Opel MOKKA X - LAKIERY

Poszczególne wersje wyposażenia Opla MOKKA X (Essentia, Enjoy, Elite) mogą być dostępne tylko z niektórymi z n/w kolorów. Podjedź do salonu, najpopularniesze kolory mamy na parkingu, te rzadsze - w formie polakierowanego mini-samochodziku.

 

Kolory bazowe - nie wymagają dopłaty

MOKKA X, kolor biały

Kolor biały Summit - Opel MOKKA X

 

MOKKA X, lakier granatowy nie metalizowany

Kolor granatowy Royal - Opel MOKKA X

 

Opel MOKKA X czerwona

Kolor czerwony Absolute, brylantowy - Opel MOKKA X

 

 

MOKKA X Black Edition

Opel Mokka X Black Edition czarny dach

Kontrastowy czarny dach - nadzwyczaj korzystnie wyceniona opcja - i możesz się wyróżnić. Opcja "Czarny dach" dostępna jest w Mokce X od początku 2018 r.

W komplecie z czarnym dachem są czarne obudowy lusterek bocznych. Szukaj w cenniku Mokki wersji Color Edition, która ma ów czarny dach i czarne obudowy lusterek w standardzie.

Równolegle z MOKKĄ X Black Edition wprowadzony został do polskich salonów kompakt Astra V Black Edition, z czarnym dachem i obudowami lusterek oraz Corsa Black Edition. Czarny dach jest też dostępny do crossoverów Crossland X i Grandland X.

 

 

Lakiery metaliczne

wymagają dopłaty

Opel MOKKA X brązowy metalik

Kolor brązowy Country

 

Opel MOKKA X szary stalowy

Barwa nadwozia szary stalowy Satin Steel

 

MOKKA X, kolor srebrny Sovereign

Lakier srebrny metalik Sovereign - SUV MOKKA X 4x4

 

MOKKA X, kolor czarny Mineral

Czarny Mineral (metalik)

 

Opel MOKKA X bordowy metalik

Kolor bordowy metalik Velvet

 

Brązowy metalik Opel MOKKA X Deep Espresso

Kolor brązowy Deep Espresso - ciemny. Prawdopodobnie najbardziej odpowiedni kolor nadwozia dla MOKKI X pełniącej rolę SUVa bulwarowego.

 

Grafitowy Opel MOKKA X

Szary, grafitowy Quantum

 

Niebieska MOKKA X metalik

Barwa nadwozia niebieska Borocay metalic - mały SUV MOKKA X

 

Granatowa MOKKA X metalik

Granatowy DarkSea - metalik

 

Błękitny Opel MOKKA X

Błękitny metalik True

 

Opel MOKKA X pomarańczowa metalik

Kolor karoserii pomarańczowy Amber metalik

 

 

Lakier specjalny metaliczny biały

wymaga dopłaty

Opel MOKKA X biały perłowy

Lakier biały perłowy - wizualizacja nie oddaje tego, jak wygląda to malowanie. Ten lakier trzeba zobaczyć w realu - jako próbka: real foto większej Antary białej perłowej

 

Lakier bazowy - metalik - perła. Czym się różnią?

Lakierowanie samochód Opel ADAM, kolor czerwony

Nakładanie pierwszej warstwy lakieru (bazy) na karoserię Opla ADAMa w fabryce w Eisenach.

W Oplach mamy trzy rodzaje lakieru:

  • Lakier akrylowy - biały, granatowy, czerwony, zwany też "bazowym"
  • Lakier metaliczny - z domieszką sproszkowanego aluminium. Metalik błyszczy się jak polerowany metal
  • Lakier perłowy - z domieszką miki, czyli minerału górskiego o zdolnościach pryzmatu (rozczepiania światła na pasma barw)

(W niektórych modelach Opla jest jeszcze dostępny lakier brylantowy. Tzw. brilliant to rodzina lakierów, do których dodawane są transparentne koncentraty w celu uzyskania głębi koloru. Lakier taki wydaje się bardziej żywy, pełny. Patrząc na niego mamy wrażenie jakby był świeżo położony. Lakier brylantowy to z'upgrade'owany akryl. W niektórych modelach brylantowy kolor wymaga dopłaty - zwykle mniejszej niż metaliki. W innych - jest bez dopłaty.).

Lakiery te tak bardzo się nie różnią, jak to się niektórym wydaje i jakby wynikało z ceny (w Oplach lakier akrylowy najczęściej nie wymaga dopłaty, a metaliki i perłowe bywają płatne). Różnica sprowadza się do efektu wizualnego. Trwałość (odporność na zarysowania) jest - w przypadku osobowych Opli taka sama dla wszystkich trzech rodzajów lakieru. Bo zarówno lakier akrylowy, jak i metalik, jak i perłowy są dwuwarstwowe, czyli mają warstwę koloru (baza) i na to lakier bezbarwny, który zabezpiecza bazę i nadaje połysk.

Wyjątek: Lakier perłowy może być też trójwarstwowy. Stosuje się ten zabieg w celu uzyskania wyjątkowej głębi koloru. Na warstwę bazy z dodatkiem perły kładzie się lakier bezbarwny z perłą, a na to kolejną warstwę bezbarwnego. W Oplach lakierem trójwarstwowym perłowym jest India Orange, pomarańczowy.)

 

Skąd się wzięło fałszywe przeświadczenie niektórych klientów, że lakier niemetalizowany jest mniej trwały?

  1. Kiedyś lakiery akrylowe były jednowarstwowe. W obecnych czasach nie stosuje się praktycznie w samochodach lakierów akrylowych jednowarstwowych, tylko dwuwarstwowe (z warstwą bezbarwną).
  2. Mylenie "lakieru bazowego" z "bazą". "Baza" to termin używany w warsztatach lakierniczych i oznacza warstwę koloru (na którą najczęściej kładzie się drugą warstwę - lakier bezbarwny). Z kolei "lakier bazowy" to pojęcie wymyślone przez działy marketingu producentów samochodów na określenie dwuwarstwowego pokrycia lakierniczego nie wymagającego dopłaty... Lepszej nazwy "lakieru bazowego" dorobili się Niemcy - tam ten typ lakieru jest określany jako "Uni".
  3. W samochodach dostawczych lakier akrylowy rzeczywiście bywa cieńszy i słabszy. Natomiast podkreślmy jeszcze raz, że w osobowych Oplach tzw. lakier bazowy, czyli akrylowy jest dwuwarstwowy (tak samo jak metaliki i perłowe) i przez to tak samo trwały jak metalik czy perła.

 

Jaka jest różnica między metalikiem a perłą?

Nasz specjalista ds. napraw blacharskich tłumaczy:

Lakier perłowy mieni się całą paletą barw, w słońcu wręcz skrzy na wiele kolorów. Patrząc na niego widać wręcz głębię. W mojej ocenie lakier perłowy daje ciekawszy efekt wizualny niż metalik, który błyszczy się jak polerowany metal.

 

Porównanie lakierów Opla: akrylowy, metalizowany, perłowy, perła trzy warstwy, brylantowy

Porównanie typów lakierów Opla: od lewej trzy dominujące typy, tzn. akrylowy, metaliczny i perłowy. Perłowy trójwarstwowy i brylantowy są stosunkowo rzadsze. Rysunek poglądowy - najlepiej się porównuje lakiery na samochodzie, w środku dnia, przy wysokich chmurach, tzn. dzień jasny, ale brak bezpośrednich promieni słońca padających na karoserię. Ew. można wyjść z próbnikiem z salonu. Zapraszamy.

 

Poradnik jak wybrać kolor samochodu

 

 

Co oznacza Euro 6.2?

Zdąż przed Euro 6.2

Że na przełomie 2018/2019 nowe samochody będą kosztować już więcej. Ostrzejsza norma emisji Euro 6.2 wymusza bowiem bardziej zaawansowane silniki - droższe w produkcji i wymagające więcej troski od użytkownika. Teraz kupuj samochód Euro 6.1!

W Dixi-Car są jeszcze ostatnie sztuki samochodów Euro 6.1, m.in. Astra Sedan, Astra V, MOKKA X, Corsa, Insignia, Vivaro osobowe - przede wszystkim popularne silniki benzynowe 1.4 i 1.6. To naprawdę ostatni moment na zakup (październik 2018).

"Zdąż przed Euro 6.2" to hasło tej jesieni. Mało kto chce mieć silnik benzynowy z filtrem cząstek stałych, a takie stają się normą. Więcej o tych zmianach. Euro 6.2 dotyka wszystkie marki sprzedawane w Europie. Samochody z silnikami Euro 6.2 - w praktyce produkowane od poł. 2018 r., w salonach od jesieni - są droższe.

Wykruszają się też fabryczne instalacje LPG. I tu znów: Dixi-Car ma ostatnie sztuki samochodów z fabrycznym LPG, spełniające Euro 6.1 - zadzwoń teraz by się załapać!


Salon W-wa/Raszyn

(22) 716‑30‑20 wew. 5

Salon Radom

603-750-325    (48) 360‑98‑26 wew. 2

 

 

 

Nowe od ręki w Dixi-Car

Opel Mokka 1.6 115KM Elite

Opel Mokka 1.6 115KM Elite

benzyna, skrzynia manualna, kolor Biały Perłowy

Zobacz

Mokka X Color Edition B14NET MT6 140KM Start&Stop

Mokka X Color Edition B14NET MT6 140KM Start&Stop

benzyna, skrzynia manualna, kolor Pomarańczowy - metalik

Zobacz

Więcej samochodów od ręki

 

 

 

 

 

Zobacz także

 

 

Wypełnij formularz, a dostaniesz ofertę na nowy samochód z dobrą ceną! Lub zadzwoń!

Masz pytanie?
Potrzebujesz ofertę?
Prosimy - Wypełnij formularz!
Czekamy niecierpliwie!


Jeśli odpowiesz na poniższe pytania, otrzymasz bardziej precyzyjną odpowiedź lub korzystniejszą ofertę:

Mam już Opla (lub ma ktoś z rodziny, lub ma moja firma)
Prowadzę działalność gospodarczą
Czy należysz do jednej z preferowanych grup (np. lekarz, policjant, wojskowy, taksówkarz, niepełnosprawny - lista)?
Czy chcesz pozostawić używany samochód w rozliczeniu?
Czy chciałbyś odbyć jazdę testową?
Czy planujesz skorzystać z kredytu/leasingu?
 
Cyfra lub słownie. Pole obowiązkowe.

Naciskając przycisk "Wyślij" potwierdzasz zapoznanie się z treścią Informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych.

 

 

Dixi-Car - dealerem Opla numer dwa w Polsce!

Dixi-Car stoi na pudle! Blisko 2000 nowych samochodów Opel, osobowychdostawczych, wyjechało z naszych salonów w 2017 r. - drugi najlepszy wynik wśród ok. 60 polskich salonów Opla. W regionie mazowieckim, w sprzedaży detalicznej, jesteśmy pierwsi!

02.2018

Flagi Opel

Czy rok 2018 przyniesie salonom Dixi-Car pierwsze miejsce w Polsce? W 2016 r. byliśmy trzecim dealerem Opla w Polsce. W 2017 - drugim.

Odnotujmy też pozycję Dixi w podziale detal, b2b, flotę. Sprzedaż nowych Opli klientom detalicznym - Dixi na pierwszym miejscu w dystrykcie (Mazowsze i fragmenty województw ościennych). B2b (mały i średni biznes) - Dixi-Car na drugim miejscu w dystrykcie. Duże floty - Dixi-Car na drugim miejscu w dystrykcie, ale i w całej Polsce!

Więcej - jak sprzedają się Ople

 


Zdąż przed Euro 6.2
Dlaczego lepiej kupić nowy samochód przed wejściem Euro 6.2?

Zobacz
Opel Drive Plan
MOKKA X w abonamencie od 711 zł/mc

Zobacz

Ocenili nas

"

Szanowna Pani Prezes:

Nabyłam u Państwa, w Salonie Dixi-Car S.A. w Raszynie, nowy samochód marki Opel Astra. Od początku, do chwili zakupu, prowadziłam rozmowy z Panem Łukaszem Sosińskim. Pan Łukasz Sosiński wykazał się profesjonalizmem oraz ogromnym zaangażowaniem. Sposób, w jaki wywiązuje się ze swoich obowiązków, niewątpliwie wpływa na wizerunek Firmy, którą reprezentuje.

Tą drogą, na Pani ręce, przekazuję wyrazy podziękowania i uznania.

"

Więcej opinii



 

 

Podziel się:
Przejdź na górę strony Powrót do góry

 

 

Wyprzedaż 2018 Opel. Wyprzedzasz