Wszystkie modele Opla LPGTEC dysponują pełną funkcjonalnością wersji standardowych, gdyż posiadają jednocześnie zbiornik gazu i benzyny. Zostały zaprojektowane z myślą o intensywnej eksploatacji z wykorzystaniem paliwa LPG. Już na etapie produkcji układ napędowy został dostosowany do korzystania z dwóch różnych rodzajów paliwa, aby jego trwałość pozostała na tym samym, wysokim poziomie.
sierpień 2020
Opli z fabrycznym LPG szukaj dziś wśród używanych.
W latach 2010-2019, czyli okresie rozkwitu LPG - z fabryczną instalacją dostępne były w salonie Corsa, Astra, Crossland X, Mokka, Meriva, Insignia, Adam, Zafira. Są to egzemplarze ze wzmocnioną głowicą. Tych modeli szukaj wśród używanych.
Co się zmieniło na rynku, że Opel wygasił gamę modeli zasilanych gazem propan-butan?
Rata od 1153 zł/mc Kredyt z ratą stałą, 35% wpłaty, okres finansowania 60 miesięcy
Reklama radiowa - zwrot inwestycji w instalację po roku!
Zobacz też:
Dane techniczne ostatnio oferowanych Opli CNG
Samochód bez LPG jeśli parkujesz pod ziemią?
Nie ma ogólnopolskiego zakazu parkowania samochodu z instalacją LPG w garażu podziemnym. Jednak poszczególni zarządcy parkingów, wspólnoty mieszkaniowe wprowadzają takie zakazy, jeśli w danym garażu brak wentylacji mechanicznej z czujnikami propan-butan.
Dlatego uważamy, że w obecnym otoczeniu praktyczniejsze są samochody z napędem benzynowym, jak prezentowana na fot. Insignia SportsTourer, lub elektryki.
Sęk w tym, że w razie wycieku propan-butan zbierze się przy podłożu, tam gdzie może trafić się niedopałek czy iskra. Nawet jeśli nie ma zakazu wjazdu dla aut z instalacją gazową, warto dbać o szczelność instalacji, by nie być pociągniętym do odpowiedzialności w razie pożaru.
Fabryczna instalacja LPG Opel ma zbiornik gazu
w miejscu kola zapasowego, co powoduje, że kabina pasażerska i bagażnik nie są niczym ograniczone. Zestaw naprawczy do opon stanowi standardowe wyposażenie wszystkich samochodów z fabrycznym LPG.
Fabryczna instalacja LPG Opel ma wlew propanu-butanu obok wlewu benzyny, pod wspólną klapką. Brak więc widocznego i nie przynoszącego właścicielowi chluby wlewu LPG na zderzaku.
Tagi: koszty, zyski, propan butan, lpg tec, fabryczny gaz, instalacja, lpg, koszt paliwa, kalkulator
Pierwszy sprzedany w Polsce BAIC BJ30 z Dixi-Car. Zapraszamy!
03.2025
Hybrydowy BAIC na polskie drogi. Niskie spalanie i 6,9 sek. do setki. Pierwszy nabywca BJ30 w polskiej sieci Baika wybrał go w Dixi‑Car. Na zdjęciu Agnieszka, która spisała pierwszą umowę na BJ30 w Polsce.
Zaawansowana hybrydowa konstrukcja - samochód marzeń. 6,45 l benzyny na 100 kilometrów, przy dużym i wysokim samochodzie terenowym 4x4. Moc systemowa 280 KM. Imponujące przyspieszenie z nowoczesnym automatem. Nie ładujemy baterii z gniazdka!
Tel. 22 716 30 20. Autoryzowany dealer BAIC Warszawa. Zapraszamy!