Specjalizujemy się w naprawach Opli Insignia A [2008-2017] i Insigni B [2017-2022]. Odważnie podchodzimy do trudnych przypadków, gdzie potrzeba doświadczonego technika, by postawić trafną diagnozę za pierwszym podejściem. Zatrudniamy specjalistów elektroników, mechaników. Poza tym wykonujemy insigniane standardy: przeglądy okresowe, serwis zawieszenia, hamulców, rozrządu. Proponujemy szybkie terminy - zadzwoń i umów wizytę!
Olej syntetyk Opel 5W30 Dexos1 / Dexos2 + filtr oleju + robocizna
399 zł - Insignie z silnikami benzynowymi 1.4 l
499 zł - Insignia z silnikiem benzynowym powyżej 1400 cm3
549 zł - Insignia z silnikiem diesla
Olej znany również jako LongLife, Fuel Economy.
Pytaj o cenę oleju półsyntetycznego Opel 10W40.
79 zł Dezynfekcja metodą ozonowania
99 zł Odgrzybienie metodą chemiczną
Insignia A, B
Podane ceny to wstęp do naszej oferty serwisu Insigni. Wykonujemy:
Czy naprawiacie trudne przypadki, z którymi nie poradził sobie inny serwis?
Tak, trafiają do nas takie Insignie. Wcześniej odwiedziły inne warsztaty w Warszawie, Radomiu, czy na Mazowszu.
Czy naprawiacie Insignie sprowadzone z Zachodu?
Tak, naprawiamy samochody kupione w dowolnym salonie w Polsce, jak i sprowadzone zza granicy. Mając dostęp do centralnych baz danych i magazynów Opla pomożemy w dorobieniu kluczyka, odblokowaniu systemu pokładowego, czy sprawdzeniu historii samochodu.
Jakie są typowe usterki Insigni?
Insignie są dopracowane - są odporne i na złe traktowanie, i ogólnie trwałe, nawet po 10 latach eksploatacji. W Insigni A, czyli modelu produkowanym w latach 2008-2017 jest kilka typowych usterek: w silniku 2.0 CDTi zdarza się pocący się saksofon (rura turbo) lub nieszczelności w układzie chłodzenia. Stycznik zamka tylnej klapy może tracić kontakt z resztą instalacji elektrycznej. Tu omawiamy zalety i wady Insigni A z naszej praktyki serwisowej.
Co do Insigni B, produkowanej od 2017 r., trudno na razie mówić o typowych usterkach. Jest to model o klasę wyższy, bardziej dopracowany niż Insignia A.
Lepiej kupić Insignię przed czy po liftingu?
Opel Insignia po liftingu to inny, lepszy, wyższej klasy samochód - mówią ci, którzy jeździli obydwoma wersjami. A my dodajemy: mówią tak, bo zmieniło się zawieszenie. W Insigni A poliftingowej trafiają się też zegary LCD, których nie było wcześniej. Natomiast absolutnie nie ma co skreślać przedliftingowej Insigni A z lat 2008-2013, która dystansuje Vectrę C, a ta z kolei robiła krok milowy w stosunku do Opla Vectra B. W każdym razie ceny Insigni A obecnie są już przystępne - zobacz ją w ofercie naszych używanych.
Zobacz porównanie Insigni A przed i po liftingu.
Z jakich miejscowości warto do was przyjechać?
Większość klientów mamy z Warszawy, Piaseczna, Radomia. Również Pruszków, Milanówek, Grodzisk Maz., Żyrardów, Grójec, Tarczyn, Warka, Skarżysko-Kamienna, Starachowice, Kozienice. Klienci z Krakowa, Poznania, Łodzi, Gdańska też do nas przyjeżdżają. Zapraszamy!
Czy udzielacie porad na odległość?
Kiedyś tak (zobacz archiwum odpowiedzi), później zrezygnowaliśmy z tej praktyki - na odległość ciężko jest postawić diagnozę, trudno też alokować czas doświadczonych doradców. Udostępniamy dane techniczne Insigni A i Insigni B.
Czy mogę przyjechać sprawdzić Insignię przed zakupem?
Tak, oferujemy sprawdzenie elektroniki, mechaniki i grubości lakieru - zakres i cena usługi. Poniżej na filmie przykładowe kadry z naszego serwisu. Widać, jakie możliwości daje elektronika Insigni.
Nasz serwis ustawia geometrię zawieszenia w Oplu Insignia A.
Ścieżka diagnostyczna - sprawdzamy hamulce i amortyzatory Insigni na rolkach. Dobrze zrobić przed przeglądem w SKP.
Opel Insignia A BiTurbo, czyli z silnikiem 2.0 CDTi 195KM to dopracowany samochód z prędkością maksymalną 230 km/h i spalaniem wg producenta średnio 4,7 l oleju napędowego na 100 km.
Nowość: Więcej mechaników -> Szybkie terminy. Umów teraz.
Serwis wg modelu: Astra, Corsa, Grandland X, Insignia, Mokka, Dostawcze Opel, Elektryki, Berlingo/Doblo/Partner
Umów jazdę próbną Baikiem 3 i 5. Klienci zaskoczeni zrywnością samochodów!
03.2024
Zapraszamy na jazdę próbną! Zarejestrowaliśmy już BAIC 5 Turbo 177KM z 7‑biegową skrzynią DSG i BAIC Beijing 3 Turbo 136KM. Obydwa czterocylindrowe. Są gotowe do testu.
A dlaczego warto przed podpisaniem umowy zakupu samochodu? Klienci, którzy byli u konkurencyjnej marki MG, zauważają zrywność Baika 3 i szybszą skrzynię dwusprzegłową Baika 5, względem modeli konkurencji. Więcej w materiale BAIC czy MG.
Tel. 22 716 30 20. Autoryzowany dealer BAIC Warszawa. Zapraszamy!