Warszawski salon OPEL Dixi-Car

Salon Opel Warszawa zaprasza! Kilkadziesiąt nowych Opli od ręki na placu, również samochody używane. Personel damsko-męski (jeśli lepiej ci się rozmawia z handlowcem określonej płci), lokalizacja przy trasie ekspresowej S2 - dogodny dojazd z dowolnego punktu Warszawy.

 

Warszawa

Salon Opel Dixi‑Car

WARSZAWA (Raszyn)
Al. Krakowska 24A

tel. 22 716 30 20

Godziny pracy

 

Zadaj pytanie - formularz

 

Wejście salon Opla w Warszawie

Nowa Astra V w kolorze błękitny Deep Sky przed wejściem do salonu Dixi-Car w Raszynie k. Warszawy.

Nowy samochód Używany samochód Klucz francuski Pistolet lakierniczy Przedni prawy błotnik

Salon zlokalizowany jest 1,8 km (3 minuty jazdy samochodem) od węzła "Trasa ekspresowa S2 / Al. Krakowska". W połowie drogi do Janek.

 

 

Czym służymy?

 

Budynek salonu Opel, żółty blitz, zielona trawa

Właśnie wyremontowaliśmy budynek, parking, elewację, wnętrza - i od razu otrzymaliśmy tytuł najładniejszego dealera General Motors w Europie. Ponadto teraz salon jest 2-poziomowy.

 

Modele w ofercie

Oraz używane Ople i samochody innych marek.

 

 

 

Nowe od ręki w Dixi‑Car

Opel Movano 2.3 180kM Laweta - ALGEMA Mini-Blitzlader

OFERTA DNIA

Opel Movano 2.3 180kM Laweta - ALGEMA Mini-Blitzlader

Diesel, skrzynia manualna, kolor Żółty, '2020

dla firmy od ręki

od 188500  zł cena netto

Zobacz

Crossland X Elite F1.2XE MT5 82KM

OFERTA DNIA

Crossland X Elite F1.2XE MT5 82KM

benzyna, skrzynia manualna, kolor SREBRNY - GRIS ARTENSE, '2020

od 70900  zł   88400 zł cena brutto

Zobacz

Movano 2.3 BiTurbo 136kM Skrzynia otwarta / Kabina załogowa 7 osobowa

OFERTA DNIA

Movano 2.3 BiTurbo 136kM Skrzynia otwarta / Kabina załogowa 7 osobowa

Diesel, skrzynia manualna, kolor biały, '2020

od ręki

od 97800  zł   156490 zł cena netto

Zobacz

Insignia 5DR Innovation D1.6DTH 136KM MT6 Start&Stop

Insignia 5DR Innovation D1.6DTH 136KM MT6 Start&Stop

Diesel, skrzynia manualna, kolor CZARNY - BLACK MEET KETTLE, '2020

od 106900  zł   135000 zł cena brutto

Zobacz

Nowy Crossland Ultimate 130KM

Nowy Crossland Ultimate 130KM

benzyna, skrzynia manualna, kolor Czerwony Metalik, '2020,   Samochód DEMONSTRACYJNY

od 99900  zł cena brutto

Zobacz

Opel Insignia GS Line 2,0 170KM AT

Opel Insignia GS Line 2,0 170KM AT

Diesel, skrzynia automat 8-bieg., kolor Brązowy Carbon Metaliczny, '2020,   Samochód DEMONSTRACYJNY

od 159900  zł cena brutto

Zobacz

Corsa 5DR GS Line F1.2XHT 100KM AT8 Start&Stop

Corsa 5DR GS Line F1.2XHT 100KM AT8 Start&Stop

benzyna, skrzynia automat 8-bieg., kolor BIAŁY - SUMMIT WHITE, '2020,   Samochód DEMONSTRACYJNY

od 75900  zł   81250 zł cena brutto

Zobacz

Insignia Sport Tourer Business Elegance F2.0SHT 200KM AT9 Start&Stop

Insignia Sport Tourer Business Elegance F2.0SHT 200KM AT9 Start&Stop

benzyna, skrzynia automat, kolor GRANATOWY - NAUTIC BLUE, '2020,   Samochód DEMONSTRACYJNY

od 162900  zł   185890 zł cena brutto

Zobacz

Więcej samochodów od ręki

 

 

 

Pytania i odpowiedzi

 

Jak duży jest Dixi-Car na tle innych warszawskich salonów Opla?

Duży pod względem sprzedaży - utrzymujemy się na drugim-trzecim miejscu w Polsce jeśli idzie o "sztuki", liczbę sprzedanych nowych Opli. Wśród warszawskich dealerów zajmujemy najczęściej drugie miejsce.

Średni pod względem powierzchni działki, na której salon jest zlokalizowany.

 

Ilu jest w aglomeracji warszawskiej dealerów Opla z autoryzacją sprzedaży samochodów nowych?

Pięciu, przy czym jeden ma aż trzy punkty dealerskie, więc razem salonów Opla jest w stolicy i na przedmieściach siedem. Plus jedna nowa firma w budowie.

 

Czy z punktu widzenia warszawianina (warszawiaka) jest jakaś różnica między zakupem Opla w salonie w centrum Warszawy, na obrzeżach, albo gdzieś w Polsce?

Niewielka. Przede wszystkim czynniki miękkie. Jeśli jesteś hipsterem, może być ci łatwiej dogadać się, negocjować cenę w salonie wielkomiejskim, na zasadzie lepszego kontaktu z handlowcem obracającym się w podobnej kulturze.

Z drugiej strony miewamy klientów z Podkarpacia - przyjeżdżają, bo chcą dany model, z danym silnikiem, w danym kolorze a akurat taki jest od ręki w Dixi-Car i nigdzie indziej.

Nie ma przeciwskazań, żeby kupić samochód w Warszawie i serwisować go potem w ASO na drugim końcu Polski, a nawet w Edynburgu. Gwarancja na nowe auto jest paneuropejska.

 

Lepiej kupować samochód w dużym, czy małym salonie w Warszawie?

Nie mamy wyników badań na ten temat ;) Naszym zdaniem więcej przemawia za dużym salonem: miewa większy "stock" (większy wybór samochodów nowych od ręki). Zapewne też statystycznie lepszą dostępność części (dealer może doposażać nowy samochód tuż przed wydaniem go klientowi). Czasem większą elastyczność grafiku serwisowego (można wcisnąć drobne doposażenie czy naprawę na cito). Wyjątkowo wrażliwi na cenę klienci mogą spekulować, czy aby nie negocjuje się łatwiej w dużym dealerstwie, które walczy o różne bonusy importera i czasem pogodzi się z niższą marżą byle "zrobić plan".

Z drugiej strony, jeśli ktoś ceni rodzinne relacje, może myśleć, że w małym dealerstwie jest mniejsza rotacja personelu, zawsze ten sam doradca serwisowy, itp.

 

Czy warto kupować samochody używane w salonie dealerskim?

Warto. W salonach używki są bardzo dobrze sprawdzane pod względem technicznym. Samochody używane, które posiadają jeszcze gwarancję, są od razu naprawiane. Każdy samochód przed zakupem można obejrzeć korzystając z infrastruktury serwisu (np. podnośnik, ścieżka diagnostyczna, komputer).

Kupując samochód w salonie - czy to nowy, czy używany - praktycznie każdy samochód klienta zostanie przyjety w rozliczeniu - kwestia ustalenia ceny.

Salon nie zniknie z rynku tak szybko, jak może zrobić to mały komis - ważne, jeśli klient kupi wrak i wraca z reklamacją do sprzedawcy. W salonie na miejscu jest finansowanie (kredyt, leasing); w wielu komisach - nie. Większość używek w salonie ma albo gwarancję producenta, albo ochronę serwisową dealera, np. na 3 miesiące.

 

 

5 powodów, by wybrać Salon Opel Dixi-Car w Warszawie

  • Blisko trasy S2, łatwo i szybko dojedziesz z większości dzielnic Warszawy,
  • Damsko-męska, mocno zaangażowana ekipa handlowców - wybierasz płeć, którą preferujesz, ew. popierasz dealera z "parytetem" ;)
  • Salon piętrowy - można zrzucić zbędne kilogramy ;) i obejrzeć również rzadsze modele, wersje, jak duży SUV Grandland X, minivan Zafira Life. Nie wszystkie salony eksponują te modele,
  • Dixi ma z reguły pełną ofertę samochodów Demo (do jazd testowych), np. jako nieliczni mamy Vivaro w wersji osobowej. W przypadku Insigni z silnikiem Diesla staramy się mieć wersje ze skrzynią biegów automatyczną i manualną,
  • Blisko Centrum Handlowe Janki, park, basen. Zobacz, co jeszcze robić w wolnym czasie,

 

Zadzwoń teraz! Zapraszamy! Tel. 22 716 30 20

 

 

Protoplasta MOKKI X 2020 w Warszawie

Koncept Opel GT X Experimental, na którym ma być wzorowana nowa MOKKA X '2020, zawitał do Warszawy. Zobacz Opel Vizor nad przednim zderzakiem i Pure panel zamiast deski.

Opel GT X Experimental

Warszawskie studio Las, 25 marca 2019. Grzegorz Handzlik z Opel Polska przedstawia model GT X Experimental, przywieziony z Niemiec w żółtej ciężarówce. Takie będą Ople sprzedawane w polskich salonach w latach 2020-25. Oto protoplasta nowej MOKKI w pigułce:

  • napęd elektryczny, akumulator litowo-jonowy 50 kWh
  • indukcyjne ładowanie baterii
  • funkcja autonomicznej jazdy 3. poziomu, tzn. komputer potrafi ruszać, przyspieszać, manewrować, zwalniać i hamować samochodem, o ile nie zmieniamy pasa ruchu
  • Pure panel, czyli cyfrowa deska rozdzielcza
  • Opel Vizor, czyli płaska, przezroczysta "atrapa chłodnicy" nawiązująca do sportowego Opla Manty MR1970
  • reflektory LED, kamery, czujniki funkcji jazdy autonomicznej są zamknięte w jednym elemencie stylistycznym przypominającym wizjer kasku motocyklowego
  • nowa Corsa i nowa Astra być może też będą miały Opel Vizor
  • diodowe logo Opla na kierownicy jest nieruchome, niezależnie od położenia kierownicy

NOWA MOKKA 2020

Ople GT X bok, drzwi, brak słupka środkowego
Pure panel GT X, deska rozdzielcza, zegary
Felga Opel GT X
Opel GT X tył rower, sportowcy

Z Opla GT X Experimental ma czerpać nowa MOKKA MR 2021, ale także nowa Corsa F i nowa Astra.

 

 

Wnętrze salonu Opel, klienci oglądają Astrę

Klienci oglądają Astrę V w naszym salonie. Czerwony dywan - akurat mieliśmy premierę.

 

Kawa z logo Opel. Pianka.

Kawa dla klientów. W dni powszednie niestety bez logo, ale z pianką.

 

Dzięki obwodnicy S2 do serwisu Dixi-Car blisko z Warszawy

 

 

 

 

 

 

Wypełnij formularz, a dostaniesz ofertę na nowy samochód z dobrą ceną! Lub zadzwoń!

Masz pytanie?
Potrzebujesz ofertę?
Prosimy - Wypełnij formularz!
Czekamy niecierpliwie!


Jeśli odpowiesz na poniższe pytania, otrzymasz bardziej precyzyjną odpowiedź lub korzystniejszą ofertę:

Mam już Opla (lub ma ktoś z rodziny, lub ma moja firma)
Prowadzę działalność gospodarczą
Czy należysz do jednej z preferowanych grup (np. lekarz, policjant, wojskowy, taksówkarz, niepełnosprawny - lista)?
Czy chcesz pozostawić używany samochód w rozliczeniu?
Czy chciałbyś odbyć jazdę testową?
Czy planujesz skorzystać z kredytu/leasingu?
 
Cyfra lub słownie. Pole obowiązkowe.

Naciskając przycisk "Wyślij" potwierdzasz zapoznanie się z treścią Informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych.

 

 

Streszczenie: salon, dealer, opel, warszawa, samochody nowe, auta używane, serwis

 

 

Dixi-Car drugim dealerem w Polsce!

12.2020

Salon Opel Corsa F, sprzedawcy, maseczki

W roku 2020 Dixi‑Car przeskoczył z czwartej na drugą pozycję wśród dealerów OPEL w Polsce, pod względem liczby sprzedanych nowych samochodów (osobom prywatnym i klientom firmowym - auta osobowe i dostawcze). Są to dane za styczeń‑listopad 2020.

Po 11 miesiącach 2020 Dixi‑Car jest również:

  • drugim dealerem w Polsce pod względem sprzedaży do dużych flot
  • trzecim dealerem w Polsce w kategorii samochody dostawcze

Stoimy na pudle - w trudnym roku ;)

Więcej statystyk



 

 

Podziel się:
Przejdź na górę strony Powrót do góry

 

 

Nowy Opel Crossland premiera