1. WYPADKU - (istnieją ofiary w ludziach - zabici lub ranni)
2. KOLIZJI DROGOWEJ - (uszkodzenie pojazdu(ów), ew. inne uszkodzenia
- brak ofiar w ludziach)
3. AWARII - (każdy nagły i nieprzewidziany defekt pojazdu)
Przy potrąceniu i wypadku należy koniecznie:
- powiadomić Policję i Pogotowie oraz udzielić pomocy ofiarom.
Nie wolno !!!
- zmieniać ustawienia pojazdów,
- zbierać z jezdni szkła, kawałków zderzaków itp.
Dobrze jest zaznaczyć np. kamieniem czy patykiem początek śladów hamowania
itp. lub zrobić zdjęcie.
Będąc świadkiem takiego zdarzenia należy poczekać na przyjazd Policji.
Wskazówki odnośnie postępowania z własnym pojazdem:
1.
pojazd umożliwia jazdę |
![]() |
zapraszamy bezpośrednio
do nas: ![]() |
2.
pojazd uniemożliwia jazdę
|
![]() |
dzwoń do nas
poza godz. pracy Dixi-Car
Opel Assistance i Gwarancja Mobilności Opel + 48 800 707 750 – numer bezpłatny |
Opel Dixi-Car Radom, ul. Czarnieckiego 108 tel. (048) 360-98-26 pon. - pt.: 8.00 - 18.00 sobota: 9.00 - 14.00 |
Przy kolizji należy:
- bezwzględnie usunąć uszkodzone pojazdy aby nie stwarzały zagrożenia
i nie tamowały ruchu.
- jeśli nie jest to możliwe ze względu na powstałe uszkodzenia, należy
bezwzględnie zabezpieczyć to miejsce trójkątem ostrzegawczym, włączyć
światła awaryjne itp.
Jeśli tego nie zrobimy Policja ma prawo (i powinna) "ukarać" mandatem za utrudnianie ruchu.
Nie ma obowiązku wzywania Policji, ale... jeżeli kierowcy dojdą do porozumienia czyja jest wina, to należy spisać oświadczenie, w którym zawarte będą dane samochodów, kierowców, numery polis ubezpieczeniowych, opis zdarzenia i uszkodzeń pojazdów.
Oświadczenie muszą podpisać kierowcy biorący udział w kolizji.
UWAGA: Sprawca kolizji w oświadczeniu musi wyraźnie przyznać się do winy np.: oświadczam, że jestem sprawcą ..., spowodowałem kolizję, uderzyłem z mojej winy itp.
Dobrze jest zapisać też dane świadków zdarzenia.
To powinno wystarczyć... - jednak jak uczy doświadczenie różnie z tym bywa.
Możesz
pobrać przykładowe oświadczenie o zaistnieniu kolizji i
instrukcję, jak postępować w razie kolizji lub wypadku.
Wskazówki odnośnie postępowania z własnym pojazdem:
1.
pojazd umożliwia jazdę |
![]() |
zapraszamy bezpośrednio
do nas: ![]() |
2. pojazd uniemożliwia jazdę |
![]() |
dzwoń do nas
poza godz. pracy Dixi-Car
Opel Assistance i Gwarancja Mobilności Opel + 48 800 707 750 – numer bezpłatny |
Opel Dixi-Car Radom, ul. Czarnieckiego 108 tel. (048) 360-98-26 pon. - pt.: 8.00 - 18.00 sobota: 9.00 - 14.00 |
W razie awarii należy:
- bezwzględnie usunąć uszkodzony pojazd, aby nie stwarzał zagrożenia i
nie tamował ruchu
Jeśli tego nie zrobimy Policja ma prawo (i powinna) "ukarać"
mandatem za utrudnianie ruchu.
Wskazówki odnośnie postępowania z własnym pojazdem:
1. pojazd na gwarancji - proszę dzwonić OPEL ASSISTANCE - 24/dobę
|
||
2. pojazd uniemożliwia jazdę |
![]() |
dzwoń do nas
poza godz. pracy Dixi-Car
Opel Assistance i Gwarancja Mobilności Opel + 48 800 707 750 – numer bezpłatny |
Opel Dixi-Car Radom, ul. Czarnieckiego 108 tel. (048) 360-98-26 pon. - pt.: 8.00 - 18.00 sobota: 9.00 - 14.00 |
Najdłużej działający Autoryzowany Serwis OPEL w Warszawie
03.2025
Wydaje się, że Dixi‑Car jest najdłużej działającą obecnie Autoryzowaną Stacją Obsługi OPEL w Warszawie. Doświadczenie załogi ma ogromne znaczenie. Szczególnie w serwisie znajomość marki, jej niuansów, wpływają na jakość, szybkość i skuteczność.
I temat dotyka tak umiejętności skutecznej naprawy za pierwszym razem, ale przede wszystkim doświadczenia diagnostycznego, działań prewencyjnych, umiejętności pozyskania części, gdy w fabrykach są czasowe braki, dbanie o terminowość.
Dixi-Car działa pod tym samym zarządem od ponad 25 lat, duża część zespołu jest z firmą od samego początku, tj. roku 1998.
Byliśmy stabilnym serwisem Opla we współpracy z koncernem General Motors, PSA, a teraz Stellantis. Napawa nas to dumą.
Jednocześnie idziemy z duchem zmian w motoryzacji. Od 2023 roku jesteśmy autoryzowanym dealerem koreańskiej marki Ssangyong by KGM, a od początku 2024 r. także chińskiej marki BAIC.