Warszawa (22) 716 30 20

Radom (48) 360 98 26

Warszawski salon OPEL Dixi-Car

Salon Opel Warszawa zaprasza! Kilkadziesiąt nowych Opli od ręki na placu, również samochody używane. Personel damsko-męski (jeśli lepiej ci się rozmawia z handlowcem określonej płci), lokalizacja przy trasie ekspresowej S2 - dogodny dojazd z dowolnego punktu Warszawy.

 

Warszawa

Salon Opel Dixi‑Car

WARSZAWA (Raszyn)
Al. Krakowska 24A

tel. 22 716 30 20

Godziny pracy

 

Zadaj pytanie - formularz

 

Wejście salon Opla w Warszawie

Opel Astra V w kolorze błękitny Deep Sky przed wejściem do salonu Dixi-Car w Raszynie k. Warszawy. Zobacz oferty Astry (nowe + używane).

Nowy samochód Używany samochód Klucz francuski Pistolet lakierniczy Przedni prawy błotnik

Salon zlokalizowany jest 1,8 km (3 minuty jazdy samochodem) od węzła "Trasa ekspresowa S2 / Al. Krakowska". W połowie drogi do Janek.

 

 

Czym służymy?

 

Budynek salonu Opel, żółty blitz, zielona trawa

Właśnie wyremontowaliśmy budynek, parking, elewację, wnętrza - i od razu otrzymaliśmy tytuł najładniejszego dealera Opel w Europie. Ponadto teraz salon jest 2-poziomowy.

 

Modele w ofercie

Oraz używane Ople i samochody innych marek.

 

 

 

Nowe od ręki w Dixi‑Car

SsangYong Musso Grand Crystal 2.2 202KM MT6 4x4

OFERTA DNIA

SsangYong Musso Grand Crystal 2.2 202KM MT6 4x4

Diesel, skrzynia manualna, kolor Grand White, '2022

Cena 169 236  zł

Zobacz

SsangYong Musso Joy 2.2 202KM MT6 4x4

SsangYong Musso Joy 2.2 202KM MT6 4x4

Diesel, skrzynia manualna 6-bieg., kolor Indian Red, '2023

Cena 207 735  zł

Zobacz

Opel Combo Life Elegance Plus 1.5dth 131KM AT8 Start&Stop dla niepełnosprawnych

OFERTA DNIA

Opel Combo Life Elegance Plus 1.5dth 131KM AT8 Start&Stop dla niepełnosprawnych

Diesel, skrzynia automat 8-bieg., kolor Szary Metalik, '2022,   Samochód DEMONSTRACYJNY

Cena 199 900  zł

Zobacz

SsangYong Tivoli 1.5 MT6 163kM, 280Nm / Quartz

SsangYong Tivoli 1.5 MT6 163kM, 280Nm / Quartz

benzyna, skrzynia manualna, kolor , '2022,   Samochód DEMONSTRACYJNY

Cena 99 900  zł   102 390 zł

Zobacz

SsangYong Rexton Diesel 2.2 8AT 4x4 202KM, 441Nm / Sapphire

SsangYong Rexton Diesel 2.2 8AT 4x4 202KM, 441Nm / Sapphire

Diesel, skrzynia automat 8-bieg., kolor Czarny, '2022,   Samochód DEMONSTRACYJNY

Cena 259 000  zł   269 485 zł

Zobacz

Opel Corsa GS Line 1.2 130kM automat

Opel Corsa GS Line 1.2 130kM automat

benzyna, skrzynia automat 8-bieg., kolor Bordowy Metalik, '2022,   Samochód DEMONSTRACYJNY

Cena 99 900  zł   110 300 zł

Zobacz

Korando Quartz 1.5 163kM AT6

Korando Quartz 1.5 163kM AT6

benzyna, skrzynia automat 6-bieg., kolor Szary, '2022

Cena 133 400  zł

Zobacz

Korando Quartz 1.5 163kM AT6

Korando Quartz 1.5 163kM AT6

benzyna, skrzynia automat 6-bieg., kolor Cherry Red, '2022

Cena 133 390  zł

Zobacz

Więcej samochodów od ręki

 

 

 

Pytania i odpowiedzi

 

Jak duży jest Dixi-Car na tle innych warszawskich salonów Opla?

Duży pod względem sprzedaży - utrzymujemy się na drugim-trzecim miejscu w Polsce jeśli idzie o "sztuki", liczbę sprzedanych nowych Opli. Wśród warszawskich dealerów zajmujemy najczęściej drugie miejsce.

Średni pod względem powierzchni działki, na której salon jest zlokalizowany.

 

Ilu jest w aglomeracji warszawskiej dealerów Opla z autoryzacją sprzedaży samochodów nowych?

W stolicy jest pięciu dealerów (salon + serwis). Plus jeden autoryzowany serwis (bez sprzedaży samochodów nowych).

W 2020-2021 doszło do znaczących przetasowań na mapie stolicy, jeśli chodzi o salony Opla. To co się dzieje, można określić jako racjonalizacja działalności. Z jednej strony mamy narastającą konkurencję i presję klientów na ceny (spodowowaną choćby możliwością szybkiego porównania/uzyskania oferty przez Internet). Z drugiej strony rosną koszty produkcji samochodu czy zatrudnienia mechanika. Dealerzy dopasowują się do nowego otoczenia, każdy szuka swojej drogi.

 

Czy z punktu widzenia warszawianina (warszawiaka) jest jakaś różnica między zakupem Opla w salonie w centrum Warszawy, na obrzeżach, albo gdzieś w Polsce?

Niewielka. Przede wszystkim czynniki miękkie. Jeśli jesteś hipsterem, może być ci łatwiej dogadać się, negocjować cenę w salonie wielkomiejskim, na zasadzie lepszego kontaktu z handlowcem obracającym się w podobnej kulturze.

Z drugiej strony miewamy klientów z Podkarpacia - przyjeżdżają, bo chcą dany model, z danym silnikiem, w danym kolorze a akurat taki jest od ręki w Dixi‑Car i nigdzie indziej.

Nie ma przeciwskazań, żeby kupić samochód w Warszawie i serwisować go potem w ASO na drugim końcu Polski, a nawet w Edynburgu. Gwarancja na nowe auto jest paneuropejska.

 

Lepiej kupować samochód w dużym, czy małym salonie w Warszawie?

Nie mamy wyników badań na ten temat ;) Naszym zdaniem więcej przemawia za dużym salonem: miewa większy "stock" (większy wybór samochodów nowych od ręki, np. Astra, Corsa). Zapewne też statystycznie lepszą dostępność części (dealer może doposażać nowy samochód tuż przed wydaniem go klientowi). Czasem większą elastyczność grafiku serwisowego (można wcisnąć drobne doposażenie czy naprawę na cito). Wyjątkowo wrażliwi na cenę klienci mogą spekulować, czy aby nie negocjuje się łatwiej w dużym dealerstwie, które walczy o różne bonusy importera i czasem pogodzi się z niższą marżą byle "zrobić plan".

Z drugiej strony, jeśli ktoś ceni rodzinne relacje, może myśleć, że w małym dealerstwie jest mniejsza rotacja personelu, zawsze ten sam doradca serwisowy, itp.

 

Czy warto kupować samochody używane w salonie dealerskim?

Warto. W salonach używki są bardzo dobrze sprawdzane pod względem technicznym. Samochody używane, które posiadają jeszcze gwarancję, są od razu naprawiane. Każdy samochód przed zakupem można obejrzeć korzystając z infrastruktury serwisu (np. podnośnik, ścieżka diagnostyczna, komputer).

Kupując samochód w salonie - czy to nowy, czy używany - praktycznie każdy samochód klienta zostanie przyjety w rozliczeniu - kwestia ustalenia ceny.

Salon nie zniknie z rynku tak szybko, jak może zrobić to mały komis - ważne, jeśli klient kupi wrak i wraca z reklamacją do sprzedawcy. W salonie na miejscu jest finansowanie (kredyt, leasing); w wielu komisach - nie. Większość używek w salonie ma albo gwarancję producenta, albo ochronę serwisową dealera, np. na 3 miesiące.

 

 

5 powodów, by wybrać Salon Opel Dixi‑Car w Warszawie

  • Blisko trasy S2, łatwo i szybko dojedziesz z większości dzielnic Warszawy,
  • Damsko-męska, mocno zaangażowana ekipa handlowców - wybierasz płeć, którą preferujesz, ew. popierasz dealera z "parytetem" ;)
  • Salon piętrowy - można zrzucić zbędne kilogramy ;) i obejrzeć również rzadsze modele, wersje, jak duży SUV Grandland, minivan Zafira Life. Nie wszystkie salony eksponują te modele,
  • Dixi ma z reguły pełną ofertę samochodów Demo (do jazd testowych), np. jako nieliczni mamy Vivaro w wersji osobowej. W przypadku Insigni z silnikiem Diesla staramy się mieć wersje ze skrzynią biegów automatyczną i manualną,
  • Blisko Centrum Handlowe Janki, park, basen. Zobacz, co jeszcze robić w wolnym czasie,

 

Zadzwoń teraz! Zapraszamy! Tel. 22 716 30 20

 

 

 

 

 

 

Dixi‑Car pierwszym dealerem Opla w Warszawie!

Opel Insignia, Zachęta Warszawa tęcza

W 2021 Dixi‑Car urósł do roli czołowego dealera Opla w Warszawie. Wcześniej byliśmy kojarzeni z przedmieściami stolicy, kupowali samochody u nas właściciele podmiejskich willi i przedsiębiorcy. Sytuacja się zmienia - w marcu 2021 jesteśmy już pierwszym dealerem w Warszawie, pod względem sprzedaży nowych samochodów.

Nowa Insignia z Dixi-Car pod Narodową Galerią Sztuki Zachęta i pod Warszawską Nike ma nie tylko symbolizować związki Dixi‑Car z Warszawą. To przede wszystkim symbol otwarcia marki Opel zarówno na prących do przodu innowatorów, jak i czerpiących siłę z chlubnej przeszłości.

Opel ma propozycje dla obydwu grup - choćby nową Mokkę i Crosslanda. Zapraszamy!

 

Salon Warszawa / Raszyn

(22) 716 30 20 wew. 1

Salon Radom

(48) 360 98 26 wew. 2

 

Warszawska Nike pomnik, samochód demonstracyjny

Demonstracyjny Opel Insignia Sports Tourer z Dixi-Car pod Pomnikiem Bohaterów Warszawy. Nike - bogini zwycięstwa.

 

 

Wnętrze salonu Opel, klienci oglądają Astrę

Klienci oglądają Astrę V w naszym salonie. Czerwony dywan - akurat mieliśmy premierę.

 

Kawa z logo Opel. Pianka.

Kawa dla klientów. W dni powszednie niestety bez logo, ale z pianką.

 

Dzięki obwodnicy S2 do serwisu Dixi-Car blisko z Warszawy

 

 

 

 

 

 

 

 

Nowa Mokka już w Warszawie

Nowy Opel Mokka na ulicy Freta w Warszawie

Dixi‑Car S.A. już sprzedaje nową Mokkę. Jak Twój samochód zaprezentuje się w pejzażu Warszawy? Oto kilka fotek, które zrobiliśmy na warszawskim Nowym Mieście.

W czasie naszej niedzielnej sesji na ulicy Freta nowa Mokka wzbudziła nie lada zainteresowanie. Opel Vizor, panel między reflektorami, charakterystyczny dla samochodów elektrycznych, występuje również w Mokce z napędem spalinowym. Design Mokki pozostanie aktualny w centrum Warszawy jeszcze przez lata.

Zapraszamy do zamawiania nowej Mokki w Dixi-Car.

Salon Warszawa / Raszyn

(22) 716 30 20 wew. 1

Salon Radom

(48) 360 98 26 wew. 2

SUV Opla na Rynku Nowego Miasta w Warszawie, bruk

Designerska Mokka przy zabytkowej studni na Rynku Nowego Miasta w Warszawie.

Nowa Mokka w Warszawie na Nowym Mieście

Jedziemy Mokką w kierunku Franciszkańskiej i Zakroczymskiej. Tył samochodu jest co najmniej tak samo designerski, jak przód.

 

 

Masz pytanie?
Potrzebujesz ofertę?
Prosimy - Wypełnij formularz!
Czekamy niecierpliwie!


Jeśli odpowiesz na poniższe pytania, otrzymasz bardziej precyzyjną odpowiedź lub korzystniejszą ofertę:

Prowadzę działalność gospodarczą
Czy należysz do jednej z preferowanych grup (np. lekarz, policjant, wojskowy, nauczyciel, taksówkarz - lista)?
Czy chcesz pozostawić używany samochód w rozliczeniu?
Czy chciałbyś odbyć jazdę testową?
Czy planujesz skorzystać z kredytu/leasingu?
 
Cyfrą. Pole obowiązkowe.

Naciskając przycisk "Wyślij" potwierdzasz zapoznanie się z treścią Informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych.

 

 

Streszczenie: salon, dealer, opel, warszawa, samochody nowe, auta używane, serwis

 

 

48% Kupujących nowe auto wg Otomoto szuka SUV‑a. Mamy to!

02.2023

SUVy i crossovery SsangYong. Made in Korea. 5 lat gwarancji

48% Kupujących nowe auto wg Otomoto szuka SUV‑a. Mamy to! SsangYong to najstarszy producent SUV‑ów i crossoverów z Korei. Na wyprzedaży rocznika 2022 korzyść do 10 500 zł.

I mamy te samochody - są w salonie Dixi-Car od ręki. SsangYong odnotował w Polsce w 2022 roku 400-procentowy wzrost sprzedaży. Co ciekawe, premiera 2023 - nowy Torres - został pokazany w Polsce jako pierwszym kraju w Europie.

Trzecia duża marka koreańska w Polsce. Na dodatek specjalizująca się w SUV-ach i crossoverach. Zgodnie z preferencjami kupujących nakreślonymi przez Otomoto na podstawie wyszukiwań w tym portalu.

SsangYong to najstarszy producent SUV-ów i crossoverów z Korei, a samochody nowe mają korzystne ceny i 5 lat gwarancji. Dodatkowo opcje 4WD, Automatyczna skrzynia, LPG (instalacja dedykowana do samochodu przez importera).

Źródło: Szukamy tanich, używanych samochodów i marzymy o nowych SUVach - OTOMOTO prezentuje motoryzacyjne trendy z 2022 roku. Otomoto.pl



 

 

Podziel się:
Przejdź na górę strony Powrót do góry

 

 

Wyprzedaż rocznika, Rabat, SsangYong