Warszawa 605 900 939, 605 607 822

Radom 605 900 939

Dyplomy, wyróżnienia

Jesteśmy jednym z największych dealerów Opla w Polsce. Przez ostatnie 20 lat zajmujemy 1., 2. lub 3. miejsce w sprzedaży samochodów, ubezpieczeń, finansowania. Czy tak wielu klientów może się mylić.

 

Ubezpieczaj mądrze, czyli jak?

Operator Sp. z o.o. nagroda, sprzedaż ubezpieczeń dla Dixi-Car

Za sprzedaż pakietów dealerskich Opla: I miejsce w Polsce dla Dixi‑Car

Ubezpieczenia z Dixi-Car - I miejsce w 2018 roku wśród dealerów Opla. Nasze polisy nie są tak tanie jak ubezpieczenia direct, a jednak klienci je wybierają. Dlaczego?

Dobrze sprzedają się tzw. pakiety dealerskie (dla samochodów nowych i używanych), przy których ubezpieczycielowi zależy na utrzymaniu klienta (cennego, bo kupującego samochody w salonie). Mała szansa na spór z ubezpieczycielem; raczej dostaniesz to, czego się spodziewasz: dobrą naprawę blacharską (na oryginalnych częściach), samochód zastępczy, traktowanie fair.

Z kolei dlaczego Dixi-Car tyle sprzedaje tych pakietów? Klienci do nas wracają, bo gdy zaszło "zdarzenie", i trzeba było z polisy AC/OC skorzystać, przekonali się co znaczy "value for money".

Wylicz składkę

 

 

Dyplom Dixi-Car 20-lecie działalności w sieci Opel Wojciech Mieczkowski, Wojciech Wardzyński

Wręczony na Gali Stworzyszenia Polskich Dilerow Opla.

Nagroda wyróżnienie byk Spółka dealerska Operator dla Dixi-Car

Jesteśmy bykiem w sprzedaży polis ubezpieczeniowych - I miejsce w Polsce dla Dixi-Car.

Grandmasters International Operations Dealer Award 2011 - dyplom dla Dixi-Car

Dixi-Car wśród 5% najlepszych dealerów General Motors - wyróżnienia z Paryża.

Dyplom Bieg Raszyński 2012

Dixi wsparł biegaczy - podziękowanie po III Biegu Raszyńskim.

 

 

Zobacz także

 

 

Jeden z Najdłużej działających Serwisów OPEL w Warszawie

11.2025

Nowoczesny serwis Opla w stolicy Polski

 

Wydaje się, że Dixi‑Car Plaza, a wcześniej Dixi-Car, jest jedną z najdłużej działających obecnie Stacji specjalizujących się w Obsłudze samochodów OPEL w Warszawie. Doświadczenie załogi ma ogromne znaczenie. Szczególnie w serwisie znajomość marki, jej niuansów, wpływają na jakość, szybkość i skuteczność.

I temat dotyka tak umiejętności skutecznej naprawy za pierwszym razem, ale przede wszystkim doświadczenia diagnostycznego, działań prewencyjnych, umiejętności pozyskania części, gdy w fabrykach są czasowe braki, dbanie o terminowość.

Dixi-Car Plaza działa w podobnym składzie od blisko 30 lat. Część ekipy jest z firmą od samego początku, tj. roku 1998.

Byliśmy stabilnym autoryzowanym serwisem Opla we współpracy z koncernami General Motors, PSA, Stellantis. Teraz obraliśmy ścieżkę serwisu niezależnego, jednak specjalizującego się. Napawa nas to dumą.

Jednocześnie idziemy z duchem zmian w motoryzacji. Od 2023 roku jesteśmy autoryzowanym dealerem i serwisem koreańskiej marki Ssangyong by KGM, a od początku 2024 r. także chińskiej marki BAIC.

 

Umów wizytę



 

 

Przejdź na górę strony Powrót do góry

 

 

BAIC 5 Business cena. Ubezpieczenie za złotówkę na Wyprzedaży Rocznika