Serwis blacharsko-lakierniczy Dixi-Car Raszyn. Naprawiamy samochody wszystkich marek - niemieckie, francuskie, japońskie i koreańskie. Obojętnie w którym towarzystwie masz polisę, zapraszamy. Bezgotówkowo i szybko (czytaj jak) zlikwidujemy twoją szkodę komunikacyjną.
Dixi-Car - Usługi blacharsko-lakiernicze
Raszyn, Al. Krakowska 24A
tel. (22) 716 30 20 wew. 2
pon‑pt 8‑18, sob 8‑14
Holownik 24h: 601 214 061
Tak. Chociaż w Raszynie jesteśmy znani jako dealer Opla, akurat naprawy powypadkowe wykonujemy w pojazdach wszystkich marek, m. in. produkcji niemieckiej, francuskiej, japońskiej, koreańskiej (SsangYong, Kia, Hyundai, Daewoo) i amerykańskiej. Samochody z tablicami rejestracyjnymi WPR są częstym widokiem na parkingu Dixi‑Car.
Mamy i jedno, i drugie.
Zawarliśmy umowy i mamy praktykę współpracy ze wszystkimi towarzystwami ubezpieczeniowymi; od tych klasycznych, jak Allianz, Benefia, Generali, Ergo Hestia, Warta, PZU, przez ubezpieczalnie direct, ale już okrzepłe w Polsce, np. Link4, Axa, do nowych graczy na naszym rynku, jak Gefion, Polins, Greenval, czy Leasplan Insurance.
Naprawa bezgotówkowa – mamy to. Jako właściciel pojazdu nie wykładasz gotówki z portfela. Upoważniasz nas do odbioru pieniędzy za naprawę. Ubezpieczyciel przekazuje środki bezpośrednio na nasze konto, na podstawie ustalonego wcześniej kosztorysu i zgodnie z zawartą polisą.
Samolikwidacja – mamy to. Posiadamy, w zależności od towarzystwa ubezpieczeniowego, kompetencje do robienia oględzin uszkodzonego pojazdu, bez konieczności wzywania rzeczoznawcy. Klient może również zgłosić u nas szkodę i zostawić wszystkie niezbędne dokumenty. My przekazujemy je do ubezpieczyciela za pośrednictwem dedykowanych platform.
Lakierujemy karoserię i drzwi samochodu kompaktowego w kabinie lakierniczej.
Wymieniamy uszkodzony przy zderzeniu bocznym próg samochodu. Spawanie MIG w osłonie gazu technicznego.
Do warsztatu blacharskiego człowiek nie zagląda często. Przypuśćmy, że ostatni raz miałeś stłuczkę lub wypadek 20 lat temu. Co się w tym czasie zmieniło w branży, czego spodziewać się po 'blacharzu' dziś? Mówi szef serwisu Dixi-Car:
– Zmieniły się samochody. Jest więcej aktywnych systemów bezpieczeństwa; najważniejsze, w mojej ocenie, to automatyczna kontra kierownicą, gdy zjeżdżamy niechcący z pasa ruchu, automatyczne hamowanie, gdy niebezpiecznie zbliżyliśmy się do pojazdu poprzedzającego, czy aktywny tempomat - samoczynnie hamujący/przyspieszający w kolumnie pojazdów (wszystkie trzy bazują na kamerze przedniej i radarze). Skoro jest tyle nowych systemów, do wypadków powinno dochodzić rzadziej. Wzrosło jednak w tym okresie w Polsce natężenie ruchu, co w Raszynie jest wyraźnie widoczne, i wzrosły też chyba średnie prędkości na drogach. W związku z tym pracy mamy i tak dużo.
Jeśli już dochodzi do wypadku, to z reguły z mniejszymi obrażeniami u kierowcy i pasażerów. Obecnie można tu mówić o pewnej rewolucji, tzn. producenci wprowadzają eCall - automatyczne powiadomienie służb ratunkowych o wypadku po wystrzeleniu poduszki powietrznej lub pirotechnicznego napinacza pasa bezpieczeństwa. To się dzieje masowo ok. 2020 roku, a wkrótce będzie w UE obowiązkowe. Niektórzy producenci, jak Opel, mieli eCall już ok. 2015 r.
Gdy już trafimy do warsztatu blacharskiego, spodziewajmy się lakierów wodnych, a nie, jak dawniej, rozpuszczalnikowych. Zresztą lakierem wodnym prawdopodobnie został polakierowany nasz samochód w fabryce, podyktowane jest to względami środowiskowymi. Paleta narzędzi, z których warsztat korzysta, nie zmieniła się tak bardzo - wciąż standardem jest rama do wyciągania karoserii, migomat, młotek blacharski, kleszcze i kabina lakiernicza. W cenie są doświadczeni pracownicy i pod tym względem warsztat warsztatowi nie równy. Można tu mówić o artyźmie, ewentualnie o solidnym rzemiośle.
Ten artyzm jest potrzebny dlatego, że przez 20 lat poprawiła się jakość blach w samochodach, standardem stał się pełny ocynk, trwalsze jest zabezpieczenie spodu karoserii. Fachowiec to ogarnia, a chyba nie chcemy, żeby po roku od naprawy pojawiła się rdza?
Jakość obsługi klienta również wzrosła. Jest elektroniczny obieg dokumentów z towarzystwem ubezpieczeniowym, co przyspiesza proces likwidacji, większość klientów korzysta już z napraw bezgotówkowych, z samochodu zastępczego, niejednokrotnie udaje się zamknąć całe zdarzenie jedną wizytą ze strony klienta (odbiór naprawionego samochodu przy kawie). Na rynku jest obecnie mniej 'dziupli' - popularne w powiecie pruszkowskim w latach 90., albo wyewoluowały do większych rozmiarów, często stając się przy tym podwykonawcami, albo zakończyły działalność w następstwie uszczelnienia prawa podatkowego, prawa pracy, ostrzejszych wymagań dot. recyklingu.
Serwisowi blacharskiemu Dixi-Car powierzyło swoje auto ok. 1000 klientów z Raszyna, Rybia, Nowych Grocholic i Falent. Mieszkasz na terenie Gminy Raszyn i masz szkodę komunikacyjną, a może po prostu chcesz podnieść wartość samochodu przed sprzedażą (polakierować drobne uszkodzenia blacharskie)? Zadzwoń i umów się teraz.
Kompetentny lakiernik jest dziś w cenie. Efekt, jaki otrzymamy, i nasze zadowolenie z naprawy, koreluje z poniesionym kosztem. Dlatego jeśli płacisz z własnej kieszeni i chcesz zapłacić 'umiarkowanie', odstaw samochód do blacharni niekoniecznie w granicach miasta Warszawy ;)
Tylu zamówień polski importer się nie spodziewał - i inne opinie o Torresie
08.2023
Aż trudno uwierzyć w pojemność bagażnika, która według katalogu wynosi 703 l. Po złożeniu foteli możemy dostać ponad 1600 l. To są możliwości, którymi Koreańczycy w tej kwestii dosłownie pozamiatali
– pisze na:Temat, 24.07.2023.
Wnętrze również zachwyca. Wygląda na czyste i nowoczesne. Po prawej stronie widoczny jest całkiem spory multimedialny ekran o przekątnej 12,3 cala. Poniżej – podobnie jak w Audi, 8-calowy wyświetlacz przeznaczony do sterowania klimatyzacją czy podgrzewaniem foteli.
– pisze WRC Premium. Motorsport & Beyond, 20.07.2023.
Torres zaskakuje komfortem jazdy (z przodu kolumny resorujące, z tyłu wielowahacz Multi-Link). Kabina pasażerska jest dobrze wyciszona zaś układ kierowniczy precyzyjnie reaguje na wykonywane manewry. Parkowanie ułatwiają przednie i tylne czujniki oraz kamera cofania, która wyróżnia się dobrą jakością obrazu.
– pisze Nowoczesna Flota, 27.07.2023.