- Strona główna
- 15 powodów, żeby serwisować samochód w autoryzowanym serwisie
15 powodów, żeby serwisować samochód w autoryzowanym serwisie
- Tylko dealer zatrudnia mechaników szkolonych przez PRODUCENTA, a jeden mechanik uczestniczy w szkoleniach kilka razy w roku.
- Autoryzowany serwis dealera otrzymuje niemal codziennie świeżą informację techniczną od producenta. Nikt inny nie otrzymuje takiej informacji.
- Dealer ma NARZĘDZIA SPECJALNE i URZĄDZENIA DIAGNOSTYCZNE dedykowane do Twojego samochodu. Dzięki temu wykonamy naprawę szybciej i taniej.
- W autoryzowanym serwisie płacisz za naprawę wg CZASÓW KATALOGOWYCH (czas, w którym zmieściłby się doświadczony mechanik nie napotykając na niespodziewane trudności). Na nas spada ew. koszt dodatkowego czasu spędzonego przy Twoim samochodzie (jeśli napotkamy np. na zapieczony element).
- WARTOŚĆ TWOJEGO SAMOCHODU wzrasta, jeśli masz książeczkę napraw stemplowaną przez autoryzowany serwis.
- Autoryzowany serwis udziela RĘKOJMI na naprawę.
- Oczekując na zakończenie naprawy u dealera możesz usiąść na kanapie, napić się kawy, poczytać gazety, obejrzeć TV. W niektórych sytuacjach możesz otrzymać samochód zastępczy albo możemy odebrać i podstawić samochód we wskazane miejsce.
- Autoryzowany serwis z góry podaje cenę naprawy. Jeśli trzeba będzie zrobić coś więcej niż na zleceniu, zawsze prosimy Cię o zgodę.
- Autoryzowany serwis zatrudnia DORADCĘ TECHNICZNEGO z wieloletnim doświadczeniem. Jego zadaniem jest pomóc mechanikom w trudniejszych przypadkach.
- Autoryzowany serwis zna HISTORIĘ NAPRAW Twojego samochodu. Dzięki temu jest w stanie szybko zdiagnozować problem i doradzić, co dokładnie trzeba zrobić przy Twoim samochodzie.
- Autoryzowany serwis montuje w Twoim samochodzie ORYGINALNE CZĘŚCI zamienne. Części nieoryginalne mogą być tańsze, ale i mniej trwałe, często są niezbyt dokładnie wykonane i nie zostały przetestowane przez producenta. Serwis dealera nie zamontuje (bez Twojego wyraźnego życzenia) taniej części wyprodukowanej w jednym z krajów trzeciego świata.
- Autoryzowany serwis używa tylko WYSOKIEJ JAKOŚCI OLEJÓW i PŁYNÓW eksploatacyjnych. Odpowiedniej klasy oleje i płyny stosujemy w odpowiednich podzespołach. Kiepskie oleje albo użycie dobrego płynu, ale w złym miejscu może spowodować przedwczesne zużycie podzespołu.
- Dealer zgodnie z prawem UTYLIZUJE oleje, płyny, akumulatory i zużyte części.
- Autoryzowany serwis ma dostęp do telefonicznej POMOCY TECHNICZNEJ PRODUCENTA. Pomaga ona w trudnych przypadkach, a jej wiedza bazuje na doświadczeniach kilkuset serwisów w całej Europie.
- Ceny w autoryzowanym serwisie są konkurencyjne, a STOSUNEK JAKOŚCI do CENY - wysoki. W niektórych przypadkach dealer jest tańszy niż warsztaty świadczące szybkie naprawy zlokalizowane w okolicach hipermarketów.
Jak wybrać dobre ASO Opla?
FILM: Stosujemy części oryginalne - Dlaczego?
Przekonany? Kontakty: serwis Opel Dixi Raszyn i Radom.
Zobacz też, jak obsłużyliśmy p. Agnieszkę.
Tylu zamówień polski importer się nie spodziewał - i inne opinie o Torresie
08.2023
Aż trudno uwierzyć w pojemność bagażnika, która według katalogu wynosi 703 l. Po złożeniu foteli możemy dostać ponad 1600 l. To są możliwości, którymi Koreańczycy w tej kwestii dosłownie pozamiatali
– pisze na:Temat, 24.07.2023.
Wnętrze również zachwyca. Wygląda na czyste i nowoczesne. Po prawej stronie widoczny jest całkiem spory multimedialny ekran o przekątnej 12,3 cala. Poniżej – podobnie jak w Audi, 8-calowy wyświetlacz przeznaczony do sterowania klimatyzacją czy podgrzewaniem foteli.
– pisze WRC Premium. Motorsport & Beyond, 20.07.2023.
Torres zaskakuje komfortem jazdy (z przodu kolumny resorujące, z tyłu wielowahacz Multi-Link). Kabina pasażerska jest dobrze wyciszona zaś układ kierowniczy precyzyjnie reaguje na wykonywane manewry. Parkowanie ułatwiają przednie i tylne czujniki oraz kamera cofania, która wyróżnia się dobrą jakością obrazu.
– pisze Nowoczesna Flota, 27.07.2023.
Zobacz opinie