem okresowym - 349 zł.

Przegląd instalacji obejmuje:

  • czyszczenie parownika, a szczególnie znajdującego się w nim zaworka, który jest newralgicznym elementem
  • badanie komputerowe, ew. korektę ustawień instalacji i wydruk z badania komputerowego
  • wymianę filtra LPG tzw. głównego (czynność obowiązkowa)

Podane wyżej ceny nie obejmują natomiast wymiany drugiego filtra LPG, tzw. filtra niskiego ciśnienia. Koszt tego drugiego filtra z wymianą to dodatkowe ok. 33 zł. Drugi filtr należy wg producenta wymieniać co drugi przegląd LPG, czyli umownie co 30 000 km / 2 lata, natomiast nasz serwis zaleca wymieniać filtr niskiego ciśnienia przy każdym przeglądzie LPG, czyli co 15 000 km / 1 rok. Do decyzji klienta.

Skąd różnica w cenie razem z przeglądem samochodu / poza przeglądem samochodu? Przegląd LPG wymaga wykonania badania komputerowego GDS. Jeśli klient wykonuje przegląd LPG razem z przeglądem okresowym samochodu, badanie GDS ma już wliczone w koszt przeglądu okresowego.

Dodatkowe czynności/koszty, jakie mogą, ale nie muszą się pojawić przy przeglądzie LPG:

  • Modele, gdzie parownik jest w miejscu trudno dostępnym (dolna cześć silnika) - doliczymy 81 zł za pracę związaną z demontażem osprzętu silnika, by dostać się do parownika i go wyczyścić.
  • Wymiana świec zapłonowych w silnikach z instalacją gazową wypada co 30 000 km / 2 lata. Czyli dwa razy częściej niż przy silnikach bez LPG.

Użytkownicy Opli z LPG mogą spotkać się z pozornie sprzecznymi informacjami nt. jak często robić przegląd LPG, jak często wymieniać filtry LPG. Wyjaśniamy:

  • Polska i Turcja są uważane przez Opla za rynki o słabszej jakości gazu niż w pozostałej części Europy,
  • wymiana filtrów LPG i czyszczenie (a nawet wymiana parownika) są dla tych rynków zalecane dwa razy częściej niż dla reszty Europy,
  • ponadto Opel początkowo miał takie same normy dla Polski jak dla Europy, a dopiero później wprowadził obostrzenia,
  • jeśli ktoś sprowadził używanego Opla z Zachodu, pomimo że ma w książce np. wymianę filtrów gazu co 30 tys. km, jako że jeździ na polskim paliwie, powinien stosować w/w krótsze interwały dla Polski.

 

Co zawiera przegląd osobowego Opla?

Twoje korzyści
  • wymiana na olej syntetyczny o wydłużonej trwałości Opel Dexos1/Dexos2 5W30
  • oryginalny filtr oleju
  • skan ew. usterek Techem 2
  • kontrola wzrokowa przez doświadczonego mechanika naszej stacji
  • pieczątka ASO wykonanego przeglądu w książce serwisowej samochodu

 

W ramach przeglądu Twój Opel zostanie przeskanowany komputerem diagnostycznym Tech2/MDI (chodzi o sprawdzenie czy występują jakiekolwiek kody błędów; jeżeli kody błędów występują wtedy pełna diagnostyka jest dodatkowo płatna przez klienta).

Zapraszamy!

 

 

Nowość: Więcej mechaników -> Szybkie terminy. Umów teraz.

 

Kierowca poprawia lusterko

Serwis wg modelu: Astra, Corsa, Grandland X, Insignia, Mokka

Działamy zgodnie z zasadami higieny

 

 

Przegląd vs badanie techniczne

W życiu serwisu Dixi-Car dość często spotykamy się z niezrozumieniem dwóch pojęć. Niniejszym chcielibyśmy wyjaśnić prostym językiem czym jest przegląd samochodu, a czym badanie techniczne.

Badanie techniczne

Klient i doradca serwisu Opel

Badanie techniczne w stacji kontroli pojazdów jest czymś obligatoryjnym, czyli można powiedzieć jest naszym obowiązkiem. Jako właściciele samochodu musimy osobiście zadbać o to, by badanie techniczne było ważne. W zależności od rocznika, wyposażenia auta wykonuje się je w określonych odstępach czasu. Np. przy autach z zasilaniem LPG – co 1 rok. Auta bez alternatywnego paliwa mają pierwsze badanie po 3 latach od zakupu w salonie, następne po 2 latach i kolejne już corocznie. Jego rezultatem jest wpis do dowodu rejestracyjnego od uprawnionego diagnosty i dopuszczenie pojazdu do ruchu, albo nie. Badanie takie musi przejść każdy pojazd wyposażony w dowód rejestracyjny.

Co jest m.in. sprawdzane na takim badaniu:

  • właściwa identyfikacja – wszystkie numery muszą być czytelne, włączając w to naklejkę na przedniej szybie.
  • opony.  Sprawdza się głębokość bieżnika, która powinna mieć 1.6 mm grubości minimum. To swobodna granica, bo na ogół przyjmuje się, że wartość graniczna to 3 mm dla opon letnich i 4 dla zimowych.
  • szyby i blachy. Badania nie przejdzie samochód, który ma pękniętą szybę. Niedopuszczeniem do ruchu skutkuje także sytuacja, gdy mamy przeżarte rdzą na wylot ostre blachy. Dzieje się tak nie z powodów estetycznych, lecz ma to związek z bezpieczeństwem. Skorodowana blacha nie zapewnia bezpieczeństwa kierowcy i pasażerom, a dodatkowo staje się śmiertelnym narzędziem względem pieszych. Uszkodzony błotnik lub maska może zadziałać jak żyletka przecinając pieszego w pół.
  • sprawne hamulce. Diagnosta skontroluje je na specjalnej linii diagnostycznej. Jeżeli chodzi o istotne wskaźniki, to skuteczność hamowania musi przekraczać pięćdziesiąt procent, a hamulca ręcznego dwadzieścia pięć. Z kolei różnica sił hamowania na kołach jednej osi nie może przekroczyć trzydziestu procent.
  • sprawność amortyzatorów musi przekraczać czterdzieści procent, a różnica pomiędzy amortyzatorami jednej osi nie może przekraczać piętnastu procent.

Diagnosta nie może także zapomnieć o światłach, układzie kierowniczym, zawieszeniu i układzie wydechowym, spalinach oraz obligatoryjnych elementach wyposażenia auta. Jeżeli specjalista stwierdzi, że usterki są niewielkie, da nam krótki czas na rozwiązanie problemów i zaprosi na kolejną odpłatną wizytę.

Przegląd okresowy

Przegląd okresowy polega na okresowym (wyznaczonym w instrukcji producenta interwale czasowym / kilometrażowym) sprawdzeniu najważniejszych elementów samochodu. Wielu klientów ma przeświadczenie, że należy go robić jedynie w nowych autach, żeby nie stracić gwarancji. Spotykamy się także z opiniami, że jest to drogie, słyszymy narzekania, że za takie drobnostki, jak wymiana oleju, żarówki i wycieraczek potrafi kosztować aż kilkaset złotych. Musimy jasno stwierdzić: przegląd to nie sama wymiana oleju, to szereg podpunktów, które mechanik w stacji autoryzowanej musi sprawdzić, aby zadbać o nasze bezpieczeństwo i zapewnić jakość produktu. Firma OPEL stosuje w obecnej chwili bardzo korzystne promocje dla swoich klientów, porównywalne do prywatnych zakładów ceny przeglądów na oryginalnych częściach (już od 599 zł brutto na firmowym oleju 5W30 z badaniem komputerowym), docenia lojalność programem Usług Błyskawicznych, a dla starszych aut ofertą Tani Serwis Opel, do tego dochodzą dodatkowe upusty sezonowe i lokalne,  stosowane przez samego delaera dla klientów marki.

Dodać trzeba, że mechanicy w stacji ASO widzą w zasadzie w codziennej praktyce tylko pojazdy marki, którą reprezentują, są regularnie szkoleni w cyklu szkoleń obowiązkowych. używają narzędzi specjalnych, znają ew. newralgiczne niedoskonałości danego modelu, rocznika i są w stanie skutecznie i szybko zaproponować klientowi rozwiązanie ew. niespodziewanej usterki.

Dla lojalnych klientów, którzy odwiedzają regularnie autoryzowane stacje obsługi producent wspólnie z dealerem potrafi także przygotować ofertę naprawy w ramach dobrej woli także po upływie okresu gwarancji fabrycznej.

Umów wizytę

 

 

Czy braki półprzewodników spowodują wzrost cen samochodów?

02.2021

Linia produkcyjna Opel Insignia po liftingu

"Citroën, Opel, Peugeot oraz Renault zatrzymują produkcję nowych samochodów. Powodem brak komponentów" – piszą portale motoryzacyjne. Po chwili dodają "na kilka dni". A my pytamy: czy braki na rynku półprzewodników wywrą presję na ceny samochodów?

Oto cytaty z tekstu Tomasza Nowickiego z 6 lutego 2021, na francuskie.pl:

  • Wszystko z powodu niedoboru półprzewodników na całym świecie. Są one niezbędne m.in. w układach sterowania silnikiem i systemach wspomagania kierownicy.
  • Pandemia COVID-19 spowodowała gwałtowny wzrost popytu na podzespoły elektroniczne używane w laptopach, telefonach komórkowych oraz w samochodach.
  • sytuację utrudniają również amerykański sankcje, nałożone na Chiny
  • Brak półprzewodników dotyka cały przemysł samochodowy.
  • Przestój będzie trwał co najmniej kilka dni.

Niedługo.

Ale - jak niedobory półprzewodników wpłyną na ceny samochodów?

Przypominamy: w Dixi-Car są jeszcze samochody od ręki w "starych cenach".

Zobacz

Sezonowa promocja serwisu
Promocja sezonowa serwisu. Bilans Auta za 99 zł. Odgrzybienie klimy od 79 zł. Pióra wycieraczek z wymianą od 115 zł.

Zobacz ceny
Umów się na serwis mechaniczny/elektroniczny
Umów się na serwis mechaniczny

Wypełnij formularz
Umów się na serwis blacharsko-lakierniczy
Umów się na serwis blacharski

Wypełnij formularz
Ceny przeglądów okresowych
OT-15, OT-30, itd.

zobacz cenę przeglądu


 

 

Podziel się:
Przejdź na górę strony Powrót do góry

 

 

Sezonowa promocja serwisu. Ceny usług serwisowych