Pakiety Serwisowe SsangYong - Przeglądy przez 2 do 6 Lat w Dzisiejszych Cenach
Lepiej je nazywać Pakietami Przeglądowymi. Przeglądy SsangYonga przez 2, 3, 4, 5 lub 6 lat (sam wybierasz okres), w dzisiejszych cenach. Pakiet wykupujemy w salonie wraz z nowym samochodem lub najpóźniej do dnia pierwszego przeglądu. Ceny usług prawdopodobnie będą w Polsce rosły, więc takie "zablokowanie" sobie ceny serwisu na kilka lat do przodu wydaje się rozsądne.

Pakiety Serwisowe są dostępne do wszystkich modeli marki SsangYong KGM: Tivoli, Tivoli Grand, Korando, Torres, Torres EVX, Actyon, Rexton, Musso i Musso Grand.
Szybkie fakty
- Obsługa serwisowa doroczna bez niespodzianek przez 2 do 6 lat w Autoryzowanej Stacji Obsługi SsangYong
- Cena Pakietu Comfort obejmuje doroczne przeglądy - zgodnie z książeczką serwisową Twojego SsangYonga. Co wchodzi w skład przeglądu - sprawdź tu.
- Również części zamienne, filtry są w cenie.
- Pakiet Premium obejmuje dodatkowo hamulce (klocki, tarcze)
- Sam wybierasz ASO SsangYonga w Polsce, w którym wykonasz dany przegląd.
- Pakiet przechodzi na nabywcę samochodu używanego, podnosząc wartość samochodu przy ew. odsprzedaży.
- Płacisz raz i korzystasz do końca kontraktu. Stały, znany z góry koszt przeglądów.
Pakiet wykupujemy wraz z nowym samochodem w salonie, przy jedgo odbiorze, lub najpóźniej do dnia pierwszego przeglądu.
Pakiet serwisowy zawiera:
- Przegląd pojazdu z wymianą oleju
- Serwis LPG, jeśli instalacja jest na pokładzie
- Wymiana filtra kabiny
- Wymiana filtra powietrza
- Wymiana płynu hamulcowego
- Wymiana płynu chłodzącego
- Wymiana świec zapłonowych (wersja benzynowa)
- Wymiana filtra paliwa (silnik Diesla)
- Wymiana oleju w napędzie 4x4 (jeśli posiada)
- Wymiana sworzni wahacza
Pakiet serwisowy zawiera:
- Wszystko to, co Pakiet Comfort, czyli przeglądówkę,
- a dodatkowo:
- Wymiana klocków hamulcowych
- Wymiana tarcz hamulcowych
- Inne zużywające się elementy układu hamulcowego
Za i przeciw
Pakiety są godne rozważenia z dwóch przynajmniej powodów:
- Dopóki Polska będzie rosła w siłę, prawdopodobnie utrzyma się trend wzrostu cen usług przy stabilizacji cen towarów produkowanych masowo. W związku z tym usługi serwisowe mogą drożeć szybciej niż inflacja GUS. Mądrym krokiem może być zamrożenie sobie cen przeglądów, w dzisiejszych cenach, na kilka lat do przodu.
- SsangYong ma w Polsce na nowe samochody 5 lat gwarancji, w niektórych przypadkach nawet 7 lat. Jest więc małe pole do sporu typu "czegoś pakiet nie obejmuje, a gwarancja już upłynęła". Pakiety są na okres do 6 lat i obejmują przeglądy, części eksploatacyjne. Z kolei gwarancja obejmuje nieprzewidywane awarie silnika, skrzyni, całej reszty, ale nie eksploatację - nie oleje, filtry, klocki, zawieszenie. Obydwa świadczenia się uzupełniają.
- Pakiet buduje historię serwisu Twojego egzemplarza w ASO - zwiększa wiarygodność sprzedającego, wartość przy odsprzedaży. Pracujemy na oryginalnych częściach SsangYong.
Zamów Pakiet Przeglądowy do samochodu SsangYong
Serwis Warszawa / Raszyn
(22) 716 30 20 wew. 1
pon-pt 7.30-18.30
Zobacz też:
Przeglądy okresowe SsangYong KGM
Części do SsangYongów
Dixi-Car drugim dealerem w Polsce!
01.2025

Dixi-Car drugim największym dealerem KGM - SsangYong - BAIC w Polsce. Mieszkańcy Warszawy i Mazowsza kupują nasze samochody. Ile? W 2024 roku tylko z naszego salonu wyjeżdżało po 20-50 sztuk miesięcznie. Marki motoryzacyjne nowe w Polsce. Ale czy tyle osób mogłoby się mylić?
Gwarancja 5 lat na auta z Chin i Korei to jedno. Jednak wybór człowiek podejmuje po dotknięciu samochodu w salonie i po jeździe próbnej. Były to w 2024 roku decyzje na 'Tak'.
W Warszawie jest już cztrech dealerów BAIC. W 2024 roku byliśmy Top 1 dealerem w stolicy. Jako pierwsi wchodziliśmy na Mazowszu w nasze marki. Słyszeliśmy od klientów, że "z wami przynajmniej jest o czym porozmawiać".
Stoimy na pudle - z wymagającym (bariera językowa), nowym w Polsce produktem. Który jednak możemy z czystym sumieniem polecić.
Więcej statystyk