Przypadki pani Agnieszki w serwisie

 

Czyli jak pracuje serwis Dixi-Car...

 

 

Pani Agnieszka właśnie wjechała na parking serwisu Opel Dixi-Car Raszyn (Warszawa)

Pani Agnieszka umówiła się na przegląd swojej Astry IV w Dixi-Car.
Właśnie wjechała na parking firmowy.


 

 


Została przyjęta przez doradcę serwisowego.
Przejrzał on wstępnie jej auto i wyjaśnił, jakie czynności powinny zostać wykonane przy samochodzie.

Doradca serwisowy pokazuje p. Agnieszce, co będzie sprawdzane przez mechanika w czasie przeglądu.

 

 

Pani Agnieszka dostała od doradcy serwisowego wycenę i podpisała zlecenie serwisowe.

Pani Agnieszka otrzymała wycenę usługi i podpisała zlecenie serwisowe. Klientce spodobała się myszka komputerowa naszego doradcy serwisowego.

 

 

Mechanik zajął się samochodem pani Agnieszki...
Mechanik przeprowadza przegląd Opla Astra IV należącego do p. Agnieszki.

 

 

... a ona poszła na kawę do barku z widokiem na halę serwisu.
P. Agnieszka w barku z widokiem na halę serwisu.

 

 

Pani Agnieszka, oczekując na zakończenie serwisu, przeszła na salon, żeby zapoznać się z zaletami większej Insigni.

Potem zeszła do salonu obejrzeć Opla Insignię. Co prawda Astra IV to zupełnie nowy członek rodziny p. Agnieszki, ale po zakupie pojawili się jeszcze nowsi...

 

 

Przepastny bagażnik Insigni pomieści wózek dziecięcy.
Ogromny bagażnik Insigni jest ważny dla p. Agnieszki, bowiem właśnie powiększyła sie jej rodzina.

 

 

Pracownik salonu pokazał p. Agnieszce możliwe do zamówienia opcję i przygotował dla niej indywidualną wycenę.

Chwilę później pojechali jeszcze razem na jazdę próbną - p. Agnieszka doceniła właściwości trakcyjne Insigni.

Po powrocie nasza bohaterka odwiedziła jeszcze dział samochodów używanych, gdzie wyceniono jej obecne auto, a potem dział kredytów, gdzie przedstawiono jej symulację kredytu na brakującą na zakup Insigni kwotę.

Pracownik salonu przygotowuje p. Agnieszce indywidualną wycenę nowej Insigni.

 

 

Pani Agnieszka poinformowana o zakończeniu naprawy. Rachunek płaci w recepcji kartą płatniczą.

Pani Agnieszka została poinformowana o zakończeniu przeglądu. Rachunek zapłaciła w recepcji kartą płatniczą.

 

 

Doradca serwisowy odprowadził panią Agnieszkę do samochodu. Było miło i nie trwało tak długo.

PAŃSTWA OBSŁUŻYMY PODOBNIE!

Zobacz 15 powodów, dla których warto serwisować samochód w autoryzowanym serwisie.

Doradca serwisowy odprowadza panią Agnieszkę do samochodu, dziękuje jej za wizytę w serwisie Opel i żegna się z nią.

 

FILM: jak przyjmujemy samochody do serwisu

 

 

Zobacz też:

 

 

 

 

Opel jedyny w Polsce z dwoma modelami w TOP5!

10.2019

Wyniki sprzedaży Opla w Polsce, wrzesień 2019

Opel, jako jedyny producent, ma dwa modele w pierwszej piątce rankingu najlepiej sprzedających się samochodów na polskim rynku we wrześniu (miejska Corsa i kompaktowa Astra).

Nową Astrę w pierwszych dziewięciu miesiącach 2019 roku wybrało 10 433 klientów polskich salonów; modelu Corsa - Opel sprzedał 6 842 sztuki. Zapowiada to dobrą dostępność części i konkurencyjne ceny serwisu w przyszłości. Na trzecim miejscu znalazła się Insignia - 2 916 szt. sprzedanych w Polsce od stycznia do września.

Skąd tak dobre wyniki Corsy i Astry? Poza niemiecką technologią, dobra cena. Na horyzoncie już nowa Corsa i nowa Astra.

Więcej - jak sprzedają się Ople

Sezonowa promocja serwisu
Promocja sezonowa serwisu. Odgrzybienie klimy od 79 zł. Pióra wycieraczek z wymianą od 119 zł.

Zobacz ceny
Umów się na serwis mechaniczny/elektroniczny
Umów się na serwis mechaniczny

Wypełnij formularz
Umów się na serwis blacharsko-lakierniczy
Umów się na serwis blacharski

Wypełnij formularz
Ceny przeglądów okresowych
OT-15, OT-30, itd.

zobacz cenę przeglądu


 

 

Podziel się:
Przejdź na górę strony Powrót do góry

 

 

Sezonowa promocja serwisowa Opel. Odgrzybienie klimatyzacji od 79 zł. Wymiana oleju syntetyk z filtrem od 199 zł. Pióra wycieraczek od 119 zł