Kwiaty przed salonem Dixi-Car - nowy Opel Combo idealny dla kwiaciarni.
Prowadzisz kwiaciarnię? Zobacz poniższe zdjęcia!
Na Dzień Kobiet serwowaliśmy tulipany z nowego Opla Combo, który miał premierę właśnie 8 marca. Nie bez powodu...
Combo to auto stworzone dla osób prowadzących kwiaciarnie i gospodarstwa ogrodnicze. Zobacz na wysoką i pionowe ściany boczne przestrzeni ładunkowej. W Combo kwiaciarnia może zabudować półki i przewozić więcej niż jedną warstwę kwiatów.
Combo - idealny samochód dla kwiaciarni - miał premierę 8 marca. Tu - przed wejściem do Dixi-Car Radom, serwuje tulipany damom odwiedzającym salon.
Możliwości przewozowe nowego Combo wykorzystane może w... 3%. Kwiaciarnia może zabudować sobie półki (nasz serwis pomoże), a wtedy Combo stanie się nieocenionym pomocnikiem we florystycznym biznesie.
Gotowy na codzienne wyzwania - nowe Combo pomieści i dwie palety, a nie tylko kwiatki. Np. ziemię ogrodową na paletach - idelany samochód dla biznesów ogrodniczych.
To wersja czysto towarowa Combo (van). Niektóre kwiaciarnie mogą wybrać wersję Tour Van, która przewozi 5 osób.
Prowadzisz kwiaciarnię lub zakładanie ogrodów?
Piotr Damaziak
Menedżer ds. sprzedaży. Samochody nowe osobowe i użytkowe
Agnieszka Rospędowska [Flota]
Menedżer ds. sprzedaży flotowej. Samochody nowe osobowe i użytkowe
Przemysław Zimnicki
Menedżer ds. sprzedaży. Samochody nowe osobowe i użytkowe
Zobacz cennik nowego Combo.
Dixi-Car drugim dealerem w Polsce!
01.2025
Dixi-Car drugim największym dealerem KGM - SsangYong - BAIC w Polsce. Mieszkańcy Warszawy i Mazowsza kupują nasze samochody. Ile? W 2024 roku tylko z naszego salonu wyjeżdżało po 20-50 sztuk miesięcznie. Marki motoryzacyjne nowe w Polsce. Ale czy tyle osób mogłoby się mylić?
Gwarancja 5 lat na auta z Chin i Korei to jedno. Jednak wybór człowiek podejmuje po dotknięciu samochodu w salonie i po jeździe próbnej. Były to w 2024 roku decyzje na 'Tak'.
W Warszawie jest już cztrech dealerów BAIC. W 2024 roku byliśmy Top 1 dealerem w stolicy. Jako pierwsi wchodziliśmy na Mazowszu w nasze marki. Słyszeliśmy od klientów, że "z wami przynajmniej jest o czym porozmawiać".
Stoimy na pudle - z wymagającym (bariera językowa), nowym w Polsce produktem. Który jednak możemy z czystym sumieniem polecić.