Warszawa (22) 716 30 20

Radom (48) 360 98 26

Opinie, Spalanie: Opel MOKKA 2025. Co mówią użytkownicy?

Młody mężczyzna za kierownicą nowego Opla Mokki

Dwa wyświetlacze - 10" i 12" - są zarówno w Mokce z napędem spalinowym, jak i w elektryku.

Opinie nt. nowego Opla Mokki B - zbieramy opinie od użytkowników i dziennikarzy. Zarówno o Mokce z napędem spalinowym, jak i o elektryku Mokka‑e.

Czy prowadzenie, jakość wykończenia kabiny, zużycie paliwa/energii elektrycznej, idą w parze z dość zgodnie chwalonym designem nowej Mokki. Będziemy tu dodawać kolejne opinie użytkowników i dziennikarzy. Wydania nowej Mokki pierwszym klientom Dixi-Car już za nami.

 

 

Opinia 1: Nocna jazda po mieście

Jaki zasięg elektryka? Jakie przyspieszenie benzyna vs elektryk?

 

 

Opinia 2: Dziennikarz motofaktów.pl o Mokce-e

(...) Mówiąc w wielkim skrócie, auto wygląda bardzo świeżo, lekko, nieco futurystycznie i naprawdę jest na czym zawiesić oko.

Pokusiłbym się o określenie, że to obecnie jeden z najlepiej wyglądających crossoverów w tym segmencie na rynku.

Wnętrze (...) Stylistom udało się połączyć dwa światy czyli nowoczesność i atrakcyjność z nienaganną ergonomią. Za to należą się ogromne brawa, bo to się świetnie sprawdza. (...) dwa połączone ze sobą ekrany o przekątnej maksymalnie 10 i 12 cali (coś na wzór nowego Golfa, ale wygląda to lepiej).

(...) pojemność bagażnika nie pozwala na marudzenie! (...) Co ciekawe, w testowanej elektrycznej wersji pojemność bagażnika to 310 litrów, a pod podłogą ustawioną na równo z fotelami jest jeszcze sporo miejsca.

(...) dostałem odmianę elektryczną, która przy panującej w dniu prezentacji aurze, miała idealne warunki, by pokazać pełnię swoich możliwości i zalet. Było słonecznie, temperatura oscylowała wokół 16 stopni Celsjusza, a więc optymalnie dla napędów elektrycznych. Nie trzeba korzystać ani z klimatyzacji, ani z ogrzewania, poza tym energię zużywają jedynie światła i system info-rozrywki. Rezultat?

Po pokonaniu około 40 kilometrów po Warszawie w godzinach szczytu, głównie w korkach i podczas jazdy typowo miejskiej, Mokka-e zużywała średnio 17,5 kWh. Przy akumulatorze o pojemności 50 kWh daje to niespełna 300 km zasięgu. Producent deklaruje zasięg na poziomie około 324 km, więc można ten wynik uznać za bardzo udany. Zaznaczę jednak, że często korzystałem z trybu Sport, a więc z pełnej mocy silnika elektrycznego – 136 KM oraz 260 Nm. Są jeszcze tryby Normal oraz Eco, które odpowiednio redukują moc.

Źródło: Nowy Opel Mokka. Pierwsza jazda, wrażenia, wyposażenie i ceny. Kamil Rogala, 14.03.2021

 

Opinia 3: Dziennikarka francuskie.pl o elektryku Mokka-e

(...) Niemiecka marka proponuje nowe napędy i bardziej multimedialne wnętrze, które sprawiło, że na chwilę wyrzuciłam i-Cockpit Peugeota z pamięci.

(...) w Mokce siedzi się dosyć wysoko, prosto a fotel dobrze wspiera boki ciała przy dynamicznej jeździe.

Gdy odbieraliśmy auto przy 9 stopniach na plusie, wyświetlacz informował, że przejedziemy 300 km na pełnym akumulatorze, ale po zmianie ustawienia, liczba kilometrów dostosowywała się do wybranego stylu jazdy. (...) W Eco zajedziemy dalej, ale moc pojazdu będzie mniejsza a przyspieszenie mniej zadowalające. Po zmianie na tryb Sport przyjemność z jazdy elektryczną Mokką była ogromna. Samochód potrafi dojechać do następnych świateł, jeszcze zanim pozostali kierowcy choćby pomyślą o wrzuceniu jedynki…

Nowy Opel ma zupełnie inną charakterystykę jazdy niż Peugeot. Układ kierowniczy jest zestrojony sztywno, precyzyjnie i szybko przenosi ruchy kierowcy na koła.

Samochód wywarł na mnie bardzo dobre wrażenie a przede wszystkim stylistyka, nowoczesne wnętrze i równowaga pomiędzy precyzją prowadzenia a komfortem.

Źródło: Test: Nowy Opel Mokka robi duże wrażenie i nie chodzi tylko o wygląd (pierwsza jazda). Małgorzata Kozikowska, 27.02.2021

 

 

 

 

Nowe od ręki w Dixi‑Car Plaza

KGM Tivoli 1.5 Turbo 163 KM MT6 JOY+Comfort

KGM Tivoli 1.5 Turbo 163 KM MT6 JOY+Comfort

benzyna, skrzynia manualna, kolor Grand White, '2025

Mogę być wyposażony w instalację LPG!

Cena 87900  zł   93900 zł cena brutto

Zobacz

KGM Tivoli 1.5 Turbo 163KM MT6 JOY+Comfort

KGM Tivoli 1.5 Turbo 163KM MT6 JOY+Comfort

benzyna, skrzynia manualna 6-bieg., kolor Iron Metal, '2025

WYPRZEDAŻ ROCZNIKA! / Mogę być wyposażony w LPG

Cena 89 900  zł   96 800 zł cena brutto

Zobacz

KGM Tivoli 1.5 Turbo 163 KM MT6 JOY

KGM Tivoli 1.5 Turbo 163 KM MT6 JOY

benzyna, skrzynia manualna 6-bieg., kolor Latte Greige, '2025

WYPRZEDAŻ ROCZNIKA

Cena 89900  zł

Zobacz

Więcej samochodów od ręki

 

 

 

 

 

Więcej o Mokce

 

 

Masz pytanie?
Potrzebujesz ofertę?
Prosimy - Wypełnij formularz!
Czekamy niecierpliwie!

Jeśli odpowiesz na poniższe pytania, otrzymasz bardziej precyzyjną odpowiedź lub korzystniejszą ofertę:

Prowadzę działalność gospodarczą
Czy należysz do jednej z preferowanych grup (np. lekarz, policjant, wojskowy, nauczyciel, taksówkarz - lista)?
Czy chcesz pozostawić używany samochód w rozliczeniu?
Czy chciałbyś odbyć jazdę testową?
Czy planujesz skorzystać z kredytu/leasingu?
 
Cyfrą. Pole obowiązkowe.

Naciskając przycisk "Wyślij" potwierdzasz zapoznanie się z treścią Informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych.

 

 

Podane wartości zużycia energii i emisji CO2 ustalono na podstawie nowej światowej zharmonizowanej procedury badania pojazdów lekkich WLTP (Rozporządzenie (UE) 2017/1151). Rzeczywisty zasięg samochodów zelektryfikowanych może różnić się w zależności od prędkości, ogrzewania, warunków atmosferycznych i topografii terenu. Na zasięg wpływają również inne czynniki, takie jak indywidualny styl jazdy, ciśnienie w oponach, korzystanie z dodatkowych urządzeń (np. klimatyzacji lub radia) czy obciążenie ładunkiem.

 

 

Nowy KGM Actyon - już umawiamy jazdy testowe. Zapraszamy!

02.2025

Nowy KGM Actyon w salonie Warszawa

Jest samochód demonstracyjny! Zarejestrowaliśmy Actyona Turbo 163KM z 6‑biegową skrzynią automatyczną Aisin. Gotowy do jazdy testowej.

Pierwszy model pod nowym brandem KGM. Sprawdzony, mocny, czterocylindrowy silnik 1.5 T‑GDi z łańcuchem rozrządu. Chwalona stylistyka SUVa Coupé. Atrakcyjna cena od 136,1k za duży samochód made in Korea. W promocji Actyon ma Kredyt 50/50 Prawdziwe 0%. Jednak jest również tańszy Torres - porównujemy je w materiale Actyon czy Torres.

Tel. 22 716 30 20. Autoryzowany dealer KGM SsangYong Warszawa. Zapraszamy!

Umów datę i godzinę testu

Ceny Actyona



Więcej o Oplu Mokka B

Kompendium

Dane techniczne

Kolory

Real foto

Wyprzedaż

Mokka od ręki

Zakup na Firmę

Opinie

 

pdf Katalog

 

Jak często przegląd?
Elektryk - co 25 tys. km/2 lata

(wyjątek: w pierwszym roku co 12,5 tys. km/1 rok)

Benzyna - co 15/20 tys. km/1 rok

Diesel - co 30 tys. km/1 rok więcej

Umowy Serwisowe Opel
Gwarancja do 8 Lat.
Stały koszt serwisu. Zobacz
Ogłoszenie, tuba
Czy kupić nowy samochód 2025, czy czekać do 2026? Wywiad

Ile się czeka na nowy samochód? Tłumaczymy

Ocenili nas

"

Chciałbym razem z żoną bardzo podziękować Panu Łukaszowi Sosińskiemu za bardzo profesjonalną i miłą obsługę. Od 22.04 jestem posiadaczem Opla Asty V właśnie dzięki dobrym radom pana Łukasza. Od naszej pierwszej wizyty w salonie Dixi-Car Raszyn do momentu wyjazdu z salonu nowym samochodem (a nawet później) Pan Łukasz zawsze był do naszej dyspozycji, służył nam radą i pomocą nie tylko w sprawie nowego samochodu ale również w sprawie kontaktu z działami sprzedaży samochodów używanych oraz finansowania i ubezpieczeń. Jesteśmy bardzo zadowoleni z całościowej obsługi w Państwa salonie (przede wszystkim przez Pana Łukasza ale również przez pozostałe osoby z którymi mieliśmy kontakt) co na pewno spowoduje że w przyszłości w momencie decyzji o zakupie kolejnego nowego samochodu pierwsze kroki skierujemy do Dixi-Car Raszyn.

"

Więcej opinii



 

 

Przejdź na górę strony Powrót do góry

 

 

BAIC Beijing 5 w kredycie 50/50 Prawdziwe 0%. Pakiet Ubezpieczeń AC/OC od złotówki. Lakier metalik gratis. Instalacja LPG 1 PLN