Mamy najtańsze nowe Ople Astra w kraju. Spodziewaliśmy się, że wdrożenie nowych, 3‑cylindrowych CO2 oszczędnych silników nie spotka się tak od razu z entuzjazmem klientów, zabepieczyliśmy stoki Astr z silnikami 4‑cylindrowymi, by jak najdłużej dać naszym klientom wybór.
Poliftingowy Opel Astra V - dojrzały, ale relatywnie tani samochód kompaktowy. Również z nadwoziem kombi.
Pozycjonowanie Astry wyewoluowało. Do lat nastych XXI w. była w polskich salonach zdecydowanie najczęściej wybieranym przez klientów modelem w gamie Opla. Ale nadeszła epoka SUV-ów i zmiany własnościowe w Oplu. Do kogo dziś adresowana jest Astra? Jak kupić ją tanio?
Astra pozostaje najbardziej uniwersalnym modelem w gamie Opla - sprawdzi się w mieście, na autostradzie, w firmie, na wyjeździe weekendowym/wakacyjnym, nawet przy przeprowadzce, czy remoncie mieszkania. Średnie rozmiary samochodu kompaktowego. Koszty eksploatacji i spalanie - niskie.
Astra jest dla rodziny, singla, seniorów. Jeśli nie jesteś pewien, który model wybrać, wybierz Astrę - mała szansa, że spudłujesz.
Jednak: pozycji Astry zagroziły SUV-y - modele Crossland, Mokka, Grandland (czy zasadnie? Niższe nadwozie Astry lepiej trzyma się drogi). Po drugie - nowy właściciel marki Opel niekoniecznie chce promować Astrę. Bo płaci od niej "tantiemy" firmie General Motors, posiadającej "prawa autorskie" do konstrukcji opracowanej przez biuro projektowe w Niemczech.
Jest zdecydowanie modelem "value for money". Za Astrę nie przepłacamy. Dostajemy klimatyzację, multimedia już w najtańszym poziomie wyposażenia - wcześniej był to Enjoy, obecnie Edition.
Jakością wykończenia kabiny Astra koresponduje z większą Insignią.
Koszty eksploatacji - zdecydowanie budżetowo, taniej niż przy SUV-ach. Więcej o TCO Astry.
Czy Astra jest dziś tania? Samochody nowe drożały w 2019-2023, dotyczy to wszystkich producentów. O przyczynach piszemy tu. Chodzi o zaostrzające się normy emisji i w związku z tym potrzebę konstruowania czystszych silników. Astra to, w chwili gdy tekst powstaje, wydatek od ok. 59 tys. zł, podczas gdy jeszcze kilka lat temu można ją było kupić za ok. 53 tys. zł. Natomiast w ślad za autami nowymi rosną też ceny pojazdów używanych, więc za kilka lat drożej odsprzedasz swoją Astrę.
Oferty używanych Astr dostępnych na już w salonach Dixi-Car, poczynając od najtańszej. Gotowy? Negocjuj cenę, zapraszamy.
Najdłużej działający Autoryzowany Serwis OPEL w Warszawie
03.2025
Wydaje się, że Dixi‑Car jest najdłużej działającą obecnie Autoryzowaną Stacją Obsługi OPEL w Warszawie. Doświadczenie załogi ma ogromne znaczenie. Szczególnie w serwisie znajomość marki, jej niuansów, wpływają na jakość, szybkość i skuteczność.
I temat dotyka tak umiejętności skutecznej naprawy za pierwszym razem, ale przede wszystkim doświadczenia diagnostycznego, działań prewencyjnych, umiejętności pozyskania części, gdy w fabrykach są czasowe braki, dbanie o terminowość.
Dixi-Car działa pod tym samym zarządem od ponad 25 lat, duża część zespołu jest z firmą od samego początku, tj. roku 1998.
Byliśmy stabilnym serwisem Opla we współpracy z koncernem General Motors, PSA, a teraz Stellantis. Napawa nas to dumą.
Jednocześnie idziemy z duchem zmian w motoryzacji. Od 2023 roku jesteśmy autoryzowanym dealerem koreańskiej marki Ssangyong by KGM, a od początku 2024 r. także chińskiej marki BAIC.