Modele specjalne Opla 120 lat - Astra, Corsa, Crossland X, MOKKA X i Zafira - dostępne były w Dixi‑Car w roczniku 2019. Za ok. 1‑1,5 tys. zł dostawaliśmy alufelgi oraz baterię okolicznościowych dodatków, np. tapicerkę, nakładki progów, emblematy "120 lat" na nadwoziu. Szukaj modeli "120 Lat" wśród samochodów używanych.
Za samochód nowy w wersji "120 lat" cennikowo dopłacało się 3 - 3,5 tys. zł względem Enjoy (pamiętasz, że Enjoy to najpopularniejsza wersja Opla w Polsce?). Dzięki jednak większemu o 2 000 zł upustowi do wersji 120 lat w Astrze, Corsie i MOKCE X dopłacało się w rzeczywistości jedynie 1-1,5 tys. zł. Tylko w Crosslandzie i Zafirze dopłata była wyższa. Ale też np. w Crosslandzie X pakiet na 120 lat jest bogatszy niż w innych modelach.
Opel Astra 120 Lat
Zbudowana na bazie Astry Enjoy, edycja jubileuszowa "120 Lat" ma dodatkowo:
Opel Corsa 120 Lat
Zbudowana na bazie Corsy Enjoy, edycja jubileuszowa "120 Lat" ma dodatkowo:
Opel Crossland X 120 Lat
Zbudowana na bazie Crosslanda X Enjoy, wersja specjalna "120 Lat" ma dodatkowo:
Opel MOKKA X 120 Lat
Zbudowana na bazie MOKKI X Enjoy, edycja specjalna "120 Lat" ma dodatkowo:
Opel Grandland X 120 lat
Zbudowana na bazie Grandlanda X Enjoy, wersja specjalna "120 Lat" ma dodatkowo:
Opel Zafira 120 Lat
Zbudowana na bazie Zafiry Enjoy, edycja lubileuszowa "120 Lat" ma dodatkowo:
W poszczególnych modelach jest różnie. W Crosslandzie X nawet znacznie więcej niż w/w "żelazny" pakiet 120 Lat.
Na rynku niemieckim dostępne są również:
W 1899 r. Opel rozpoczął produkcję samochodów - 65 wykonanych ręcznie sztuk modelu Patentmotorwagen “System Lutzmann” - można go zobaczyć na drugim filmie poniżej.
Mogę być wyposażony w instalację LPG!
OFERTA DNIA
Tylu zamówień polski importer się nie spodziewał - i inne opinie o Torresie
08.2023
Aż trudno uwierzyć w pojemność bagażnika, która według katalogu wynosi 703 l. Po złożeniu foteli możemy dostać ponad 1600 l. To są możliwości, którymi Koreańczycy w tej kwestii dosłownie pozamiatali
– pisze na:Temat, 24.07.2023.
Wnętrze również zachwyca. Wygląda na czyste i nowoczesne. Po prawej stronie widoczny jest całkiem spory multimedialny ekran o przekątnej 12,3 cala. Poniżej – podobnie jak w Audi, 8-calowy wyświetlacz przeznaczony do sterowania klimatyzacją czy podgrzewaniem foteli.
– pisze WRC Premium. Motorsport & Beyond, 20.07.2023.
Torres zaskakuje komfortem jazdy (z przodu kolumny resorujące, z tyłu wielowahacz Multi-Link). Kabina pasażerska jest dobrze wyciszona zaś układ kierowniczy precyzyjnie reaguje na wykonywane manewry. Parkowanie ułatwiają przednie i tylne czujniki oraz kamera cofania, która wyróżnia się dobrą jakością obrazu.
– pisze Nowoczesna Flota, 27.07.2023.