Warszawski salon OPEL Dixi-Car

Salon Opel Warszawa zaprasza! Kilkadziesiąt nowych Opli od ręki na placu, również samochody używane. Personel damsko-męski (jeśli lepiej ci się rozmawia z handlowcem określonej płci), lokalizacja przy trasie ekspresowej S2 - dogodny dojazd z dowolnego punktu Warszawy.

 

Warszawa

Salon Opel Dixi‑Car

WARSZAWA (Raszyn)
Al. Krakowska 24A

tel. 22 716 30 20

Godziny pracy

 

Zadaj pytanie - formularz

 

Wejście salon Opla w Warszawie

Opel Astra V w kolorze błękitny Deep Sky przed wejściem do salonu Dixi-Car w Raszynie k. Warszawy. Zobacz oferty Astry (nowe + używane).

Nowy samochód Używany samochód Klucz francuski Pistolet lakierniczy Przedni prawy błotnik

Salon zlokalizowany jest 1,8 km (3 minuty jazdy samochodem) od węzła "Trasa ekspresowa S2 / Al. Krakowska". W połowie drogi do Janek.

 

 

Czym służymy?

 

Budynek salonu Opel, żółty blitz, zielona trawa

Właśnie wyremontowaliśmy budynek, parking, elewację, wnętrza - i od razu otrzymaliśmy tytuł najładniejszego dealera Opel w Europie. Ponadto teraz salon jest 2-poziomowy.

 

Modele w ofercie

Oraz używane Ople i samochody innych marek.

 

 

 

Nowe od ręki w Dixi‑Car

VIVARO-E FURGON-E Extra long - Elektryk bateria 75kWh

OFERTA DNIA

VIVARO-E FURGON-E Extra long - Elektryk bateria 75kWh

elektryk, skrzynia automat, kolor Żółty Genet Yellow (RAL 1032), '2022

dostępne od ręki kilka sztuk / ilość ograniczona

od 267 000  zł

Zobacz

CORSA EDITION F12 XHL 100KM MT6 S/S

CORSA EDITION F12 XHL 100KM MT6 S/S

benzyna, skrzynia manualna, kolor GPQ :Orange Fizz S, '2022

od 77900  zł   81700 zł

Zobacz

Mokka-E Ultimate 136KM | Batt. 50kWh

Mokka-E Ultimate 136KM | Batt. 50kWh

elektryk, skrzynia automat 8-bieg., kolor ZIELONY - MATCHA GREEN M2, '2021,   Samochód DEMONSTRACYJNY

od 139 900  zł cena brutto

Zobacz

GRANDLAND  MCM Ultimate F1.2XHT 130KM AT8

GRANDLAND MCM Ultimate F1.2XHT 130KM AT8

benzyna, skrzynia automat 8-bieg., kolor G7O -Czarny - Diamond, metaliczny, '2022,   Samochód DEMONSTRACYJNY

od 161 900  zł   175 000 zł

Zobacz

ASTRA 6 generacji GS Line 1.6 PHEV 180KM AT8 Hybryda

ASTRA 6 generacji GS Line 1.6 PHEV 180KM AT8 Hybryda

PHEV (benzyna + prąd), skrzynia automat 8-bieg., kolor Peperoncino Red S, '2022,   Samochód DEMONSTRACYJNY

od 187500  zł   187500 zł

Zobacz

Crossland Ultimate Pack F1.2XHT AT6 130KM Start&Stop

Crossland Ultimate Pack F1.2XHT AT6 130KM Start&Stop

benzyna, skrzynia automat 6-bieg., kolor CZERWONY - PEPERONCINO RED, '2020,   Samochód DEMONSTRACYJNY

od 99 900  zł   121000 zł cena brutto

Zobacz

Vivaro Furgon 6 osobowy / załogowy 2.0 144kM MT6 / Extra Long

Vivaro Furgon 6 osobowy / załogowy 2.0 144kM MT6 / Extra Long

Diesel, skrzynia manualna, kolor Szary Metalik, '2022

od ręki

od 172900  zł   185545 zł

Zobacz

CROSSLAND  EDITION F12XHL 110KM MT6 S/S

CROSSLAND EDITION F12XHL 110KM MT6 S/S

benzyna, skrzynia manualna, kolor G4O :Gris Platinum M2, '2022

od 103800  zł

Zobacz

Więcej samochodów od ręki

 

 

 

Pytania i odpowiedzi

 

Jak duży jest Dixi-Car na tle innych warszawskich salonów Opla?

Duży pod względem sprzedaży - utrzymujemy się na drugim-trzecim miejscu w Polsce jeśli idzie o "sztuki", liczbę sprzedanych nowych Opli. Wśród warszawskich dealerów zajmujemy najczęściej drugie miejsce.

Średni pod względem powierzchni działki, na której salon jest zlokalizowany.

 

Ilu jest w aglomeracji warszawskiej dealerów Opla z autoryzacją sprzedaży samochodów nowych?

W stolicy jest pięciu dealerów (salon + serwis). Plus jeden autoryzowany serwis (bez sprzedaży samochodów nowych).

W 2020-2021 doszło do znaczących przetasowań na mapie stolicy, jeśli chodzi o salony Opla. To co się dzieje, można określić jako racjonalizacja działalności. Z jednej strony mamy narastającą konkurencję i presję klientów na ceny (spodowowaną choćby możliwością szybkiego porównania/uzyskania oferty przez Internet). Z drugiej strony rosną koszty produkcji samochodu czy zatrudnienia mechanika. Dealerzy dopasowują się do nowego otoczenia, każdy szuka swojej drogi.

 

Czy z punktu widzenia warszawianina (warszawiaka) jest jakaś różnica między zakupem Opla w salonie w centrum Warszawy, na obrzeżach, albo gdzieś w Polsce?

Niewielka. Przede wszystkim czynniki miękkie. Jeśli jesteś hipsterem, może być ci łatwiej dogadać się, negocjować cenę w salonie wielkomiejskim, na zasadzie lepszego kontaktu z handlowcem obracającym się w podobnej kulturze.

Z drugiej strony miewamy klientów z Podkarpacia - przyjeżdżają, bo chcą dany model, z danym silnikiem, w danym kolorze a akurat taki jest od ręki w Dixi‑Car i nigdzie indziej.

Nie ma przeciwskazań, żeby kupić samochód w Warszawie i serwisować go potem w ASO na drugim końcu Polski, a nawet w Edynburgu. Gwarancja na nowe auto jest paneuropejska.

 

Lepiej kupować samochód w dużym, czy małym salonie w Warszawie?

Nie mamy wyników badań na ten temat ;) Naszym zdaniem więcej przemawia za dużym salonem: miewa większy "stock" (większy wybór samochodów nowych od ręki, np. Astra, Corsa). Zapewne też statystycznie lepszą dostępność części (dealer może doposażać nowy samochód tuż przed wydaniem go klientowi). Czasem większą elastyczność grafiku serwisowego (można wcisnąć drobne doposażenie czy naprawę na cito). Wyjątkowo wrażliwi na cenę klienci mogą spekulować, czy aby nie negocjuje się łatwiej w dużym dealerstwie, które walczy o różne bonusy importera i czasem pogodzi się z niższą marżą byle "zrobić plan".

Z drugiej strony, jeśli ktoś ceni rodzinne relacje, może myśleć, że w małym dealerstwie jest mniejsza rotacja personelu, zawsze ten sam doradca serwisowy, itp.

 

Czy warto kupować samochody używane w salonie dealerskim?

Warto. W salonach używki są bardzo dobrze sprawdzane pod względem technicznym. Samochody używane, które posiadają jeszcze gwarancję, są od razu naprawiane. Każdy samochód przed zakupem można obejrzeć korzystając z infrastruktury serwisu (np. podnośnik, ścieżka diagnostyczna, komputer).

Kupując samochód w salonie - czy to nowy, czy używany - praktycznie każdy samochód klienta zostanie przyjety w rozliczeniu - kwestia ustalenia ceny.

Salon nie zniknie z rynku tak szybko, jak może zrobić to mały komis - ważne, jeśli klient kupi wrak i wraca z reklamacją do sprzedawcy. W salonie na miejscu jest finansowanie (kredyt, leasing); w wielu komisach - nie. Większość używek w salonie ma albo gwarancję producenta, albo ochronę serwisową dealera, np. na 3 miesiące.

 

 

5 powodów, by wybrać Salon Opel Dixi‑Car w Warszawie

  • Blisko trasy S2, łatwo i szybko dojedziesz z większości dzielnic Warszawy,
  • Damsko-męska, mocno zaangażowana ekipa handlowców - wybierasz płeć, którą preferujesz, ew. popierasz dealera z "parytetem" ;)
  • Salon piętrowy - można zrzucić zbędne kilogramy ;) i obejrzeć również rzadsze modele, wersje, jak duży SUV Grandland, minivan Zafira Life. Nie wszystkie salony eksponują te modele,
  • Dixi ma z reguły pełną ofertę samochodów Demo (do jazd testowych), np. jako nieliczni mamy Vivaro w wersji osobowej. W przypadku Insigni z silnikiem Diesla staramy się mieć wersje ze skrzynią biegów automatyczną i manualną,
  • Blisko Centrum Handlowe Janki, park, basen. Zobacz, co jeszcze robić w wolnym czasie,

 

Zadzwoń teraz! Zapraszamy! Tel. 22 716 30 20

 

 

 

 

 

 

Dixi‑Car pierwszym dealerem Opla w Warszawie!

Opel Insignia, Zachęta Warszawa tęcza

W 2021 Dixi‑Car urósł do roli czołowego dealera Opla w Warszawie. Wcześniej byliśmy kojarzeni z przedmieściami stolicy, kupowali samochody u nas właściciele podmiejskich willi i przedsiębiorcy. Sytuacja się zmienia - w marcu 2021 jesteśmy już pierwszym dealerem w Warszawie, pod względem sprzedaży nowych samochodów.

Nowa Insignia z Dixi-Car pod Narodową Galerią Sztuki Zachęta i pod Warszawską Nike ma nie tylko symbolizować związki Dixi‑Car z Warszawą. To przede wszystkim symbol otwarcia marki Opel zarówno na prących do przodu innowatorów, jak i czerpiących siłę z chlubnej przeszłości.

Opel ma propozycje dla obydwu grup - choćby nową Mokkę i Crosslanda. Zapraszamy!

 

Salon Warszawa / Raszyn

(22) 716 30 20 wew. 1

Salon Radom

(48) 360 98 26 wew. 2

 

Warszawska Nike pomnik, samochód demonstracyjny

Demonstracyjny Opel Insignia Sports Tourer z Dixi-Car pod Pomnikiem Bohaterów Warszawy. Nike - bogini zwycięstwa.

 

 

Wnętrze salonu Opel, klienci oglądają Astrę

Klienci oglądają Astrę V w naszym salonie. Czerwony dywan - akurat mieliśmy premierę.

 

Kawa z logo Opel. Pianka.

Kawa dla klientów. W dni powszednie niestety bez logo, ale z pianką.

 

Dzięki obwodnicy S2 do serwisu Dixi-Car blisko z Warszawy

 

 

 

 

 

 

 

 

Nowa Mokka już w Warszawie

Nowy Opel Mokka na ulicy Freta w Warszawie

Dixi‑Car S.A. już sprzedaje nową Mokkę. Jak Twój samochód zaprezentuje się w pejzażu Warszawy? Oto kilka fotek, które zrobiliśmy na warszawskim Nowym Mieście.

W czasie naszej niedzielnej sesji na ulicy Freta nowa Mokka wzbudziła nie lada zainteresowanie. Opel Vizor, panel między reflektorami, charakterystyczny dla samochodów elektrycznych, występuje również w Mokce z napędem spalinowym. Design Mokki pozostanie aktualny w centrum Warszawy jeszcze przez lata.

Zapraszamy do zamawiania nowej Mokki w Dixi-Car. Tu ceny Mokki benzynowejMokki‑e elektrycznej.

Salon Warszawa / Raszyn

(22) 716 30 20 wew. 1

Salon Radom

(48) 360 98 26 wew. 2

SUV Opla na Rynku Nowego Miasta w Warszawie, bruk

Designerska Mokka przy zabytkowej studni na Rynku Nowego Miasta w Warszawie.

Nowa Mokka w Warszawie na Nowym Mieście

Jedziemy Mokką w kierunku Franciszkańskiej i Zakroczymskiej. Tył samochodu jest co najmniej tak samo designerski, jak przód.

 

 

Wypełnij formularz, a dostaniesz ofertę na nowy samochód z dobrą ceną! Lub zadzwoń!

Masz pytanie?
Potrzebujesz ofertę?
Prosimy - Wypełnij formularz!
Czekamy niecierpliwie!


Jeśli odpowiesz na poniższe pytania, otrzymasz bardziej precyzyjną odpowiedź lub korzystniejszą ofertę:

Mam już Opla (lub ma ktoś z rodziny, lub ma moja firma)
Prowadzę działalność gospodarczą
Czy należysz do jednej z preferowanych grup (np. lekarz, policjant, wojskowy, taksówkarz, niepełnosprawny - lista)?
Czy chcesz pozostawić używany samochód w rozliczeniu?
Czy chciałbyś odbyć jazdę testową?
Czy planujesz skorzystać z kredytu/leasingu?
 
Cyfra lub słownie. Pole obowiązkowe.

Naciskając przycisk "Wyślij" potwierdzasz zapoznanie się z treścią Informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych.

 

 

Streszczenie: salon, dealer, opel, warszawa, samochody nowe, auta używane, serwis

 

 

Dixi-Car drugim dealerem w Polsce!

12.2020

Salon Opel Corsa F, sprzedawcy, maseczki

W roku 2020 Dixi‑Car przeskoczył z czwartej na drugą pozycję wśród dealerów OPEL w Polsce, pod względem liczby sprzedanych nowych samochodów (osobom prywatnym i klientom firmowym - auta osobowe i dostawcze). Są to dane za styczeń‑listopad 2020.

Po 11 miesiącach 2020 Dixi‑Car jest również:

  • drugim dealerem w Polsce pod względem sprzedaży do dużych flot
  • trzecim dealerem w Polsce w kategorii samochody dostawcze

Stoimy na pudle - w trudnym roku ;)

Więcej statystyk



 

 

Podziel się:
Przejdź na górę strony Powrót do góry

 

 

Wyprzedaż nowy Opel Corsa czerwony przed salonem, zalety