Serwis blacharsko-lakierniczy Dixi-Car Raszyn. Naprawiamy samochody wszystkich marek - niemieckie, francuskie, japońskie i koreańskie. Obojętnie w którym towarzystwie masz polisę, zapraszamy. Bezgotówkowo i szybko (czytaj jak) zlikwidujemy twoją szkodę komunikacyjną.
Dixi-Car - Usługi blacharsko-lakiernicze
Raszyn, Al. Krakowska 24A
tel. (22) 716 30 20 wew. 2
pon‑pt 8‑18, sob 8‑14
Holownik 24h: 601 214 061
Tak. Chociaż w Raszynie jesteśmy znani jako dealer Opla, akurat naprawy powypadkowe wykonujemy w pojazdach wszystkich marek, m. in. produkcji niemieckiej, francuskiej, japońskiej, koreańskiej (SsangYong, Kia, Hyundai, Daewoo) i amerykańskiej. Samochody z tablicami rejestracyjnymi WPR są częstym widokiem na parkingu Dixi‑Car.
Mamy i jedno, i drugie.
Zawarliśmy umowy i mamy praktykę współpracy ze wszystkimi towarzystwami ubezpieczeniowymi; od tych klasycznych, jak Allianz, Benefia, Generali, Ergo Hestia, Warta, PZU, przez ubezpieczalnie direct, ale już okrzepłe w Polsce, np. Link4, Axa, do nowych graczy na naszym rynku, jak Gefion, Polins, Greenval, czy Leasplan Insurance.
Naprawa bezgotówkowa – mamy to. Jako właściciel pojazdu nie wykładasz gotówki z portfela. Upoważniasz nas do odbioru pieniędzy za naprawę. Ubezpieczyciel przekazuje środki bezpośrednio na nasze konto, na podstawie ustalonego wcześniej kosztorysu i zgodnie z zawartą polisą.
Samolikwidacja – mamy to. Posiadamy, w zależności od towarzystwa ubezpieczeniowego, kompetencje do robienia oględzin uszkodzonego pojazdu, bez konieczności wzywania rzeczoznawcy. Klient może również zgłosić u nas szkodę i zostawić wszystkie niezbędne dokumenty. My przekazujemy je do ubezpieczyciela za pośrednictwem dedykowanych platform.
Lakierujemy karoserię i drzwi samochodu kompaktowego w kabinie lakierniczej.
Wymieniamy uszkodzony przy zderzeniu bocznym próg samochodu. Spawanie MIG w osłonie gazu technicznego.
Do warsztatu blacharskiego człowiek nie zagląda często. Przypuśćmy, że ostatni raz miałeś stłuczkę lub wypadek 20 lat temu. Co się w tym czasie zmieniło w branży, czego spodziewać się po 'blacharzu' dziś? Mówi szef serwisu Dixi-Car:
– Zmieniły się samochody. Jest więcej aktywnych systemów bezpieczeństwa; najważniejsze, w mojej ocenie, to automatyczna kontra kierownicą, gdy zjeżdżamy niechcący z pasa ruchu, automatyczne hamowanie, gdy niebezpiecznie zbliżyliśmy się do pojazdu poprzedzającego, czy aktywny tempomat - samoczynnie hamujący/przyspieszający w kolumnie pojazdów (wszystkie trzy bazują na kamerze przedniej i radarze). Skoro jest tyle nowych systemów, do wypadków powinno dochodzić rzadziej. Wzrosło jednak w tym okresie w Polsce natężenie ruchu, co w Raszynie jest wyraźnie widoczne, i wzrosły też chyba średnie prędkości na drogach. W związku z tym pracy mamy i tak dużo.
Jeśli już dochodzi do wypadku, to z reguły z mniejszymi obrażeniami u kierowcy i pasażerów. Obecnie można tu mówić o pewnej rewolucji, tzn. producenci wprowadzają eCall - automatyczne powiadomienie służb ratunkowych o wypadku po wystrzeleniu poduszki powietrznej lub pirotechnicznego napinacza pasa bezpieczeństwa. To się dzieje masowo ok. 2020 roku, a wkrótce będzie w UE obowiązkowe. Niektórzy producenci, jak Opel, mieli eCall już ok. 2015 r.
Gdy już trafimy do warsztatu blacharskiego, spodziewajmy się lakierów wodnych, a nie, jak dawniej, rozpuszczalnikowych. Zresztą lakierem wodnym prawdopodobnie został polakierowany nasz samochód w fabryce, podyktowane jest to względami środowiskowymi. Paleta narzędzi, z których warsztat korzysta, nie zmieniła się tak bardzo - wciąż standardem jest rama do wyciągania karoserii, migomat, młotek blacharski, kleszcze i kabina lakiernicza. W cenie są doświadczeni pracownicy i pod tym względem warsztat warsztatowi nie równy. Można tu mówić o artyźmie, ewentualnie o solidnym rzemiośle.
Ten artyzm jest potrzebny dlatego, że przez 20 lat poprawiła się jakość blach w samochodach, standardem stał się pełny ocynk, trwalsze jest zabezpieczenie spodu karoserii. Fachowiec to ogarnia, a chyba nie chcemy, żeby po roku od naprawy pojawiła się rdza?
Jakość obsługi klienta również wzrosła. Jest elektroniczny obieg dokumentów z towarzystwem ubezpieczeniowym, co przyspiesza proces likwidacji, większość klientów korzysta już z napraw bezgotówkowych, z samochodu zastępczego, niejednokrotnie udaje się zamknąć całe zdarzenie jedną wizytą ze strony klienta (odbiór naprawionego samochodu przy kawie). Na rynku jest obecnie mniej 'dziupli' - popularne w powiecie pruszkowskim w latach 90., albo wyewoluowały do większych rozmiarów, często stając się przy tym podwykonawcami, albo zakończyły działalność w następstwie uszczelnienia prawa podatkowego, prawa pracy, ostrzejszych wymagań dot. recyklingu.
Serwisowi blacharskiemu Dixi-Car powierzyło swoje auto ok. 1000 klientów z Raszyna, Rybia, Nowych Grocholic i Falent. Mieszkasz na terenie Gminy Raszyn i masz szkodę komunikacyjną, a może po prostu chcesz podnieść wartość samochodu przed sprzedażą (polakierować drobne uszkodzenia blacharskie)? Zadzwoń i umów się teraz.
Kompetentny lakiernik jest dziś w cenie. Efekt, jaki otrzymamy, i nasze zadowolenie z naprawy, koreluje z poniesionym kosztem. Dlatego jeśli płacisz z własnej kieszeni i chcesz zapłacić 'umiarkowanie', odstaw samochód do blacharni niekoniecznie w granicach miasta Warszawy ;)
Umów jazdę próbną Baikiem 3 i 5. Klienci zaskoczeni zrywnością samochodów!
03.2024
Zapraszamy na jazdę próbną! Zarejestrowaliśmy już BAIC 5 Turbo 177KM z 7‑biegową skrzynią DSG i BAIC Beijing 3 Turbo 136KM. Obydwa czterocylindrowe. Są gotowe do testu.
A dlaczego warto przed podpisaniem umowy zakupu samochodu? Klienci, którzy byli u konkurencyjnej marki MG, zauważają zrywność Baika 3 i szybszą skrzynię dwusprzegłową Baika 5, względem modeli konkurencji. Więcej w materiale BAIC czy MG.
Tel. 22 716 30 20. Autoryzowany dealer BAIC Warszawa. Zapraszamy!