Dane techniczne BAIC BJ30

Dane techniczne BAIC BJ30 4wd podwozie, obręcz aluminiowa

Lampki boczne w osłonach nadkoli.

Wydajny napęd hybrydowy wychodzi na plan pierwszy w danych technicznych BAIC BJ30. Spalanie 6,5 l benzyny z nadwoziem o długości 4,7+ m i przy danej powierzchni czołowej SUV‑a. Jednocześnie mamy napęd 4x4, doskonałe przyspieszenie do setki w 6,9 sek.

Za atrakcyjną cenę samochód segmentu D do mild offroadu. Duża kabina, bagażnik o naprawdę płaskiej podłodze, prześwit 21,5 cm czynią z Baika BJ30 pojazd do eskapad, pokonywania piachu, błota, śniegu, spania - zarówno na lato, jak i na zimę.

 
    BAIC BJ30
Liczba drzwi / liczba miejsc 5 / 5
Wymiary nadwozia Długość 4730 mm
Wysokość 1790 mm
Szerokość 1910 mm
Rozstaw osi 2820 mm
Bagażnik Pojemność bez składania siedzeń 450 litrów
Pojemność po złożeniu siedzeń (do dachu) 1496 l
Dzielność w terenie Prześwit (przy pełnym obciążeniu) 215 mm
Kąt natarcia 25 st.
Kąt zejścia 30 st.
Kąt rampowy 21 st.
Głębokość brodzenia 450 mm
Masy Masa własna 1770 kg
Dopuszczalna masa całkowita 2205 kg

 

Silnik benzynowy BAIC BJ30

Czterocylindrowy silnik benzynowy 1.5 Turbo w BJ30 może pełnić rolę generatora energii dla silników elektrycznych. Skrzynia biegów automatyczna 2-DHT, Dedicated Hybrid Transmission.

Maksymalne obciążenie dachu: 300 kg (dużo!)

Pojemność zbiornika paliwa: 51 litrów

Rozmiar opon: 235/60R19

 

Napęd hybrydowy BAIC BJ30

Silnik benzynowy 1.5 - typ A156T2H-H1.

 
1.5 Turbo Hybrid 409KM Automat 4x4
Paliwo benzyna
Konstrukcja silnika Wtrysk bezpośredni benzyny. VGT - zmienna geometria łopatek turbiny.
Liczba cylindrów / pojemność 4 / 1498 cm3
Skrzynia biegów 2-bieg. automatyczna DHT, Dedicated Hybrid Transmission
Napęd Na wszystkie koła, 4x4, 4wd.
Napęd na przednią oś dominuje. Na tylną - dołączany
Moc silników Spalinowy 116kW/158KM + elektryczny przedniej osi 130kW/177KM + elektryczny tylnej osi 55kW/75KM. Razem 301 kW/409 KM
Moc systemowa 206 kW/280 KM
Łączny moment obrotowy silników 685 Nm
Prędkość maksymalna 170 km/h
Przyspieszenie 0‑100 km/h 6,9 s
Zużycie paliwa na 100 km 6,45 l
Pojemność baterii 1,7 kWh
Konstrukcja napędu

Hybryda HEV z odzyskiwaniem energii przy hamowaniu (rekuperacja). Silnik elektryczny o mocy 130 kW/177 KM na przedniej osi. Silnik elektryczny 55 KW/75 KM na tylnej osi.

Moc samej jednostki benzynowej to 116 kW/158 KM. Maks. moment obrotowy 230 Nm przy 2000-4500 obr./min

Samochód może jechać z odłączonym od kół silnikiem benzynowym (pracuje on wtedy jako generator energii elektrycznej dla silnika elektrycznego przedniej osi). Taka ekonomiczna jazda ma miejsce np. przy stabilnej prędkości 70 km/h na szosie.

Silnik spalinowy może też przekazywać energię kinetyczną na koła, być połączony mechanicznie z kołami przez sprzęgło, skrzynię biegów. Czas reakcji, dołączania się napędu na tylną oś to 0,03 sek. Niezauważalne z kabiny.

Jazda w trybie zeroemisyjnym, na samym prądzie, jest możliwa, z reguły na dystansie kilkuset metrów; po czym załącza się silnik benzynowy. Jest to więc układ hybrydowy znany z Toyoty.

Norma emisji Euro VI

Wartości zużycia paliwa i emisji spalin mają cel porównawczy w odniesieniu do poszczególnych typów pojazdów. Wartości spalania i emisji uzyskiwane są w warunkach laboratoryjnych dla określonego typu pojazdu a nie jego indywidualnej wersji. Rzeczywiste zużycie paliwa zależne jest m.in. od wyposażenia pojazdu, stylu jazdy, warunków drogowych, zwiększonej masy własnej pojazdu a także sposobu korzystania z wyposażenia technicznego (np. klimatyzacji), itp.

 

Lewarek automatu BAIC BeJot 30

Lewarek automatu i pokrętło All-terrain control system (ATS).

Tryby jazdy: Comfort, Sport, Economy, Śnieg, Piach, Błoto, Brodzenie

Zawieszenie przednie: niezależne, kolumny McPherson • Zawieszenie tylne: wielowahaczowe niezależne, multi-link

Układ hamulcowy przód: tarcze wentylowane • Tył: hamulce tarczowe • Elektronicznie sterowany hamulec pomocniczy

Napęd Baika BJ30 jest przystosowany do benzyn E5, E10 z domieszką biokomponentów.

 

 

Dzielność w terenie BAIC BJ 30

 

 

 

 

 

 

 

 

Masz pytanie?
Potrzebujesz ofertę?
Prosimy - Wypełnij formularz!
Czekamy niecierpliwie!

Jeśli odpowiesz na poniższe pytania, otrzymasz bardziej precyzyjną odpowiedź lub korzystniejszą ofertę:

Prowadzę działalność gospodarczą
Czy należysz do jednej z preferowanych grup (np. lekarz, policjant, wojskowy, nauczyciel, taksówkarz - lista)?
Czy chcesz pozostawić używany samochód w rozliczeniu?
Czy chciałbyś odbyć jazdę testową?
Czy planujesz skorzystać z kredytu/leasingu?
 
Cyfrą. Pole obowiązkowe.

Naciskając przycisk "Wyślij" potwierdzasz zapoznanie się z treścią Informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych.

 

 

Dixi-Car drugim dealerem w Polsce!

01.2025

Duży dealer samochodowy w Polska, laureat konkursu

Dixi-Car drugim największym dealerem KGM - SsangYong - BAIC w Polsce. Mieszkańcy Warszawy i Mazowsza kupują nasze samochody. Ile? W 2024 roku tylko z naszego salonu wyjeżdżało po 20-50 sztuk miesięcznie. Marki motoryzacyjne nowe w Polsce. Ale czy tyle osób mogłoby się mylić?

Gwarancja 5 lat na auta z Chin i Korei to jedno. Jednak wybór człowiek podejmuje po dotknięciu samochodu w salonie i po jeździe próbnej. Były to w 2024 roku decyzje na 'Tak'.

W Warszawie jest już cztrech dealerów BAIC. W 2024 roku byliśmy Top 1 dealerem w stolicy. Jako pierwsi wchodziliśmy na Mazowszu w nasze marki. Słyszeliśmy od klientów, że "z wami przynajmniej jest o czym porozmawiać".

Stoimy na pudle - z wymagającym (bariera językowa), nowym w Polsce produktem. Który jednak możemy z czystym sumieniem polecić.

Więcej statystyk



 

 

Przejdź na górę strony Powrót do góry

 

 

Raty leasingowe BAIC Beijing 3, 5 i 7