Warszawski salon OPEL Dixi-Car

Salon Opel Warszawa zaprasza! Kilkadziesiąt nowych Opli od ręki na placu, również samochody używane. Personel damsko-męski (jeśli lepiej ci się rozmawia z handlowcem określonej płci), lokalizacja przy trasie ekspresowej S2 - dogodny dojazd z dowolnego punktu Warszawy.

 

Warszawa

Salon Opel Dixi‑Car

WARSZAWA (Raszyn)
Al. Krakowska 24A

tel. 22 716 30 20

Godziny pracy

 

Zadaj pytanie - formularz

 

Wejście salon Opla w Warszawie

Nowa Astra V w kolorze błękitny Deep Sky przed wejściem do salonu Dixi-Car w Raszynie k. Warszawy.

Nowy samochód Używany samochód Klucz francuski Pistolet lakierniczy Przedni prawy błotnik

Salon zlokalizowany jest 1,8 km (3 minuty jazdy samochodem) od węzła "Trasa ekspresowa S2 / Al. Krakowska". W połowie drogi do Janek.

 

 

Czym służymy?

 

Budynek salonu Opel, żółty blitz, zielona trawa

Właśnie wyremontowaliśmy budynek, parking, elewację, wnętrza - i od razu otrzymaliśmy tytuł najładniejszego dealera General Motors w Europie. Ponadto teraz salon jest 2-poziomowy.

 

Modele w ofercie

Oraz używane Ople i samochody innych marek.

 

 

 

Nowe od ręki w Dixi‑Car

Astra V 5DR Edition F1.2SHR MT6 145KM Start&Stop

Astra V 5DR Edition F1.2SHR MT6 145KM Start&Stop

benzyna, skrzynia manualna, kolor SZARY - YOU DRIVE ME CRAZY, '2021

od 89900  zł   92700 zł cena brutto

Zobacz

Grandland X Design Line F1.6XHT 180KM AT8 Start&Stop

Grandland X Design Line F1.6XHT 180KM AT8 Start&Stop

benzyna, skrzynia automat 8-bieg., kolor CZERWONY - BRIGHT RED, '2021

od 125900  zł   150400 zł cena brutto

Zobacz

Combo Life Elegance Plus 1.5DTH 131KM MT6 Start&Stop

Combo Life Elegance Plus 1.5DTH 131KM MT6 Start&Stop

Diesel, skrzynia manualna, kolor GRANATOWY - BLEU NUIT M2, '2021,   Samochód DEMONSTRACYJNY

od 119900  zł   133000 zł cena brutto

Zobacz

Vivaro 2.0 122KM L2 Extra Long

Vivaro 2.0 122KM L2 Extra Long

Diesel, skrzynia manualna 6-bieg., kolor Szary Metalik, '2021,   Samochód DEMONSTRACYJNY

od 127900  zł   168597 zł cena brutto

Zobacz

Combo Life Elite 1.5DTH 131KM MT6 Start&Stop

Combo Life Elite 1.5DTH 131KM MT6 Start&Stop

Diesel, skrzynia manualna, kolor SREBRNY - GRIS ARTENSE, '2020,   Samochód DEMONSTRACYJNY

od 115900  zł   125850 zł cena brutto (faktura vat-marża)

Zobacz

Corsa GS LINE 100KM Benzyna

Corsa GS LINE 100KM Benzyna

benzyna, skrzynia manualna, kolor CZerwony Metalik Czarny Dach, '2020,   Samochód DEMONSTRACYJNY

od 76900  zł cena brutto

Zobacz

Astra 5DR Edition F1.2SHT MT6 130KM Start&Stop

Astra 5DR Edition F1.2SHT MT6 130KM Start&Stop

benzyna, skrzynia manualna, kolor SZARY - YOU DRIVE ME CRAZY M2, '2021

od 85900  zł   88750 zł cena brutto

Zobacz

Mokka Edition F1.2XHL MT6 100KM Start&Stop

Mokka Edition F1.2XHL MT6 100KM Start&Stop

benzyna, skrzynia manualna, kolor SREBRNY - GRIS ARTENSE, '2021

od 91900  zł cena brutto

Zobacz

Więcej samochodów od ręki

 

 

 

Pytania i odpowiedzi

 

Jak duży jest Dixi-Car na tle innych warszawskich salonów Opla?

Duży pod względem sprzedaży - utrzymujemy się na drugim-trzecim miejscu w Polsce jeśli idzie o "sztuki", liczbę sprzedanych nowych Opli. Wśród warszawskich dealerów zajmujemy najczęściej drugie miejsce.

Średni pod względem powierzchni działki, na której salon jest zlokalizowany.

 

Ilu jest w aglomeracji warszawskiej dealerów Opla z autoryzacją sprzedaży samochodów nowych?

Pięciu, przy czym jeden ma aż trzy punkty dealerskie, więc razem salonów Opla jest w stolicy i na przedmieściach siedem. Plus jedna nowa firma w budowie.

 

Czy z punktu widzenia warszawianina (warszawiaka) jest jakaś różnica między zakupem Opla w salonie w centrum Warszawy, na obrzeżach, albo gdzieś w Polsce?

Niewielka. Przede wszystkim czynniki miękkie. Jeśli jesteś hipsterem, może być ci łatwiej dogadać się, negocjować cenę w salonie wielkomiejskim, na zasadzie lepszego kontaktu z handlowcem obracającym się w podobnej kulturze.

Z drugiej strony miewamy klientów z Podkarpacia - przyjeżdżają, bo chcą dany model, z danym silnikiem, w danym kolorze a akurat taki jest od ręki w Dixi-Car i nigdzie indziej.

Nie ma przeciwskazań, żeby kupić samochód w Warszawie i serwisować go potem w ASO na drugim końcu Polski, a nawet w Edynburgu. Gwarancja na nowe auto jest paneuropejska.

 

Lepiej kupować samochód w dużym, czy małym salonie w Warszawie?

Nie mamy wyników badań na ten temat ;) Naszym zdaniem więcej przemawia za dużym salonem: miewa większy "stock" (większy wybór samochodów nowych od ręki). Zapewne też statystycznie lepszą dostępność części (dealer może doposażać nowy samochód tuż przed wydaniem go klientowi). Czasem większą elastyczność grafiku serwisowego (można wcisnąć drobne doposażenie czy naprawę na cito). Wyjątkowo wrażliwi na cenę klienci mogą spekulować, czy aby nie negocjuje się łatwiej w dużym dealerstwie, które walczy o różne bonusy importera i czasem pogodzi się z niższą marżą byle "zrobić plan".

Z drugiej strony, jeśli ktoś ceni rodzinne relacje, może myśleć, że w małym dealerstwie jest mniejsza rotacja personelu, zawsze ten sam doradca serwisowy, itp.

 

Czy warto kupować samochody używane w salonie dealerskim?

Warto. W salonach używki są bardzo dobrze sprawdzane pod względem technicznym. Samochody używane, które posiadają jeszcze gwarancję, są od razu naprawiane. Każdy samochód przed zakupem można obejrzeć korzystając z infrastruktury serwisu (np. podnośnik, ścieżka diagnostyczna, komputer).

Kupując samochód w salonie - czy to nowy, czy używany - praktycznie każdy samochód klienta zostanie przyjety w rozliczeniu - kwestia ustalenia ceny.

Salon nie zniknie z rynku tak szybko, jak może zrobić to mały komis - ważne, jeśli klient kupi wrak i wraca z reklamacją do sprzedawcy. W salonie na miejscu jest finansowanie (kredyt, leasing); w wielu komisach - nie. Większość używek w salonie ma albo gwarancję producenta, albo ochronę serwisową dealera, np. na 3 miesiące.

 

 

5 powodów, by wybrać Salon Opel Dixi-Car w Warszawie

  • Blisko trasy S2, łatwo i szybko dojedziesz z większości dzielnic Warszawy,
  • Damsko-męska, mocno zaangażowana ekipa handlowców - wybierasz płeć, którą preferujesz, ew. popierasz dealera z "parytetem" ;)
  • Salon piętrowy - można zrzucić zbędne kilogramy ;) i obejrzeć również rzadsze modele, wersje, jak duży SUV Grandland X, minivan Zafira Life. Nie wszystkie salony eksponują te modele,
  • Dixi ma z reguły pełną ofertę samochodów Demo (do jazd testowych), np. jako nieliczni mamy Vivaro w wersji osobowej. W przypadku Insigni z silnikiem Diesla staramy się mieć wersje ze skrzynią biegów automatyczną i manualną,
  • Blisko Centrum Handlowe Janki, park, basen. Zobacz, co jeszcze robić w wolnym czasie,

 

Zadzwoń teraz! Zapraszamy! Tel. 22 716 30 20

 

 

Dixi‑Car pierwszym dealerem Opla w Warszawie!

Opel Insignia, Zachęta Warszawa tęcza

W 2021 Dixi‑Car urósł do roli czołowego dealera Opla w Warszawie. Wcześniej byliśmy kojarzeni z przedmieściami stolicy, kupowali samochody u nas właściciele podmiejskich willi i przedsiębiorcy. Sytuacja się zmienia - w marcu 2021 jesteśmy już pierwszym dealerem w Warszawie, pod względem sprzedaży nowych samochodów.

Nowa Insignia z Dixi-Car pod Narodową Galerią Sztuki Zachęta i pod Warszawską Nike ma nie tylko symbolizować związki Dixi‑Car z Warszawą. To przede wszystkim symbol otwarcia marki Opel zarówno na prących do przodu innowatorów, jak i czerpiących siłę z chlubnej przeszłości.

Opel ma propozycje dla obydwu grup - choćby nową Mokkę i Crosslanda. Zapraszamy!

 

Salon Warszawa / Raszyn

(22) 716 30 20 wew. 1

Salon Radom

(48) 360 98 26 wew. 2

 

Warszawska Nike pomnik, samochód demonstracyjny

Demonstracyjny Opel Insignia Sports Tourer z Dixi-Car pod Pomnikiem Bohaterów Warszawy. Nike - bogini zwycięstwa.

 

 

Wnętrze salonu Opel, klienci oglądają Astrę

Klienci oglądają Astrę V w naszym salonie. Czerwony dywan - akurat mieliśmy premierę.

 

Kawa z logo Opel. Pianka.

Kawa dla klientów. W dni powszednie niestety bez logo, ale z pianką.

 

Dzięki obwodnicy S2 do serwisu Dixi-Car blisko z Warszawy

 

 

 

 

Ogłoszenie

Update: lipiec 2021

Jak kupować nowy samochód Latem 2021?

Kilka obserwacji szefa sprzedaży:

—Produkcja samochodów ruszy może za kilka miesięcy, może za pół roku. Brakuje półprzewodników. Problem dotyczy większości marek obecnych na polskim rynku. W Dixi‑Car mamy jeszcze kilkadziesiąt samochodów nowych od ręki.

  • Samochody dostępne od ręki w Dixi-Car są fabrycznie nowe, ale już zarejestrowane - masz 30 dni na przerejestrowanie!
  • Są jeszcze samochody z silnikami 4-cylindrowymi.
  • To ostatnia szansa, żeby kupić fabrycznie nową Astrę z naprawdę ciekawym 4-cylindrowym silnikiem.
  • Problem z dostępnością nowych samochodów dotyczy większości popularnych marek.
  • Im później, tym mniejszy wybór nowych samochodów.
  • Covidowy rok 2020 Dixi-Car zaczynał ze stockiem na poziomie 280 samochodów, obecnie mamy już tylko ok. 43 nowych aut od ręki na placu. U innych dealerów jest podobnie.
  • Samochody osobowe się praktycznie nie produkują. Możesz zamówić auto nowe do produkcji, ale czas oczekiwania na odbiór to co najmniej kilka miesięcy. Nikt dealerowi nie obieca, ile dokładnie.
  • Samochody dostawcze się produkują, ale nie w takich liczbach, jakie Dixi-Car zamawia w fabrykach.
  • Wróciły akcesoryjne systemy audio (montujemy je w serwisach Dixi-Car). Zamówienie wersji bez radia to sposób, żeby samochód dostawczy się wyprodukował ;)
  • Warto się pospieszyć i kupić jeden z ostatnich nowych samochodów osobowych lub dostawczych od ręki.
  • Odbiór z salonu Dixi‑Car tego samego dnia!

Lista samochodów

Wywiad: Czy kupować w 2021/2022 [Taniej nie będzie]?

 

 

 

 

Nowa Mokka już w Warszawie

Nowy Opel Mokka na ulicy Freta w Warszawie

Dixi‑Car S.A. już sprzedaje nową Mokkę. Jak Twój samochód zaprezentuje się w pejzażu Warszawy? Oto kilka fotek, które zrobiliśmy na warszawskim Nowym Mieście.

W czasie naszej niedzielnej sesji na ulicy Freta nowa Mokka wzbudziła nie lada zainteresowanie. Opel Vizor, panel między reflektorami, charakterystyczny dla samochodów elektrycznych, występuje również w Mokce z napędem spalinowym. Design Mokki pozostanie aktualny w centrum Warszawy jeszcze przez lata.

Zapraszamy do zamawiania nowej Mokki w Dixi-Car. Tu ceny Mokki benzynowejMokki‑e elektrycznej.

Salon Warszawa / Raszyn

(22) 716 30 20 wew. 1

Salon Radom

(48) 360 98 26 wew. 2

SUV Opla na Rynku Nowego Miasta w Warszawie, bruk

Designerska Mokka przy zabytkowej studni na Rynku Nowego Miasta w Warszawie.

Nowa Mokka w Warszawie na Nowym Mieście

Jedziemy Mokką w kierunku Franciszkańskiej i Zakroczymskiej. Tył samochodu jest co najmniej tak samo designerski, jak przód.

 

 

Wypełnij formularz, a dostaniesz ofertę na nowy samochód z dobrą ceną! Lub zadzwoń!

Masz pytanie?
Potrzebujesz ofertę?
Prosimy - Wypełnij formularz!
Czekamy niecierpliwie!


Jeśli odpowiesz na poniższe pytania, otrzymasz bardziej precyzyjną odpowiedź lub korzystniejszą ofertę:

Mam już Opla (lub ma ktoś z rodziny, lub ma moja firma)
Prowadzę działalność gospodarczą
Czy należysz do jednej z preferowanych grup (np. lekarz, policjant, wojskowy, taksówkarz, niepełnosprawny - lista)?
Czy chcesz pozostawić używany samochód w rozliczeniu?
Czy chciałbyś odbyć jazdę testową?
Czy planujesz skorzystać z kredytu/leasingu?
 
Cyfra lub słownie. Pole obowiązkowe.

Naciskając przycisk "Wyślij" potwierdzasz zapoznanie się z treścią Informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych.

 

 

Streszczenie: salon, dealer, opel, warszawa, samochody nowe, auta używane, serwis

 

 

OPEL Tychy i Gliwice: miękka hybryda i produkcja dostawczych 2021-2022

11.2020

Polskie fabryki Opla w Tychach i Gliwicach odpowiadają za trzon oferty Opla - produkują najpopularnieszy model w gamie - Opla Astrę V. Od września 2020 r. Tychy pracują na trzecią zmianę, ale naprawdę ciekawie dla polskiego klienta zapowiadają się lata 2021-2022.

Fabryka Opla w Gliwicach

Fabryka Opla w Gliwicach.

Fabryka w Tychach przygotowuje produkcję miękkiej hybrydy. W popularnych modelach osobowych Opla będzie dostępne wspomaganie jazdy prądem. Układ składa się z maszyny elektrycznej 48V (zastępującej alternator) i dodatkowego akumulatora 48V. Zaletą jest atrakcyjna cena takiego "elektryka". Miękka hybryda będzie opcją dostępną do popularnych silników benzynowych. Obecnie napęd elektryczny miękkiej hybrydy wspomaga przyspieszanie oraz pozwala "żeglować" na silniku elektrycznym (gdy zdejmujemy nogę z gazu). Docelowo miękkimi hybrydami będzie można jeździć w trybie zeroemisyjnym na określonym dystansie. Miękka hybryda nie wymaga ładowania - jest to więc rozwiązanie dla właścicieli mieszkań w budynkach wielorodzinnych.

Fabryka w Gliwicach - trwają przygotowania do produkcji dużych samochodów dostawczych OPEL w Polsce. Prace budowlane są na zaawansowanym, końcowym, etapie. Rozpoczął się montaż technologii, maszyn i urządzeń. Dzięki temu od połowy 2022 r. poprawi się dostępność Opli Movano w polskich salonach. Skróci się czas oczekiwania, gdy zamawiasz Movano do produkcji.

Jak zmienia się rynek i Opel?



 

 

Podziel się:
Przejdź na górę strony Powrót do góry

 

 

Dofinansowanie Mój elektryk, Opel Mokka