Warszawa (22) 716 30 20

Radom (48) 360 98 26

Nowe i Używane Ople Astra [Tanio]

Kalkulator Opel, oszczędności

Mamy najtańsze nowe Ople Astra w kraju. Spodziewaliśmy się, że wdrożenie nowych, 3‑cylindrowych CO2 oszczędnych silników nie spotka się tak od razu z entuzjazmem klientów, zabepieczyliśmy stoki Astr z silnikami 4‑cylindrowymi, by jak najdłużej dać naszym klientom wybór.

 

 

Vademecum taniej Astry

Opel Astra tanio skarbonka świnka

Poliftingowy Opel Astra V - dojrzały, ale relatywnie tani samochód kompaktowy. Również z nadwoziem kombi.

Pozycjonowanie Astry wyewoluowało. Do lat nastych XXI w. była w polskich salonach zdecydowanie najczęściej wybieranym przez klientów modelem w gamie Opla. Ale nadeszła epoka SUV-ów i zmiany własnościowe w Oplu. Do kogo dziś adresowana jest Astra? Jak kupić ją tanio?

Pozycjonowanie rynkowe Astry w 2024

Astra pozostaje najbardziej uniwersalnym modelem w gamie Opla - sprawdzi się w mieście, na autostradzie, w firmie, na wyjeździe weekendowym/wakacyjnym, nawet przy przeprowadzce, czy remoncie mieszkania. Średnie rozmiary samochodu kompaktowego. Koszty eksploatacji i spalanie - niskie.

Astra jest dla rodziny, singla, seniorów. Jeśli nie jesteś pewien, który model wybrać, wybierz Astrę - mała szansa, że spudłujesz.

Jednak: pozycji Astry zagroziły SUV-y - modele Crossland, Mokka, Grandland (czy zasadnie? Niższe nadwozie Astry lepiej trzyma się drogi). Po drugie - nowy właściciel marki Opel niekoniecznie chce promować Astrę. Bo płaci od niej "tantiemy" firmie General Motors, posiadającej "prawa autorskie" do konstrukcji opracowanej przez biuro projektowe w Niemczech.

Czy Astra jest dziś tania?

Jest zdecydowanie modelem "value for money". Za Astrę nie przepłacamy. Dostajemy klimatyzację, multimedia już w najtańszym poziomie wyposażenia - wcześniej był to Enjoy, obecnie Edition.

Jakością wykończenia kabiny Astra koresponduje z większą Insignią.

Koszty eksploatacji - zdecydowanie budżetowo, taniej niż przy SUV-ach. Więcej o TCO Astry.

Czy Astra jest dziś tania? Samochody nowe drożały w 2019-2023, dotyczy to wszystkich producentów. O przyczynach piszemy tu. Chodzi o zaostrzające się normy emisji i w związku z tym potrzebę konstruowania czystszych silników. Astra to, w chwili gdy tekst powstaje, wydatek od ok. 59 tys. zł, podczas gdy jeszcze kilka lat temu można ją było kupić za ok. 53 tys. zł. Natomiast w ślad za autami nowymi rosną też ceny pojazdów używanych, więc za kilka lat drożej odsprzedasz swoją Astrę.

 

 

Używana Astra tanio...

Oferty używanych Astr dostępnych na już w salonach Dixi-Car, poczynając od najtańszej. Gotowy? Negocjuj cenę, zapraszamy.

Opel Astra IV Sports Tourer 1,4 Turbo 120KM

benzyna , 2011 , skrzynia manualna , kolor srebrny metallic

od 27900 cena brutto (faktura vat-marża)

Zobacz

OFERTA DNIA

Opel Astra IV 1,6 CDTI 110KM, Xenon, Navi, pakiet zimowy

Diesel , 2014 , skrzynia manualna , kolor brązowy metallic

od 32900 33900  zł cena brutto (faktura vat-marża)

Zobacz

Opel Astra IV 1,4 Turbo 140KM SALON POLSKA

benzyna , 2015 , skrzynia manualna , kolor SREBRNY MET.

od 35900 cena brutto (faktura vat-marża)

Zobacz

Opel Astra V 1,6 CDTI 136KM, Salon Polska, Enjoy

Diesel , 2016 , skrzynia manualna , kolor niebieski metalic

od 37900 cena brutto (faktura vat-marża)

Zobacz

Opel Astra V 1.6 cdti SalonPL Navi Serwis Gwarancja Vat23%

Diesel , 2018 , skrzynia manualna , kolor srebrny metalic

od 44900 cena brutto

Zobacz

Opel Astra IV 1,4 Turbo 140KM, Salon Polska, LPG, 1 właściciel

benzyna/LPG , 2018 , skrzynia manualna , kolor bordowy metallic

od 49900 cena brutto (faktura vat-marża)

Zobacz

Więcej samochodów używanych

 

 

 

 

 

48% Kupujących nowe auto wg Otomoto szuka SUV‑a. Mamy to!

02.2023

SUVy i crossovery SsangYong. Made in Korea. 5 lat gwarancji

48% Kupujących nowe auto wg Otomoto szuka SUV‑a. Mamy to! SsangYong to najstarszy producent SUV‑ów i crossoverów z Korei. Na wyprzedaży rocznika 2023 rabat do 25 000 zł.

I mamy te samochody - są w salonie Dixi-Car od ręki. SsangYong odnotował w Polsce w 2022 roku 400-procentowy wzrost sprzedaży. Co ciekawe, premiera 2023 - nowy Torres - został pokazany w Polsce jako pierwszym kraju w Europie.

Trzecia duża marka koreańska w Polsce. Na dodatek specjalizująca się w SUV-ach i crossoverach. Zgodnie z preferencjami kupujących nakreślonymi przez Otomoto na podstawie wyszukiwań w tym portalu.

SsangYong to najstarszy producent SUV-ów i crossoverów z Korei, a samochody nowe mają korzystne ceny i 5 lat gwarancji (na Torresa - 10 Lat Gwarancji). Dodatkowo opcje 4WD, Automatyczna skrzynia, LPG (instalacja dedykowana do samochodu przez importera).

Źródło: Szukamy tanich, używanych samochodów i marzymy o nowych SUVach - OTOMOTO prezentuje motoryzacyjne trendy z 2022 roku. Otomoto.pl



 

 

Przejdź na górę strony Powrót do góry

 

 

Nowa marka BAIC. Jak wymawiać? Ruszyła sprzedaż w Salonie Warszawa