BAIC daje 10 lat gwarancji na perforację blach nadwozia - tyle co rynek, lub nawet powyżej średniej. Przewija się jednak w rozmowach z klientami pytanie o zabezpieczenia antykorozyjne. Niektórzy zaglądają pod spód samochodów w salonie i przy jeździe próbnej. BAIC stosuje Ecoating do zabezpieczenia blach. Warto odróżnić tę powłokę od baranka, którym dodatkowo powleczone są dolne partie karoserii.
Przełóżmy to na "język polski".
Dawniej samochody szybko zjadała ruda. Na przełomie lat 90/2000 wiele marek wdrożyło cynkowanie, najpierw dolnych partii nadwozia, później całości włącznie z dachem. Cynkowanie się sprawdza, natomiast ma wady:
Drugą technologią zabezpieczania antykorozyjnego blach stalowych jest Ecoating (Ecoat, EP Coating). Stosowany między innymi przez markę BAIC.
Zalety powłok Ecoat są dwie w porównaniu z ocynkiem:
W samochodach Beijing 3, Beijing 5 i Beijing 7 mamy właśnie Ecoating. Dlatego BAIC może oferować w Polsce 10 lat gwarancji na perforację blach nadwozia. Warstwą Ecoat pokryte są całe nadwozia Baików - płyta podłogowa, ściana grodziowa, nadkola, błotniki, drzwi, maska, podszybie, słupki, włącznie z dachami.
In terms of longevity and corrosion resistance, both Ecoating, Ecoat, EP Coating and zinc plating can provide excellent results. However, if we had to choose one for superior longevity, ecoating might have a slight edge due to its uniform coverage and resistance to chipping and scratching. It provides a more robust barrier against corrosion, especially in harsh environments.
Gdy idzie o trwałość i skuteczność antykorozyjną, zarówno Ecoating, jak i cynkowanie, mogą działać znakomicie. Jednak gdybyśmy mieli wybrać powłokę bardziej odporną na próbę czasu, ecoating mógłby zyskać lekką przewagę, dzięki bardziej jednorodnej powłoce i odporności na odpryski i zarysowania. Stawia on korozji solidniejszą barierę, szczególnie w warunkach podwyższonego zagrożenia rdzą.
Zachęcamy do przeczytania całego artykułu.
Źródło: https://profingroup.co.uk/ecoating-vs-zinc-plating-benefits-for-and-against/
Tłumaczenie i pogrubienia - Dixi-Car.
Jakość powłoki lakierniczej BAIC.
Jest w Baikach od spodu i na progach. Jeśli klękniemy i zajrzymy pod podłogę przy wizycie w salonie. Jak u większości marek. Jednak pod barankiem jest jeszcze powłoka Ecoat.
#
Jaki jest styczeń w Pekinie? Mróz nocą, lekko na plusie za dnia. Stolica Państwa Środka notuje roczną sumę opadów na poziomie Polski. Południe Chin - znacznie powyżej. To wskazówka, pod jakie warunki pogodowe projektowano Baiki.
10 lat gwarancji perforacyjnej. 5 lat na lakier. To BAIC. Zapraszamy!
Zobacz też:
Jaka jest awaryjność samochodów BAIC?
Ceny przeglądów, interwały międzyprzeglądowe
OFERTA DNIA
ubezpieczenie za 1 zł
ubezpieczenie za 1 zł + Instalacja LPG za 1zł
ubezpieczenie za 1 zł
ubezpieczenie za 1 zł
ubezpieczenie za 1 zł
ubezpieczenie za 1 zł
Ubezpieczenie za 1zł
Ubezpieczenie za 1zł
Ubezpieczenie za 1zł
OFERTA DNIA
ubezpieczenie za 1 zł
ubezpieczenie za 1 zł + Opony zimowe za 1zł
Możliwość montażu haka holowniczego!!! ubezpieczenie za 1 zł
Najdłużej działający Autoryzowany Serwis OPEL w Warszawie
03.2025
Wydaje się, że Dixi‑Car jest najdłużej działającą obecnie Autoryzowaną Stacją Obsługi OPEL w Warszawie. Doświadczenie załogi ma ogromne znaczenie. Szczególnie w serwisie znajomość marki, jej niuansów, wpływają na jakość, szybkość i skuteczność.
I temat dotyka tak umiejętności skutecznej naprawy za pierwszym razem, ale przede wszystkim doświadczenia diagnostycznego, działań prewencyjnych, umiejętności pozyskania części, gdy w fabrykach są czasowe braki, dbanie o terminowość.
Dixi-Car działa pod tym samym zarządem od ponad 25 lat, duża część zespołu jest z firmą od samego początku, tj. roku 1998.
Byliśmy stabilnym serwisem Opla we współpracy z koncernem General Motors, PSA, a teraz Stellantis. Napawa nas to dumą.
Jednocześnie idziemy z duchem zmian w motoryzacji. Od 2023 roku jesteśmy autoryzowanym dealerem koreańskiej marki Ssangyong by KGM, a od początku 2024 r. także chińskiej marki BAIC.