Warszawa (22) 716 30 20

Radom (48) 360 98 26

Przegląd od 849 zł - ASO OPEL, Promocja

PRZEGLĄD
OSOBOWE OPLE
Z WYMIANĄ OLEJU
Z FILTREM od

849

Przegląd okresowy OPEL wymianą oleju na syntetyk 5W30 lub 0W30. Jeśli masz osobowego Opla Corsa, Astra, Insignia, MOKKA, Crossland, Grandland, Zafira, Meriva, Adam i inne w dowolnym wieku, zapraszamy na przegląd do serwisu Dixi-Car!

Wymiana oleju silnikowego (pełny syntetyk Opel Dexos1/Dexos2 5W30 - więcej o oleju) wraz z filtrem oleju (oryginał) i kilkudziesięcioma innymi operacjami kosztuje od 849 zł z VAT.

 
  Cena przeglądu1
Corsa, ADAM, KARL, Agila, Astra, Meriva, Zafira, Insignia, Mokka, Crossland, Grandland, Antara, Combo, inne nie wymienione niżej 849 zł
Vivaro, Zafira Life, Movano zobacz ceny

1 Nie zawiera czynności zależnych od wieku i przebiegu auta, np. wymiany rozrządu.

 

 

Co zawiera przegląd osobowego Opla?

Twoje korzyści
  • wymiana na olej syntetyczny o wydłużonej trwałości Opel Dexos1/Dexos2 0W30 lub 5W30
  • oryginalny filtr oleju
  • skan ew. usterek Techem 2
  • kontrola wzrokowa przez doświadczonego mechanika naszej stacji
  • pieczątka ASO wykonanego przeglądu w książce serwisowej samochodu

 

W ramach przeglądu Twój Opel zostanie przeskanowany komputerem diagnostycznym Tech2/MDI (chodzi o sprawdzenie czy występują jakiekolwiek kody błędów; jeżeli kody błędów występują wtedy pełna diagnostyka jest dodatkowo płatna przez klienta).

Zapraszamy!

 

 

Przegląd instalacji LPG

Poniższe dotyczy instalacji fabrycznych Opla. Przegląd instalacji LPG wykonuje się wg producenta co 15 000 km / 1 rok.

Cena przeglądu instalacji LPG przy wykonaniu razem z przeglądem okresowym samochodu - 499 zł.
Cena przeglądu LPG poza przeglądem okresowym - 549 zł.

Przegląd instalacji obejmuje:

  • czyszczenie parownika, a szczególnie znajdującego się w nim zaworka, który jest newralgicznym elementem
  • badanie komputerowe, ew. korektę ustawień instalacji i wydruk z badania komputerowego
  • wymianę filtra LPG tzw. głównego (czynność obowiązkowa)

Podane wyżej ceny nie obejmują natomiast wymiany drugiego filtra LPG, tzw. filtra niskiego ciśnienia. Koszt tego drugiego filtra z wymianą to dodatkowe ok. 55 zł. Drugi filtr należy wg producenta wymieniać co drugi przegląd LPG, czyli umownie co 30 000 km / 2 lata, natomiast nasz serwis zaleca wymieniać filtr niskiego ciśnienia przy każdym przeglądzie LPG, czyli co 15 000 km / 1 rok. Do decyzji klienta.

Skąd różnica w cenie razem z przeglądem samochodu / poza przeglądem samochodu? Przegląd LPG wymaga wykonania badania komputerowego GDS. Jeśli klient wykonuje przegląd LPG razem z przeglądem okresowym samochodu, badanie GDS ma już wliczone w koszt przeglądu okresowego.

Dodatkowe czynności/koszty, jakie mogą, ale nie muszą się pojawić przy przeglądzie LPG:

  • Modele, gdzie parownik jest w miejscu trudno dostępnym (dolna cześć silnika) - doliczymy 81 zł za pracę związaną z demontażem osprzętu silnika, by dostać się do parownika i go wyczyścić.
  • Wymiana świec zapłonowych w silnikach z instalacją gazową wypada co 30 000 km / 2 lata. Czyli dwa razy częściej niż przy silnikach bez LPG.

Użytkownicy Opli z LPG mogą spotkać się z pozornie sprzecznymi informacjami nt. jak często robić przegląd LPG, jak często wymieniać filtry LPG. Wyjaśniamy:

  • Polska i Turcja są uważane przez Opla za rynki o słabszej jakości gazu niż w pozostałej części Europy,
  • wymiana filtrów LPG i czyszczenie (a nawet wymiana parownika) są dla tych rynków zalecane dwa razy częściej niż dla reszty Europy,
  • ponadto Opel początkowo miał takie same normy dla Polski jak dla Europy, a dopiero później wprowadził obostrzenia,
  • jeśli ktoś sprowadził używanego Opla z Zachodu, pomimo że ma w książce np. wymianę filtrów gazu co 30 tys. km, jako że jeździ na polskim paliwie, powinien stosować w/w krótsze interwały dla Polski.

 

Czy serwisujemy modele bliźniacze?

Tak, robimy przeglądy, wymiany oleju i inny serwis np. we Fiatach Doblo, Peugeotach Partner, Citroenach Berlingo, Nissan NV250, Toyota Proace City, Renault Kangoo - bliźniaczych, podobnych do Opla Combo. Zapraszamy!

 

Zobacz też:

Promocja Przeglądów - Partner, Berlingo, Doblo

 

 

Nowość: Więcej mechaników -> Szybkie terminy. Umów teraz.

 

 

 

Przegląd vs badanie techniczne

W życiu serwisu Dixi-Car dość często spotykamy się z niezrozumieniem dwóch pojęć. Niniejszym chcielibyśmy wyjaśnić prostym językiem czym jest przegląd samochodu, a czym badanie techniczne.

Badanie techniczne

Klient i doradca serwisu Opel

Badanie techniczne w stacji kontroli pojazdów jest czymś obligatoryjnym, czyli można powiedzieć jest naszym obowiązkiem. Jako właściciele samochodu musimy osobiście zadbać o to, by badanie techniczne było ważne. W zależności od rocznika, wyposażenia auta wykonuje się je w określonych odstępach czasu. Np. przy autach z zasilaniem LPG – co 1 rok. Auta bez alternatywnego paliwa mają pierwsze badanie po 3 latach od zakupu w salonie, następne po 2 latach i kolejne już corocznie. Jego rezultatem jest wpis do dowodu rejestracyjnego od uprawnionego diagnosty i dopuszczenie pojazdu do ruchu, albo nie. Badanie takie musi przejść każdy pojazd wyposażony w dowód rejestracyjny.

Co jest m.in. sprawdzane na takim badaniu:

  • właściwa identyfikacja – wszystkie numery muszą być czytelne, włączając w to naklejkę na przedniej szybie.
  • opony.  Sprawdza się głębokość bieżnika, która powinna mieć 1.6 mm grubości minimum. To swobodna granica, bo na ogół przyjmuje się, że wartość graniczna to 3 mm dla opon letnich i 4 dla zimowych.
  • szyby i blachy. Badania nie przejdzie samochód, który ma pękniętą szybę. Niedopuszczeniem do ruchu skutkuje także sytuacja, gdy mamy przeżarte rdzą na wylot ostre blachy. Dzieje się tak nie z powodów estetycznych, lecz ma to związek z bezpieczeństwem. Skorodowana blacha nie zapewnia bezpieczeństwa kierowcy i pasażerom, a dodatkowo staje się śmiertelnym narzędziem względem pieszych. Uszkodzony błotnik lub maska może zadziałać jak żyletka przecinając pieszego w pół.
  • sprawne hamulce. Diagnosta skontroluje je na specjalnej linii diagnostycznej. Jeżeli chodzi o istotne wskaźniki, to skuteczność hamowania musi przekraczać pięćdziesiąt procent, a hamulca ręcznego dwadzieścia pięć. Z kolei różnica sił hamowania na kołach jednej osi nie może przekroczyć trzydziestu procent.
  • sprawność amortyzatorów musi przekraczać czterdzieści procent, a różnica pomiędzy amortyzatorami jednej osi nie może przekraczać piętnastu procent.

Diagnosta nie może także zapomnieć o światłach, układzie kierowniczym, zawieszeniu i układzie wydechowym, spalinach oraz obligatoryjnych elementach wyposażenia auta. Jeżeli specjalista stwierdzi, że usterki są niewielkie, da nam krótki czas na rozwiązanie problemów i zaprosi na kolejną odpłatną wizytę.

Przegląd okresowy

Przegląd okresowy polega na okresowym (wyznaczonym w instrukcji producenta interwale czasowym / kilometrażowym) sprawdzeniu najważniejszych elementów samochodu. Wielu klientów ma przeświadczenie, że należy go robić jedynie w nowych autach, żeby nie stracić gwarancji. Spotykamy się także z opiniami, że jest to drogie, słyszymy narzekania, że za takie drobnostki, jak wymiana oleju, żarówki i wycieraczek potrafi kosztować aż kilkaset złotych. Musimy jasno stwierdzić: przegląd to nie sama wymiana oleju, to szereg podpunktów, które mechanik w stacji autoryzowanej musi sprawdzić, aby zadbać o nasze bezpieczeństwo i zapewnić jakość produktu. Firma OPEL stosuje w obecnej chwili bardzo korzystne promocje dla swoich klientów, porównywalne do prywatnych zakładów ceny przeglądów na oryginalnych częściach (już od 849 zł brutto na oleju syntetycznym Opel 5W30 z badaniem komputerowym), docenia lojalność programem Usług Błyskawicznych, a dla starszych aut ofertą Serwis Dobrego Wieku, do tego dochodzą dodatkowe upusty sezonowe i lokalne,  stosowane przez samego delaera dla klientów marki.

Dodać trzeba, że mechanicy w stacji ASO widzą w zasadzie w codziennej praktyce tylko pojazdy marki, którą reprezentują, są regularnie szkoleni w cyklu szkoleń obowiązkowych. używają narzędzi specjalnych, znają ew. newralgiczne niedoskonałości danego modelu, rocznika i są w stanie skutecznie i szybko zaproponować klientowi rozwiązanie ew. niespodziewanej usterki.

Dla lojalnych klientów, którzy odwiedzają regularnie autoryzowane stacje obsługi producent wspólnie z dealerem potrafi także przygotować ofertę naprawy w ramach dobrej woli także po upływie okresu gwarancji fabrycznej.

Umów wizytę

 

 

Najdłużej działający Autoryzowany Serwis OPEL w Warszawie

03.2025

Nowoczesny serwis Opla w stolicy Polski

 

Wydaje się, że Dixi‑Car jest najdłużej działającą obecnie Autoryzowaną Stacją Obsługi OPEL w Warszawie. Doświadczenie załogi ma ogromne znaczenie. Szczególnie w serwisie znajomość marki, jej niuansów, wpływają na jakość, szybkość i skuteczność.

I temat dotyka tak umiejętności skutecznej naprawy za pierwszym razem, ale przede wszystkim doświadczenia diagnostycznego, działań prewencyjnych, umiejętności pozyskania części, gdy w fabrykach są czasowe braki, dbanie o terminowość.

Dixi-Car działa pod tym samym zarządem od ponad 25 lat, duża część zespołu jest z firmą od samego początku, tj. roku 1998.

Byliśmy stabilnym serwisem Opla we współpracy z koncernem General Motors, PSA, a teraz Stellantis. Napawa nas to dumą.

Jednocześnie idziemy z duchem zmian w motoryzacji. Od 2023 roku jesteśmy autoryzowanym dealerem koreańskiej marki Ssangyong by KGM, a od początku 2024 r. także chińskiej marki BAIC.

 

Umów wizytę

Promocja Autoryzowanego Serwisu OPEL, sezon letni
Promocja Serwisu. Dezynfekcja klimatyzacji od 79 zł. Filtry kabiny z rabatem do 20%. Wymiana oleju syntetyk + filtr od 449 zł. Przegląd od 849 zł.

Lista promocji
Umów się na serwis mechaniczny/elektroniczny
Umów się na serwis mechaniczny

Wypełnij formularz
Umów się na serwis blacharsko-lakierniczy
Umów się na serwis blacharski

Wypełnij formularz
Ceny przeglądów okresowych
OT-15, OT-30, itd.

zobacz cenę przeglądu


 

 

Przejdź na górę strony Powrót do góry

 

 

Wyprzedaż SsangYong KGM Torres. Cena samochodu 2025 2024 po upuście. Instalacja LPG Gratis