SsangYong stosuje ocynk do zabezpieczenia blach nadwozia. W Polsce, na nowe samochody, SsangYong oferuje 6 lat gwarancji perforacyjnej bez limitu przebiegu. Natomiast jak zabezpieczenie antykorozyjne SsangYonga wypada na tle konkurencji? Mamy tu, jako dealer i autoryzowany serwis, obserwacje i przemyślenia.
Cynkowanie blach, które stosuje SsangYong, jest tą bardziej znaną metodą zabezpieczenia karoserii przed korozją. Drugą technologią przeciwko rdzy jest ecoating, w naszej ofercie stosuje ją marka BAIC.
Używane samochody SsangYong, które do nas trafiają z odkupu, miewają do 7-8 lat. Nie obserwujemy na nich ognisk korozji.
Klienci, w rozmowach w salonie, nie narzekają na zabezpieczenie antykorozyjne SsangYongów. Wielu wymienia dotychczasowego SsangYonga na nowego. Tylko powypadkowe, gdy blacharz dotyka migomatem blach - każda marka ma wtedy problem z korozją.
Standardowe zabezpieczenie antykorozyjne na europejskim poziomie - to opinia szefa recepcji ASO SsangYong Dixi-Car. Podobnie jak z mercedesowskimi silnikami - SsangYong stosuje sprawdzone, znane od lat, solidne rozwiązania - w przypadku zabezpieczania blach przed rudą jest to ocynk.
W Polsce jeździ trochę SsangYongów z drugiej połowy lat 2000. Nie zaobserwowaliśmy, by auta te odstawały blacharsko i lakierniczo od japończyków i samochodów europejskich z tamtego okresu.
Klimat w Seulu - w okresie zimowym, grudzień-luty, mamy przejścia przez zero stopni Celsjusza. Na minusie w nocy, na plusie w dzień. SsangYongi powstają tylko w Korei, ludzie, którzy je projektują i wytwarzają, są zaznajomieni z uciążliwościami zimy.
Jakość powłoki lakierniczej SsangYonga.
Struktura nadwozia SsangYonga Tivoli Grand.
Zobacz też:
SsangYong - czy warto? Zanim zdecydujesz
OFERTA DNIA
Tylu zamówień polski importer się nie spodziewał - i inne opinie o Torresie
08.2023
Aż trudno uwierzyć w pojemność bagażnika, która według katalogu wynosi 703 l. Po złożeniu foteli możemy dostać ponad 1600 l. To są możliwości, którymi Koreańczycy w tej kwestii dosłownie pozamiatali
– pisze na:Temat, 24.07.2023.
Wnętrze również zachwyca. Wygląda na czyste i nowoczesne. Po prawej stronie widoczny jest całkiem spory multimedialny ekran o przekątnej 12,3 cala. Poniżej – podobnie jak w Audi, 8-calowy wyświetlacz przeznaczony do sterowania klimatyzacją czy podgrzewaniem foteli.
– pisze WRC Premium. Motorsport & Beyond, 20.07.2023.
Torres zaskakuje komfortem jazdy (z przodu kolumny resorujące, z tyłu wielowahacz Multi-Link). Kabina pasażerska jest dobrze wyciszona zaś układ kierowniczy precyzyjnie reaguje na wykonywane manewry. Parkowanie ułatwiają przednie i tylne czujniki oraz kamera cofania, która wyróżnia się dobrą jakością obrazu.
– pisze Nowoczesna Flota, 27.07.2023.