Salon Opel Warszawa zaprasza! Kilkadziesiąt nowych samochodów od ręki na placu, również samochody używane OPEL. Personel damsko-męski (jeśli lepiej ci się rozmawia z handlowcem określonej płci), lokalizacja przy trasie ekspresowej S2 - dogodny dojazd z dowolnego punktu Warszawy.
Salon Opel Dixi‑Car
WARSZAWA (Raszyn)
Al. Krakowska 24A
tel. 22 716 30 20
Salon zlokalizowany jest 1,8 km (3 minuty jazdy samochodem) od węzła "Trasa ekspresowa S2 / Al. Krakowska". W połowie drogi do Janek.
Zespół - niektórzy pracownicy są z nami od kilkunastu, ponad 20 lat.
Oraz serwis pogwarancyjny modeli bliżniaczych Renault, Toyota Proace, Stellantis, np. Partner, Berlingo, Doblo.
OFERTA DNIA
OFERTA DNIA
OFERTA DNIA
OFERTA DNIA
OFERTA DNIA
Jak duży jest Dixi-Car na tle innych warszawskich salonów Opla?
Duży pod względem serwisu - utrzymujemy się w Top 10 w Polsce jeśli idzie o liczbę klientów, którzy dziennie powierzają swoje samochody naszej Autoryzownej Stacji Opla. Wśród warszawskich salonów zajmujemy najczęściej drugie miejsce.
Średni pod względem powierzchni działki, na której budynek jest zlokalizowany.
Skąd Autoryzowane Stacje Opla, nie prowadzące sprzedaży nowych Opli?
Rzeczywiście, w chwili aktualizacji materiału, z dziewięciu autoryzowanych punktów Opla w aglomeracji warszawskiej, aż trzy prowadzą ASO Opel, ale nie sprzedają nowych samochodów tej marki (my sprzedajemy nowe auta marki SsangYong).
Można to określić jako racjonalizacja działalności. Z jednej strony mamy narastającą konkurencję i presję klientów na ceny (spodowowaną choćby możliwością szybkiego porównania/uzyskania oferty przez Internet). Z drugiej strony rosną koszty produkcji samochodu. Dealerzy dopasowują się do nowego otoczenia, każdy szuka swojej drogi.
Czy z punktu widzenia warszawianina (warszawiaka) jest jakaś różnica między zakupem samochodu w salonie w centrum Warszawy, na obrzeżach, albo gdzieś w Polsce?
Niewielka. Przede wszystkim czynniki miękkie. Jeśli jesteś człowiekiem nowoczesnym, może być ci łatwiej dogadać się, negocjować cenę w salonie wielkomiejskim, na zasadzie lepszego kontaktu z handlowcem obracającym się w podobnej kulturze.
Z drugiej strony miewamy klientów z Podkarpacia - przyjeżdżają, bo chcą dany model, z danym silnikiem, w danym kolorze a akurat taki jest od ręki w Dixi‑Car i nigdzie indziej.
Nie ma przeciwskazań, żeby kupić samochód w Warszawie i serwisować go potem w ASO na drugim końcu Polski, a nawet w Edynburgu. Gwarancja na nowe auto jest paneuropejska.
Czy warto kupować samochody używane w salonie dealerskim?
Warto. W salonach używki są dobrze sprawdzane pod względem technicznym. Samochody używane, które posiadają jeszcze gwarancję, są od razu naprawiane. Każdy samochód przed zakupem można obejrzeć korzystając z infrastruktury serwisu (np. podnośnik, ścieżka diagnostyczna, komputer).
Kupując samochód w salonie - czy to nowy, czy używany - praktycznie każdy samochód klienta klienta zostanie przyjety w rozliczeniu - dowolna marka, rocznik - kwestia ustalenia ceny.
Salon nie zniknie z rynku tak szybko, jak może zrobić to mały komis - ważne, jeśli zakup miałby się okazać nieudany a klient wracałby z reklamacją do sprzedawcy. W salonie na miejscu jest finansowanie (kredyt, leasing); w wielu komisach - nie. Większość używek w salonie ma albo gwarancję producenta, albo ochronę serwisową dealera, np. na 3 miesiące.
Zadzwoń teraz! Zapraszamy! Tel. 22 716 30 20
Kawa dla klientów. W dni powszednie niestety bez logo, ale z pianką.
Streszczenie: salon, dealer, opel, warszawa, samochody nowe, auta używane, serwis
Jazdy próbne elektrycznym SsangYongiem Torresem eVX w salonie Warszawa/Raszyn. Umów się!
07.2024
Nowe EV od SsangYonga można już kupić. Mega zasięg. Duży, pojemny SUV. Atrakcyjna cena. Zapraszamy na jazdę testową.
Bateria o pojemności 73,4 kWh, zasięg do 635 kilometrów - górna strefa tego, co oferuje rynek.
SsangYong Torres eVX kwalifikuje się do programu Mój elektryk.