Salon Opel Warszawa zaprasza! Kilkadziesiąt nowych Opli od ręki na placu, również samochody używane. Personel damsko-męski (jeśli lepiej ci się rozmawia z handlowcem określonej płci), lokalizacja przy trasie ekspresowej S2 - dogodny dojazd z dowolnego punktu Warszawy.
Salon Opel Dixi‑Car
WARSZAWA (Raszyn)
Al. Krakowska 24A
tel. 22 716 30 20
Opel Astra V w kolorze błękitny Deep Sky przed wejściem do salonu Dixi-Car w Raszynie k. Warszawy. Zobacz oferty Astry (nowe + używane).
Salon zlokalizowany jest 1,8 km (3 minuty jazdy samochodem) od węzła "Trasa ekspresowa S2 / Al. Krakowska". W połowie drogi do Janek.
Właśnie wyremontowaliśmy budynek, parking, elewację, wnętrza - i od razu otrzymaliśmy tytuł najładniejszego dealera Opel w Europie. Ponadto teraz salon jest 2-poziomowy.
Oraz używane Ople i samochody innych marek.
OFERTA DNIA
OFERTA DNIA
Jak duży jest Dixi-Car na tle innych warszawskich salonów Opla?
Duży pod względem sprzedaży - utrzymujemy się na drugim-trzecim miejscu w Polsce jeśli idzie o "sztuki", liczbę sprzedanych nowych Opli. Wśród warszawskich dealerów zajmujemy najczęściej drugie miejsce.
Średni pod względem powierzchni działki, na której salon jest zlokalizowany.
Ilu jest w aglomeracji warszawskiej dealerów Opla z autoryzacją sprzedaży samochodów nowych?
W stolicy jest pięciu dealerów (salon + serwis). Plus jeden autoryzowany serwis (bez sprzedaży samochodów nowych).
W 2020-2021 doszło do znaczących przetasowań na mapie stolicy, jeśli chodzi o salony Opla. To co się dzieje, można określić jako racjonalizacja działalności. Z jednej strony mamy narastającą konkurencję i presję klientów na ceny (spodowowaną choćby możliwością szybkiego porównania/uzyskania oferty przez Internet). Z drugiej strony rosną koszty produkcji samochodu czy zatrudnienia mechanika. Dealerzy dopasowują się do nowego otoczenia, każdy szuka swojej drogi.
Czy z punktu widzenia warszawianina (warszawiaka) jest jakaś różnica między zakupem Opla w salonie w centrum Warszawy, na obrzeżach, albo gdzieś w Polsce?
Niewielka. Przede wszystkim czynniki miękkie. Jeśli jesteś hipsterem, może być ci łatwiej dogadać się, negocjować cenę w salonie wielkomiejskim, na zasadzie lepszego kontaktu z handlowcem obracającym się w podobnej kulturze.
Z drugiej strony miewamy klientów z Podkarpacia - przyjeżdżają, bo chcą dany model, z danym silnikiem, w danym kolorze a akurat taki jest od ręki w Dixi‑Car i nigdzie indziej.
Nie ma przeciwskazań, żeby kupić samochód w Warszawie i serwisować go potem w ASO na drugim końcu Polski, a nawet w Edynburgu. Gwarancja na nowe auto jest paneuropejska.
Lepiej kupować samochód w dużym, czy małym salonie w Warszawie?
Nie mamy wyników badań na ten temat ;) Naszym zdaniem więcej przemawia za dużym salonem: miewa większy "stock" (większy wybór samochodów nowych od ręki, np. Astra, Corsa). Zapewne też statystycznie lepszą dostępność części (dealer może doposażać nowy samochód tuż przed wydaniem go klientowi). Czasem większą elastyczność grafiku serwisowego (można wcisnąć drobne doposażenie czy naprawę na cito). Wyjątkowo wrażliwi na cenę klienci mogą spekulować, czy aby nie negocjuje się łatwiej w dużym dealerstwie, które walczy o różne bonusy importera i czasem pogodzi się z niższą marżą byle "zrobić plan".
Z drugiej strony, jeśli ktoś ceni rodzinne relacje, może myśleć, że w małym dealerstwie jest mniejsza rotacja personelu, zawsze ten sam doradca serwisowy, itp.
Czy warto kupować samochody używane w salonie dealerskim?
Warto. W salonach używki są bardzo dobrze sprawdzane pod względem technicznym. Samochody używane, które posiadają jeszcze gwarancję, są od razu naprawiane. Każdy samochód przed zakupem można obejrzeć korzystając z infrastruktury serwisu (np. podnośnik, ścieżka diagnostyczna, komputer).
Kupując samochód w salonie - czy to nowy, czy używany - praktycznie każdy samochód klienta zostanie przyjety w rozliczeniu - kwestia ustalenia ceny.
Salon nie zniknie z rynku tak szybko, jak może zrobić to mały komis - ważne, jeśli klient kupi wrak i wraca z reklamacją do sprzedawcy. W salonie na miejscu jest finansowanie (kredyt, leasing); w wielu komisach - nie. Większość używek w salonie ma albo gwarancję producenta, albo ochronę serwisową dealera, np. na 3 miesiące.
Zadzwoń teraz! Zapraszamy! Tel. 22 716 30 20
Dixi‑Car pierwszym dealerem Opla w Warszawie!
W 2021 Dixi‑Car urósł do roli czołowego dealera Opla w Warszawie. Wcześniej byliśmy kojarzeni z przedmieściami stolicy, kupowali samochody u nas właściciele podmiejskich willi i przedsiębiorcy. Sytuacja się zmienia - w marcu 2021 jesteśmy już pierwszym dealerem w Warszawie, pod względem sprzedaży nowych samochodów.
Nowa Insignia z Dixi-Car pod Narodową Galerią Sztuki Zachęta i pod Warszawską Nike ma nie tylko symbolizować związki Dixi‑Car z Warszawą. To przede wszystkim symbol otwarcia marki Opel zarówno na prących do przodu innowatorów, jak i czerpiących siłę z chlubnej przeszłości.
Opel ma propozycje dla obydwu grup - choćby nową Mokkę i Crosslanda. Zapraszamy!
Salon Warszawa / Raszyn
(22) 716 30 20 wew. 1
Salon Radom
(48) 360 98 26 wew. 2
Demonstracyjny Opel Insignia Sports Tourer z Dixi-Car pod Pomnikiem Bohaterów Warszawy. Nike - bogini zwycięstwa.
Klienci oglądają Astrę V w naszym salonie. Czerwony dywan - akurat mieliśmy premierę.
Kawa dla klientów. W dni powszednie niestety bez logo, ale z pianką.
Nowa Mokka już w Warszawie
Dixi‑Car S.A. już sprzedaje nową Mokkę. Jak Twój samochód zaprezentuje się w pejzażu Warszawy? Oto kilka fotek, które zrobiliśmy na warszawskim Nowym Mieście.
W czasie naszej niedzielnej sesji na ulicy Freta nowa Mokka wzbudziła nie lada zainteresowanie. Opel Vizor, panel między reflektorami, charakterystyczny dla samochodów elektrycznych, występuje również w Mokce z napędem spalinowym. Design Mokki pozostanie aktualny w centrum Warszawy jeszcze przez lata.
Zapraszamy do zamawiania nowej Mokki w Dixi-Car.
Salon Warszawa / Raszyn
(22) 716 30 20 wew. 1
Salon Radom
(48) 360 98 26 wew. 2
Streszczenie: salon, dealer, opel, warszawa, samochody nowe, auta używane, serwis
48% Kupujących nowe auto wg Otomoto szuka SUV‑a. Mamy to!
02.2023
48% Kupujących nowe auto wg Otomoto szuka SUV‑a. Mamy to! SsangYong to najstarszy producent SUV‑ów i crossoverów z Korei. Na wyprzedaży rocznika 2022 korzyść do 10 500 zł.
I mamy te samochody - są w salonie Dixi-Car od ręki. SsangYong odnotował w Polsce w 2022 roku 400-procentowy wzrost sprzedaży. Co ciekawe, premiera 2023 - nowy Torres - został pokazany w Polsce jako pierwszym kraju w Europie.
Trzecia duża marka koreańska w Polsce. Na dodatek specjalizująca się w SUV-ach i crossoverach. Zgodnie z preferencjami kupujących nakreślonymi przez Otomoto na podstawie wyszukiwań w tym portalu.
SsangYong to najstarszy producent SUV-ów i crossoverów z Korei, a samochody nowe mają korzystne ceny i 5 lat gwarancji. Dodatkowo opcje 4WD, Automatyczna skrzynia, LPG (instalacja dedykowana do samochodu przez importera).
Źródło: Szukamy tanich, używanych samochodów i marzymy o nowych SUVach - OTOMOTO prezentuje motoryzacyjne trendy z 2022 roku. Otomoto.pl