Warszawa (22) 716 30 20

Radom (48) 360 98 26

Centrum Blacharsko-lakiernicze w Raszynie. Zapraszamy

Serwis blacharsko-lakierniczy Dixi-Car Raszyn. Naprawiamy samochody wszystkich marek - niemieckie, francuskie, japońskie i koreańskie. Obojętnie w którym towarzystwie masz polisę, zapraszamy. Bezgotówkowo i szybko (czytaj jak) zlikwidujemy twoją szkodę komunikacyjną.

Dixi-Car - Usługi blacharsko-lakiernicze

Raszyn, Al. Krakowska 24A

tel. (22) 716 30 20 wew. 2

pon‑pt 8‑18, sob 8‑14

Holownik 24h: 601 214 061

 

Blacharz, lakiernik Raszyn

 

Czy naprawiacie wszystkie marki?

Tak. Chociaż w Raszynie jesteśmy znani jako dealer Opla, akurat naprawy powypadkowe wykonujemy w pojazdach wszystkich marek, m. in. produkcji niemieckiej, francuskiej, japońskiej, koreańskiej (SsangYong, Kia, Hyundai, Daewoo) i amerykańskiej. Samochody z tablicami rejestracyjnymi WPR są częstym widokiem na parkingu Dixi‑Car.

 

Bezgotówkowa likwidacja szkód? Więcej: Samolikwidacja

Mamy i jedno, i drugie.

Zawarliśmy umowy i mamy praktykę współpracy ze wszystkimi towarzystwami ubezpieczeniowymi; od tych klasycznych, jak Allianz, Benefia, Generali, Ergo Hestia, Warta, PZU, przez ubezpieczalnie direct, ale już okrzepłe w Polsce, np. Link4, Axa, do nowych graczy na naszym rynku, jak Gefion, Polins, Greenval, czy Leasplan Insurance.

Naprawa bezgotówkowa – mamy to. Jako właściciel pojazdu nie wykładasz gotówki z portfela. Upoważniasz nas do odbioru pieniędzy za naprawę. Ubezpieczyciel przekazuje środki bezpośrednio na nasze konto, na podstawie ustalonego wcześniej kosztorysu i zgodnie z zawartą polisą.

Samolikwidacja – mamy to. Posiadamy, w zależności od towarzystwa ubezpieczeniowego, kompetencje do robienia oględzin uszkodzonego pojazdu, bez konieczności wzywania rzeczoznawcy. Klient może również zgłosić u nas szkodę i zostawić wszystkie niezbędne dokumenty. My przekazujemy je do ubezpieczyciela za pośrednictwem dedykowanych platform.

Lakierowanie karoserii w kabinie lakierniczej

Lakierujemy karoserię i drzwi samochodu kompaktowego w kabinie lakierniczej.

 

Jakie są przewagi Centrum Dixi-Car w porównaniu z innymi blacharzami-lakiernikami z Raszyna?

  1. szybki czas realizacji zlecenia od momentu zgłoszenia do ustalenia terminu naprawy
  2. współpraca z wiodącymi towarzystwami ubezpieczeniowymi w ramach samolikwidacji. Obecność rzeczoznawcy na miejscu przyspiesza zakończenie naprawy
  3. Ponaddwudziestoletnie doświadczenie w naprawach powypadkowych
  4. Dogodna lokalizacja tuż przy głównym raszyńskim skrzyżowaniu - al. Krakowska / Sportowa. Dobra komunikacja
  5. Możliwość zapoznania się przy okazji z ofertą salonu aut nowych i używanych, a także serwisu mechanicznego i ubezpieczeń
  6. Własny holownik
  7. Całodobowy chroniony parking
  8. Zaufali nam wiodący na rynku klienci flotowi (naprawy blacharsko-lakiernicze dla Getin, PKO)

 

 

Spawanie MIG, uszkodzony próg samochodu

Wymieniamy uszkodzony przy zderzeniu bocznym próg samochodu. Spawanie MIG w osłonie gazu technicznego.

Prostowanie samochodu na ramie

Prostujemy samochód na ramie po zderzeniu czołowym.

 

Zakres usług

 

Jak zmieniły się naprawy blacharskie na przestrzeni 20 lat?

Do warsztatu blacharskiego człowiek nie zagląda często. Przypuśćmy, że ostatni raz miałeś stłuczkę lub wypadek 20 lat temu. Co się w tym czasie zmieniło w branży, czego spodziewać się po 'blacharzu' dziś? Mówi szef serwisu Dixi-Car:

– Zmieniły się samochody. Jest więcej aktywnych systemów bezpieczeństwa; najważniejsze, w mojej ocenie, to automatyczna kontra kierownicą, gdy zjeżdżamy niechcący z pasa ruchu, automatyczne hamowanie, gdy niebezpiecznie zbliżyliśmy się do pojazdu poprzedzającego, czy aktywny tempomat - samoczynnie hamujący/przyspieszający w kolumnie pojazdów (wszystkie trzy bazują na kamerze przedniej i radarze). Skoro jest tyle nowych systemów, do wypadków powinno dochodzić rzadziej. Wzrosło jednak w tym okresie w Polsce natężenie ruchu, co w Raszynie jest wyraźnie widoczne, i wzrosły też chyba średnie prędkości na drogach. W związku z tym pracy mamy i tak dużo.

Jeśli już dochodzi do wypadku, to z reguły z mniejszymi obrażeniami u kierowcy i pasażerów. Obecnie można tu mówić o pewnej rewolucji, tzn. producenci wprowadzają eCall - automatyczne powiadomienie służb ratunkowych o wypadku po wystrzeleniu poduszki powietrznej lub pirotechnicznego napinacza pasa bezpieczeństwa. To się dzieje masowo ok. 2020 roku, a wkrótce będzie w UE obowiązkowe. Niektórzy producenci, jak Opel, mieli eCall już ok. 2015 r.

Gdy już trafimy do warsztatu blacharskiego, spodziewajmy się lakierów wodnych, a nie, jak dawniej, rozpuszczalnikowych. Zresztą lakierem wodnym prawdopodobnie został polakierowany nasz samochód w fabryce, podyktowane jest to względami środowiskowymi. Paleta narzędzi, z których warsztat korzysta, nie zmieniła się tak bardzo - wciąż standardem jest rama do wyciągania karoserii, migomat, młotek blacharski, kleszcze i kabina lakiernicza. W cenie są doświadczeni pracownicy i pod tym względem warsztat warsztatowi nie równy. Można tu mówić o artyźmie, ewentualnie o solidnym rzemiośle.

Ten artyzm jest potrzebny dlatego, że przez 20 lat poprawiła się jakość blach w samochodach, standardem stał się pełny ocynk, trwalsze jest zabezpieczenie spodu karoserii. Fachowiec to ogarnia, a chyba nie chcemy, żeby po roku od naprawy pojawiła się rdza?

Jakość obsługi klienta również wzrosła. Jest elektroniczny obieg dokumentów z towarzystwem ubezpieczeniowym, co przyspiesza proces likwidacji, większość klientów korzysta już z napraw bezgotówkowych, z samochodu zastępczego, niejednokrotnie udaje się zamknąć całe zdarzenie jedną wizytą ze strony klienta (odbiór naprawionego samochodu przy kawie). Na rynku jest obecnie mniej 'dziupli' - popularne w powiecie pruszkowskim w latach 90., albo wyewoluowały do większych rozmiarów, często stając się przy tym podwykonawcami, albo zakończyły działalność w następstwie uszczelnienia prawa podatkowego, prawa pracy, ostrzejszych wymagań dot. recyklingu.

 

Masz szkodę?

Serwisowi blacharskiemu Dixi-Car powierzyło swoje auto ok. 1000 klientów z Raszyna, Rybia, Nowych Grocholic i Falent. Mieszkasz na terenie Gminy Raszyn i masz szkodę komunikacyjną, a może po prostu chcesz podnieść wartość samochodu przed sprzedażą (polakierować drobne uszkodzenia blacharskie)? Zadzwoń i umów się teraz.

Zadzwoń teraz

 

Lakiernik przy pracy

Kompetentny lakiernik jest dziś w cenie. Efekt, jaki otrzymamy, i nasze zadowolenie z naprawy, koreluje z poniesionym kosztem. Dlatego jeśli płacisz z własnej kieszeni i chcesz zapłacić 'umiarkowanie', odstaw samochód do blacharni niekoniecznie w granicach miasta Warszawy ;)

 

Zdemontowane poszycie tylnego błotnika combi van

Zdemontowaliśmy poszycie boczne w vanie (przy zahaczeniu o murek lub słupek).

Wymiana poszycia bocznego dolnego

Teraz dopasowujemy nowy panel boczny.

 

 

Umów jazdę próbną Baikiem 3 i 5. Klienci zaskoczeni zrywnością samochodów!

03.2024

BAIC Beijing 5 samochód demonstracyjny
BAIC Beijing 3 samochód do jazdy próbnej

Zapraszamy na jazdę próbną! Zarejestrowaliśmy już BAIC 5 Turbo 177KM z 7‑biegową skrzynią DSG i BAIC Beijing 3 Turbo 136KM. Obydwa czterocylindrowe. Są gotowe do testu.

A dlaczego warto przed podpisaniem umowy zakupu samochodu? Klienci, którzy byli u konkurencyjnej marki MG, zauważają zrywność Baika 3 i szybszą skrzynię dwusprzegłową Baika 5, względem modeli konkurencji. Więcej w materiale BAIC czy MG.

Tel. 22 716 30 20. Autoryzowany dealer BAIC Warszawa. Zapraszamy!

Umów datę i godzinę testu

Godziny pracy salonu



 

 

Przejdź na górę strony Powrót do góry

 

 

Nowy SsangYong KGM Actyon w polskim salonie