Opel Mokka drugiej generacji - produkcja od 2020 r., na fot. wersja z napędem benzynowym.
Publikację danych technicznych Opla Mokka B producent otwiera następującym komunikatem: ideal for the urban jungle as well as the wide open spaces of the Autobahn. Mokka jest więc SUV‑em uniwersalnym - do miasta i na autostradę - poniżej osiągi i wymiary nowej Mokki - z silnikami benzynowymi, Diesla i napędem elektrycznym.
Mokka B jest o ok. 120 kg lżejsza niż Mokka A. Druga generacja Mokki mniej pali i zwinniej się prowadzi. Poprawiono przy tym sztywność nadwozia (!).
1 Wymiar dla wersji elektrycznej, Mokka-e.
Mokka benz./diesel | Mokka-e elektryk | ||
---|---|---|---|
Wersje nadwoziowe | 5-drzwiowy SUV | ||
Platforma podwoziowa | CMP (pozwalająca na napęd spalinowy i bateryjny). Jest to nowa wersja platformy CMP, w porównaniu z tą zastosowaną w modelach, które miały premiery do 2019 r. włącznie. |
||
Wymiary nadwozia | Długość | 4151 mm | |
Wysokość | 1534 mm | ||
Szerokość ze złożonymi/rozłożonymi lusterkami | 1791 / 1987 mm | ||
Rozstaw osi | 2557 mm | 2561 mm | |
Rozstaw kół przód/tył | 1548/1548 mm | 1548/1545 mm | |
Bagażnik | Pojemność bez składania siedzeń | 350 l | 310 l |
Długość podłogi bez składania siedzeń | 667 mm | ||
Pojemność po złożeniu siedzeń (do dachu) | 1105 l | 1060 l | |
Długość podłogi przy złożonym oparciu kanapy | 1418 mm | ||
Szerokość między nadkolami | 1021 mm | ||
Wysokość bagażnika między jego podłogą a półką | 780 mm | ||
Wysokość progu załadunku nad ziemią | 760 mm | ||
Wysokość otworu drzwiowego | 618 mm | ||
Masy | Masa własna | 1270-1295 kg | 1598 kg |
Dopuszczalna masa całkowita (w zależności od wersji) | 1700-1750 kg | 2015 kg | |
Ładowność (w zależności od wersji) | 430-455 kg | 417 kg |
Porównaj z Mokką pierwszej generacji
Opona 215/55R18 na czarnej alufeldze, charakterystycznej dla sportowego poziomu wyposażenia GS Line.
Pojemność zbiornika paliwa:
Średnica zawracania między ścianami: 11,08 m
Rozmiary opon: 215/65R16 ● 215/60R17 ● 215/55R18
Masa przyczepy: w tabelach z silnikami • maks. nacisk na hak holowniczy 55 kg • Jaka kategoria prawa jazdy z przyczepą?
Obciążenie dachu: 70 kg
Klienci pytają o prześwit nowej Mokki. Z żabiej perspektywy widać, że prześwit jest większy niż w samochodach osobowych. Ale, co ważniejsze, spód nadwozia jest cały chroniony elastycznymi elementami z tworzyw - dobrze dla terenówki.
1.2 Turbo 100KM |
1.2 Turbo 130KM |
1.2 Turbo 130KM |
|
---|---|---|---|
norma emisji | Euro 6d | Euro 6d | Euro 6d |
pojemność (cm3) | 1199 | 1199 | 1199 |
skrzynia biegów | 6-bieg. manualna | 6-bieg. manual. | 8-bieg. automat technologia Quickshift - szybka automatyczna zmiana biegów; w standardzie również łopatki na kierownicy, jeśli chciałbyś zmieniać biegi manualnie. |
moc maks. (kW/KM przy obr/min.) |
74/100/5000 | 96/130/5500 | 96/130/5500 |
moment obrotowy (Nm przy obr/min.) |
205/1750 | 230/1750 | 230/1750 |
prędkość maksymalna (km/h) |
188 | 202 | 200 |
przyspieszenie 0-100 km/h (sek.) | 10,6 | 9,1 | 9,2 |
spalanie, cykl mieszany (l/100 km) wg WLTP | 5,7-5,5 | 5,6-5,5 | 6,0-5,9 |
spalanie trasa/miasto/średnio (l/100 km) wg NEDC |
4,1–4,0/5,6–5,5/4,6 | 4,1–4,0/5,4–5,3/4,6–4,5 | 4,3/6,0–5,9/4,9 |
emisja CO2 (g/km) wg WLTP | 128-124 | 126-123 | 135-133 |
emisja CO2 (g/km) wg NEDC | 106-104 | 104-102 | 113-111 |
Maks. masa holowanej przyczepy | |||
bez hamulca | 620 kg | 620 kg | 640 kg |
z hamulcem, nachylenie 12% | 1200 kg | 1200 kg | 1200 kg |
1.5 CDTi 110KM |
|
---|---|
norma emisji | Euro 6d W jednym, kompaktowym module, blisko silnika, zgrupowano: pasywny katalizator/absorber tlenków azotu NOx, wtryskiwacz AdBlue, katalizator SCR i filtr DPF. Absorber NOx działa nawet przy zimnym silniku, zanim załączy się katalizator SCR. |
pojemność (cm3) | 1499 |
czy wtrysk bezpośredni paliwa? | tak |
skrzynia biegów | 6-bieg. manualna |
moc maks. (kW/KM przy obr/min.) | 81/110/3500 |
moment obrotowy (Nm przy obr/min.) | 250/1750 |
prędkość maksymalna (km/h) | 190 |
przyspieszenie 0-100 km/h (sek.) | 10,8 |
spalanie, cykl mieszany (l/100 km) wg WLTP | 4,5-4,3 |
spalanie trasa/miasto/średnio (l/100 km) wg NEDC |
3,4/4,4/3,8 |
emisja CO2 (g/km) wg WLTP | 117-114 |
emisja CO2 (g/km) wg NEDC | 100-99 |
Maks. masa holowanej przyczepy | |
bez hamulca | 640 kg |
z hamulcem, nachylenie 12% | 1200 kg |
Wartości zużycia paliwa i emisji spalin mają cel porównawczy w odniesieniu do poszczególnych typów pojazdów. Wartości spalania i emisji uzyskiwane są w warunkach laboratoryjnych dla określonego typu pojazdu a nie jego indywidualnej wersji. Rzeczywiste zużycie paliwa zależne jest m.in. od wyposażenia pojazdu, stylu jazdy, warunków drogowych, zwiększonej masy własnej pojazdu a także sposobu korzystania z wyposażenia technicznego (np. klimatyzacji), itp.
Silnik | moc | 100 kW/136 KM |
---|---|---|
Maks. moment obrotowy | 260 Nm dostępne przy ruszaniu samochodem z miejsca | |
konstrukcja | Silnik elektryczny z automatycznym reduktorem; BEV - Battery Electric Vehicle (czyli napęd czysto bateryjny; nie jest to hybryda, czyli nie ma silnika spalinowego) | |
Akumulatory i ładowanie | pojemność | 50 kWh |
konstrukcja | 216 ogniw (125Ah): 18 modułów po 12 ogniw | |
czas ładowania | - 5 godz. 15 min. do 100% z wall-boksu 3-fazowego (prąd zmienny) 11kW (w domowym garażu) - 28 godz. do 100% ze standardowego gniazdka 1,8kW (w domu) - ok. 30 min (do 80% pojemności baterii) ze stacji ładowania prądem stałym o mocy 100kW |
|
cechy baterii | sprawdzanie stanu naładowania przez aplikację myOpel; 8-letnia gwarancja na zespół akumulatorów | |
Osiągi samochodu | prędkość maks. | 150 km/h |
przyspieszenie 0-100 km/h | 9,0 s | |
zasięg | do 324-318 km wg WLTP‡ | |
możliwość zwiększenia zasięgu? | Tak, jeśli jeździmy w trybie Eco. Podany zasięg dotyczy trybu Normal. Jest również tryb Sport. | |
Zapotrzebowanie na energię wg WLTP | 17,8-17,4 kWh/100 km |
Mogę być wyposażony w instalację LPG!
Rata od 933 zł/mc Kredyt z ratą stałą, 35% wpłaty, okres finansowania 96 miesięcy
Mogę być wyposażony w instalację LPG!
Rata od 959 zł/mc Kredyt z ratą stałą, 35% wpłaty, okres finansowania 96 miesięcy
Mogę być wyposażony w instalację LPG!
Nowa Mokka już jest w Dixi‑Car!
Nowa Mokka dojechała do Dixi‑Car! Można się już przejechać nową Mokką 2022 w Dixi‑Car Raszyn/Warszawa i Radom. I zamówić samochód dla siebie.
Mokki demonstracyjne Dixi‑Car są z poziomem wyposażenia GS Line, silnikiem 1.2 Turbo 130KM i automatyczną, 8‑biegową skrzynią biegów. W Raszynie mamy też elektryczną Mokkę‑e.
Przyjmujemy zamówienia. Zobacz Mokki dostępne od ręki.
Salon Warszawa / Raszyn
(22) 716 30 20 wew. 4
‡ Podane wartości zużycia energii i emisji CO2 ustalono na podstawie nowej światowej zharmonizowanej procedury badania pojazdów lekkich WLTP (Rozporządzenie (UE) 2017/1151). Rzeczywisty zasięg samochodów zelektryfikowanych może różnić się w zależności od prędkości, ogrzewania, warunków atmosferycznych i topografii terenu. Na zasięg wpływają również inne czynniki, takie jak indywidualny styl jazdy, ciśnienie w oponach, korzystanie z dodatkowych urządzeń (np. klimatyzacji lub radia) czy obciążenie ładunkiem.
Umów jazdę próbną Baikiem 3 i 5. Klienci zaskoczeni zrywnością samochodów!
03.2024
Zapraszamy na jazdę próbną! Zarejestrowaliśmy już BAIC 5 Turbo 177KM z 7‑biegową skrzynią DSG i BAIC Beijing 3 Turbo 136KM. Obydwa czterocylindrowe. Są gotowe do testu.
A dlaczego warto przed podpisaniem umowy zakupu samochodu? Klienci, którzy byli u konkurencyjnej marki MG, zauważają zrywność Baika 3 i szybszą skrzynię dwusprzegłową Baika 5, względem modeli konkurencji. Więcej w materiale BAIC czy MG.
Tel. 22 716 30 20. Autoryzowany dealer BAIC Warszawa. Zapraszamy!