Mamy najtańsze nowe Ople Astra w kraju. Spodziewaliśmy się, że wdrożenie nowych, 3‑cylindrowych CO2 oszczędnych silników nie spotka się tak od razu z entuzjazmem klientów, zabepieczyliśmy stoki Astr z silnikami 4‑cylindrowymi, by jak najdłużej dać naszym klientom wybór.
Poliftingowy Opel Astra V - dojrzały, ale relatywnie tani samochód kompaktowy. Również z nadwoziem kombi.
Pozycjonowanie Astry wyewoluowało. Do lat nastych XXI w. była w polskich salonach zdecydowanie najczęściej wybieranym przez klientów modelem w gamie Opla. Ale nadeszła epoka SUV-ów i zmiany własnościowe w Oplu. Do kogo dziś adresowana jest Astra? Jak kupić ją tanio?
Astra pozostaje najbardziej uniwersalnym modelem w gamie Opla - sprawdzi się w mieście, na autostradzie, w firmie, na wyjeździe weekendowym/wakacyjnym, nawet przy przeprowadzce, czy remoncie mieszkania. Średnie rozmiary samochodu kompaktowego. Koszty eksploatacji i spalanie - niskie.
Astra jest dla rodziny, singla, seniorów. Jeśli nie jesteś pewien, który model wybrać, wybierz Astrę - mała szansa, że spudłujesz.
Jednak: pozycji Astry zagroziły SUV-y - modele Crossland, Mokka, Grandland (czy zasadnie? Niższe nadwozie Astry lepiej trzyma się drogi). Po drugie - nowy właściciel marki Opel niekoniecznie chce promować Astrę. Bo płaci od niej "tantiemy" firmie General Motors, posiadającej "prawa autorskie" do konstrukcji opracowanej przez biuro projektowe w Niemczech.
Jest zdecydowanie modelem "value for money". Za Astrę nie przepłacamy. Dostajemy klimatyzację, multimedia już w najtańszym poziomie wyposażenia - wcześniej był to Enjoy, obecnie Edition.
Jakością wykończenia kabiny Astra koresponduje z większą Insignią.
Koszty eksploatacji - zdecydowanie budżetowo, taniej niż przy SUV-ach. Więcej o TCO Astry.
Czy Astra jest dziś tania? Samochody nowe drożały w 2019-2023, dotyczy to wszystkich producentów. O przyczynach piszemy tu. Chodzi o zaostrzające się normy emisji i w związku z tym potrzebę konstruowania czystszych silników. Astra to, w chwili gdy tekst powstaje, wydatek od ok. 59 tys. zł, podczas gdy jeszcze kilka lat temu można ją było kupić za ok. 53 tys. zł. Natomiast w ślad za autami nowymi rosną też ceny pojazdów używanych, więc za kilka lat drożej odsprzedasz swoją Astrę.
Oferty używanych Astr dostępnych na już w salonach Dixi-Car, poczynając od najtańszej. Gotowy? Negocjuj cenę, zapraszamy.
Tylu zamówień polski importer się nie spodziewał - i inne opinie o Torresie
08.2023
Aż trudno uwierzyć w pojemność bagażnika, która według katalogu wynosi 703 l. Po złożeniu foteli możemy dostać ponad 1600 l. To są możliwości, którymi Koreańczycy w tej kwestii dosłownie pozamiatali
– pisze na:Temat, 24.07.2023.
Wnętrze również zachwyca. Wygląda na czyste i nowoczesne. Po prawej stronie widoczny jest całkiem spory multimedialny ekran o przekątnej 12,3 cala. Poniżej – podobnie jak w Audi, 8-calowy wyświetlacz przeznaczony do sterowania klimatyzacją czy podgrzewaniem foteli.
– pisze WRC Premium. Motorsport & Beyond, 20.07.2023.
Torres zaskakuje komfortem jazdy (z przodu kolumny resorujące, z tyłu wielowahacz Multi-Link). Kabina pasażerska jest dobrze wyciszona zaś układ kierowniczy precyzyjnie reaguje na wykonywane manewry. Parkowanie ułatwiają przednie i tylne czujniki oraz kamera cofania, która wyróżnia się dobrą jakością obrazu.
– pisze Nowoczesna Flota, 27.07.2023.