2.8 V6 Turbo 325KM 4x4 |
2.8 V6 Turbo 325KM 4x4 |
|
nadwozie | sedan |
Sports Tourer (kombi) |
pojemność (cm3) | 2792 |
2792 |
skrzynia biegów | 6-biegowa
manualna, napęd AWD - na wszystkie koła |
6-biegowa
manualna, napęd AWD - na wszystkie koła |
moc maks. (kW/KM przy obr/min.) | 239(325)/5250 |
239(325)/5250 |
moment obrotowy (Nm przy obr/min.) | 435/5250 |
435/5250 |
prędkość maksymalna (km/h) - ograniczona elektronicznie | 250 |
250 |
prędkość maksymalna (km/h) - z pakietem Performance Super Sport | 270 (265) | 265 (260) |
przyspieszenie 0-100 km/h (sek.) | 6,0 (6,3) |
6,3 (6,6) |
spalanie trasa/miasto/średnio (l/100 km) |
7,6/15,8/10,6 (7,8/15,8/10,7) |
7,6/15,8/10,6 (7,8/15,8/10,7) |
emisja CO2 (g/km) | 249 (251) |
255 (259) |
W nawiasie dane dla skrzyni automatycznej.
Wartości zużycia paliwa i emisji spalin mają cel porównawczy w odniesieniu do poszczególnych typów pojazdów. Wartości spalania i emisji uzyskiwane są w warunkach laboratoryjnych dla określonego typu pojazdu a nie jego indywidualnej wersji. Rzeczywiste zużycie paliwa zależne jest m.in. od wyposażenia pojazdu, stylu jazdy, warunków drogowych, zwiększonej masy własnej pojazdu a także sposobu korzystania z wyposażenia technicznego (np. klimatyzacji), itp.
2.0 Turbo 280KM |
|
typ silnika | benzynowy, bezpośredni wtrysk benzyny, turbo |
pojemność (cm3) | b.d. |
skrzynia biegów | 6-biegowa
manualna |
moc maks. (kW/KM przy obr/min.) | 206(280)/b.d. |
moment obrotowy (Nm przy obr/min.) | 400/b.d. |
prędkość maksymalna (km/h) | 250 |
przyspieszenie 0-100 km/h (sek.) | 6,0 |
spalanie miasto/trasa/średnio (l/100 km) |
b.d. |
emisja CO2 (g/km) | b.d. |
Wartości zużycia paliwa i emisji spalin mają cel porównawczy w odniesieniu do poszczególnych typów pojazdów. Wartości spalania i emisji uzyskiwane są w warunkach laboratoryjnych dla określonego typu pojazdu a nie jego indywidualnej wersji. Rzeczywiste zużycie paliwa zależne jest m.in. od wyposażenia pojazdu, stylu jazdy, warunków drogowych, zwiększonej masy własnej pojazdu a także sposobu korzystania z wyposażenia technicznego (np. klimatyzacji), itp.
1.6 Turbo 150KM |
1.6 Turbo 192KM |
|
model | Corsa GSi |
Corsa OPC |
pojemność (cm3) | 1598 |
1598 |
skrzynia biegów | 6-biegowa
manualna |
6-biegowa
manualna |
moc maks. (kW/KM przy obr/min.) | 110(150)/5000 |
141(192)/5850 |
moment obrotowy (Nm przy obr/min.) | 210/1850-5000 |
230/1950-5850 |
prędkość maksymalna (km/h) | 210 |
225 |
przyspieszenie 0-100 km/h (sek.) | 8,1 |
7,2 |
spalanie miasto/trasa/średnio (l/100 km) |
9,7/5,9/7,3 |
9,8/5,9/7,3 |
emisja CO2 (g/km) | 171 |
190 |
Wartości zużycia paliwa i emisji spalin mają cel porównawczy w odniesieniu do poszczególnych typów pojazdów. Wartości spalania i emisji uzyskiwane są w warunkach laboratoryjnych dla określonego typu pojazdu a nie jego indywidualnej wersji. Rzeczywiste zużycie paliwa zależne jest m.in. od wyposażenia pojazdu, stylu jazdy, warunków drogowych, zwiększonej masy własnej pojazdu a także sposobu korzystania z wyposażenia technicznego (np. klimatyzacji), itp.
2.0 Turbo 240KM |
|
pojemność (cm3) | 1998 |
skrzynia biegów | 6-biegowa
manualna |
moc maks. (kW/KM przy obr/min.) | 177(240)/5600 |
moment obrotowy (Nm przy obr/min.) | 320/2400 |
prędkość maksymalna (km/h) | 244 |
przyspieszenie 0-100 km/h (sek.) | 6,4 |
przyspieszenie 80-120 km/h na 5. biegu (sek.) | 6,5 |
spalanie miasto/trasa/średnio (l/100 km) |
13,0/7,0/9,2 |
emisja CO2 (g/km) | 221 |
Wartości zużycia paliwa i emisji spalin mają cel porównawczy w odniesieniu do poszczególnych typów pojazdów. Wartości spalania i emisji uzyskiwane są w warunkach laboratoryjnych dla określonego typu pojazdu a nie jego indywidualnej wersji. Rzeczywiste zużycie paliwa zależne jest m.in. od wyposażenia pojazdu, stylu jazdy, warunków drogowych, zwiększonej masy własnej pojazdu a także sposobu korzystania z wyposażenia technicznego (np. klimatyzacji), itp.
Umów jazdę próbną Baikiem 3 i 5. Klienci zaskoczeni zrywnością samochodów!
03.2024
Zapraszamy na jazdę próbną! Zarejestrowaliśmy już BAIC 5 Turbo 177KM z 7‑biegową skrzynią DSG i BAIC Beijing 3 Turbo 136KM. Obydwa czterocylindrowe. Są gotowe do testu.
A dlaczego warto przed podpisaniem umowy zakupu samochodu? Klienci, którzy byli u konkurencyjnej marki MG, zauważają zrywność Baika 3 i szybszą skrzynię dwusprzegłową Baika 5, względem modeli konkurencji. Więcej w materiale BAIC czy MG.
Tel. 22 716 30 20. Autoryzowany dealer BAIC Warszawa. Zapraszamy!