Używana MOKKA X 1.4 Turbo 140 KM dostępna jest z fabryczną instalacją LPG. Wzmocniona głowica silnika, pełna gwarancja na samochód. Pomyśl - pod tą instalacją podpisuje się niemiecki producent - koncern Adam Opel.
M. in. tym: fabryczna instalacja gazowa jest przetestowana z silnikiem MOKKI X przez inżynierów Opla i zamontowana w samochodzie już w fabryce Opla. Ponadto wzmocniona głowica silnika, dostosowana do pracy na gazie. Zatem doskonałe dopasowanie instalacji do samochodu i można liczyć na jej bezawaryjną pracę. Oczywiście fabryczna instalacja LPG w SUVie MOKKA X objęta jest 2-letnią gwarancją, jak cały samochód, a nawet wydłużoną gwarancją w ramach Umowy Serwisowej. Dodatkowa premia: przycisk załączający paliwo gazowe jest elegancko wkomponowany w konsolę środkową, a nie jako oddzielna centralka, jak to mamy przy instalacjach montowanych w Polsce.
Zobacz w danych technicznych MOKKI X.
Przy większych przebiegach, np. 20 tys. km rocznie - tak, opłaca się. Przy małych przebiegach, np. poniżej 10 tys. km, na fabryczną instalację gazową może zdecydować się osoba, która przeżywa dyskomfort na stacji benzynowej, wlewając jednorazowo do baku za ponad 200 zł (bak na paliwo ma 52 l pojemności).
Fabryczny zbiornik gazu Mokki ma 34 l pojemności i zajmuje miejsce po kole zapasowym. Na wypadek "złapania gumy" Mokka LPG jest wyposażona w zestaw naprawczy do kół i kompresor.
Na benzynę 52 l (wg innych źródeł 53 l). Na propan-butan - 34 litry. Tyle gazu się mieści przy 80-procentowym napełnieniu, bo pojemność nominalna to 42,5 l. Opel mówi o zasięgu 1300 km bez tankowania po napełnieniu obydwu zbiorników.
Zobacz film, który nakręciliśmy z Astrą IV z fabrycznym gazem. MOKKA X również ma zbiornik na propan-butan w miejscu koła zapasowego, a więc do dyspozycji mamy cały bagażnik. MOKKA X LPG ma zamiast koła dojazdowego zestaw naprawczy z kompresorem.
Jeśli warsztat nieautoryzowany się podejmie, oczywiście można założyć gaz do używanej Mokki sprowadzonej z Niemiec. Autoryzowany serwis Dixi-Car nie zakłada instalacji LPG w używanych Oplach Mokka, tu wyjaśnienie dlaczego. Natomiast serwisujemy Ople Mokka z instalacją fabryczną Opla, zarówno kupione w Polsce, jak i sprowadzone z Zachodu.
Jest to model o największej dynamice wzrostu sprzedaży wśród nowych Opli w Polsce. Żaden inny model Opla nie notował kilkusetprocentowych przyrostów! Więcej. MOKKA X jest modelem światowym, sprzedawanym również w USA jako Buick Encore. Polecamy! Zobacz nasz videotest MOKKI X (bez gazu, ale z silnikiem 1.4 Turbo 140 KM, czyli takim samym silnikiem, jak w wersji LPG) ...
Fabryczna instalacja to fabryczny przycisk załączający jazdę na gazie. Foto pochodzi z Mokki sprzed liftingu. Nie mamy niepasującej do reszty centralki i ew. zwisającego kabelka.
dla roku modelowego 2019
Kup samochód
bez wychodzenia z domu
3. Przygotujemy ofertę, wszystkie formalności zdalnie
4. Dostarczymy samochód do Ciebie
Zobacz także
Samochód bez LPG jeśli parkujesz pod ziemią?
Nie ma ogólnopolskiego zakazu parkowania samochodu z instalacją LPG w garażu podziemnym. Jednak poszczególni zarządcy parkingów, wspólnoty mieszkaniowe wprowadzają takie zakazy, jeśli w danym garażu brak wentylacji mechanicznej z czujnikami propan-butan.
Dlatego uważamy, że w obecnym otoczeniu praktyczniejsze są samochody z napędem benzynowym, jak prezentowana na fot. Insignia SportsTourer, lub elektryki.
Sęk w tym, że w razie wycieku propan-butan zbierze się przy podłożu, tam gdzie może trafić się niedopałek czy iskra. Nawet jeśli nie ma zakazu wjazdu dla aut z instalacją gazową, warto dbać o szczelność instalacji, by nie być pociągniętym do odpowiedzialności w razie pożaru.
Jazdy próbne elektrycznym SsangYongiem Torresem eVX w salonie Warszawa/Raszyn. Umów się!
07.2024
Nowe EV od SsangYonga można już kupić. Mega zasięg. Duży, pojemny SUV. Atrakcyjna cena. Zapraszamy na jazdę testową.
Bateria o pojemności 73,4 kWh, zasięg do 635 kilometrów - górna strefa tego, co oferuje rynek.
SsangYong Torres eVX kwalifikuje się do programu Mój elektryk.