Naprawy Powypadkowe Warszawa. Zapraszamy

Jesteśmy serwisem blacharsko-lakierniczym obsługującym Warszawę i miejscowości satelickie (Piaseczno, Pruszków, etc.). Realizujemy naprawy powypadkowe samochodów wszystkich marek - m. in. niemieckie, japońskie, koreańskie i francuskie. Osobowe i dostawcze. Bezgotówkowo i Szybko (czytaj jak) likwidujemy szkody komunikacyjne we wszystkich towarzystwach ubezpieczeniowych. Zapraszamy.

Dixi-Car - Usługi blacharsko-lakiernicze

Warszawa / Raszyn, Al. Krakowska 24A

tel. (22) 716 30 20 wew. 5

pon‑pt 8‑18, sob 8‑14

Holownik 24h: 601 214 061

 

Warszawa, naprawy powypadkowe, holownik

 

Czy naprawiacie wszystkie marki?

Tak, specjalizujemy się w naprawach powypadkowych aut osobowych i dostawczych wszystkich marek. Samochody z tablicami rejestracyjnymi WE (Mokotów), WI (Śródmieście), WW (Wilanów, Włochy), WN (Ursynów), WK (Ursus), WU (Ochota), WY (Wola), WB (Bemowo), WX (Żoliborz) - jak i prawobrzeżna Warszawa - są częstym widokiem na parkingu Dixi‑Car. Obsługujemy pojazdy produkcji francuskiej, japońskiej, koreańskiej, niemieckiej i amerykańskiej.

 

Bezgotówkowa likwidacja szkód czy Samolikwidacja?

Mamy i jedno, i drugie.

Zawarliśmy umowy i mamy praktykę współpracy ze wszystkimi towarzystwami ubezpieczeniowymi; od tych klasycznych, jak Allianz, Benefia, Generali, Ergo Hestia, Warta, PZU, przez ubezpieczalnie direct, ale już okrzepłe w Polsce, np. Link4, Axa, do nowych graczy na naszym rynku, jak Gefion, Polins, Greenval, czy Leasplan Insurance.

Naprawa bezgotówkowa – mamy to. Jako właściciel pojazdu nie wykładasz gotówki z portfela. Upoważniasz nas do odbioru pieniędzy za naprawę. Ubezpieczyciel przekazuje środki bezpośrednio na nasze konto, na podstawie ustalonego wcześniej kosztorysu i zgodnie z zawartą polisą.

Samolikwidacja – mamy to. Posiadamy, w zależności od towarzystwa ubezpieczeniowego, kompetencje do robienia oględzin uszkodzonego pojazdu, bez konieczności wzywania rzeczoznawcy. Klient może również zgłosić u nas szkodę i zostawić wszystkie niezbędne dokumenty. My przekazujemy je do ubezpieczyciela za pośrednictwem dedykowanych platform.

Warszawa ma tu swoją specyfikę. Wartość naprawianego samochodu nierzadko wynosi 50-100 tys. zł. Towarzystwo ma o co walczyć; niskomarżowa ubezpieczalnia, czyli na dziś większość rynku, na pewno nie zapłaci więcej niż musi. Warto zdać się na serwis blacharski, który ma doświadczenie w bojach z ubezpieczycielami.

 

Lakierowanie karoserii w kabinie lakierniczej

Lakierujemy karoserię i drzwi samochodu kompaktowego w kabinie lakierniczej.

 

Jakie są przewagi Centrum Dixi-Car vs. inni warszawscy blacharze-lakiernicy?

  1. Szybki czas realizacji zlecenia od momentu zgłoszenia do ustalenia terminu naprawy. To jeden z naszych KPI.
  2. Współpraca z wiodącymi towarzystwami ubezpieczeniowymi w ramach samolikwidacji  - nawiązanie do pkt 1. Szybszy czas realizacji. Dodatkowo nie trzeba czekać na rzeczoznawcę.
  3. Ponaddwudziestoletnie doświadczenie w naprawach powypadkowych.
  4. Prosty dojazd z centrum Warszawy, spod Pałacu Kultury i Nauki - aleją Krakowską lub Al. Jerozolimskimi. Przystanek ZTM przy naszym budynku.
  5. Możliwość zapoznania się przy okazji z ofertą salonu aut nowych i używanych, a także serwisu mechanicznego i ubezpieczeń.
  6. Własny całodobowy holownik.
  7. Chroniony parking 24h.
  8. Zaufali nam wiodący na rynku klienci flotowi (naprawy blacharsko-lakiernicze dla Getin, PKO).

 

 

Spawanie MIG, uszkodzony próg samochodu

Wymieniamy uszkodzony przy zderzeniu bocznym próg samochodu. Spawanie MIG w osłonie gazu technicznego - żeby spaw był mocny i ładny jednocześnie, potrzeba doświadczonego blacharza.

Prostowanie samochodu na ramie

Częste w warszawskich realiach: naprawa powypadkowa po najechaniu na samochód, który zatrzymał się przed przejściem dla pieszych.

 

Zakres usług

 

Jak zmieniły się naprawy blacharskie na przestrzeni 15 lat?

Przypuśćmy, że ostatni raz miałeś stłuczkę lub wypadek 15 lat temu. Jak w tym czasie zmieniły się realia napraw powypadkowych na rynku warszawskim? Mówi szef serwisu Dixi-Car:

– Zmieniły się samochody. Są droższe, jest więcej aktywnych systemów bezpieczeństwa; najważniejsze, w mojej ocenie, to automatyczna kontra kierownicą, gdy zjeżdżamy niechcący z pasa ruchu, automatyczne hamowanie, gdy niebezpiecznie zbliżyliśmy się do pojazdu poprzedzającego, czy aktywny tempomat - samoczynnie hamujący/przyspieszający w kolumnie pojazdów (wszystkie trzy bazują na kamerze przedniej i radarze). Skoro jest tyle nowych systemów, do wypadków powinno dochodzić rzadziej. Wzrosło jednak w tym okresie w Warszawie natężenie ruchu i wzrosły też chyba średnie prędkości na ulicach. Na brak pracy nie narzekamy.

Jeśli już dochodzi do wypadku, to z reguły z mniejszymi obrażeniami u kierowcy i pasażerów. Obecnie można tu mówić o pewnej rewolucji, tzn. producenci wprowadzają eCall - automatyczne powiadomienie służb ratunkowych o wypadku po wystrzeleniu poduszki powietrznej lub pirotechnicznego napinacza pasa bezpieczeństwa. To się dzieje masowo ok. 2019-2021, a wkrótce będzie w UE obowiązkowe. Niektórzy producenci, jak Opel, mieli eCall już ok. 2015 r.

Gdy już trafimy do serwisu blacharsko-lakierniczego, spodziewajmy się lakierów wodnych, a nie, jak dawniej, rozpuszczalnikowych. Zresztą lakierem wodnym prawdopodobnie został powleczony nasz samochód w fabryce, podyktowane jest to względami środowiskowymi. Paleta narzędzi, których blacharz-lakiernik używa, nie zmieniła się tak bardzo - wciąż standardem jest rama do wyciągania karoserii, migomat, młotek blacharski, kleszcze i kabina lakiernicza. W cenie są doświadczeni pracownicy i pod tym względem serwis serwisowi nie równy. Można tu mówić o artyźmie, a na pewno o solidnym rzemiośle.

Ten artyzm jest potrzebny dlatego, że przez ostatnie dwie dekady poprawiła się jakość blach w samochodach, standardem stał się pełny ocynk, trwalsze jest zabezpieczenie spodu karoserii. Fachowiec to ogarnia, a chyba nie chcemy, żeby po roku od naprawy pojawiła się korozja?

Jakość obsługi klienta również wzrosła. Jest elektroniczny obieg dokumentów z towarzystwem ubezpieczeniowym, co przyspiesza proces likwidacji, większość osób korzysta już z napraw bezgotówkowych, z samochodu zastępczego, niejednokrotnie udaje się zamknąć całe zdarzenie jedną wizytą ze strony klienta (odbiór naprawionego samochodu przy kawie). Na rynku jest obecnie mniej 'dziupli' - popularne w latach 90. i liczne w miejscowościach satelickich Warszawy, albo wyewoluowały do większych rozmiarów, często stając się przy tym podwykonawcami, albo zakończyły działalność w następstwie uszczelnienia prawa podatkowego, prawa pracy, ostrzejszych wymagań dot. recyklingu.

 

Masz szkodę?

Serwisowi blacharskiemu Dixi-Car powierzyło swoje auto kilka tysięcy klientów z Warszawy. Mieszkasz na Mokotowie, Ursynowie, Żoliborzu, Woli, Bemowie, w Śródmieściu? Masz szkodę komunikacyjną, a może po prostu chcesz podnieść wartość samochodu przed sprzedażą (polakierować drobne uszkodzenia blacharskie)? Zadzwoń i umów się teraz.

Zadzwoń teraz

 

Lakiernik przy pracy

Kompetentny lakiernik jest dziś w cenie. Efekt, jaki otrzymamy, i nasze zadowolenie z naprawy, koreluje z poniesionym kosztem. Dlatego jeśli płacisz z własnej kieszeni i chcesz zapłacić 'umiarkowanie', odstaw samochód do blacharni niekoniecznie w granicach miasta Warszawy ;)

 

Zdemontowane poszycie tylnego błotnika combi van

Zdemontowaliśmy poszycie boczne w vanie (przy zahaczeniu o murek lub słupek).

Wymiana poszycia bocznego dolnego

Teraz dopasowujemy nowy panel boczny.



 

 

Podziel się:
Przejdź na górę strony Powrót do góry

 

 

Wyprzedaż 48 godzin Opel rocznik 2019