Warszawa (22) 716 30 20

Radom (48) 360 98 26

Opinie, Spalanie: Opel MOKKA 2025. Co mówią użytkownicy?

Młody mężczyzna za kierownicą nowego Opla Mokki

Dwa wyświetlacze - 10" i 12" - są zarówno w Mokce z napędem spalinowym, jak i w elektryku.

Opinie nt. nowego Opla Mokki B - zbieramy opinie od użytkowników i dziennikarzy. Zarówno o Mokce z napędem spalinowym, jak i o elektryku Mokka‑e.

Czy prowadzenie, jakość wykończenia kabiny, zużycie paliwa/energii elektrycznej, idą w parze z dość zgodnie chwalonym designem nowej Mokki. Będziemy tu dodawać kolejne opinie użytkowników i dziennikarzy. Wydania nowej Mokki pierwszym klientom Dixi-Car już za nami.

 

 

Opinia 1: Nocna jazda po mieście

Jaki zasięg elektryka? Jakie przyspieszenie benzyna vs elektryk?

 

 

Opinia 2: Dziennikarz motofaktów.pl o Mokce-e

(...) Mówiąc w wielkim skrócie, auto wygląda bardzo świeżo, lekko, nieco futurystycznie i naprawdę jest na czym zawiesić oko.

Pokusiłbym się o określenie, że to obecnie jeden z najlepiej wyglądających crossoverów w tym segmencie na rynku.

Wnętrze (...) Stylistom udało się połączyć dwa światy czyli nowoczesność i atrakcyjność z nienaganną ergonomią. Za to należą się ogromne brawa, bo to się świetnie sprawdza. (...) dwa połączone ze sobą ekrany o przekątnej maksymalnie 10 i 12 cali (coś na wzór nowego Golfa, ale wygląda to lepiej).

(...) pojemność bagażnika nie pozwala na marudzenie! (...) Co ciekawe, w testowanej elektrycznej wersji pojemność bagażnika to 310 litrów, a pod podłogą ustawioną na równo z fotelami jest jeszcze sporo miejsca.

(...) dostałem odmianę elektryczną, która przy panującej w dniu prezentacji aurze, miała idealne warunki, by pokazać pełnię swoich możliwości i zalet. Było słonecznie, temperatura oscylowała wokół 16 stopni Celsjusza, a więc optymalnie dla napędów elektrycznych. Nie trzeba korzystać ani z klimatyzacji, ani z ogrzewania, poza tym energię zużywają jedynie światła i system info-rozrywki. Rezultat?

Po pokonaniu około 40 kilometrów po Warszawie w godzinach szczytu, głównie w korkach i podczas jazdy typowo miejskiej, Mokka-e zużywała średnio 17,5 kWh. Przy akumulatorze o pojemności 50 kWh daje to niespełna 300 km zasięgu. Producent deklaruje zasięg na poziomie około 324 km, więc można ten wynik uznać za bardzo udany. Zaznaczę jednak, że często korzystałem z trybu Sport, a więc z pełnej mocy silnika elektrycznego – 136 KM oraz 260 Nm. Są jeszcze tryby Normal oraz Eco, które odpowiednio redukują moc.

Źródło: Nowy Opel Mokka. Pierwsza jazda, wrażenia, wyposażenie i ceny. Kamil Rogala, 14.03.2021

 

Opinia 3: Dziennikarka francuskie.pl o elektryku Mokka-e

(...) Niemiecka marka proponuje nowe napędy i bardziej multimedialne wnętrze, które sprawiło, że na chwilę wyrzuciłam i-Cockpit Peugeota z pamięci.

(...) w Mokce siedzi się dosyć wysoko, prosto a fotel dobrze wspiera boki ciała przy dynamicznej jeździe.

Gdy odbieraliśmy auto przy 9 stopniach na plusie, wyświetlacz informował, że przejedziemy 300 km na pełnym akumulatorze, ale po zmianie ustawienia, liczba kilometrów dostosowywała się do wybranego stylu jazdy. (...) W Eco zajedziemy dalej, ale moc pojazdu będzie mniejsza a przyspieszenie mniej zadowalające. Po zmianie na tryb Sport przyjemność z jazdy elektryczną Mokką była ogromna. Samochód potrafi dojechać do następnych świateł, jeszcze zanim pozostali kierowcy choćby pomyślą o wrzuceniu jedynki…

Nowy Opel ma zupełnie inną charakterystykę jazdy niż Peugeot. Układ kierowniczy jest zestrojony sztywno, precyzyjnie i szybko przenosi ruchy kierowcy na koła.

Samochód wywarł na mnie bardzo dobre wrażenie a przede wszystkim stylistyka, nowoczesne wnętrze i równowaga pomiędzy precyzją prowadzenia a komfortem.

Źródło: Test: Nowy Opel Mokka robi duże wrażenie i nie chodzi tylko o wygląd (pierwsza jazda). Małgorzata Kozikowska, 27.02.2021

 

 

 

 

Nowe od ręki w Dixi‑Car

KGM Tivoli 1.5 Turbo 163 KM MT6 JOY

KGM Tivoli 1.5 Turbo 163 KM MT6 JOY

benzyna, skrzynia manualna, kolor Latte Greige, '2025

Mogę być wyposażony w instalację LPG!

Cena 94 800  zł   96 800 zł

Zobacz

KGM Tivoli 1.5 Turbo 163 KM MT6 Adventure

KGM Tivoli 1.5 Turbo 163 KM MT6 Adventure

benzyna, skrzynia manualna 6-bieg., kolor Iron Metal, '2025

EXTRA PROMOCJA!!!

Cena 94900  zł cena brutto

Zobacz

KGM Tivoli 1.5 Turbo 163 KM AT6 JOY

KGM Tivoli 1.5 Turbo 163 KM AT6 JOY

benzyna, skrzynia automat 6-bieg., kolor Latte Greige, '2025

EXTRA PROMOCJA!!!

Cena 94900  zł   104 300 zł

Zobacz

Więcej samochodów od ręki

 

 

 

 

 

Więcej o Mokce

 

 

Masz pytanie?
Potrzebujesz ofertę?
Prosimy - Wypełnij formularz!
Czekamy niecierpliwie!

Jeśli odpowiesz na poniższe pytania, otrzymasz bardziej precyzyjną odpowiedź lub korzystniejszą ofertę:

Prowadzę działalność gospodarczą
Czy należysz do jednej z preferowanych grup (np. lekarz, policjant, wojskowy, nauczyciel, taksówkarz - lista)?
Czy chcesz pozostawić używany samochód w rozliczeniu?
Czy chciałbyś odbyć jazdę testową?
Czy planujesz skorzystać z kredytu/leasingu?
 
Cyfrą. Pole obowiązkowe.

Naciskając przycisk "Wyślij" potwierdzasz zapoznanie się z treścią Informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych.

 

 

Podane wartości zużycia energii i emisji CO2 ustalono na podstawie nowej światowej zharmonizowanej procedury badania pojazdów lekkich WLTP (Rozporządzenie (UE) 2017/1151). Rzeczywisty zasięg samochodów zelektryfikowanych może różnić się w zależności od prędkości, ogrzewania, warunków atmosferycznych i topografii terenu. Na zasięg wpływają również inne czynniki, takie jak indywidualny styl jazdy, ciśnienie w oponach, korzystanie z dodatkowych urządzeń (np. klimatyzacji lub radia) czy obciążenie ładunkiem.

 

 

Ceny części BAIC vs konkurencja z Chin i Europy

07.2025

BAIC ceny części vs MG, BYD, Jaecoo, Skoda

Ile kosztują części do BAIC w porównaniu z MG, BYD, Jaecoo i Škodą? Mowa o częściach oryginalnych każdego z producentów, bo zamienniki powinny być tańsze. BAIC wygrał z konkurencją - jego użytkownicy cieszą się niższymi cenami części.

Źródło: Motokomentator (YouTube), Boop Motoryzacja

Do porównania stanęły BAIC Beijing 5, MG HS, BYD Seal U DM‑i, Jaecoo J7 i Škoda Karoq. Ceny koszyka części na rys. 1, a w rozbiciu na poszczególne komponenty - rys. 2. Przytoczmy kilka tez z artykułu:

  • Prawdopodobnie za chwilę pojawią się zamienniki części oryginalnych do samochodów z Chin.
  • Niektórzy polscy użytkownicy samochodów ściągają filtry oleju z AliExpress.
  • MG HS cechują drogie klocki hamulcowe w porównaniu z konkurencją - przedmiot anegdoty w polskim Internecie.
BAIC ceny części w porównaniu z konkurencją

Tel. 22 716 30 20 wew. 3. Dział Części Autoryzowanego dealera BAIC Warszawa. Zapraszamy!

Części do BAIC

Nowe samochody od ręki



Więcej o Oplu Mokka B

Kompendium

Dane techniczne

Kolory

Real foto

Wyprzedaż

Mokka od ręki

Zakup na Firmę

Opinie

 

pdf Katalog

 

Jak często przegląd?
Elektryk - co 25 tys. km/2 lata

(wyjątek: w pierwszym roku co 12,5 tys. km/1 rok)

Benzyna - co 15/20 tys. km/1 rok

Diesel - co 30 tys. km/1 rok więcej

Umowy Serwisowe Opel
Gwarancja do 8 Lat.
Stały koszt serwisu. Zobacz
Ogłoszenie, tuba
Czy kupić nowy samochód 2025, czy czekać do 2026? Wywiad

Ile się czeka na nowy samochód? Tłumaczymy

Ocenili nas

"

Chciałbym razem z żoną bardzo podziękować Panu Łukaszowi Sosińskiemu za bardzo profesjonalną i miłą obsługę. Od 22.04 jestem posiadaczem Opla Asty V właśnie dzięki dobrym radom pana Łukasza. Od naszej pierwszej wizyty w salonie Dixi-Car Raszyn do momentu wyjazdu z salonu nowym samochodem (a nawet później) Pan Łukasz zawsze był do naszej dyspozycji, służył nam radą i pomocą nie tylko w sprawie nowego samochodu ale również w sprawie kontaktu z działami sprzedaży samochodów używanych oraz finansowania i ubezpieczeń. Jesteśmy bardzo zadowoleni z całościowej obsługi w Państwa salonie (przede wszystkim przez Pana Łukasza ale również przez pozostałe osoby z którymi mieliśmy kontakt) co na pewno spowoduje że w przyszłości w momencie decyzji o zakupie kolejnego nowego samochodu pierwsze kroki skierujemy do Dixi-Car Raszyn.

"

Więcej opinii



 

 

Przejdź na górę strony Powrót do góry

 

 

Nowy SsangYong KGM Actyon 2025 cena brutto po upuście. Kredyt promocyjny 50/50