Kwiecień 2016
Wygodniej będziesz serwisował w Radomiu swojego Opla, Chevroleta, a także japońskie Mitsubishi. Od kiedy? Od połowy 2016 r., gdy Dixi-Car uruchomi nową halę serwisową, obecnie w budowie. Gdzie? Przy "obwodnicy" Radomia (trasa Warszawa-Kielce), ul. Czarnieckiego 108.
Wycofanie się marki Chevrolet z polskiego rynku zmotywowało nas do poszukiwania nowego "brandu", którym uzupełnimy malejącą liczbę Chevroletów w naszym warsztacie. I oto jest - japońskie Mitsubishi - od jesieni 2016 będziemy - oprócz autoryzacji Opla i Chevroleta - salonem, serwisem i sklepem z częściami Mitsubishi.
Dixi będzie reprezentowało w Radomiu jakość niemiecko-japońską.
Przyjrzyjmy się budowie od tyłu, od zaplecza, czyli tam, gdzie większość klientów na co dzień nie zagląda.
Stara hala serwisu została wyburzona, w jej miejscu od podstaw budujemy dla radomian, a także mieszkańców Kozienic, Starachowic, Skarżyska-Kamiennej, Warki, Puław - nową, wiekszą halę warsztatową Opel, Chevrolet, Mitsubishi. Technologia: szkielet stalowy z wypełnieniem z betonu komórkowego.
Stara hala, pamiętająca firmę Auto-Plus, była ok. 2x mniejsza. Tu, gdzie na fot. widać bramy serwisowe - wjazdy do myjni - był podwórzec. Z czterech stanowisk serwisowych zrobi się osiem, twój samochód będzie obsłużony bezzwłocznie. Pracują na zdjęciu zbrojarz, "zagęszczacz", a także monter odciągów konstrukcji stalowej - na drabinie.
Montaż zbrojenia. W tle Selgros.
Płytami OSB odcięliśmy od pyłów budowy...
... normalnie działający salon Opla, serwis Opla, Chevroleta. Na pierwszym planie nowa Astra V. Piątkowo-popołudniowe klimaty przedweekendowe.
Zagadkowa przerwa między nową halą warsztatową, a dawnym salonem Chevrolet (w którym za chwilę otworzymy salon Mitsubishi). Do czego będzie służyć owa tajemnicza luka, na pewno wie kierownik budowy... Sądząc po wystającej z podłoża rurze kanalizacji, zostanie czymś zabudowana. Może uda nam się coś ustalić.
48% Kupujących nowe auto wg Otomoto szuka SUV‑a. Mamy to!
02.2023
48% Kupujących nowe auto wg Otomoto szuka SUV‑a. Mamy to! SsangYong to najstarszy producent SUV‑ów i crossoverów z Korei. Na wyprzedaży rocznika 2023 rabat do 20 000 zł.
I mamy te samochody - są w salonie Dixi-Car od ręki. SsangYong odnotował w Polsce w 2022 roku 400-procentowy wzrost sprzedaży. Co ciekawe, premiera 2023 - nowy Torres - został pokazany w Polsce jako pierwszym kraju w Europie.
Trzecia duża marka koreańska w Polsce. Na dodatek specjalizująca się w SUV-ach i crossoverach. Zgodnie z preferencjami kupujących nakreślonymi przez Otomoto na podstawie wyszukiwań w tym portalu.
SsangYong to najstarszy producent SUV-ów i crossoverów z Korei, a samochody nowe mają korzystne ceny i 5 lat gwarancji (na Torresa - 10 Lat Gwarancji). Dodatkowo opcje 4WD, Automatyczna skrzynia, LPG (instalacja dedykowana do samochodu przez importera).
Źródło: Szukamy tanich, używanych samochodów i marzymy o nowych SUVach - OTOMOTO prezentuje motoryzacyjne trendy z 2022 roku. Otomoto.pl