Opinie nt. nowego Opla Mokki B - zbieramy opinie od użytkowników i dziennikarzy. Zarówno o Mokce z napędem spalinowym, jak i o elektryku Mokka‑e.
Czy prowadzenie, jakość wykończenia kabiny, zużycie paliwa/energii elektrycznej, idą w parze z dość zgodnie chwalonym designem nowej Mokki. Będziemy tu dodawać kolejne opinie użytkowników i dziennikarzy. Wydania nowej Mokki pierwszym klientom Dixi-Car już za nami.
Jaki zasięg elektryka? Jakie przyspieszenie benzyna vs elektryk?
(...) Mówiąc w wielkim skrócie, auto wygląda bardzo świeżo, lekko, nieco futurystycznie i naprawdę jest na czym zawiesić oko.
Pokusiłbym się o określenie, że to obecnie jeden z najlepiej wyglądających crossoverów w tym segmencie na rynku.
Wnętrze (...) Stylistom udało się połączyć dwa światy czyli nowoczesność i atrakcyjność z nienaganną ergonomią. Za to należą się ogromne brawa, bo to się świetnie sprawdza. (...) dwa połączone ze sobą ekrany o przekątnej maksymalnie 10 i 12 cali (coś na wzór nowego Golfa, ale wygląda to lepiej).
(...) pojemność bagażnika nie pozwala na marudzenie! (...) Co ciekawe, w testowanej elektrycznej wersji pojemność bagażnika to 310 litrów, a pod podłogą ustawioną na równo z fotelami jest jeszcze sporo miejsca.
(...) dostałem odmianę elektryczną, która przy panującej w dniu prezentacji aurze, miała idealne warunki, by pokazać pełnię swoich możliwości i zalet. Było słonecznie, temperatura oscylowała wokół 16 stopni Celsjusza, a więc optymalnie dla napędów elektrycznych. Nie trzeba korzystać ani z klimatyzacji, ani z ogrzewania, poza tym energię zużywają jedynie światła i system info-rozrywki. Rezultat?
Po pokonaniu około 40 kilometrów po Warszawie w godzinach szczytu, głównie w korkach i podczas jazdy typowo miejskiej, Mokka-e zużywała średnio 17,5 kWh. Przy akumulatorze o pojemności 50 kWh daje to niespełna 300 km zasięgu. Producent deklaruje zasięg na poziomie około 324 km‡, więc można ten wynik uznać za bardzo udany. Zaznaczę jednak, że często korzystałem z trybu Sport, a więc z pełnej mocy silnika elektrycznego – 136 KM oraz 260 Nm. Są jeszcze tryby Normal oraz Eco, które odpowiednio redukują moc.
Źródło: Nowy Opel Mokka. Pierwsza jazda, wrażenia, wyposażenie i ceny. Kamil Rogala, 14.03.2021
(...) Niemiecka marka proponuje nowe napędy i bardziej multimedialne wnętrze, które sprawiło, że na chwilę wyrzuciłam i-Cockpit Peugeota z pamięci.
(...) w Mokce siedzi się dosyć wysoko, prosto a fotel dobrze wspiera boki ciała przy dynamicznej jeździe.
Gdy odbieraliśmy auto przy 9 stopniach na plusie, wyświetlacz informował, że przejedziemy 300 km na pełnym akumulatorze, ale po zmianie ustawienia, liczba kilometrów dostosowywała się do wybranego stylu jazdy. (...) W Eco zajedziemy dalej, ale moc pojazdu będzie mniejsza a przyspieszenie mniej zadowalające. Po zmianie na tryb Sport przyjemność z jazdy elektryczną Mokką była ogromna. Samochód potrafi dojechać do następnych świateł, jeszcze zanim pozostali kierowcy choćby pomyślą o wrzuceniu jedynki…
Nowy Opel ma zupełnie inną charakterystykę jazdy niż Peugeot. Układ kierowniczy jest zestrojony sztywno, precyzyjnie i szybko przenosi ruchy kierowcy na koła.
Samochód wywarł na mnie bardzo dobre wrażenie a przede wszystkim stylistyka, nowoczesne wnętrze i równowaga pomiędzy precyzją prowadzenia a komfortem.
Źródło: Test: Nowy Opel Mokka robi duże wrażenie i nie chodzi tylko o wygląd (pierwsza jazda). Małgorzata Kozikowska, 27.02.2021
Mogę być wyposażony w instalację LPG!
Rata od 933 zł/mc Kredyt z ratą stałą, 35% wpłaty, okres finansowania 96 miesięcy
Mogę być wyposażony w instalację LPG!
Rata od 959 zł/mc Kredyt z ratą stałą, 35% wpłaty, okres finansowania 96 miesięcy
Mogę być wyposażony w instalację LPG!
Nowa Mokka już jest w Dixi‑Car!
Nowa Mokka dojechała do Dixi‑Car! Można się już przejechać nową Mokką 2022 w Dixi‑Car Raszyn/Warszawa i Radom. I zamówić samochód dla siebie.
Mokki demonstracyjne Dixi‑Car są z poziomem wyposażenia GS Line, silnikiem 1.2 Turbo 130KM i automatyczną, 8‑biegową skrzynią biegów. W Raszynie mamy też elektryczną Mokkę‑e.
Przyjmujemy zamówienia. Zobacz Mokki dostępne od ręki.
Salon Warszawa / Raszyn
(22) 716 30 20 wew. 4
‡ Podane wartości zużycia energii i emisji CO2 ustalono na podstawie nowej światowej zharmonizowanej procedury badania pojazdów lekkich WLTP (Rozporządzenie (UE) 2017/1151). Rzeczywisty zasięg samochodów zelektryfikowanych może różnić się w zależności od prędkości, ogrzewania, warunków atmosferycznych i topografii terenu. Na zasięg wpływają również inne czynniki, takie jak indywidualny styl jazdy, ciśnienie w oponach, korzystanie z dodatkowych urządzeń (np. klimatyzacji lub radia) czy obciążenie ładunkiem.
Jazdy próbne elektrycznym SsangYongiem Torresem eVX w salonie Warszawa/Raszyn. Umów się!
07.2024
Nowe EV od SsangYonga można już kupić. Mega zasięg. Duży, pojemny SUV. Atrakcyjna cena. Zapraszamy na jazdę testową.
Bateria o pojemności 73,4 kWh, zasięg do 635 kilometrów - górna strefa tego, co oferuje rynek.
SsangYong Torres eVX kwalifikuje się do programu Mój elektryk.