Astra sedan produkowana jest w znanej z wysokiej jakości produktów fabryce w Gliwicach. Nowy model dostępny jest z dwoma silnikami
benzynowymi i dwoma wysokoprężnymi o mocy od 90 do 140 KM. Już w sprzedaży w Dixi-Car.
Nowy sedan przejął płytę podłogową od kombi (większy rozstaw osi niż w hatchbacku), w efekcie kabina jest bardziej pojemna niż w wersjach 3- i 5-drzwiowych i samochód może służyć 5-osobowej rodzinie. Długość/szerokość/wysokość Astry III sedan: 4618/1754/1458 mm. Pojemność bagażnika - 500 litrów. Technologiczne ciekawostki w bogatym
wyposażeniu Astry sedan obejmują takie innowacje jak biksenonowe reflektory, system
wspomagania ruszania pod górę (HSA) czy eektryczny system dogrzewania "Quickheat".
Standardowym wyposażeniem każdej Astry III sedan jest ABS, system wspomagania hamowania w zakrętach (CBC),
wspomaganie nagłego hamowania i elektryczno-hydrauliczne wspomaganie układu
kierowniczego (oszczędzające paliwo), jak również takie podwyższające komfort
użytkowania rozwiązania jak centralny zamek, elektryczne okna z przodu i dzielone
w proporcji 60:40 oparcie tylnej kanapy.
Przeczytaj relację dla prasy nt. uruchomienia produkcji. Czy wiedziałeś, że w latach 1999-2004 Opel ograniczył roszczenia gwarancyjne o 65%? Dzięki większej niezawodności nowych Opli, a w tę wkład miała fabryka w Gliwicach. O tym m.in. w relacjach dla prasy...
Do trzydrzwiowej Astry możesz domówić szybę przednią przedłużoną nad głowę kierowcy. W czasie nocnego postoju można przez nią obserwować gwiazdy. A w dzień lecący samolot.
Spokojnie, przy silnym słońcu wystarczy zasunąć specjalną żaluzję. Wtedy dach wyposażonej w panoramiczną szybę Astry staje się nieprzeźroczysty.
Opel Astra III. Kompakt z górnej połki
Czy Astra III jest dla Ciebie? Spróbuj odpowiedzieć na pytania: wolisz najnowocześniejsze rozwiązania od tych obecnych na rynku już od kilku lat? chcesz spalać mniej paliwa niż w swoim dotychczasowym samochodzie? kluczowy jest dla Ciebie nowoczesny wygląd auta? jesteś skłonny zapłacić za ponadprzeciętnie wysoką jakość materiałów i montażu?
Jeśli tak, to zastanów się nad zakupem Astry III. Astra III to bardzo nowoczesne i ekonomiczne silniki, innowacyjne zawieszenie i ponadprzeciętnie obszerna kabina. Samochód wykonano z wysokiej jakości materiałów odpornych na zużycie. Astra III naszpikowana jest nowoczesnymi rozwiązaniami, świeżo wynalezionymi lub obecnymi dotychczas w większych samochodach. Słowem klasa premium!
Masywny, zwarty, budzący zaufanie tył wersji hatchback
Zapraszamy do środka! Zwróć uwagę, jak grube drzwi ma Astra III.
Bezpieczna Astra III
Pięć gwiazdek (na pięć możliwych) otrzymała Astra III w testach zderzeniowych NCAP. Oznacza to, że masz większe szanse wyjść zdrowy i żywy z ewentualnego wypadku!
Zawieszenie Opla Astry III
Standardowo Astrę III wyposażono w niezależne zawieszenie przednich kół z kolumnami McPhersona i stabilizatorem przechyłów. Z kolei z tyłu elementem prowadzącym koła jest belka skrętna oparta na sprężynach śrubowych. Nad komfortem i bezpieczeństwem pasażerów czuwają amortyzatory gazowe. W sumie dobra średnia w klasie kompakt...
Ale zdecydowanie większą przyjemność z jazdy (i bezpieczeństwo) daje dostępne jako opcja zawieszenie IDS Plus z systemem CDC (Continuous Damping Control). Spolszczony jako "adaptacyjne zawieszenie" system ten dostosowuje się do stylu jazdy kierowcy. Zaczynasz jeździć szybko, przechylasz samochód na zakrętach? Zawieszenie się utwardza. Jedziesz wolno, statecznie? Po chwili siedzisz w miękkiej, komfortowej Astrze. Niewiarygodne?
A to jeszcze nie koniec. Wraz z zawieszeniem IDS Plus otrzymasz specjalny "magiczny" przycisk na desce rozdzielczej. Jego wciśnięcie utwardzi zawieszenie, spowoduje, że pedał gazu będzie bardziej "wrażliwy" i zmieni charakterystykę elektro-hydraulicznego wspomagania kierownicy. Dodatkowo, jeśli zamówiłeś Astrę z automatyczną skrzynią biegów lub skrzynią Easytronic, przełożenia będą zmieniane przy wyższych obrotach. To wszystko za naciśnięciem "sportowego" guzika.
Opel Astra OPC
Najbardziej sportowa odmiana Opla Astry III. Obejrzyj naszą prezentację modeli Opel OPC.
Opel Astra GTC
Usportowiona, 3-drzwiowa odmiana Opla Astry III. Z zewnątrz różni się od wersji 5-drzwiowej wszystkim oprócz maski i przednich błotników. Respekt budzi potężny, masywny tył nadwozia. W stosunku do wersji 5-drzwiowej o 15 mm obniżono zawieszenie, co daje Astrze GTC bardziej sportowy wygląd.
5 gwiazdek w teście EuroNCAP
Astra III uzyskała maksymalną notę w teście przeprowadzonym przez niezależny Europejski Program Oceny Nowych Samochodów (Euro NCAP). Oznacza to znaczną redukcję ryzyka utraty zdrowia lub życia przez kierowcę Astry III w razie wypadku.
Zapraszamy na jazdę próbną! Zarejestrowaliśmy już BAIC 5 Turbo 177KM z 7‑biegową skrzynią DSG i BAIC Beijing 3 Turbo 136KM. Obydwa czterocylindrowe. Są gotowe do testu.
A dlaczego warto przed podpisaniem umowy zakupu samochodu? Klienci, którzy byli u konkurencyjnej marki MG, zauważają zrywność Baika 3 i szybszą skrzynię dwusprzegłową Baika 5, względem modeli konkurencji. Więcej w materiale BAIC czy MG.
Nabyłam u Państwa, w Salonie Dixi-Car S.A. w Raszynie, nowy samochód marki Opel Astra. Od początku, do chwili zakupu, prowadziłam rozmowy z Panem Łukaszem Sosińskim. Pan Łukasz Sosiński wykazał się profesjonalizmem oraz ogromnym zaangażowaniem. Sposób, w jaki wywiązuje się ze swoich obowiązków, niewątpliwie wpływa na wizerunek Firmy, którą reprezentuje.
Tą drogą, na Pani ręce, przekazuję wyrazy podziękowania i uznania.