Warszawa (22) 716 30 20

Radom (48) 360 98 26

Jak wybrać dobre ASO Opla?

Dobre ASO Opel - co to właściwie oznacza w 2024 roku? Na co zwracać uwagę, wybierając autoryzowany serwis Opla? Skoro są standardy importera, to może każda autoryzowana stacja obsługi jest taka sama? Jak zmieniają się polscy klienci, którzy korzystają z Autoryzowanych Stacji Obsługi Opel? I jak ewoluują ich wymagania?

Dobre ASO Opla

Wnętrze ASO Opel Dixi‑Car Warszawa/Raszyn, widok na halę serwisu z poczekalni z kawą z ekspresu.

ASO = Autoryzowana Stacja Obsługi. Te ASO, które przetrwały 2019, 2020 i 2021 rok, mają się dobrze. Rynek zmienia się. Polscy klienci coraz dłużej serwisują samochody w Autoryzowanych Stacjach Obsługi; i coraz później przechodzą do serwisów niezależnych. Dzielimy się obserwacjami nt. rynku warszawskiego i radomskiego.

 

Jak rozpoznać dobre ASO?

Oto kilka znaków rozpoznawczych dobrego ASO:

  1. Przewijają się tablice rejestracyjne z odległych zakątków miasta
  2. Na podnośnikach widać starsze samochody
  3. Jest możliwość rozmowy z mistrzem hali, szefem serwisu, zarządem (nie w każdym ASO są na miejscu).

 

—Ilość przypadków buduje doświadczenie mechaników; mamy wielu mechaników od początku istnienia Dixi; to już 23 lata - mówi szef biura obsługi klienta ASO OPEL Dixi‑Car. —Podobnie z doradcami, najstarsi maja ponad 10 lat doświadczenia. Empatia - słyszymy, co mówi klient. A jak doradca nie słyszy, to prezes nadstawia ucha. Chętni do nauki, odwarci na nowe rozwiązania. Ci starsi klienci, którzy spróbowali innych stacji i powrócili, przemawiają najbardziej za kompetencją i wiedzą.

—Mamy rzeszę lojalnych klientów przyjeżdżających z dalszych dzielnic Warszawy, a w Radomiu - z odległych miast, jak Kielce, Kozienice, Skarżysko, Końskie. Mamy dużą grupę klientów z samochodami powyżej 6. roku eksploatacji. U nas jest z kim porozmawiać, jest mistrz, szef i zarząd, otwarci na klienta i sugestie.

 

ASO vs serwis nieautoryzowany

Zdarza się przecież, że w serwisie nieautoryzowanym pracuje mechanik-fachowiec. Ktoś powie, że usługa, czy to umówiona w ASO, czy w serwisie niezależnym, będzie takiej samej jakości, wykonana z podobną fachowością i pieczołowitością. Jest jednak kilka elementów oferty, których klient z reguły nie uświadczy w serwisach niezależnych, a są standardem w ASO Opel (u nas są):

 

Przykład z życia 1

Klient oddał samochód do serwisu nieautoryzowanego, wielomarkowego, w celu naprawienia spustoszeń po zerwanym pasku rozrządu (wygięte zawory). Btw, akurat w samochodach marki Opel trafiają się silniki bezkolizyjne, albo z łańcuchami rozrządu ;) Warsztat podszedł do naprawy z odpowiednim zaangażowaniem, głowica pojechała do splanowania do zakładu obróbczego, technik zamontował pasek rozrządu renomowanego producenta. Jakież było rozczarowanie klienta, gdy odbierając pojazd ze sprawnym silnikiem, odkrył wgniecenie na błotniku. Odciski tłustej odzieży pozwoliły domyślić się, że technik zaabsorbowany jak najprecyzyjniejszym montażem silnika, opierał się o nadwozie w taki sposób, że powstała widoczna z zewnątrz "niecka" w przednim błotniku, rzutująca na estetykę samochodu. Jako że naprawa była wykonywana za korzystną cenę, warsztat nie zrekompensował klientowi niespodziewanego uszkodzenia blacharskiego.

 

Przykład z życia 2

Klient oddał Opla Omegę 2.0 z szarpiącym silnikiem do ASO Opel w celu zdiagnozowania usterki. Elektromechanik podszedł do naprawy rutynowo, tzn. diagnoza komputerowa, która zwróciła konkretne błędy. Klientowi przedstawiono kosztorys naprawy, na który klient nie przystał. Jako że był okres zimowy, a samochód wykorzystywany sporadycznie, pozwolono spróbować sił synowi właściciela owej Omegi. Umycie kabli zapłonowych rozwiązało problem z szarpaniem, a właścicielowi Omegi dało powód do rozmyślań i dzielenia się opinią.

 

 

Umów wizytę w ASO

Zapraszamy użytkowników Opli Astra, Corsa, Insignia, Mokka, Crossland, Grandland, Zafira, Vectra C, Omega, Agila, Adam, Combo, Vivaro, Movano. Obsługujemy samochody spalinowe, hybrydy i elektryki. Osobowe i dostawcze. Na gwarancji i po gwarancji.

Zielona słuchawka, zadzwoń

Serwis Warszawa / Raszyn

(22) 716 30 20 wew. 1

pon-pt 7.30-18.30

Obsługujemy samochody klientów z całej Polski: Warszawa, Radom, Kielce, Lublin, łódzkie, Rzeszów, Płock, nawet Kraków, Gdańsk, Szczecin, Wrocław. Zapraszamy!

Autoryzowana Stacja Obsługi Opel, doradcy techniczni, mechanicy

 

 

Strefa klienta serwisu Opel, fotele, kanapa

Widok na halę serwisu + samoobsługowy ekspres do kawy.

Strefa pracy, biurka, gniazdka. Widok na halę autoryzowanego serwisu Opel Dixi-Car

Strefa pracy, ciszy z biurkami. Są gniazdka elektryczne.

Strefa relaksu i pracy. Pijąc kawę (z samoobsługowego ekspresu, gratis) możesz mieć swojego Opla na oku. Miejsca siedzące w klubokawiarni z widokiem na halę serwisu.

Dodatkowo w strefie klienta internetowy hot-spot hotspot Wi-Fi - zapraszamy z własnym tabletem lub laptopem.

 

 

Jak zmienia się rynek w 2021, 2022 r.?

Obecna sytuacja przynosi zmiany również dla ASO - ogromy ruch w samochodach używanych; niedobór aut nowych. Raczej nie każdy ma dziś samochód. Zauważamy trendy na rynku:

 

 

 

Zobacz też:

Jak znaleźć dobre ASO SsangYong?

 

 

ASO Opel logo firmowe na słupie

 

Nowość: Więcej mechaników -> Szybkie terminy. Umów teraz.

 

 

 

BAIC 7 - już umawiamy jazdy testowe. Zapraszamy!

03.2024

BAIC Beijing 7 samochód demonstracyjny
BAIC Beijing 7 samochód do jazdy testowej

Jest samochód demonstracyjny! Zarejestrowaliśmy BAIC Beijing 7 Turbo 177KM z 7‑biegową skrzynią DSG. Gotowy do jazdy testowej.

A dlaczego warto odbyć jazdę próbną przed podpisaniem umowy zakupu samochodu? Klienci, którzy byli u konkurencyjnej marki MG, zauważają zrywność Baików i szybszą automatyczną skrzynię dwusprzegłową, względem modeli konkurencji. Więcej w materiale BAIC czy MG.

Tel. 22 716 30 20. Autoryzowany dealer BAIC Warszawa. Zapraszamy!

Umów datę i godzinę testu

Ceny BAIC 7



 

 

Przejdź na górę strony Powrót do góry

 

 

Nowy SsangYong KGM Actyon w polskim salonie