1.6 115KM Twinport |
1.6 Turbo 180KM |
1.8 140KM |
2.0 Turbo 200KM |
|
pojemność (cm3) | 1598 |
1598 |
1796 |
1998 |
skrzynia biegów | 5-biegowa
manualna |
6-biegowa
manualna |
5-bieg.
manual. / 4-bieg. automat. |
6-biegowa
manualna |
moc maks. (kW/KM przy obr/min.) | 85(115)/6000 |
132(180)/5500 |
103(140)/6300 |
147(200)/5400 |
moment obrotowy (Nm przy obr/min.) | 155/4000 |
230/1980-5500 |
175/3800 |
262/4200 |
prędkość maksymalna (km/h) | 192 |
228 |
209 (189) |
237 |
przyspieszenie 0-100 km/h (sek.) | 13,3 |
9,2 |
11,4 (12,7) |
8,9 |
spalanie miasto/trasa/średnio (l/100 km) |
9,0/5,5/6,8 |
10,5/6,4/7,9 |
10,0/5,9/7,4 (10,7/6,4/8,0) |
13,3/7,3/9,5 |
emisja CO2 (g/km) | 163 |
190 |
177 (191) |
228 |
W nawiasach podano dane dla wersji z automatyczną skrzynią biegów.
Wartości zużycia paliwa i emisji spalin mają cel porównawczy w odniesieniu do poszczególnych typów pojazdów. Wartości spalania i emisji uzyskiwane są w warunkach laboratoryjnych dla określonego typu pojazdu a nie jego indywidualnej wersji. Rzeczywiste zużycie paliwa zależne jest m.in. od wyposażenia pojazdu, stylu jazdy, warunków drogowych, zwiększonej masy własnej pojazdu a także sposobu korzystania z wyposażenia technicznego (np. klimatyzacji), itp.
1.9 CDTI 150KM |
|
pojemność (cm3) | 1910 |
skrzynia biegów | 6-biegowa
manualna |
moc maks. (kW/KM przy obr/min.) | 110 /150 przy 4000 |
moment obrotowy (Nm przy obr/min.) | 320 przy 2000-2750 |
prędkość maksymalna (km/h) | 213 |
przyspieszenie 0-100 km/h (sek.) | 10,2 |
spalanie miasto/trasa/średnio (l/100 km) |
7,6/5,1/7,0 |
emisja CO2 (g/km) | 159 |
Wartości zużycia paliwa i emisji spalin mają cel porównawczy w odniesieniu do poszczególnych typów pojazdów. Wartości spalania i emisji uzyskiwane są w warunkach laboratoryjnych dla określonego typu pojazdu a nie jego indywidualnej wersji. Rzeczywiste zużycie paliwa zależne jest m.in. od wyposażenia pojazdu, stylu jazdy, warunków drogowych, zwiększonej masy własnej pojazdu a także sposobu korzystania z wyposażenia technicznego (np. klimatyzacji), itp.
BAIC 7 - już umawiamy jazdy testowe. Zapraszamy!
03.2024
Jest samochód demonstracyjny! Zarejestrowaliśmy BAIC Beijing 7 Turbo 177KM z 7‑biegową skrzynią DSG. Gotowy do jazdy testowej.
A dlaczego warto odbyć jazdę próbną przed podpisaniem umowy zakupu samochodu? Klienci, którzy byli u konkurencyjnej marki MG, zauważają zrywność Baików i szybszą automatyczną skrzynię dwusprzegłową, względem modeli konkurencji. Więcej w materiale BAIC czy MG.
Tel. 22 716 30 20. Autoryzowany dealer BAIC Warszawa. Zapraszamy!