W danych technicznych BAIC 3 zwraca uwagę pełnowymiarowość modelu. Szerokość i wysokość samochodu są tylko marginalnie mniejsze niż w Piątce, co wskazuje na to, że Beijing 3 ma przestronną kabinę. Do tego duży prześwit (bardziej SUV niż crossover), umiarkowane zużycie paliwa. Łańcuch rozrządu.
Rozbierając na czynniki pierwsze konstrukcję, zwraca uwagę EPB - elektryczny hamulec postojowy, promujący i niezawodność tego newralgicznego podzespołu, i komfort użytkowania samochodu.

| BAIC 3 | ||
|---|---|---|
| Liczba drzwi / liczba miejsc | 5 / 5 | |
| Wymiary nadwozia | Długość | 4325 mm |
| Wysokość | 1640 mm | |
| Szerokość | 1830 mm | |
| Rozstaw osi | 2570 mm | |
| Prześwit | 180 mm | |
| Bagażnik więcej |
Pojemność bez składania siedzeń | 390 l |
| Pojemność po złożeniu siedzeń (do dachu) | ||
| Masy | Masa własna | 1325 kg |
| Dopuszczalna masa całkowita | 1750 kg | |
Czterocylindrowy silnik benzynowy 1.5 Turbo. Widoczny docisk sprzęgłowy współpracujący z 6-biegową manualną skrzynią biegów. Łatwo dostępny filtr oleju.
Pojemność zbiornika paliwa: 46 litrów
Rozmiary opon: 215/50R17
Wymiana oleju co 1 rok / 15 000 km.
Interwały i zakres przeglądów BAIC 3
Beijing 3 1.5 Turbo 136KM |
|
|---|---|
| Paliwo / typ silnika | benzyna / A151R2 |
| Pojemność / liczba cylindrów | 1499 cm3 / 4 |
| Rozrząd | Napędzany łańcuchem (bezobsługowy), cztery zawory na cylinder |
| Skrzynia biegów | 6-bieg. manualna |
| Moc maks. | 100 kW/136 KM |
| Moment obrotowy | 210 Nm przy 2000‑4500 obr./min. |
| Prędkość maksymalna | 180 km/h |
| Przyspieszenie 0‑100 km/h | 11,2 s |
| Spalanie średnio wg WLTP | 8,5 l/100 km |
| Norma emisji | Euro VI |
Producent silnika: BAIC MOTOR Powertrain Co. Ltd.
Wartości zużycia paliwa i emisji spalin mają cel porównawczy w odniesieniu do poszczególnych typów pojazdów. Wartości spalania i emisji uzyskiwane są w warunkach laboratoryjnych dla określonego typu pojazdu a nie jego indywidualnej wersji. Rzeczywiste zużycie paliwa zależne jest m.in. od wyposażenia pojazdu, stylu jazdy, warunków drogowych, zwiększonej masy własnej pojazdu a także sposobu korzystania z wyposażenia technicznego (np. klimatyzacji), itp.
Napędzana oś: przednia • Zawieszenie przednie: kolumny McPhersona • Zawieszenie tylne: belka skrętna
Układ hamulcowy przód: tarcze wentylowane • Tył: hamulce tarczowe • Hamulec postojowy: elektryczny EPB (Electric Park Brake). Aktuatory sterowane elektronicznie zintegrowane z tylnymi zaciskami hamulcowymi. Wykorzystuje klocki hamulcowe osi tylnej (brak szczęk pomocniczych).
Napęd Baika Trójki jest przystosowany do benzyn E5, E10 z domieszką biokomponentów.
Turbo CENA !
Turbo CENA !
Turbo CENA !
Turbo CENA !
Dixi-Car drugim dealerem w Polsce!
01.2025

Dixi-Car drugim największym dealerem KGM - SsangYong - BAIC w Polsce. Mieszkańcy Warszawy i Mazowsza kupują nasze samochody. Ile? W 2024 roku tylko z naszego salonu wyjeżdżało po 20-50 sztuk miesięcznie. Marki motoryzacyjne nowe w Polsce. Ale czy tyle osób mogłoby się mylić?
Gwarancja 5 lat na auta z Chin i Korei to jedno. Jednak wybór człowiek podejmuje po dotknięciu samochodu w salonie i po jeździe próbnej. Były to w 2024 roku decyzje na 'Tak'.
W Warszawie jest już cztrech dealerów BAIC. W 2024 roku byliśmy Top 1 dealerem w stolicy. Jako pierwsi wchodziliśmy na Mazowszu w nasze marki. Słyszeliśmy od klientów, że "z wami przynajmniej jest o czym porozmawiać".
Stoimy na pudle - z wymagającym (bariera językowa), nowym w Polsce produktem. Który jednak możemy z czystym sumieniem polecić.