Terenówka na ramie do offroadu i na trasę ekspresową. Silnik Mitsubishi 2.0 Turbo 245KM. Napęd 4x4 z blokadami mostów przedniego i tylnego. 8‑biegowy automat firmy ZF. Przyspieszenie od zera do setki w 9,8 sek. Najbardziej zaawansowany technologicznie model w gamie BAIC. Oto dane techniczne BJ40.
Mniejszy model na ramie w gamie modelowej BAIC. Za atrakcyjną cenę terenówka segmentu D do offroadu. Samochód, który ma być sprzedawany w Polsce, to druga generacja modelu, czyli BJ40 II. Premiera roku 2024/2025.
BAIC BJ40 | ||
---|---|---|
Liczba drzwi / liczba miejsc | 5 / 5 lub 7 | |
Wymiary nadwozia | Długość | 4790 mm |
Wysokość | 1929 mm | |
Szerokość | 1940 mm | |
Rozstaw osi | 2760 mm | |
Bagażnik | Pojemność bez składania siedzeń | |
Pojemność po złożeniu siedzeń (do dachu) | ||
Dzielność w terenie | Prześwit (przy pełnym obciążeniu) | 220 mm |
Kąt natarcia | 37 st. | |
Kąt zejścia | 35 st. | |
Kąt rampowy | 27 st. | |
Głębokość brodzenia | 750 mm | |
Masy | Masa własna | |
Dopuszczalna masa całkowita | ||
Przyczepa | Maks. masa przyczepy bez hamulca | |
z hamulcem | do 2500 kg |
Czterocylindrowy silnik benzynowy 2.0 Turbo 245KM by Mitsubishi. 8‑biegowa automatyczna skrzynia biegów ZF.
Średnica zawracania: 9,8 m (najmniejsza w segmencie, dzięki funkcji U-Turn. Polega na chwilowym zablokowaniu jednego z tylnych kół przy pomocy systemu elektronicznego)
Droga hamowania: 39,9 m
Pojemność zbiornika paliwa: 85 litrów
Rozmiary opon: 265/65R18
Masa przyczepy z hamulcem: do 2500 kg • Jaka kategoria prawa jazdy z przyczepą?
Jednostka ta pracuje w tzw. cyklu Millera, co oznacza, że legitymuje się osiągami typowymi dla silników o większej pojemności.
2.0 Turbo 245KM Automat |
|
---|---|
Paliwo | benzyna |
Liczba cylindrów | 4 |
Skrzynia biegów | 8-bieg. automatyczna firmy ZF |
Moc maks. | 180 kW/245 KM |
Moment obrotowy | 386 Nm |
Prędkość maksymalna | |
Przyspieszenie 0‑100 km/h | 9,8 s |
Norma emisji | Euro VI |
Pod maską BJ40 pracuje silnik firmy Mitsubishi.
Wartości zużycia paliwa i emisji spalin mają cel porównawczy w odniesieniu do poszczególnych typów pojazdów. Wartości spalania i emisji uzyskiwane są w warunkach laboratoryjnych dla określonego typu pojazdu a nie jego indywidualnej wersji. Rzeczywiste zużycie paliwa zależne jest m.in. od wyposażenia pojazdu, stylu jazdy, warunków drogowych, zwiększonej masy własnej pojazdu a także sposobu korzystania z wyposażenia technicznego (np. klimatyzacji), itp.
Napęd 4x4 • Stały napęd na oś tylną • Dołączana oś przednia • Skrzynia rozdzielcza BorgWarner • Blokady przedniego i tylnego mostu • Reduktor • Tryby jazdy 2H, 4H, 4L
Zawieszenie przednie: niezależne, sprężyny śrubowe i podwójne wahacze • Zawieszenie tylne: niezależne, wielowahaczowe
Układ hamulcowy przód: tarcze wentylowane • Tył: hamulce tarczowe
Napęd Baika BJ40 jest przystosowany do benzyn E5, E10 z domieszką biokomponentów.
Koło zapasowe pełnowymiarowe, zamontowane na tylnych drzwiach.