Opel Astra V LPG

 

Wyprzedaż - Ostatnia 1 szt. Astry z niemieckim silnikiem 4‑Cylindrowym - tylko w Dixi‑Car.

Ostatnia Astra z niemieckim silnikiem 4-cylindrowym - mamy jeszcze od ręki w Dixi‑Car. W cenie m. in.: klimatyzacja dwustrefowa elektroniczna, multimedia 7", czujniki parkowania przód + tył, konsola-podłokietnik ze schowkiem, elektryczne szyby przód + tył. Uwaga: doskonały, niemiecki silnik czterocylindrowy 150 KM i automatyczna skrzynia biegów 6‑biegowa.

Jako jedyny dealer w Polsce mamy duży wybór Astr z silnikami zarówno 3- jak i 4‑cylindrowymi.

Dlaczego mamy taki samochód? Spodziewaliśmy się, że wdrożenie nowych, 3‑cylindrowych, oszczędnych silników, zoptymalizowanych pod nowe normy emisji, nie spotka się tak od razu z entuzjazmem klientów. Zabepieczyliśmy stoki 4‑cylindrowych silników, by jak najdłużej dać naszym klientom wybór.

Zadzwoń: Salon Radom, (48) 360 98 26. Salon Wwa/Raszyn, tel. (22) 716 30 20.

 

Wyprzedaż: ostatni Opel Astra 4-cylindrowy

 

 

Opel Astra V LPG TEC

Hipotetyczna Astra V LPG. Gdyby istniała, to pewnie w wersji Kombi. Zobacz stronę nt. Astry Sedan LPG.

Astra V z fabrycznym LPG nie występuje obecnie w ofercie i nie będzie występowała w przyszłości. Dla osób, które chcą samochód już i ma tanio jeździć, mamy kilka propozycji.

Pierwsza propozycja: Astra V z silnikiem 1.2 bez gazu. Po prostu ten silnik pali o dwa litry mniej benzyny niż silniki 1.4, patrz dane techniczne, więc i bez instalacji spalanie wyjdzie niskie.

Druga propozycja: Elektryk Corsa-e.

Trzecia propozycja: Używane Ople - trafiają się egzemplarze z fabryczną instalacją LPG.

 

Co z Astrą V LPG?

  • nie ma w planach Astry V z fabryczną instalacją gazową w żadnej wersji nadwozia
  • w Astrze V hatchback jest za mało miejsca w bagażniku - wnęka koła zapasowego mieści tylko koło dojazdowe, umieszczenie w niej zbiornika na gaz spowodowałoby podniesienie podłogi bagażnika i bagażnik zrobiłby się mały. Dlatego informujemy klientów, że nie będzie Astry V hatchback z fabryczną instalacją na propan-butan

 

 

Czym się różni instalacja fabryczna od niefabrycznej?

M. in. tym: fabryczna instalacja gazowa jest przetestowana z silnikiem Astry przez inżynierów Opla i zamontowana w samochodzie już w fabryce Opla. Ponadto wzmocniona głowica silnika, dostosowana do pracy na gazie. Zatem doskonałe dopasowanie instalacji do samochodu i można liczyć na jej bezawaryjną pracę. Oczywiście fabryczna instalacja LPG w Astrze objęta jest 2-letnią gwarancją, jak cały samochód, a nawet tzw. wydłużoną gwarancją FlexCare. Dodatkowa premia: przycisk załączający paliwo gazowe jest elegancko wkomponowany w konsolę środkową, a nie jako oddzielna centralka, jak to mamy przy instalacjach montowanych w Polsce.

 

Jakie spalanie gazu?

Na dziś możesz sprawdzić spalanie Astry IV z gazem, albo Astry V bez gazu.

 

Czy fabryczny gaz się opłaca?

Przy większych przebiegach, np. 20 tys. km rocznie - tak, opłaca się nawet oplowska instalacja bez promocji, np. w Mokce. Zobacz kalkulator opłacalności LPG. Przy małych przebiegach, np. poniżej 10 tys. km, na fabryczną instalację gazową warto się zdecydować, jeśli jest ona akurat w promocji, i taka promocja istniała przez dłuższy czas dla Corsy E.

 

Jaką pojemność ma bak?

Na benzynę bak ma w Astrze V pojemność 47 l. Co do gazu, to znów musimy sie oprzeć na Astrze IV, gdzie bak na benzynę ma 56 l (daje do myslenia porównanie z Astrą V), a na LPG - 39,2 l przy 80% napełnieniu, czyli nominalna pojemność toroidalnego zbiornika w kole zapasowym równa 49 l.

 

Jazda na fabrycznym gazie w praktyce...

Zobacz film, który nakręciliśmy z Astrą IV z fabrycznym gazem. Fabryczne instalacje Opla mają zbiornik na propan-butan w miejscu koła zapasowego, a więc do dyspozycji mamy cały bagażnik. Astra LPG ma zamiast koła dojazdowego zestaw naprawczy z kompresorem.

 

 

 

Czy można założyć gaz do używanej Astry?

Jeśli warsztat nieautoryzowany się podejmie, oczywiście można założyć gaz do używanej Astry sprowadzonej z Niemiec. Autoryzowany serwis Dixi-Car nie zakłada instalacji LPG w używanych Oplach Astra, tu wyjaśnienie dlaczego. Natomiast serwisujemy Ople Astra z instalacją fabryczną Opla, zarówno kupione w Polsce, jak i sprowadzone z Zachodu.

 

Czy Astra V jako model jest warta polecenia?

Większość opinii jest entuzjastyczna. Gdy powstaje ten tekst, jest dopiero początek sprzedaży i nie pamiętamy modelu, który by cieszył się tak dużą frekwencją w czasie dni otwartych jak Astra K i na który byśmy zebrali od razu w trakcie weekendowej premiery tyle zamówień. Poniżej nasz video-test Astry V, na razie bez instalacji gazowej, ale z silnikiem, z którym być może instalacja będzie występowała.

 

Samochód bez LPG jeśli parkujesz pod ziemią?

Zjazd do garażu podziemnego, Opel Insignia B Sports Tourer

Nie ma ogólnopolskiego zakazu parkowania samochodu z instalacją LPG w garażu podziemnym. Jednak poszczególni zarządcy parkingów, wspólnoty mieszkaniowe wprowadzają takie zakazy, jeśli w danym garażu brak wentylacji mechanicznej z czujnikami propan-butan.

Dlatego uważamy, że w obecnym otoczeniu praktyczniejsze są samochody z napędem benzynowym, jak prezentowana na fot. Insignia SportsTourer, lub elektryki.

Sęk w tym, że w razie wycieku propan-butan zbierze się przy podłożu, tam gdzie może trafić się niedopałek czy iskra. Nawet jeśli nie ma zakazu wjazdu dla aut z instalacją gazową, warto dbać o szczelność instalacji, by nie być pociągniętym do odpowiedzialności w razie pożaru.

Wybierz samochód od ręki

 

 

 

 

 

 

 

Nowe od ręki w Dixi‑Car

Astra 5DR Edition F1.2SHT MT6 130KM Start&Stop

Astra 5DR Edition F1.2SHT MT6 130KM Start&Stop

benzyna, skrzynia manualna, kolor SZARY - YOU DRIVE ME CRAZY M2, '2021

od 80900  zł   88750 zł cena brutto

Zobacz

Astra V Sports Tourer Edition F1.2SHT MT6 130 KM Start&Stop

Astra V Sports Tourer Edition F1.2SHT MT6 130 KM Start&Stop

benzyna, skrzynia manualna, kolor SREBRNY - SOVEREIGN SILVER, '2020

od 86900  zł   95500 zł cena brutto

Zobacz

Astra V 5DR Edition F1.2SHR MT6 145KM Start&Stop

Astra V 5DR Edition F1.2SHR MT6 145KM Start&Stop

benzyna, skrzynia manualna, kolor CZERWONY - PEPERONCINO RED S, '2019,   Samochód DEMONSTRACYJNY

4 lata gwarancji
od 72900  zł   91350 zł cena brutto

Zobacz

Więcej samochodów od ręki

 

 

 

Wyprzedaż - Ostatnia 1 szt. Astry z niemieckim silnikiem 4‑Cylindrowym - tylko w Dixi‑Car.

Ostatnia Astra z niemieckim silnikiem 4-cylindrowym - mamy jeszcze od ręki w Dixi‑Car. W cenie m. in.: klimatyzacja dwustrefowa elektroniczna, multimedia 7", czujniki parkowania przód + tył, konsola-podłokietnik ze schowkiem, elektryczne szyby przód + tył. Uwaga: doskonały, niemiecki silnik czterocylindrowy 150 KM i automatyczna skrzynia biegów 6‑biegowa.

Jako jedyny dealer w Polsce mamy duży wybór Astr z silnikami zarówno 3- jak i 4‑cylindrowymi.

Dlaczego mamy taki samochód? Spodziewaliśmy się, że wdrożenie nowych, 3‑cylindrowych, oszczędnych silników, zoptymalizowanych pod nowe normy emisji, nie spotka się tak od razu z entuzjazmem klientów. Zabepieczyliśmy stoki 4‑cylindrowych silników, by jak najdłużej dać naszym klientom wybór.

Zadzwoń: Salon Radom, (48) 360 98 26. Salon Wwa/Raszyn, tel. (22) 716 30 20.

 

Wyprzedaż: ostatni Opel Astra 4-cylindrowy

 

 

Kup samochód

bez wychodzenia z domu

3. Przygotujemy ofertę, wszystkie formalności zdalnie. Specjalne finansowanie

Oferta, formalności

4. Dostarczymy samochód do Ciebie

Oferta, formalności

 

 

Zobacz także

Piloci w Opel Business Lounge

Foto z premier w Dixi: hatchback, kombi

 

 

Co najchętniej kupują Polacy?

Czerwona Astra V, jazda szosowa

Polecamy Astrę V (fot.). Miłośnikom żyłowania wskaźnika wyposażenie/cena - Astrę Sedan.

Samar opublikował ranking najpopularniejszych nowych kompaktów w Polsce w 2018 roku. Astra - nr 1 wśród modeli "uniwersalnych" - dostępnych jako hatchback, sedan i kombi.

  1. Skoda Octavia: 21125 egz.
  2. Opel Astra: 15282 egzemplarzy
  3. VW Golf: 14190
  4. Toyota Auris: 12073
  5. Ford Focus: 11126
  6. Skoda Rapid: 9833
  7. Fiat Tipo: 8059
  8. Toyota Corolla: 7509
  9. Seat Leon: 6038
  10. Kia Ceed: 5854

Więcej statystyk

 

 

 

Wypełnij formularz, a dostaniesz ofertę na nowy samochód z dobrą ceną! Lub zadzwoń!

Masz pytanie?
Potrzebujesz ofertę?
Prosimy - Wypełnij formularz!
Czekamy niecierpliwie!


Jeśli odpowiesz na poniższe pytania, otrzymasz bardziej precyzyjną odpowiedź lub korzystniejszą ofertę:

Mam już Opla (lub ma ktoś z rodziny, lub ma moja firma)
Prowadzę działalność gospodarczą
Czy należysz do jednej z preferowanych grup (np. lekarz, policjant, wojskowy, taksówkarz, niepełnosprawny - lista)?
Czy chcesz pozostawić używany samochód w rozliczeniu?
Czy chciałbyś odbyć jazdę testową?
Czy planujesz skorzystać z kredytu/leasingu?
 
Cyfra lub słownie. Pole obowiązkowe.

Naciskając przycisk "Wyślij" potwierdzasz zapoznanie się z treścią Informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych.

 

 

Czy braki półprzewodników spowodują wzrost cen samochodów?

02.2021

Linia produkcyjna Opel Insignia po liftingu

"Citroën, Opel, Peugeot oraz Renault zatrzymują produkcję nowych samochodów. Powodem brak komponentów" – piszą portale motoryzacyjne. Po chwili dodają "na kilka dni". A my pytamy: czy braki na rynku półprzewodników wywrą presję na ceny samochodów?

Oto cytaty z tekstu Tomasza Nowickiego z 6 lutego 2021, na francuskie.pl:

  • Wszystko z powodu niedoboru półprzewodników na całym świecie. Są one niezbędne m.in. w układach sterowania silnikiem i systemach wspomagania kierownicy.
  • Pandemia COVID-19 spowodowała gwałtowny wzrost popytu na podzespoły elektroniczne używane w laptopach, telefonach komórkowych oraz w samochodach.
  • sytuację utrudniają również amerykański sankcje, nałożone na Chiny
  • Brak półprzewodników dotyka cały przemysł samochodowy.
  • Przestój będzie trwał co najmniej kilka dni.

Niedługo.

Ale - jak niedobory półprzewodników wpłyną na ceny samochodów?

Przypominamy: w Dixi-Car są jeszcze samochody od ręki w "starych cenach".

Zobacz


Ogłoszenie, tuba
Czy kupić nowy samochód 2021/2022? [Taniej nie będzie] Wywiad

Ile się czeka na nowy samochód? Tłumaczymy

Więcej o Astrze V

Wyprzedaż Opla Astry

Ceny hatchback
Ceny kombi

Astra od ręki
Tanio - wg ceny
Promocje

LPG

Zakup na Firmę

Nowa Astra 2019/2020

Kolory
Tapicerki
Black Edition
Dane techniczne
Dane Kombi
Bagażnik
Silniki

Czym się wyróżnia?

Galeria 5d
Galeria real 5d
5d, Dynamic

Galeria Kombi
Kombi, Dynamic
Kombi, Elite

Pakiet OPC
Filmy
Opinie

 

Cenniki

pdf Hatchback 2021

pdf Hatchback 2020

pdf Kombi 2021

pdf Kombi 2020

 

pdf Katalog

pdf Katalog akcesoriów

 

Gwarancja, przeglądy

Gwarancja producenta: 2 lata więcej

Ochrona pogwarancyjna
FlexCare na 1, 2, 3 lata więcej

Jak często przegląd?
Co 30 tys. km/1 rok więcej

 

Konsultant sprzedaży nowych samochodów:

Raszyn - 22 716 30 20
Radom - 48 360 98 26

Warszawa

Opel Leasing
Astra V ma najniższy koszt użytkowania
w swoim segmencie
TCO - całkowity koszt użytkowania, wg Eurotax

Więcej

Nagrody dla Astry V

 

logo "Auto Świat"

Złota Kierownica w kategorii „Auta Kompaktowe i Crossovery”

Samochód Roku Internautów

 

AutoBest

Nagroda SafetyBest za poprawiające bezpieczeństwo reflektory LED.

 

Złota kierownica

Złota Kierownica dla najlepszego samochodu klasy kompakt.

 

Prasa o Astrze V

Auto Świat
„Lepsza – to widać, słychać i czuć” tak swój pierwszy polski test nowej Astry zatytułował Auto Świat. Podkreślono, że nową generację cechuje „dynamiczniejszy wygląd, lżejsze nadwozie, nowe zawieszenie i silniki”. Testowaną jednostkę napędową 1.4 150 KM określono jako „dynamiczną, cichą i oszczędną”. „Brawo!” – pisze Auto Świat i daje testowanemu modelowi pięć gwiazdek, czyli najwyższą możliwą notę.

Motor
„Nowe wcielenie kompaktowego Opla to najlepsza Astra, jaka do tej pory powstała” – podsumowuje swój pierwszy polski test Astry z silnikiem 1.4 125 KM Motor. Astra ma „dopracowany układ jezdny, obszerne wnętrze i jest dobrze wykonana, a nowy silnik przekonuje dynamiką i niedużym zużyciem paliwa”. „Volkswagen może już zacząć się bać” – tymi słowami kończy swój test Motor.

Auto Motor i Sport
na okładce podsumował Astrę następującymi słowami ”zachwyca wyglądem, szokuje osiągami”, a artykuł na jej temat wymownie zatytułował „Lepsza niż myślisz”. Nowość od Opla zdaniem dziennikarzy „sprawnie przeskakuje z zakrętu na zakręt, dobrze hamuje, ma sporo miejsca także z tyłu i nieźle wygląda”. „To mocny konkurent dla innych popularnych kompaktów w na rynku” – podsumowuje Auto Motor i Sport.

 

EuroNCAP 5 gwiazdek

Pięć gwiazdek w teście zderzeniowym dla Astry V.

Ocenili nas

"

Szanowna Pani Prezes. Na Pani ręce chciałabym złożyć serdeczne podziękowania dla Pani pracownika Pana Marcina za okazaną pomoc oraz fachową obsługę podczas dokonywania wyboru oraz zakupu auta w Waszym salonie. Niewątpliwie profesjonalizm Pana Marcina oraz kompetencje zawodowe przyczyniły się do podjęcia decyzji zakupu auta właśnie u Państwa. Od samego początku współpraca z Panem Marcinem układała się doskonale, wręcz na najwyższym poziomie. Pan Marcin bardzo rzetelnie oraz z dużym zaangażowaniem przedstawiał ofertę zakupu mojego auta, odpowiadał na wszystkie pytania oraz na bieżąco rozwiewał wątpliwości, jeśli takowe się pojawiły podczas rozmowy. Wysoka kultura osobista, komunikatywność oraz taktowność Pana Marcina sprawiły, że proces nabycia samochodu przebiegał dynamicznie i przyjemnie. Życzę Pani Prezes jak najwięcej tak profesjonalnych i miłych pracowników na swoim pokładzie jakim jest Pan Marcin. Właściwy człowiek na właściwym miejscu. Również chciałabym przekazać słowa uznania dla Pani Agnieszki za pomoc w załatwianiu formalności związanych z ubezpieczeniem i kredytem pojazdu.

"

Więcej opinii



 

 

Podziel się:
Przejdź na górę strony Powrót do góry

 

 

Wyprzedaż Opel Astra V niemiecki silnik 4-cyl.