Jaka jest prawdziwa pojemność bagażnika w Baiku Siódemce? 500+ litrów. Zależy od ustawienia podłogi bagażnika. Oczywiście można dodatkowo odsunąć roletę i położyć oparcie kanapy (wtedy płaska podłoga bagażnika). Elektryczne sterowanie klapą BAIC 7 ma w standardzie.
Realna pojemność to ponad 500 litrów, w naszej ocenie. Szczególnie z podłogą w dolnym położeniu.
W BAIC 7 są bowiem dwa położenia podłogi bagażnika. Jest ona regulowana góra‑dół.
Oparcie drugiego rzedu siedzeń składane, dzielone 60:40.
Po położeniu oparcia kanapy podłoga tak powiększonej przestrzeni bagażowej jest równa (jeśli podłogę bagażnika ustawimy w górnym położeniu). Zobacz foto płaskiej podłogi.
Ładna, wysokiej jakości, miła w dotyku wykładzina bagażnika.
Jest roleta bagażnika. Można ją schować pod podłogą bagażnika.
Gniazdo 12V w bagażniku, lampka oświetlająca bagażnik.
Po bokach komory bagażnika są dwie wnęki na drobiazgi.
Klapa otwierana automatycznie - pilotem lub z miejsca kierowcy. Ma zabezpieczenie przed przytrzaśnięciem.
Również klapa może się otwierać po wykryciu człowieka podchodzącego z pilotem od tyłu samochodu (że nas wyczuł, samochód sygnalizuje załączeniem górnego światła Stop).
Koło zapasowe dojazdowe pod podłogą bagażnika.
Klapa podnoszona i opuszczana elektrycznie. Można ustawić, żeby wykrywała człowieka podchodzącego z tyłu z pilotem samochodu.
Bagażnik Baika 7 ma regulowaną podłogę, roletę, oświetlenie, gniazdo 12V, wnęki po bokach.
Zdjęcia mogą przekłamywać pojemność bagażnika na niekorzyść. W rzeczywistości BAIC Beijing 7 to bardzo duży samochód.
Jest samochód demonstracyjny! Zarejestrowaliśmy BAIC Beijing 7 Turbo 177KM z 7‑biegową skrzynią DSG. Gotowy do jazdy testowej.
A dlaczego warto odbyć jazdę próbną przed podpisaniem umowy zakupu samochodu? Klienci, którzy byli u konkurencyjnej marki MG, zauważają zrywność Baików i szybszą automatyczną skrzynię dwusprzegłową, względem modeli konkurencji. Więcej w materiale BAIC czy MG.
Pierwszy sprzedany w Polsce BAIC BJ30 z Dixi-Car. Zapraszamy!
03.2025
Hybrydowy BAIC na polskie drogi. Niskie spalanie i 6,9 sek. do setki. Pierwszy nabywca BJ30 w polskiej sieci Baika wybrał go w Dixi‑Car. Na zdjęciu Agnieszka, która spisała pierwszą umowę na BJ30 w Polsce.
Zaawansowana hybrydowa konstrukcja - samochód marzeń. 6,45 l benzyny na 100 kilometrów, przy dużym i wysokim samochodzie terenowym 4x4. Moc systemowa 280 KM. Imponujące przyspieszenie z nowoczesnym automatem. Nie ładujemy baterii z gniazdka!