Astra J to kulminacja niemieckiej solidności. Piąta generacja jest już bardziej filigranowa.
Zajrzyj do różnic między Astrą IV przedliftingową a poliftingową.
Pojemność zbiornika paliwa (benzyna / diesel): 56 l
Pojemność zbiornika gazu w wersjach LPG: 5d, sedan - 49 l (użyteczne 39,2 l przy napełnieniu 80%); SportsTourer - 47 l (użyteczne 37,6 l)
Pojemność nominalna, gaz nalewa się na stacji do 80% pojemności. W wersjach LPG zbiornik benzyny ma pojemność taką samą, jak w wersjach bez LPG.
Średnica zawracania: między ścianami 11,5 m dotyczy 4d sedana • między krawężnikami 11,0 m dotyczy 4d sedana
Koła, opony: 205/60 R16 • 215/60 R16 • 215/50 R17 • 225/50 R17 dotyczy 4d sedana
1.4 100KM |
1.6 115KM |
1.4 Turbo 120KM |
1.4 Turbo 140KM |
1.4 Turbo 140KM LPGTEC |
1.6 Turbo 180KM |
1.6 SIDI Turbo 170KM |
|
paliwo | benzyna | benzyna | benzyna | benzyna | benzyna / LPG | benzyna | benzyna |
skrzynia biegów | 5-biegowa
manualna |
5-biegowa
manualna / 6 -biegowa automatyczna |
6-biegowa
manualna |
6-biegowa
manualna / 6 -biegowa automatyczna |
6-biegowa
manualna |
6-biegowa
manualna / 6 -biegowa automatyczna |
6-biegowa
manualna / 6 -biegowa automatyczna |
moc maks. (kW/KM przy obr/min.) | 74 / 100
przy 6000 |
85 / 115
przy 6000 |
88 / 120
przy 4200-6000 |
103 / 140
przy 4900-6000 |
103 / 140
przy 4900-6000 |
132 / 180
przy 5500 |
125 / 170
przy 4000-6000 |
moment obrotowy (Nm przy obr/min.) | 130
przy 4000 |
155
przy 4000 |
200
przy 1850-4200 |
200
przy 1850-4900 220 w trybie Overboost |
200
przy 1850-4900 220 w trybie Overboost |
230
przy 2200-5500 |
260/280
przy 1650-3200/4250 |
OSIĄGI 4-drzw. SEDAN | |||||||
prędkość maksymalna (km/h) | 175 |
193 (185) |
190 |
207 (205) |
202 |
220 (210) |
220 (212) |
przyspieszenie 0-100 km/h (sek.) | 14,5 |
11,9 (13,3) |
11,2 |
10,2 (10,3) |
10,2 |
8,8 (9,5) |
8,7 (9,2) |
przyspieszenie 80-120 km/h na 5. biegu (sek.) | 17,9 | 13,3 | 14,8 | ||||
spalanie miasto/trasa/średnio (l/100 km) | 7,5/4,9/5,8 |
8,9/5,5/6,8 8,4/5,1/6,31 (9,9/5,8/7,3 9,8/5,5/7,01 ) |
7,5/4,8/5,8* 7,7/4,9/5,9 |
7,5/4,9/5,9* 7,2/4,6/5,5*1 8,1/5,2/6,3 7,7/4,9/5,91 (8,6/5,8/6,8 8,4/5,3/6,41) |
na benzynie: 7,9/5,4/6,3 7,6/5,0/5,91 na gazie: 10,5/6,7/8,1 10,0/6,2/7,61 |
9,0/5,5/6,8 (10,1/5,8/7,4) |
8,1/5,0/6,1* (9,2/5,4/6,8) |
emisja CO2 (g/km) | 137 |
145-160 (165-172) |
136* 139 |
129* 147 (150-159) |
na benzynie: 137-146 na gazie: 131-123 |
159 (174) |
144* (159) |
OSIĄGI 5-drzw. HATCHBACK | |||||||
prędkość maksymalna (km/h) | 178 |
188 (182) |
202 |
202 (200) |
202 |
221 (211) |
220 (212) |
przyspieszenie 0-100 km/h (sek.) | 13,9 |
11,7 (13,3) |
9,9 |
9,9 (10,2) |
10,2 |
8,5 (9,0) |
8,7 (9,2) |
spalanie miasto/trasa/średnio (l/100 km) | 7,1/4,6/5,5 |
8,3/5,1/6,3 (9,9/5,5/7,1) |
7,1/4,6/5,5* 7,6/4,8/5,8 |
7,1/4,6/5,5* 7,6/4,8/5,8 (8,9/5,2/6,6) |
na benzynie 7,9/4,9/6,0 na gazie: 10,6/6,4/7,9 |
8,8/5,6/6,8 (9,9/5,6/7,2) |
7,8/4,9/5,9* (9,2/5,4/6,8) |
emisja CO2 (g/km) | 129 |
147 (167) |
129* - 137 |
129* 137 (154) |
na benzynie: 141 na gazie: 129 |
160 (170) |
139* (159) |
OSIĄGI KOMBI | |||||||
prędkość maksymalna (km/h) | 175 |
185 (180) |
190 |
200 (198) |
200 |
220 (210) |
220 (212) |
przyspieszenie 0-100 km/h (sek.) | 14,5 |
12,3 (13,9) |
11,2 |
10,5 (10,8) |
10,8 |
8,8 (9,5) |
8,7 (9,2) |
spalanie miasto/trasa/średnio (l/100 km) | 7,5/4,9/5,8 |
8,6/5,1/6,4 (9,9/5,7/7,2) |
7,5/4,8/5,8* 7,7/4,9/5,9 |
7,5/4,8/5,8* 7,7/4,9/5,9 (9,1/5,4/6,8) |
na benzynie: 8,1/5,0/6,1 na gazie 10,8/6,6/8,1 |
9,0/5,5/6,8 (10,1/5,8/7,4) |
8,1/5,0/6,1* (9,2/5,4/6,8) |
emisja CO2 (g/km) | 137 |
149 (169) |
136* 139 |
136* 139 (159) |
na benzynie: 144 na gazie: 132 |
159 (174) |
144* (159) |
OSIĄGI GTC (3-drzw.) | |||||||
prędkość maksymalna (km/h) | - |
- |
192 |
201 (200) |
- | 220 |
219 (210) |
przyspieszenie 0-100 km/h (sek.) | - |
- |
10,9 |
9,9 (10,3) |
- | 7,8 |
8,6 (9,2) |
spalanie miasto/trasa/średnio (l/100 km) | - |
- |
7,7/4,9/5,9* 8,1/5,2/6,2 |
7,7/4,9/5,9* 8,1/5,2/6,2 (8,9/5,5/6,8) |
- | 9,3/5,9/7,2 |
7,8/5,1/6,1* |
emisja CO2 (g/km) | - |
- |
139* - 146 |
139* - 146 (159) |
- | 164 |
143* (158) |
W nawiasach podano dane dla wersji z automatyczną skrzynią biegów.
* dla wersji z systemem Start&Stop
1 z oponami o obniżonych oporach toczenia
Wartości zużycia paliwa i emisji spalin mają cel porównawczy w odniesieniu do poszczególnych typów pojazdów. Wartości spalania i emisji uzyskiwane są w warunkach laboratoryjnych dla określonego typu pojazdu a nie jego indywidualnej wersji. Rzeczywiste zużycie paliwa zależne jest m.in. od wyposażenia pojazdu, stylu jazdy, warunków drogowych, zwiększonej masy własnej pojazdu a także sposobu korzystania z wyposażenia technicznego (np. klimatyzacji), itp.
1.6 110KM ecoFlex |
1.6 136KM ecoFlex |
1.7 110KM |
1.7 130KM |
2.0 165KM |
|
skrzynia biegów | 6-biegowa
manualna system Start&Stop |
6-biegowa
manualna |
6-biegowa
manualna |
6-biegowa
manualna / 6 -biegowa automatyczna |
|
moc maks. (kW/KM przy obr/min.) | 81 / 110
przy 4000 |
100 / 136
przy 3500-4000 |
81 / 110
przy 3800 |
96 / 130
przy 4000 |
121 / 165
przy 4000 |
moment obrotowy (Nm przy obr/min.) | 300
przy 2000 |
320
przy 2000 |
260
przy 1700-2550 |
300
przy 2000-2500 |
350
przy 1750-2500 |
OSIĄGI 4d SEDAN | |||||
prędkość maksymalna (km/h) | 189 | 205 (200) |
188 | 203 | - |
przyspieszenie 0-100 km/h (sek.) | 11,9 | 10,1 (11,4) |
12,4 | 10,8 | - |
przyspieszenie 80-120 km/h na 5. biegu (sek.) | 11,3 | 9,1 | |||
spalanie miasto/trasa/średnio (l/100 km) | 4,5/3,9/4,1 4,0/3,3/3,61 |
5,0/4,0/4,4 (6,4/3,9/5,1 |
4,9/3,7/4,2* 5,4/4,0/4,5 |
4,9/3,7/4,2* 5,4/4,0/4,5 |
- |
emisja CO2 (g/km) | 97-109 | 104-116 (124-134) |
110* - 119 | 110* - 119 | - |
OSIĄGI 5-drzw. HATCHBACK | |||||
prędkość maksymalna (km/h) | 189 | 200 |
181 |
195 |
215 (209) |
przyspieszenie 0-100 km/h (sek.) | 11,9 | 10,3 |
12,6 |
11,5 |
9,0 (9,2) |
spalanie miasto/trasa/średnio (l/100 km) | 3,9/3,5/3,7 | 4,6/3,6/3,9 |
4,9/3,7/4,2* 5,4/4,0/4,5 |
4,9/3,7/4,2* 5,4/4,0/4,5 |
5,4/4,0/4,5* |
emisja CO2 (g/km) | 97 | 104 |
119 |
119 |
119* 124 (154) |
OSIĄGI KOMBI | |||||
prędkość maksymalna (km/h) | 184 | 200 |
180 |
192 |
212 (207) |
przyspieszenie 0-100 km/h (sek.) | 11,9 | 10,3 |
13,0 |
11,7 |
9,5 (9,8) |
spalanie miasto/trasa/średnio (l/100 km) | 3,9/3,5/3,7 | 4,6/3,6/3,9 |
5,0/3,9/4,3* 5,5/3,9/4,5 |
5,0/3,9/4,3* 5,5/3,9/4,5 |
5,7/4,1/4,7* 6,2/4,1/4,9 (7,9/4,7/5,8) |
emisja CO2 (g/km) | 97 | 104 |
119 |
119 |
124* 129 (154) |
W nawiasach podano dane dla wersji z automatyczną skrzynią biegów.
* dla wersji z systemem Start&Stop
1 z oponami o obniżonych oporach toczenia
Wartości zużycia paliwa i emisji spalin mają cel porównawczy w odniesieniu do poszczególnych typów pojazdów. Wartości spalania i emisji uzyskiwane są w warunkach laboratoryjnych dla określonego typu pojazdu a nie jego indywidualnej wersji. Rzeczywiste zużycie paliwa zależne jest m.in. od wyposażenia pojazdu, stylu jazdy, warunków drogowych, zwiększonej masy własnej pojazdu a także sposobu korzystania z wyposażenia technicznego (np. klimatyzacji), itp.
dotyczy 4d sedana
Pojemność bez składania siedzeń: 460 litrów
Pojemność po złożeniu siedzeń (do dachu): 1010 litrów
Szerokość między nadkolami: 976 mm
Długość podłogi bez składania siedzeń: 1048 mm
Długość podłogi po złożeniu siedzeń: 1778 mm
dotyczy 4d sedana; zależnie od wersji
Masa własna: 1318-1428 kg
Dopuszczalna masa całkowita: 1880-2040 kg
Ładowność: 319-537 kg
Przyczepa bez hamulca | Przyczepa z hamulcem Test przy nachyleniu 12%. |
||
---|---|---|---|
Astra Sedan (4d) | silniki benzynowe | 680 kg 1.6 115KM 680 kg 1.4 Turbo 140KM 700 kg 1.4 Turbo 140KM Start&Stop 730 kg 1.4 Turbo 140KM LPG |
1100 kg 1.6 115KM 1050 kg 1.6 115KM z automatyczną skrzynią 1400 kg 1.4 Turbo 140KM 1250 kg 1.4 Turbo 140KM Start&Stop 1200 kg 1.4 Turbo 140KM LPG |
silniki Diesla | 730 kg 1.6 110KM, 136KM | 1400 kg 1.6 110KM, 136KM | |
maks. obciążenie dachu | 75 kg |
Jaka kategoria prawa jazdy z przyczepą?
Nowy Diesel 1.6 CDTi w Astrze - tylko 3,7 l/100 km (średnio)
Wyjątkowo cichy i ekonomiczny turbodiesel pali średnio 3,7 l / 100 km. Nadano mu określenie "szepczącego Diesla" - jest najcichszym i o najmniejszych wibracjach silnikiem w tej klasie. W Niemczech nowa jednostka uzyskała najwyższą ocenę efektywności energetycznej A+, spełnia też przyszłą normę Euro 6.
Nowa jednostka 1.6 dostępna jest w dwóch odmianach - o mocy 110 KM i 136 KM. Doskonałe osiągi - m.in. imponujący moment obrotowy 320 Nm w wersji 136 KM (kluczowy dla sprawnego przyspieszania, jazdy obciążonym samochodem) osiągnięto dzięki zastosowaniu kilku rozwiązań:
Ciekawostką jest pakiet AERO obejmujący obniżone zawieszenie i aktywną żaluzję chłodnicy, która automatycznie otwiera się i zamyka, w zależności od temperatury silnika i prędkości pojazdu.
Silnik 1.6 stopniowo zastąpi oplowskie Diesle 1.7.
Zobacz także
Umów jazdę próbną Baikiem 3 i 5. Klienci zaskoczeni zrywnością samochodów!
03.2024
Zapraszamy na jazdę próbną! Zarejestrowaliśmy już BAIC 5 Turbo 177KM z 7‑biegową skrzynią DSG i BAIC Beijing 3 Turbo 136KM. Obydwa czterocylindrowe. Są gotowe do testu.
A dlaczego warto przed podpisaniem umowy zakupu samochodu? Klienci, którzy byli u konkurencyjnej marki MG, zauważają zrywność Baika 3 i szybszą skrzynię dwusprzegłową Baika 5, względem modeli konkurencji. Więcej w materiale BAIC czy MG.
Tel. 22 716 30 20. Autoryzowany dealer BAIC Warszawa. Zapraszamy!