Serwisy Opel Dixi-Car ustawią geometrię zawieszenia w Twoim samochodzie (w Oplu lub innej marce). Mamy bazę danych nastawów geometrii dla samochodów osobowych i dostawczych większości marek i modeli.
PROMOCJA!
Zbieżność zawieszenia za 299 zł. Zobacz szczegóły promocji!
Podana cena dotyczy samochodów osobowych: Opel lub dowolna inna marka. Wyjątki poniżej.
Elementy urządzenia do geometrii na kołach Insigni A. Ustawiamy geometrię w Oplach i samochodach innych marek.
Ceny dotyczą Opli, a także samochodów innych marek:
Ceny dotyczą samochodów osobowych. Dostawcze - do indywidualnej wyceny.
Aby samochód dobrze się prowadził, koła muszą być ustawione pod odpowiednim kątem względem jezdni. We współczesnych samochodach koła często są lekko pochylone do środka (górne części kół np. przedniej osi są bliżej siebie niż dolne części tych kół). Geometria zawieszenia to też zbieżność kół, czyli np. przy jeździe na wprost lewe koło przedniej osi skręca lekko w prawo, a prawe koło w lewo. Geometria zawieszenia to też kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy - zależnie od tego kąta kierownicą lżej lub ciężej kręci się kierownicą przed wejściem w zakręt.
Nastawy zawieszenia zmieniają się z czasem pod wpływem codziennej jazdy. Samochód wpada na nierówności, zużywają się elementy zawieszenia. Stopniowo samochód traci ustawioną przez producenta geometrię zawieszenia. Geometrię dobrze więc zlecać okresowo - im mniej równe drogi, tym częściej.
Umów się na wykonanie geometrii zawieszenia jeszcze dziś! Kontakt z serwisami Opel Dixi-Car.
Urządzenie do geometrii w serwisie Dixi-Car W‑wa/Raszyn.
Oto nowoczesne urządzenie do ustawiania geometrii zawieszenia, na którym pracują mechanicy serwisu Opel Dixi-Car w Raszynie. Przy pracy z urządzeniem Geoliner 550 Prism na przednich kołach Twojego samochodu mechanik umieści ekrany pasywne (widoczne na poniższym zdjęciu po bokach urządzenia na górze). Kamery aktywne montowane są tylko na kołach osi tylnej samochodu (kamery aktywne są widoczne na zdjęciu po bokach urządzenia na dole). Potem przeprowadza się szereg pomiarów (zbieżność kół, kąty pochylenia kół, kąty wyprzedzenia sworzni zwrotnic). Dzięki zastosowaniu innowacyjnych technologii, procedura pomiarowa / regulacyjna jest niezwykle prosta i szybka. Komunikacja pomiędzy głowicami, a jednostką centralną odbywa się w technologii „bluetooth” – żadnych kabli. Dlatego, dzięki niezakłóconemu strumieniowi danych, pomiary są zawsze prawidłowe.
Patrząc na wyniki pomiaru geometrii wyświetlające się na ekranie urządzenia mechanik reguluje zawieszenie Twojego samochodu za pomocą różnych nakrętek regulacyjnych, do których dostęp uzyskuje się po podniesieniu samochodu. Po regulacji zawieszenia przeprowadza się ponowny pomiar geometrii zawieszenia urządzeniem, aby sprawdzić, czy już jest dobrze.
Urządzenie wie, jakie mają być ustawienia dla danego samochodu i podpowiada mechanikowi, w którą stronę kręcić kluczem.
Zobacz też:
Nowość: Więcej mechaników -> Szybkie terminy. Umów teraz.
Serwis wg modelu: Astra, Corsa, Grandland X, Insignia, Mokka, Dostawcze Opel, Elektryki, Berlingo/Doblo/Partner
Jazdy próbne elektrycznym SsangYongiem Torresem eVX w salonie Warszawa/Raszyn. Umów się!
07.2024
Nowe EV od SsangYonga można już kupić. Mega zasięg. Duży, pojemny SUV. Atrakcyjna cena. Zapraszamy na jazdę testową.
Bateria o pojemności 73,4 kWh, zasięg do 635 kilometrów - górna strefa tego, co oferuje rynek.
SsangYong Torres eVX kwalifikuje się do programu Mój elektryk.