1. WYPADKU - (istnieją ofiary w ludziach - zabici lub ranni)
2. KOLIZJI DROGOWEJ - (uszkodzenie pojazdu(ów), ew. inne uszkodzenia
- brak ofiar w ludziach)
3. AWARII - (każdy nagły i nieprzewidziany defekt pojazdu)
Przy potrąceniu i wypadku należy koniecznie:
- powiadomić Policję i Pogotowie oraz udzielić pomocy ofiarom.
Nie wolno !!!
- zmieniać ustawienia pojazdów,
- zbierać z jezdni szkła, kawałków zderzaków itp.
Dobrze jest zaznaczyć np. kamieniem czy patykiem początek śladów hamowania
itp. lub zrobić zdjęcie.
Będąc świadkiem takiego zdarzenia należy poczekać na przyjazd Policji.
Wskazówki odnośnie postępowania z własnym pojazdem:
1.
pojazd umożliwia jazdę |
zapraszamy bezpośrednio
do nas: |
|
2.
pojazd uniemożliwia jazdę
|
dzwoń do nas
poza godz. pracy Dixi-Car
Opel Assistance i Gwarancja Mobilności Opel + 48 800 707 750 – numer bezpłatny |
|
Opel Dixi-Car Radom, ul. Czarnieckiego 108 tel. (048) 360-98-26 pon. - pt.: 8.00 - 18.00 sobota: 9.00 - 14.00 |
Przy kolizji należy:
- bezwzględnie usunąć uszkodzone pojazdy aby nie stwarzały zagrożenia
i nie tamowały ruchu.
- jeśli nie jest to możliwe ze względu na powstałe uszkodzenia, należy
bezwzględnie zabezpieczyć to miejsce trójkątem ostrzegawczym, włączyć
światła awaryjne itp.
Jeśli tego nie zrobimy Policja ma prawo (i powinna) "ukarać" mandatem za utrudnianie ruchu.
Nie ma obowiązku wzywania Policji, ale... jeżeli kierowcy dojdą do porozumienia czyja jest wina, to należy spisać oświadczenie, w którym zawarte będą dane samochodów, kierowców, numery polis ubezpieczeniowych, opis zdarzenia i uszkodzeń pojazdów.
Oświadczenie muszą podpisać kierowcy biorący udział w kolizji.
UWAGA: Sprawca kolizji w oświadczeniu musi wyraźnie przyznać się do winy np.: oświadczam, że jestem sprawcą ..., spowodowałem kolizję, uderzyłem z mojej winy itp.
Dobrze jest zapisać też dane świadków zdarzenia.
To powinno wystarczyć... - jednak jak uczy doświadczenie różnie z tym bywa.
Możesz pobrać przykładowe oświadczenie o zaistnieniu kolizji i instrukcję, jak postępować w razie kolizji lub wypadku.
Wskazówki odnośnie postępowania z własnym pojazdem:
1.
pojazd umożliwia jazdę |
zapraszamy bezpośrednio
do nas: |
|
2. pojazd uniemożliwia jazdę |
dzwoń do nas
poza godz. pracy Dixi-Car
Opel Assistance i Gwarancja Mobilności Opel + 48 800 707 750 – numer bezpłatny |
|
Opel Dixi-Car Radom, ul. Czarnieckiego 108 tel. (048) 360-98-26 pon. - pt.: 8.00 - 18.00 sobota: 9.00 - 14.00 |
W razie awarii należy:
- bezwzględnie usunąć uszkodzony pojazd, aby nie stwarzał zagrożenia i
nie tamował ruchu
Jeśli tego nie zrobimy Policja ma prawo (i powinna) "ukarać"
mandatem za utrudnianie ruchu.
Wskazówki odnośnie postępowania z własnym pojazdem:
1. pojazd na gwarancji - proszę dzwonić OPEL ASSISTANCE - 24/dobę
|
||
2. pojazd uniemożliwia jazdę |
dzwoń do nas
poza godz. pracy Dixi-Car
Opel Assistance i Gwarancja Mobilności Opel + 48 800 707 750 – numer bezpłatny |
|
Opel Dixi-Car Radom, ul. Czarnieckiego 108 tel. (048) 360-98-26 pon. - pt.: 8.00 - 18.00 sobota: 9.00 - 14.00 |
Umów jazdę próbną Baikiem 3 i 5. Klienci zaskoczeni zrywnością samochodów!
03.2024
Zapraszamy na jazdę próbną! Zarejestrowaliśmy już BAIC 5 Turbo 177KM z 7‑biegową skrzynią DSG i BAIC Beijing 3 Turbo 136KM. Obydwa czterocylindrowe. Są gotowe do testu.
A dlaczego warto przed podpisaniem umowy zakupu samochodu? Klienci, którzy byli u konkurencyjnej marki MG, zauważają zrywność Baika 3 i szybszą skrzynię dwusprzegłową Baika 5, względem modeli konkurencji. Więcej w materiale BAIC czy MG.
Tel. 22 716 30 20. Autoryzowany dealer BAIC Warszawa. Zapraszamy!