Jesteśmy serwisem blacharsko-lakierniczym obsługującym Warszawę i miejscowości satelickie (Piaseczno, Pruszków, etc.). Realizujemy naprawy powypadkowe samochodów wszystkich marek - m. in. niemieckie, japońskie, koreańskie i francuskie. Osobowe i dostawcze. Bezgotówkowo i Szybko (czytaj jak) likwidujemy szkody komunikacyjne we wszystkich towarzystwach ubezpieczeniowych. Zapraszamy.
Dixi-Car - Usługi blacharsko-lakiernicze
Warszawa / Raszyn, Al. Krakowska 24A
tel. (22) 716 30 20 wew. 2
pon‑pt 8‑18, sob 8‑14
Holownik 24h: 601 214 061
Tak, specjalizujemy się w naprawach powypadkowych aut osobowych i dostawczych wszystkich marek. Samochody z tablicami rejestracyjnymi WE (Mokotów), WI (Śródmieście), WW (Wilanów, Włochy), WN (Ursynów), WK (Ursus), WU (Ochota), WY (Wola), WB (Bemowo), WX (Żoliborz) - jak i prawobrzeżna Warszawa - są częstym widokiem na parkingu Dixi‑Car. Obsługujemy pojazdy produkcji francuskiej, japońskiej, koreańskiej, niemieckiej i amerykańskiej.
Mamy i jedno, i drugie.
Zawarliśmy umowy i mamy praktykę współpracy ze wszystkimi towarzystwami ubezpieczeniowymi; od tych klasycznych, jak Allianz, Benefia, Generali, Ergo Hestia, Warta, PZU, przez ubezpieczalnie direct, ale już okrzepłe w Polsce, np. Link4, Axa, do nowych graczy na naszym rynku, jak Gefion, Polins, Greenval, czy Leasplan Insurance.
Naprawa bezgotówkowa – mamy to. Jako właściciel pojazdu nie wykładasz gotówki z portfela. Upoważniasz nas do odbioru pieniędzy za naprawę. Ubezpieczyciel przekazuje środki bezpośrednio na nasze konto, na podstawie ustalonego wcześniej kosztorysu i zgodnie z zawartą polisą.
Samolikwidacja – mamy to. Posiadamy, w zależności od towarzystwa ubezpieczeniowego, kompetencje do robienia oględzin uszkodzonego pojazdu, bez konieczności wzywania rzeczoznawcy. Klient może również zgłosić u nas szkodę i zostawić wszystkie niezbędne dokumenty. My przekazujemy je do ubezpieczyciela za pośrednictwem dedykowanych platform.
Warszawa ma tu swoją specyfikę. Wartość naprawianego samochodu nierzadko wynosi 50-100 tys. zł. Towarzystwo ma o co walczyć; niskomarżowa ubezpieczalnia, czyli na dziś większość rynku, na pewno nie zapłaci więcej niż musi. Warto zdać się na serwis blacharski, który ma doświadczenie w bojach z ubezpieczycielami.
Lakierujemy karoserię i drzwi samochodu kompaktowego w kabinie lakierniczej.
Wymieniamy uszkodzony przy zderzeniu bocznym próg samochodu. Spawanie MIG w osłonie gazu technicznego - żeby spaw był mocny i ładny jednocześnie, potrzeba doświadczonego blacharza.
Przypuśćmy, że ostatni raz miałeś stłuczkę lub wypadek 15 lat temu. Jak w tym czasie zmieniły się realia napraw powypadkowych na rynku warszawskim? Mówi szef serwisu Dixi-Car:
– Zmieniły się samochody. Są droższe, jest więcej aktywnych systemów bezpieczeństwa; najważniejsze, w mojej ocenie, to automatyczna kontra kierownicą, gdy zjeżdżamy niechcący z pasa ruchu, automatyczne hamowanie, gdy niebezpiecznie zbliżyliśmy się do pojazdu poprzedzającego, czy aktywny tempomat - samoczynnie hamujący/przyspieszający w kolumnie pojazdów (wszystkie trzy bazują na kamerze przedniej i radarze). Skoro jest tyle nowych systemów, do wypadków powinno dochodzić rzadziej. Wzrosło jednak w tym okresie w Warszawie natężenie ruchu i wzrosły też chyba średnie prędkości na ulicach. Na brak pracy nie narzekamy.
Jeśli już dochodzi do wypadku, to z reguły z mniejszymi obrażeniami u kierowcy i pasażerów. Obecnie można tu mówić o pewnej rewolucji, tzn. producenci wprowadzają eCall - automatyczne powiadomienie służb ratunkowych o wypadku po wystrzeleniu poduszki powietrznej lub pirotechnicznego napinacza pasa bezpieczeństwa. To się dzieje masowo ok. 2019-2021, a wkrótce będzie w UE obowiązkowe. Niektórzy producenci, jak Opel, mieli eCall już ok. 2015 r.
Gdy już trafimy do serwisu blacharsko-lakierniczego, spodziewajmy się lakierów wodnych, a nie, jak dawniej, rozpuszczalnikowych. Zresztą lakierem wodnym prawdopodobnie został powleczony nasz samochód w fabryce, podyktowane jest to względami środowiskowymi. Paleta narzędzi, których blacharz-lakiernik używa, nie zmieniła się tak bardzo - wciąż standardem jest rama do wyciągania karoserii, migomat, młotek blacharski, kleszcze i kabina lakiernicza. W cenie są doświadczeni pracownicy i pod tym względem serwis serwisowi nie równy. Można tu mówić o artyźmie, a na pewno o solidnym rzemiośle.
Ten artyzm jest potrzebny dlatego, że przez ostatnie dwie dekady poprawiła się jakość blach w samochodach, standardem stał się pełny ocynk, trwalsze jest zabezpieczenie spodu karoserii. Fachowiec to ogarnia, a chyba nie chcemy, żeby po roku od naprawy pojawiła się korozja?
Jakość obsługi klienta również wzrosła. Jest elektroniczny obieg dokumentów z towarzystwem ubezpieczeniowym, co przyspiesza proces likwidacji, większość osób korzysta już z napraw bezgotówkowych, z samochodu zastępczego, niejednokrotnie udaje się zamknąć całe zdarzenie jedną wizytą ze strony klienta (odbiór naprawionego samochodu przy kawie). Na rynku jest obecnie mniej 'dziupli' - popularne w latach 90. i liczne w miejscowościach satelickich Warszawy, albo wyewoluowały do większych rozmiarów, często stając się przy tym podwykonawcami, albo zakończyły działalność w następstwie uszczelnienia prawa podatkowego, prawa pracy, ostrzejszych wymagań dot. recyklingu.
Serwisowi blacharskiemu Dixi-Car powierzyło swoje auto kilka tysięcy klientów z Warszawy. Mieszkasz na Mokotowie, Ursynowie, Żoliborzu, Woli, Bemowie, w Śródmieściu? Masz szkodę komunikacyjną, a może po prostu chcesz podnieść wartość samochodu przed sprzedażą (polakierować drobne uszkodzenia blacharskie)? Zadzwoń i umów się teraz.
Kompetentny lakiernik jest dziś w cenie. Efekt, jaki otrzymamy, i nasze zadowolenie z naprawy, koreluje z poniesionym kosztem. Dlatego jeśli płacisz z własnej kieszeni i chcesz zapłacić 'umiarkowanie', odstaw samochód do blacharni niekoniecznie w granicach miasta Warszawy ;)
Dixi‑Car pierwszym dealerem Opla w Warszawie!
W 2021 Dixi‑Car urósł do roli czołowego dealera Opla w Warszawie. Wcześniej byliśmy kojarzeni z przedmieściami stolicy, kupowali samochody u nas właściciele podmiejskich willi i przedsiębiorcy. Sytuacja się zmienia - w marcu 2021 jesteśmy już pierwszym dealerem w Warszawie, pod względem sprzedaży nowych samochodów.
Nowa Insignia z Dixi-Car pod Narodową Galerią Sztuki Zachęta i pod Warszawską Nike ma nie tylko symbolizować związki Dixi‑Car z Warszawą. To przede wszystkim symbol otwarcia marki Opel zarówno na prących do przodu innowatorów, jak i czerpiących siłę z chlubnej przeszłości.
Opel ma propozycje dla obydwu grup - choćby nową Mokkę i Crosslanda. Zapraszamy!
Salon Warszawa / Raszyn
(22) 716 30 20 wew. 4
Demonstracyjny Opel Insignia Sports Tourer z Dixi-Car pod Pomnikiem Bohaterów Warszawy. Nike - bogini zwycięstwa.
78% Kupujących nowe auto wg Otomoto szuka Automatu. Mamy to!
02.2023
78% Kupujących nowe auto wg Otomoto szuka auta z automatyczną skrzynią biegów. Mamy to! SsangYong to producent SUV‑ów i crossoverów z Korei. Każdy z modeli jest dostępny z automatem. Na Wyprzedaży rocznika 2024 upust do 40 000 zł.
I mamy te samochody - są w salonie Dixi-Car od ręki. SsangYong odnotował w Polsce w 2022 roku 400-procentowy wzrost sprzedaży. Co ciekawe, premiera 2023 - nowy Torres - został pokazany w Polsce jako pierwszym kraju w Europie.
Duża marka koreańska w Polsce. Na dodatek specjalizująca się w samochodach z automatycznymi skrzyniami biegów. Zgodnie z preferencjami kupujących nakreślonymi przez Otomoto na podstawie wyszukiwań w tym portalu.
SsangYong to najstarszy producent SUV-ów i crossoverów z Korei, a samochody nowe mają korzystne ceny i 5 lat gwarancji (na Musso i Torresa eVX - 7 Lat Gwarancji). Dodatkowo opcje 4WD, Automatyczna skrzynia, LPG (instalacja dedykowana do samochodu przez importera).
Źródło: Szukamy tanich, używanych samochodów i marzymy o nowych SUVach - OTOMOTO prezentuje motoryzacyjne trendy z 2022 roku. Otomoto.pl