Klient Dixi-Car Raszyn zaszalał. Ciekawie skomponowana, srebrna Astra Sports Tourer z najbogatszym poziomem wyposażenia Elite. Czy warto dopłacać za Elite? Spójrzmy na to tak: za 11 700 zł, bo tyle w chwili powstawania tekstu dzieli Essentię od Elite klient dostał mnóstwo "mięsa" - patrz foto. Naszym zdaniem warto.
Czarne alufelgi 17-calowe mają kod RSE. W standardzie w Astrz Elite są felgi aluminiowe 16-calowe.
Astra na foto w skrócie: kontrastowe czarne felgi 17-calowe. Silnik 1.4 150 KM z automatyczną skrzynią biegów (coraz bardziej popularny wybór skrzyni biegów w Astrze). Elektrycznie składane lusterka, światła ledowe z tyłu oraz przednie światła do jazdy dziennej LED. Czujnik deszczu i zmierzchu, przyciemniane szyby w tylnej części nadwozia, bezkluczykowy dostęp do samochodu. kamera parkowania. Przycisk Sport – sterujący pracą skrzyni biegów (moc dostępna w niższym zakresie obrotów).
Kupując bogatszą wersję, jak Elite, kupujemy oprócz masy systemów wewnętrznych również szlachetniejszy przód - np. chrom na atrapie, reflektory przeciwmgielne.
Zegary Astry Elite. Na obrotomierzu widać pozycję "Auto Stop", na którą "spadają obroty" na czerwonym świetle. Prędkościomierz wyskalowany do 270 km/h; prędkość maksymalna 1.4 150KM z automatem to 210 km/h. Koło kierownicy obszyte wysokiej jakości skórą.
Lampy tylne LED możemy mieć na dwa sposoby: albo kupując same LED-y z tyłu, albo w zestawie z reflektorami przednimi LED.
Deska rozdzielcza wersji Elite. Po niemiecku uporządkowana. Widać wysokiej jakości tapicerki, starannie wykończone koło kierownicy, lewarek automatu.
Przed lewarkiem automatu widać przycisk "Sport" - jego wciśnięcie skutkuje lepszą dyanmiką samochodu, silnik "lepiej się kręci".
Przyciski sterowania na kierownicy. Po lewej - sterowanie tempomatem; po prawej - systemem audio, w tym zestawem głośnomówiącym.
Ergonomia Opla - ogromny, wygodny podnóżek pod lewą stopę na długie trasy. Pod panelem do sterowania szybami i lusterkami widać pokrętło elektrycznie otwieranej klapy bagażnika. Pozycja 3/4 - pozwala stworzyć z klapy "daszek" na biwaku. Sporo lakieru fortepianowego.
Relingi dachowe są chromowane w dwóch najbogatszych wersjach, czyli Dynamic i Elite. W Enjoy i Essentia są domyślnie czarne. Belki dachowe do Astry V kombi różnią się od belek do hatchbacka, szukaj w naszym sklepie. W kombi, przynajmniej na razie, nie ma wersji "bez relingów", jak to miało miejsce we wcześniejszych generacjach.
Klasyka praktyczności i elegancji. Srebrny, niebrudzący się kolor, imponująca przestrzeń bagażowa - zobacz pojemności/wymiary. Umiarkowane spalanie, dzięki relatywnie niskiemu, w porównaniu do SUV-ów nadwoziu - zobacz dane silników.
Zobacz na ciekawą linię tylnych okien. Na zdjęciu tego nie widać, ale listwy nad oknami bocznymi są chromowane - i to znów standard tylko w trimach Dynamic i Elite. W tańszych wersjach chromy okien w ogóle nie są dostępne.
OFERTA DNIA
Kup samochód
bez wychodzenia z domu
3. Przygotujemy ofertę, wszystkie formalności zdalnie
4. Dostarczymy samochód do Ciebie
Zobacz także
Co najchętniej kupują Polacy?
Polecamy Astrę V (fot.). Miłośnikom żyłowania wskaźnika wyposażenie/cena - Astrę Sedan.
Samar opublikował ranking najpopularniejszych nowych kompaktów w Polsce w 2018 roku. Astra - nr 1 wśród modeli "uniwersalnych" - dostępnych jako hatchback, sedan i kombi.
Umów jazdę próbną Baikiem 3 i 5. Klienci zaskoczeni zrywnością samochodów!
03.2024
Zapraszamy na jazdę próbną! Zarejestrowaliśmy już BAIC 5 Turbo 177KM z 7‑biegową skrzynią DSG i BAIC Beijing 3 Turbo 136KM. Obydwa czterocylindrowe. Są gotowe do testu.
A dlaczego warto przed podpisaniem umowy zakupu samochodu? Klienci, którzy byli u konkurencyjnej marki MG, zauważają zrywność Baika 3 i szybszą skrzynię dwusprzegłową Baika 5, względem modeli konkurencji. Więcej w materiale BAIC czy MG.
Tel. 22 716 30 20. Autoryzowany dealer BAIC Warszawa. Zapraszamy!