Warszawa (22) 716 30 20
Radom (48) 360 98 26
Klient Dixi-Car Raszyn zaszalał. Ciekawie skomponowana, srebrna Astra Sports Tourer z najbogatszym poziomem wyposażenia Elite. Czy warto dopłacać za Elite? Spójrzmy na to tak: za 11 700 zł, bo tyle w chwili powstawania tekstu dzieli Essentię od Elite klient dostał mnóstwo "mięsa" - patrz foto. Naszym zdaniem warto.
Czarne alufelgi 17-calowe mają kod RSE. W standardzie w Astrz Elite są felgi aluminiowe 16-calowe.
Astra na foto w skrócie: kontrastowe czarne felgi 17-calowe. Silnik 1.4 150 KM z automatyczną skrzynią biegów (coraz bardziej popularny wybór skrzyni biegów w Astrze). Elektrycznie składane lusterka, światła ledowe z tyłu oraz przednie światła do jazdy dziennej LED. Czujnik deszczu i zmierzchu, przyciemniane szyby w tylnej części nadwozia, bezkluczykowy dostęp do samochodu. kamera parkowania. Przycisk Sport – sterujący pracą skrzyni biegów (moc dostępna w niższym zakresie obrotów).
Kupując bogatszą wersję, jak Elite, kupujemy oprócz masy systemów wewnętrznych również szlachetniejszy przód - np. chrom na atrapie, reflektory przeciwmgielne.
Zegary Astry Elite. Na obrotomierzu widać pozycję "Auto Stop", na którą "spadają obroty" na czerwonym świetle. Prędkościomierz wyskalowany do 270 km/h; prędkość maksymalna 1.4 150KM z automatem to 210 km/h. Koło kierownicy obszyte wysokiej jakości skórą.
Lampy tylne LED możemy mieć na dwa sposoby: albo kupując same LED-y z tyłu, albo w zestawie z reflektorami przednimi LED.
Deska rozdzielcza wersji Elite. Po niemiecku uporządkowana. Widać wysokiej jakości tapicerki, starannie wykończone koło kierownicy, lewarek automatu.
Przed lewarkiem automatu widać przycisk "Sport" - jego wciśnięcie skutkuje lepszą dyanmiką samochodu, silnik "lepiej się kręci".
Przyciski sterowania na kierownicy. Po lewej - sterowanie tempomatem; po prawej - systemem audio, w tym zestawem głośnomówiącym.
Ergonomia Opla - ogromny, wygodny podnóżek pod lewą stopę na długie trasy. Pod panelem do sterowania szybami i lusterkami widać pokrętło elektrycznie otwieranej klapy bagażnika. Pozycja 3/4 - pozwala stworzyć z klapy "daszek" na biwaku. Sporo lakieru fortepianowego.
Relingi dachowe są chromowane w dwóch najbogatszych wersjach, czyli Dynamic i Elite. W Enjoy i Essentia są domyślnie czarne. Belki dachowe do Astry V kombi różnią się od belek do hatchbacka, szukaj w naszym sklepie. W kombi, przynajmniej na razie, nie ma wersji "bez relingów", jak to miało miejsce we wcześniejszych generacjach.
Klasyka praktyczności i elegancji. Srebrny, niebrudzący się kolor, imponująca przestrzeń bagażowa - zobacz pojemności/wymiary. Umiarkowane spalanie, dzięki relatywnie niskiemu, w porównaniu do SUV-ów nadwoziu - zobacz dane silników.
Zobacz na ciekawą linię tylnych okien. Na zdjęciu tego nie widać, ale listwy nad oknami bocznymi są chromowane - i to znów standard tylko w trimach Dynamic i Elite. W tańszych wersjach chromy okien w ogóle nie są dostępne.
OFERTA DNIA
oferta dla osoby fizycznej / firmy / grupy zawodowej-ostatnie w tym roku modele w tak niskiej cenie
OFERTA DNIA
TYLKO DO 31.12.2019: Astra od 59 900 zł
Piątkę na początku ceny Astry zobaczysz do 31 grudnia. Liczba samochodów ograniczona.
Update z 21.11.2019: Dixi‑Car ma jeszcze kilka Astr V hatchback i kombi z roku produkcji 2019 z podwyższonym rabatem - aż do 22%. Do kupienia tylko do 31 grudnia. Kto pierwszy, ma większy wybór.
Czyste silniki (spełniają nową normę emisji Euro 6d Temp). Lakiery do wyboru. Odbiór od ręki z Dixi‑Car. Real foto przykładowych Astr poniżej. W 2020 r. samochody podrożeją - tu wyjaśnienie.
Zadzwoń: Salon Radom, (48) 360 98 26. Salon Wwa/Raszyn, tel. (22) 716 30 20.
Zobacz także
Nową Astrę pokazujemy w Galerii Słonecznej w Radomiu. W Dixi‑Car od ręki i za 59 900 zł - z klimatyzacją elektroniczną i lakierem metalik. W Opel Kredyt/Leasing od 699 zł/miesiąc. Podjedziesz od razu do salonu na jazdę próbną?
Kiedy? Do 31.12.2019, w godzinach pracy centrum - pn-sob 9-21, niedziela 10-20, z wyjątkiem dni wolnych.
Gdzie? Galeria Słoneczna, Radom, ul. Bolesława Chrobrego 1.
Co najchętniej kupują Polacy?
Polecamy Astrę V (fot.). Miłośnikom żyłowania wskaźnika wyposażenie/cena - Astrę Sedan.
Samar opublikował ranking najpopularniejszych nowych kompaktów w Polsce w 2018 roku. Astra - nr 1 wśród modeli "uniwersalnych" - dostępnych jako hatchback, sedan i kombi.
Opel jedyny w Polsce z dwoma modelami w TOP5!
10.2019
Opel, jako jedyny producent, ma dwa modele w pierwszej piątce rankingu najlepiej sprzedających się samochodów na polskim rynku we wrześniu (miejska Corsa i kompaktowa Astra).
Nową Astrę w pierwszych dziewięciu miesiącach 2019 roku wybrało 10 433 klientów polskich salonów; modelu Corsa - Opel sprzedał 6 842 sztuki. Zapowiada to dobrą dostępność części i konkurencyjne ceny serwisu w przyszłości. Na trzecim miejscu znalazła się Insignia - 2 916 szt. sprzedanych w Polsce od stycznia do września.
Skąd tak dobre wyniki Corsy i Astry? Poza niemiecką technologią, dobra cena. Na horyzoncie już nowa Corsa i nowa Astra.