Serwis dla Biznesu dla przedsiębiorców z parkiem już od pięciu samochodów Opel, Peugeot, Citroën, DS. Rabat jest nawet wyższy dla flot 51+ samochodów naszych marek. Jedna faktura na miesiąc z odroczonym do 21 dni terminem płatności i możliwością naprawy samochodów w większości polskich Autoryzowanych Stacji Obsługi OPEL / marek Stellantis. Serwis według norm producenta.
Flota 5 - 50 pojazdów |
Flota 51+ pojazdów |
|
Rabat na Oryginalne części Opel / Mopar | 10-15% |
10-20% |
Rabat na części Eurorepar i regenerowane (Circular Economy) W tej grupie mamy części do Opli, marek Stellantis, i innych marek (spoza grupy Stellantis) |
15% |
20% |
Stawka roboczogodziny (netto) Opel, Peugeot, Citroën |
260 zł |
240 zł |
Folder Programu Serwis dla Biznesu
Klucz dziewiętnastka, obecnie duży kaliber. Ze zdjęcia, jak i zasad programu Serwis dla Biznesu, wyziera zwrot w kierunku małych i średnich biznesów.
Firma lub osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą. Wymóg minimum: pięć samochodów marek Stellantis - Opel, Peugeot, Citroën, DS. Wiek i stan licznika tych samochodów - dowolny.
Korzystałeś z ASO poza programem, a spełniasz warunki. Przystąp, zapraszamy. Zakupiłeś/-aś właśnie samochody Opel, marek Stellantis do firmy? Tym bardziej.
Jeśli wcześniej byłeś zapisany do Service4Fleet, prawdopodobnie zaprosiliśmy Cię już do Serwisu dla Biznesu. Nota bene warunki są korzystniejsze niż były w Service4Fleet i wystarczy pięć samochodów (w S4F było dziesięć).
Zasięg programu jest ogólnopolski - możesz potem korzystać z rabatów Serwisu dla Biznesu w dowolnym ASO Opla / marek Stellantis w Polsce.
Przeglądy przewidziane planem obsługi jak i niespodziewane awarie. Mechanika, diagnostyka, elektronika, blacharstwo-lakiernictwo.
Roboczogodzina w Serwisie dla Biznesu jest o ok. 25% tańsza niż stawka rbh dla klienta indywidualnego (stan na dzień powstania materiału). Rabaty na części widać w tabeli. W czasach, gdy wizyta na przegląd w serwisie kosztuje około 1000 zł, zejście z tą kwotą o ok. 200 zł, przy braku praktycznie zobowiązań w programie, jest nie do pogardzenia. Jeszcze dostajemy specjalne traktowanie, lista korzyści poniżej.
Tak, jeśli we flocie masz nie tylko samochody Opel czy marek Stellantis, ale też innych producentów, to zapraszamy na ich serwis. Serwis dla Biznesu jest wielomarkowy, w asortymencie Eurorepar mamy części do samochodów innych marek. Tak na ten temat mówi dokument programu:
Obsługa samochodów Uczestnika, marek spoza grupy Stellantis, na preferencyjnych warunkach, uzgodnionych między Uczestnikiem [Tobą] a ASO, z wykorzystaniem części Eurorepar, poza niniejszym Programem.
![]() |
Specjalne ceny serwisu i części dla floty, na jedną fakturę w miesiącu. Płatność odroczona do 21 dni. |
![]() |
Dedykowana osoba kontaktowa koordynującą naprawy Twojej floty. Zbiorcza faktura na koniec miesiąca. |
![]() |
Odbiór samochodu do naprawy spod siedziby Twojej firmy i dostawa z powrotem do firmy po naprawie. Usługa door-to-door. Samochody zastępcze segmentu popularnego, premium, a nawet dostawcze. |
![]() |
Przechowalnia kół / opon |
![]() |
Serwis blacharski i lakierniczy dla floty |
![]() |
Serwis szyb dla Twojej floty |
![]() |
Priorytetowe przyjęcie pojazdu do przeglądu / naprawy |
![]() |
Szybka diagnoza usterek w Twojej flocie |
![]() |
Gwarancja satysfakcji Co to znaczy? Skontaktujemy się z Tobą w kilka dni po naprawie, aby zapytać jak oceniasz serwis floty Service4fleet. |
Zacznij od zamówienia usługi odbioru samochodu do serwisu. Oddzwonimy, uzgodnimy szczegóły.
Dixi-Car drugim dealerem w Polsce!
01.2025
Dixi-Car drugim największym dealerem KGM - SsangYong - BAIC w Polsce. Mieszkańcy Warszawy i Mazowsza kupują nasze samochody. Ile? W 2024 roku tylko z naszego salonu wyjeżdżało po 20-50 sztuk miesięcznie. Marki motoryzacyjne nowe w Polsce. Ale czy tyle osób mogłoby się mylić?
Gwarancja 5 lat na auta z Chin i Korei to jedno. Jednak wybór człowiek podejmuje po dotknięciu samochodu w salonie i po jeździe próbnej. Były to w 2024 roku decyzje na 'Tak'.
W Warszawie jest już cztrech dealerów BAIC. W 2024 roku byliśmy Top 1 dealerem w stolicy. Jako pierwsi wchodziliśmy na Mazowszu w nasze marki. Słyszeliśmy od klientów, że "z wami przynajmniej jest o czym porozmawiać".
Stoimy na pudle - z wymagającym (bariera językowa), nowym w Polsce produktem. Który jednak możemy z czystym sumieniem polecić.
Warszawa
Radom