Warszawa i Radom, sobota, 21 kwietnia 2012
Zorganizowany przez motocyklistów piknik Motoserce przyciągnął motocyklistów, firmy oferujące dla nich produkty, funkcjonariuszy służb mundurowych i PCK oraz potencjalnych dawców krwi. Dodatkowym magnesem dla dawców były weekendy z Oplami z pełnym bakiem fundowane przez Dixi-Car. Nasza firma była sponsorem Motoserca. Pikniki odbyły się w wielu miastach Polski, ale na nasze - oplowe - stoiska można było natrafić w Parku Bródnowskim w Warszawie i w Parku im. Tadeusza Kościuszki przy Urzędzie Miejskim w Radomiu.
Ciekawostki pikniku (tagi): zwierzyniec, palenie gumy, Przemek Saleta.
Ratownicy medyczni na stoisku Fundacji Jednym Śladem
Wywiad z Przemysławem Saletą, twarzą akcji Motoserce.
Park Bródnowski, kwiecień 2012. Pomarańczowe stoisko Harleya odbija się w sadzawce, wraz z ławkami tworząc ciepłe, jesienne klimaty, a to tylko spóźniona tego roku wiosna...
Warchlakowi wydzielono miejsce pod parkowym drzewem.
Koza albo koziołek.
Ci co przyszli zobaczyć jednoślady, nie zawiedli się. Stoisko Hondy.
Autobus do poboru krwi przed Urzędem Miejskim w Radomiu. Po prawej ekspozycja samochodów Dixi-Car: Opel Zafira Tourer, Opel Insignia, Opel Meriva.
Nowa Zafira Tourer budziła zainteresowanie radomian. Charakterystyczne reflektory Zafiry Tourer tworzą tzw. Opel signature, czyli dwie strzały zwrócone ku sobie.
Dixi-Car drugim dealerem w Polsce!
01.2025
Dixi-Car drugim największym dealerem KGM - SsangYong - BAIC w Polsce. Mieszkańcy Warszawy i Mazowsza kupują nasze samochody. Ile? W 2024 roku tylko z naszego salonu wyjeżdżało po 20-50 sztuk miesięcznie. Marki motoryzacyjne nowe w Polsce. Ale czy tyle osób mogłoby się mylić?
Gwarancja 5 lat na auta z Chin i Korei to jedno. Jednak wybór człowiek podejmuje po dotknięciu samochodu w salonie i po jeździe próbnej. Były to w 2024 roku decyzje na 'Tak'.
W Warszawie jest już cztrech dealerów BAIC. W 2024 roku byliśmy Top 1 dealerem w stolicy. Jako pierwsi wchodziliśmy na Mazowszu w nasze marki. Słyszeliśmy od klientów, że "z wami przynajmniej jest o czym porozmawiać".
Stoimy na pudle - z wymagającym (bariera językowa), nowym w Polsce produktem. Który jednak możemy z czystym sumieniem polecić.