BAIC daje 10 lat gwarancji na perforację blach nadwozia - tyle co rynek, lub nawet powyżej średniej. Przewija się jednak w rozmowach z klientami pytanie o zabezpieczenia antykorozyjne. Niektórzy zaglądają pod spód samochodów w salonie i przy jeździe próbnej. BAIC stosuje Ecoating do zabezpieczenia blach. Warto odróżnić tę powłokę od baranka, którym dodatkowo powleczone są dolne partie karoserii.
Przełóżmy to na "język polski".
Dawniej samochody szybko zjadała ruda. Na przełomie lat 90/2000 wiele marek wdrożyło cynkowanie, najpierw dolnych partii nadwozia, później całości włącznie z dachem. Cynkowanie się sprawdza, natomiast ma wady:
Drugą technologią zabezpieczania antykorozyjnego blach stalowych jest Ecoating (Ecoat, EP Coating). Stosowany między innymi przez markę BAIC.
Zalety powłok Ecoat są dwie w porównaniu z ocynkiem:
W samochodach Beijing 3, Beijing 5 i Beijing 7 mamy właśnie Ecoating. Dlatego BAIC może oferować w Polsce 10 lat gwarancji na perforację blach nadwozia. Warstwą Ecoat pokryte są całe nadwozia Baików - płyta podłogowa, ściana grodziowa, nadkola, błotniki, drzwi, maska, podszybie, słupki, włącznie z dachami.
In terms of longevity and corrosion resistance, both Ecoating, Ecoat, EP Coating and zinc plating can provide excellent results. However, if we had to choose one for superior longevity, ecoating might have a slight edge due to its uniform coverage and resistance to chipping and scratching. It provides a more robust barrier against corrosion, especially in harsh environments.
Gdy idzie o trwałość i skuteczność antykorozyjną, zarówno Ecoating, jak i cynkowanie, mogą działać znakomicie. Jednak gdybyśmy mieli wybrać powłokę bardziej odporną na próbę czasu, ecoating mógłby zyskać lekką przewagę, dzięki bardziej jednorodnej powłoce i odporności na odpryski i zarysowania. Stawia on korozji solidniejszą barierę, szczególnie w warunkach podwyższonego zagrożenia rdzą.
Zachęcamy do przeczytania całego artykułu.
Źródło: https://profingroup.co.uk/ecoating-vs-zinc-plating-benefits-for-and-against/
Tłumaczenie i pogrubienia - Dixi-Car.
Jakość powłoki lakierniczej BAIC.
Jest w Baikach od spodu i na progach. Jeśli klękniemy i zajrzymy pod podłogę przy wizycie w salonie. Jak u większości marek. Jednak pod barankiem jest jeszcze powłoka Ecoat.
#
Jaki jest styczeń w Pekinie? Mróz nocą, lekko na plusie za dnia. Stolica Państwa Środka notuje roczną sumę opadów na poziomie Polski. Południe Chin - znacznie powyżej. To wskazówka, pod jakie warunki pogodowe projektowano Baiki.
10 lat gwarancji perforacyjnej. 5 lat na lakier. To BAIC. Zapraszamy!
Zobacz też:
Jaka jest awaryjność samochodów BAIC?
Ceny przeglądów, interwały międzyprzeglądowe
Umów jazdę próbną Baikiem 3 i 5. Klienci zaskoczeni zrywnością samochodów!
03.2024
Zapraszamy na jazdę próbną! Zarejestrowaliśmy już BAIC 5 Turbo 177KM z 7‑biegową skrzynią DSG i BAIC Beijing 3 Turbo 136KM. Obydwa czterocylindrowe. Są gotowe do testu.
A dlaczego warto przed podpisaniem umowy zakupu samochodu? Klienci, którzy byli u konkurencyjnej marki MG, zauważają zrywność Baika 3 i szybszą skrzynię dwusprzegłową Baika 5, względem modeli konkurencji. Więcej w materiale BAIC czy MG.
Tel. 22 716 30 20. Autoryzowany dealer BAIC Warszawa. Zapraszamy!