Czyli jak pracuje serwis Dixi-Car...
![]() |
Pani Agnieszka umówiła się na przegląd
swojej Astry IV w Dixi-Car. Właśnie wjechała na parking firmowy. |
Została przyjęta przez doradcę serwisowego. Przejrzał on wstępnie jej auto i wyjaśnił, jakie czynności powinny zostać wykonane przy samochodzie. |
![]() |
![]() |
Pani Agnieszka otrzymała wycenę
usługi i podpisała zlecenie serwisowe. Klientce spodobała się myszka komputerowa naszego doradcy serwisowego. |
Mechanik zajął się samochodem
pani Agnieszki... |
![]() |
... a ona poszła na kawę do barku z widokiem na halę serwisu. |
![]() |
![]() |
Potem zeszła do salonu obejrzeć Opla Insignię. Co prawda Astra IV to zupełnie nowy członek rodziny p. Agnieszki, ale po zakupie pojawili się jeszcze nowsi... |
Przepastny bagażnik Insigni pomieści wózek dziecięcy. |
![]() |
Pracownik salonu pokazał p. Agnieszce możliwe do zamówienia opcję i przygotował dla niej indywidualną wycenę. Chwilę później pojechali jeszcze razem na jazdę próbną - p. Agnieszka doceniła właściwości trakcyjne Insigni. Po powrocie nasza bohaterka odwiedziła jeszcze dział samochodów używanych, gdzie wyceniono jej obecne auto, a potem dział kredytów, gdzie przedstawiono jej symulację kredytu na brakującą na zakup Insigni kwotę. |
![]() |
![]() |
Pani Agnieszka została poinformowana
o zakończeniu przeglądu. Rachunek zapłaciła w recepcji kartą płatniczą. |
Doradca serwisowy odprowadził
panią Agnieszkę do samochodu. Było miło i nie trwało tak długo. Zobacz 15 powodów, dla których warto serwisować samochód w autoryzowanym serwisie. |
![]() |
Zobacz też:
Najdłużej działający Autoryzowany Serwis OPEL w Warszawie
03.2025
Wydaje się, że Dixi‑Car jest najdłużej działającą obecnie Autoryzowaną Stacją Obsługi OPEL w Warszawie. Doświadczenie załogi ma ogromne znaczenie. Szczególnie w serwisie znajomość marki, jej niuansów, wpływają na jakość, szybkość i skuteczność.
I temat dotyka tak umiejętności skutecznej naprawy za pierwszym razem, ale przede wszystkim doświadczenia diagnostycznego, działań prewencyjnych, umiejętności pozyskania części, gdy w fabrykach są czasowe braki, dbanie o terminowość.
Dixi-Car działa pod tym samym zarządem od ponad 25 lat, duża część zespołu jest z firmą od samego początku, tj. roku 1998.
Byliśmy stabilnym serwisem Opla we współpracy z koncernem General Motors, PSA, a teraz Stellantis. Napawa nas to dumą.
Jednocześnie idziemy z duchem zmian w motoryzacji. Od 2023 roku jesteśmy autoryzowanym dealerem koreańskiej marki Ssangyong by KGM, a od początku 2024 r. także chińskiej marki BAIC.