Dane techniczne poliftingowego Crosslanda [2020-] w chwili premiery nie odbiegają jeszcze od wymiarów i osiągów przedliftingowego Crosslanda X. W miarę upływu lat spodziewamy się jednak nowych silników i dodajemy je poniżej.
Wymiary i osiągi Crosslanda X przed liftingiem (2017-2020) znajdziesz tu.
1 Większy wymiar ze skid-plate'ami (srebrnymi nakładkami) na zderzakach (wersje wyposażeniowe GS Line i Elegance)
Crossland suv |
||
---|---|---|
Wymiary nadwozia | Długość nadwozia | 4217 mm 4229 mm ze skid-plate'ami |
Szerokość nadwozia ze złożonymi/rozłożonymi lusterkami bocznymi | 1825/1976 mm | |
Wysokość | 1605 mm | |
Rozstaw osi | 2604 mm | |
Rozstaw kół (przednia/tylna oś) | 1518/1491 mm | |
Bagażnik więcej |
410 l | |
po przesunięciu oparcia tylnej kanapy o 15 cm do przodu (samochód wciąż jest 5-osobowy) | 520 l | |
po złożeniu oparcia kanapy, do linii okien | 810 l | |
po złożeniu oparcia kanapy, po sufit | 1255 l | |
Masy | Masa własna pojazdu | 1174-1366 kg |
Dopuszczalna masa całkowita | 1690-1855 kg | |
Ładowność | 464-531 kg |
Pojemność zbiornika paliwa:
Średnica zawracania: 10,7 m między krawężnikami; 11,2 m między ścianami
Koła, opony: 195/60 R16 • 215/50 R17
Masa przyczepy: w tabelach z silnikami • maks. nacisk na hak holowniczy 65 kg • Jaka kategoria prawa jazdy z przyczepą?
Obciążenie dachu: 50 kg
1.2 83KM |
1.2 Turbo 110KM |
1.2 Turbo 130KM |
1.2 Turbo 130KM Automat |
|
---|---|---|---|---|
norma emisji | Euro 6d | Euro 6d | Euro 6d | Euro 6d |
pojemność (cm3)/liczba cylindrów | 1199/3 | 1199/3 | 1199/3 | 1199/3 |
czy wtrysk bezpośredni benzyny? | tak | tak | tak | |
czy system Start&Stop? | tak | tak | tak | tak |
skrzynia biegów | 5-bieg. manual | 6-bieg. manual |
6-bieg. manual | 6-bieg. automat. |
moc maks. (kW/KM przy obr/min.) |
61/83/5750 | 81/110/5500 | 96/130/5500 | 96/130/5500 |
moment obrotowy (Nm przy obr/min.) |
118/2750 | 205/1500 | 230/1750 | 230/1750 |
prędkość maksymalna (km/h) |
170 | 187 | 201 | 198 |
przyspieszenie 0-100 km/h (sek.) | 14,5 | 10,9 | 9,9 | 10,2 |
przyspieszenie 80-120 km/h na 5. biegu (sek.) | 19,5 | 10,4 | 8,7 | - |
spalanie, cykl mieszany (l/100 km) wg WLTP | 6,1-5,8 | 6,1-5,8 | 6,0-5,7 | 6,4-6,1 |
spalanie trasa/miasto/średnio (l/100 km) wg NEDC |
4,2-4,1/5,6-5,4/4,7-4,6 | 4,2-4,1/5,9-5,8/4,8-4,7 | 4,2/5,7/4,8-4,7 | 4,5/5,9/5,0-4,9 |
emisja CO2 (g/km) wg WLTP | 139-132 | 138-131 | 137-130 | 143-137 |
emisja CO2 (g/km) wg NEDC | 107-106 | 109-108 | 109-107 | 113-112 |
Maks. masa przyczepy bez hamulca (kg) | 560 | 600 | 600 | 600 |
- z hamulcem (kg) | 650 | 840 | 840 | 840 |
Wartości zużycia paliwa i emisji spalin mają cel porównawczy w odniesieniu do poszczególnych typów pojazdów. Wartości spalania i emisji uzyskiwane są w warunkach laboratoryjnych dla określonego typu pojazdu a nie jego indywidualnej wersji. Rzeczywiste zużycie paliwa zależne jest m.in. od wyposażenia pojazdu, stylu jazdy, warunków drogowych, zwiększonej masy własnej pojazdu a także sposobu korzystania z wyposażenia technicznego (np. klimatyzacji), itp.
1.5 CDTI 110KM |
1.5 CDTI 120KM Automat |
|
---|---|---|
norma emisji | Euro 6d | Euro 6d |
pojemność (cm3) /liczba cylindrów | 1499/4 | 1499/4 |
czy system Start&Stop oszczędzający paliwo? | tak | tak |
skrzynia biegów | 6-bieg. manual | 6-bieg. automat |
moc maks. (kW/KM przy obr/min.) | 88/110/3500 |
88/120/3750 |
moment obrotowy (Nm przy obr/min.) | 250/1750 | 300/1750 |
prędkość maksymalna (km/h) | 185 | 183 |
przyspieszenie 0-100 km/h (sek.) | 11,8 | 11,5 |
przyspieszenie 80-120 km/h na 5. biegu (sek.) | 11,9 | - |
spalanie, cykl mieszany (l/100 km) wg WLTP | 4,8-4,5 | 5,2-4,9 |
spalanie trasa/miasto/średnio (l/100 km) wg NEDC | 3,7-3,6/4,8/3,6-3,5 | 3,8-3,7/4,4/3,9-3,8 |
emisja CO2 (g/km) wg WLTP | 126-118 | 136-128 |
emisja CO2 (g/km) wg NEDC | 94-93 | 103-101 |
Maks. masa przyczepy bez hamulca (kg) | 620 | 650 |
- z hamulcem (kg) | 840 | 870 |
Wartości zużycia paliwa i emisji spalin mają cel porównawczy w odniesieniu do poszczególnych typów pojazdów. Wartości spalania i emisji uzyskiwane są w warunkach laboratoryjnych dla określonego typu pojazdu a nie jego indywidualnej wersji. Rzeczywiste zużycie paliwa zależne jest m.in. od wyposażenia pojazdu, stylu jazdy, warunków drogowych, zwiększonej masy własnej pojazdu a także sposobu korzystania z wyposażenia technicznego (np. klimatyzacji), itp.
Mogę być wyposażony w instalację LPG!
Rata od 933 zł/mc Kredyt z ratą stałą, 35% wpłaty, okres finansowania 96 miesięcy
Mogę być wyposażony w instalację LPG!
Mogę być wyposażony w instalację LPG!
Rata od 959 zł/mc Kredyt z ratą stałą, 35% wpłaty, okres finansowania 96 miesięcy
Mogę być wyposażony w instalację LPG!
Mogę być wyposażony w instalację LPG!
Kup samochód
bez wychodzenia z domu
3. Przygotujemy ofertę, wszystkie formalności zdalnie
4. Dostarczymy samochód do Ciebie
Zobacz także
"Auto Świat" nr 34/2017 z 21.08.2017 testuje: Opel Crossland 1.2 Turbo 130KM, Renault Captur TCe 120 118KM, Mazda CX-3 Skyactiv-G 120KM. Zobacz, kto wygrał (tabelka na ostatniej stronie testu).
Tylu zamówień polski importer się nie spodziewał - i inne opinie o Torresie
08.2023
Aż trudno uwierzyć w pojemność bagażnika, która według katalogu wynosi 703 l. Po złożeniu foteli możemy dostać ponad 1600 l. To są możliwości, którymi Koreańczycy w tej kwestii dosłownie pozamiatali
– pisze na:Temat, 24.07.2023.
Wnętrze również zachwyca. Wygląda na czyste i nowoczesne. Po prawej stronie widoczny jest całkiem spory multimedialny ekran o przekątnej 12,3 cala. Poniżej – podobnie jak w Audi, 8-calowy wyświetlacz przeznaczony do sterowania klimatyzacją czy podgrzewaniem foteli.
– pisze WRC Premium. Motorsport & Beyond, 20.07.2023.
Torres zaskakuje komfortem jazdy (z przodu kolumny resorujące, z tyłu wielowahacz Multi-Link). Kabina pasażerska jest dobrze wyciszona zaś układ kierowniczy precyzyjnie reaguje na wykonywane manewry. Parkowanie ułatwiają przednie i tylne czujniki oraz kamera cofania, która wyróżnia się dobrą jakością obrazu.
– pisze Nowoczesna Flota, 27.07.2023.