Najpopularniejszym poziomem wyposażenia w Oplu jest Enjoy. Nie inaczej może być z Crosslandem, pierwszy sprowadzony do naszego salonu Crossland X to właśnie Enjoy - środkowa, najczęściej wybierana przez klientów wersja wyposażenia, z silnikiem 1.2 Turbo 110 KM, czyli też środkowym (pozostałe benzyny to 81 KM bez turbo i 130 KM z turbo).
Jeśli więc podążasz za mainstreamem i liczysz się z zakupem Crosslanda, to przypatrz się zdjęciom. Tak wygląda samochód z wyposażeniem, które klienci kupują najczęściej. Lakier pomarańczowy Amber jest obecnie firmowym kolorem serii X Opla, czyli suv-ów i crossover-ów.
Zainteresowany zakupem środkowej, najpopularniejszej wersji? Zobacz foto poniżej, odbądź jazdę testową.
Pomarańczowy Amber - lakier suv-ów Opla. Dół zderzaka czarny, praktyczny przy pokonywaniu polnych, leśnych duktów.
Szukasz pojemnego i taniego crossovera do wożenia rodziny. Crossland X może lepiej spełniać te postulaty niż Mokka.
Tylna kanapa Crosslanda; oparcia tylnych foteli z wnękami na kolana; ciekawy schowek w konsoli środkowej, dostępny zarówno dla osób siedzących z przodu, jak i z tyłu.
Sterowanie zestawem multimedialnym IntelliLink R4.0, czyli z ekranem dotykowym kolorowym w konsoli środkowej. Kierownica pokryta skórą. Obie rzeczy standardem w wersji Enjoy Crosslanda.
Zestaw multimedialny IntelliLink R4.0, 7-calowy wyświetlacz dotykowy, USB, Bluetooth. Standard w Enjoy. "Projection" to projekcja smartfonu na ekran samochodu.
Logo Opla na przycisku klaksonu na kierownicy. Na drugim planie przyciski tempomatu, a ten jest w Crosslandzie standardem nie tylko w Enjoy, ale i w bazowym poziomie wyposażenia Essentia.
Każdy poziom wyposażenia Crosslanda (nawet bazowa Essentia) ma przednią kamerę - rozpoznawanie znaków ograniczenia prędkości, system ostrzegania przed niezamierzoną zmianą pasa ruchu. Do tego tempomat i komputer pokładowy - też już od bazowej Essentii. Kupując poziom wyżej - Enjoy - dostajemy już naprawdę sporo - m.in. OnStar (obecnie OpelConnect), system multimedialny IntelliLink, elektrykę szyb przód + tył. Mimo to prezentowanego Crosslanda Enjoy doposażyliśmy w:
Szczególnie polecamy Pakiet Plus - mnóstwo wyposażenia za b. korzystną cenę - patrz cennik pdf obok.
W Crosslandzie Enjoy w standardzie jest klimatyzacja manualna, ale ten egzemplarz doposażyliśmy w pakiet Plus, stąd panel sterowania klimatronikiem dwustrefowym.
Bagażnik w Crosslandzie ma 410 - 520 - 1255 litrów, w zależności od konfiguracji tylnej kanapy. Dane techniczne bagażnika.
Wyświetlacz, który widać na fot. między obrotomierzem a prędkościomierzem, to tzw. wyświetlacz segmentowy - standard przy wyposażeniu Enjoy. Wyższą jego formą jest kolorowy wyświetlacz graficzny - standard w Elite. Prędkość maks. z silnikiem 110KM to ok. 190 km/h - zobacz dane - powyżej 200 km/h potrzebujemy silnik 130-konny.
Przód Crosslanda wizualnie niższy niż tył.
Prezentowaną wersję Enjoy doposażyliśmy w czujniki parkowania przód + tył (są korzystne cenowo w pakiecie Plus).
Pomimo braku malowanego na inny kolor dachu w tej wersji, styk tylnej lampy z trójkątną szybą za lewymi tylnymi drzwiami zaprojektowany tak, że dach wydaje się oddzielną częścią, jak w coupe-cabrio.
Mogę być wyposażony w instalację LPG!
Rata od 933 zł/mc Kredyt z ratą stałą, 35% wpłaty, okres finansowania 96 miesięcy
Mogę być wyposażony w instalację LPG!
Mogę być wyposażony w instalację LPG!
Rata od 959 zł/mc Kredyt z ratą stałą, 35% wpłaty, okres finansowania 96 miesięcy
Mogę być wyposażony w instalację LPG!
Mogę być wyposażony w instalację LPG!
Kup samochód
bez wychodzenia z domu
3. Przygotujemy ofertę, wszystkie formalności zdalnie
4. Dostarczymy samochód do Ciebie
Zobacz także
"Auto Świat" nr 34/2017 z 21.08.2017 testuje: Opel Crossland 1.2 Turbo 130KM, Renault Captur TCe 120 118KM, Mazda CX-3 Skyactiv-G 120KM. Zobacz, kto wygrał (tabelka na ostatniej stronie testu).
Jazdy próbne elektrycznym SsangYongiem Torresem eVX w salonie Warszawa/Raszyn. Umów się!
07.2024
Nowe EV od SsangYonga można już kupić. Mega zasięg. Duży, pojemny SUV. Atrakcyjna cena. Zapraszamy na jazdę testową.
Bateria o pojemności 73,4 kWh, zasięg do 635 kilometrów - górna strefa tego, co oferuje rynek.
SsangYong Torres eVX kwalifikuje się do programu Mój elektryk.