W danych technicznych BAIC 3 zwraca uwagę pełnowymiarowość modelu. Szerokość i wysokość samochodu są tylko marginalnie mniejsze niż w Piątce, co wskazuje na to, że Beijing 3 ma przestronną kabinę. Do tego duży prześwit (bardziej SUV niż crossover), umiarkowane zużycie paliwa. Łańcuch rozrządu.
Rozbierając na czynniki pierwsze konstrukcję, zwraca uwagę EPB - elektryczny hamulec postojowy, promujący i niezawodność tego newralgicznego podzespołu, i komfort użytkowania samochodu.
BAIC 3 | ||
---|---|---|
Liczba drzwi / liczba miejsc | 5 / 5 | |
Wymiary nadwozia | Długość | 4325 mm |
Wysokość | 1640 mm | |
Szerokość | 1830 mm | |
Rozstaw osi | 2570 mm | |
Prześwit | 180 mm | |
Bagażnik więcej |
Pojemność bez składania siedzeń | 390 l |
Pojemność po złożeniu siedzeń (do dachu) | ||
Masy | Masa własna | 1325 kg |
Dopuszczalna masa całkowita | 1750 kg |
Czterocylindrowy silnik benzynowy 1.5 Turbo. Widoczny docisk sprzęgłowy współpracujący z 6-biegową manualną skrzynią biegów. Łatwo dostępny filtr oleju.
Pojemność zbiornika paliwa: 46 litrów
Rozmiary opon: 215/50R17
Wymiana oleju co 1 rok / 15 000 km.
Interwały i zakres przeglądów BAIC 3
Beijing 3 1.5 Turbo 136KM |
|
---|---|
Paliwo / typ silnika | benzyna / A151R2 |
Pojemność / liczba cylindrów | 1499 cm3 / 4 |
Rozrząd | Napędzany łańcuchem (bezobsługowy), cztery zawory na cylinder |
Skrzynia biegów | 6-bieg. manualna |
Moc maks. | 100 kW/136 KM |
Moment obrotowy | 210 Nm przy 2000‑4500 obr./min. |
Prędkość maksymalna | 180 km/h |
Przyspieszenie 0‑100 km/h | 11,2 s |
Spalanie średnio wg WLTP | 8,5 l/100 km |
Norma emisji | Euro VI |
Producent silnika: BAIC MOTOR Powertrain Co. Ltd.
Wartości zużycia paliwa i emisji spalin mają cel porównawczy w odniesieniu do poszczególnych typów pojazdów. Wartości spalania i emisji uzyskiwane są w warunkach laboratoryjnych dla określonego typu pojazdu a nie jego indywidualnej wersji. Rzeczywiste zużycie paliwa zależne jest m.in. od wyposażenia pojazdu, stylu jazdy, warunków drogowych, zwiększonej masy własnej pojazdu a także sposobu korzystania z wyposażenia technicznego (np. klimatyzacji), itp.
Napędzana oś: przednia • Zawieszenie przednie: kolumny McPhersona • Zawieszenie tylne: belka skrętna
Układ hamulcowy przód: tarcze wentylowane • Tył: hamulce tarczowe • Hamulec postojowy: elektryczny EPB (Electric Park Brake). Aktuatory sterowane elektronicznie zintegrowane z tylnymi zaciskami hamulcowymi. Wykorzystuje klocki hamulcowe osi tylnej (brak szczęk pomocniczych).
Napęd Baika Trójki jest przystosowany do benzyn E5, E10 z domieszką biokomponentów.
Umów jazdę próbną Baikiem 3 i 5. Klienci zaskoczeni zrywnością samochodów!
03.2024
Zapraszamy na jazdę próbną! Zarejestrowaliśmy już BAIC 5 Turbo 177KM z 7‑biegową skrzynią DSG i BAIC Beijing 3 Turbo 136KM. Obydwa czterocylindrowe. Są gotowe do testu.
A dlaczego warto przed podpisaniem umowy zakupu samochodu? Klienci, którzy byli u konkurencyjnej marki MG, zauważają zrywność Baika 3 i szybszą skrzynię dwusprzegłową Baika 5, względem modeli konkurencji. Więcej w materiale BAIC czy MG.
Tel. 22 716 30 20. Autoryzowany dealer BAIC Warszawa. Zapraszamy!