Crossland X jest następcą Opla Merivy. Wygląd crossovera, parametry techniczne przypominają minivana. Jeśli chcesz typowego SUVa, zwłaszcza z napędem 4x4, wybierz MOKKĘ X.
Crossland X (w porównaniu ze swoim poprzednikiem - Merivą B) bardziej przypomina SUVa, crossovera. Jest podobnie pojemny i praktyczny, jak Meriva minivan. Staje się tradycją Opla (przypadek Astry V), że wymiary zewnętrzne nadwozia spadają (łatwiejsze parkowanie), ale przestronność kabiny rośnie.
Wymiary i osiągi Crosslanda po liftingu (2020-), bez litery X, znajdziesz tu.
Crossland X crossover |
Dla porównania: Meriva B (prod. 2010-2017) |
||
---|---|---|---|
Wymiary nadwozia | Długość nadwozia | 4212 mm -76 mm↘ |
4288 mm |
Szerokość nadwozia | 1765 mm -47 mm ↘ |
1812 mm | |
Wysokość | 1605 mm -10 mm ↘ |
1615 mm | |
Rozstaw osi | 2604 mm | 2644 mm | |
Rozstaw kół (przednia/tylna oś) | 1513/1491 mm | 1488/1509 mm | |
Bagażnik więcej |
410 l | 400 l | |
po przesunięciu oparcia tylnej kanapy o 15 cm do przodu (samochód wciąż jest 5-osobowy) | 520 l | ||
po złożeniu oparcia kanapy, do linii okien | 810 l | ||
po złożeniu oparcia kanapy, po sufit | 1255 l | 1500 l | |
Masa pojazdu | 1163-1319 kg | 1361-1518 kg | |
Ładowność | 516-542 kg | 332-557 kg |
Pojemność zbiornika paliwa:
Średnica zawracania: 10,7 m między krawężnikami; 11,2 m między ścianami
Koła, opony: 195/65 R15 • 195/60 R16 • 205/60 R16 • 215/50 R17
Masa przyczepy: w tabelach z silnikami • maks. nacisk na hak holowniczy 65 kg • Jaka kategoria prawa jazdy z przyczepą?
Obciążenie dachu: 50 kg
1.2 83KM |
1.2 Turbo 110KM |
1.2 Turbo 130KM |
1.2 Turbo 130KM Automat |
|
---|---|---|---|---|
norma emisji | Euro 6d | Euro 6d | Euro 6d | Euro 6d |
pojemność (cm3)/liczba cylindrów | 1199/3 | 1199/3 | 1199/3 | 1199/3 |
czy wtrysk bezpośredni benzyny? | tak | tak | tak | |
czy system Start&Stop? | tak | tak | tak | tak |
skrzynia biegów | 5-bieg. manual | 6-bieg. manual |
6-bieg. manual | 6-bieg. automat. |
moc maks. (kW/KM przy obr/min.) |
61/83/5750 | 81/110/5500 |
96/130/5500 |
96/130/5500 |
moment obrotowy (Nm przy obr/min.) |
118/2750 | 205/1500 | 230/1750 | 230/1750 |
prędkość maksymalna (km/h) |
170 | 187 | 201 | 198 |
przyspieszenie 0-100 km/h (sek.) | 14,5 | 10,9 | 9,9 | 10,2 |
przyspieszenie 80-120 km/h na 5. biegu (sek.) | 19,5 | 10,4 | 8,7 | - |
spalanie, cykl mieszany (l/100 km) wg WLTP | 6,6-6,0 | 6,3-6,0 | 6,4-5,9 | 6,7-6,4 |
spalanie trasa/miasto/średnio (l/100 km) wg NEDC |
4,2-4,1/5,6-5,4/4,7-4,6 | 4,2-4,1/5,9-5,8/4,8-4,7 | 4,2/5,7/4,8-4,7 | 4,5/5,9/5,0 |
emisja CO2 (g/km) wg WLTP | 148-137 | 141-135 | 144-134 | 152-145 |
emisja CO2 (g/km) wg NEDC | 107-106 | 110-108 | 110-108 | 114-113 |
Maks. masa przyczepy bez hamulca (kg) | 560 | 600 | 600 | 600 |
- z hamulcem (kg) | 650 | 840 | 840 | 840 |
Wartości zużycia paliwa i emisji spalin mają cel porównawczy w odniesieniu do poszczególnych typów pojazdów. Wartości spalania i emisji uzyskiwane są w warunkach laboratoryjnych dla określonego typu pojazdu a nie jego indywidualnej wersji. Rzeczywiste zużycie paliwa zależne jest m.in. od wyposażenia pojazdu, stylu jazdy, warunków drogowych, zwiększonej masy własnej pojazdu a także sposobu korzystania z wyposażenia technicznego (np. klimatyzacji), itp.
1.5 CDTI 102KM |
1.5 CDTI 120KM |
|
---|---|---|
norma emisji | Euro 6d-Temp | Euro 6d-Temp |
pojemność (cm3) /liczba cylindrów | 1499/4 | 1499/4 |
czy system Start&Stop oszczędzający paliwo? | tak | tak |
skrzynia biegów | 6-bieg. manual | 6-bieg. manual |
moc maks. (kW/KM przy obr/min.) | 75/102/3750 |
88/120/3750 |
moment obrotowy (Nm przy obr/min.) | 250/1750 | 300/1750 |
prędkość maksymalna (km/h) | 178 | 183 |
przyspieszenie 0-100 km/h (sek.) | 11,7 | 11,5 |
przyspieszenie 80-120 km/h na 5. biegu (sek.) | 11,9 | - |
spalanie, cykl mieszany (l/100 km) wg WLTP | 5,1-4,7 | 5,4-5,2 |
spalanie trasa/miasto/średnio (l/100 km) wg NEDC | 3,7-3,6/4,8/4,1 | 3,8-3,7/4,4/4,0 |
emisja CO2 (g/km) wg WLTP | 133-123 | 142-135 |
emisja CO2 (g/km) wg NEDC | 107 | 106-104 |
Maks. masa przyczepy bez hamulca (kg) | 620 | 650 |
- z hamulcem (kg) | 840 | 870 |
Wartości zużycia paliwa i emisji spalin mają cel porównawczy w odniesieniu do poszczególnych typów pojazdów. Wartości spalania i emisji uzyskiwane są w warunkach laboratoryjnych dla określonego typu pojazdu a nie jego indywidualnej wersji. Rzeczywiste zużycie paliwa zależne jest m.in. od wyposażenia pojazdu, stylu jazdy, warunków drogowych, zwiększonej masy własnej pojazdu a także sposobu korzystania z wyposażenia technicznego (np. klimatyzacji), itp.
1.2 81KM |
1.2 81KM LPG |
1.2 Turbo 110KM |
1.2 Turbo 110KM Automat |
|
---|---|---|---|---|
pojemność (cm3)/liczba cylindrów | 1199/3 | 1199/3 | 1199/3 | 1199/3 |
czy wtrysk bezpośredni benzyny? | tak | tak | ||
czy system Start&Stop? | tak | tak | ||
skrzynia biegów | 5-bieg. manual | 5-bieg. manual | 5-bieg. manual |
6-bieg. automat |
moc maks. (kW/KM przy obr/min.) |
60/81/5750 | 60/81/5750 | 81/110/5500 |
81/110/5500 |
moment obrotowy (Nm przy obr/min.) |
118/2750 | 118/2750 | 205/1500 | 205/1500 |
prędkość maksymalna (km/h) |
170 | 170 | 188 | 187 |
przyspieszenie 0-100 km/h (sek.) | 14,0 | 14,0 | 10,0 | 11,1 |
przyspieszenie 80-120 km/h na 5. biegu (sek.) | 18,5 | 18,5 | 12,3 | |
spalanie trasa/miasto/średnio (l/100 km) |
4,4/6,4/5,1 | spalanie benzyny: 4,5/6,8/5,4 spalanie LPG: 6,0/8,4/6,9 |
4,2/5,6/4,8 | 4,8/6,3/5,3 |
emisja CO2 (g/km) | 114 | 123/111 benzyna/LPG |
109 | 121 |
Wartości zużycia paliwa i emisji spalin mają cel porównawczy w odniesieniu do poszczególnych typów pojazdów. Wartości spalania i emisji uzyskiwane są w warunkach laboratoryjnych dla określonego typu pojazdu a nie jego indywidualnej wersji. Rzeczywiste zużycie paliwa zależne jest m.in. od wyposażenia pojazdu, stylu jazdy, warunków drogowych, zwiększonej masy własnej pojazdu a także sposobu korzystania z wyposażenia technicznego (np. klimatyzacji), itp.
1.6 CDTI 99KM |
1.6 CDTI 120KM |
|
---|---|---|
pojemność (cm3) /liczba cylindrów | 1598/4 | 1598/4 |
czy system Start&Stop oszczędzający paliwo? | opcja | tak |
skrzynia biegów | 5-bieg. manual | 6-bieg. manual |
moc maks. (kW/KM przy obr/min.) | 73/99/3750 |
88/120/3500 |
moment obrotowy (Nm przy obr/min.) | 254/1750 | 300/1750 |
prędkość maksymalna (km/h) | 180 | 187 |
przyspieszenie 0-100 km/h (sek.) | 11,6 12,01 |
9,9 |
przyspieszenie 80-120 km/h na 5. biegu (sek.) | 15,4 17,41 |
10,5 |
spalanie trasa/miasto/średnio (l/100 km) | 3,4/4,5/3,8 3,3/4,1/3,61 |
3,6/4,6/4,0 |
emisja CO2 (g/km) | 99 931 |
103 |
1 Z systemem Start&Stop
Wartości zużycia paliwa i emisji spalin mają cel porównawczy w odniesieniu do poszczególnych typów pojazdów. Wartości spalania i emisji uzyskiwane są w warunkach laboratoryjnych dla określonego typu pojazdu a nie jego indywidualnej wersji. Rzeczywiste zużycie paliwa zależne jest m.in. od wyposażenia pojazdu, stylu jazdy, warunków drogowych, zwiększonej masy własnej pojazdu a także sposobu korzystania z wyposażenia technicznego (np. klimatyzacji), itp.
Mogę być wyposażony w instalację LPG!
Rata od 933 zł/mc Kredyt z ratą stałą, 35% wpłaty, okres finansowania 96 miesięcy
Mogę być wyposażony w instalację LPG!
Mogę być wyposażony w instalację LPG!
Rata od 959 zł/mc Kredyt z ratą stałą, 35% wpłaty, okres finansowania 96 miesięcy
Mogę być wyposażony w instalację LPG!
Mogę być wyposażony w instalację LPG!
Kup samochód
bez wychodzenia z domu
3. Przygotujemy ofertę, wszystkie formalności zdalnie
4. Dostarczymy samochód do Ciebie
Zobacz także
"Auto Świat" nr 34/2017 z 21.08.2017 testuje: Opel Crossland 1.2 Turbo 130KM, Renault Captur TCe 120 118KM, Mazda CX-3 Skyactiv-G 120KM. Zobacz, kto wygrał (tabelka na ostatniej stronie testu).
BAIC 7 - już umawiamy jazdy testowe. Zapraszamy!
03.2024
Jest samochód demonstracyjny! Zarejestrowaliśmy BAIC Beijing 7 Turbo 177KM z 7‑biegową skrzynią DSG. Gotowy do jazdy testowej.
A dlaczego warto odbyć jazdę próbną przed podpisaniem umowy zakupu samochodu? Klienci, którzy byli u konkurencyjnej marki MG, zauważają zrywność Baików i szybszą automatyczną skrzynię dwusprzegłową, względem modeli konkurencji. Więcej w materiale BAIC czy MG.
Tel. 22 716 30 20. Autoryzowany dealer BAIC Warszawa. Zapraszamy!