SsangYong stosuje ocynk do zabezpieczenia blach nadwozia. W Polsce, na nowe samochody, SsangYong oferuje 6 lat gwarancji perforacyjnej bez limitu przebiegu. Natomiast jak zabezpieczenie antykorozyjne SsangYonga wypada na tle konkurencji? Mamy tu, jako dealer i autoryzowany serwis, obserwacje i przemyślenia.
Cynkowanie blach, które stosuje SsangYong, jest tą bardziej znaną metodą zabezpieczenia karoserii przed korozją. Drugą technologią przeciwko rdzy jest ecoating, w naszej ofercie stosuje ją marka BAIC.
Używane samochody SsangYong, które do nas trafiają z odkupu, miewają do 7-8 lat. Nie obserwujemy na nich ognisk korozji.
Klienci, w rozmowach w salonie, nie narzekają na zabezpieczenie antykorozyjne SsangYongów. Wielu wymienia dotychczasowego SsangYonga na nowego. Tylko powypadkowe, gdy blacharz dotyka migomatem blach - każda marka ma wtedy problem z korozją.
Standardowe zabezpieczenie antykorozyjne na europejskim poziomie - to opinia szefa recepcji ASO SsangYong Dixi-Car. Podobnie jak z mercedesowskimi silnikami - SsangYong stosuje sprawdzone, znane od lat, solidne rozwiązania - w przypadku zabezpieczania blach przed rudą jest to ocynk.
W Polsce jeździ trochę SsangYongów z drugiej połowy lat 2000. Nie zaobserwowaliśmy, by auta te odstawały blacharsko i lakierniczo od japończyków i samochodów europejskich z tamtego okresu.
Klimat w Seulu - w okresie zimowym, grudzień-luty, mamy przejścia przez zero stopni Celsjusza. Na minusie w nocy, na plusie w dzień. SsangYongi powstają tylko w Korei, ludzie, którzy je projektują i wytwarzają, są zaznajomieni z uciążliwościami zimy.
Jakość powłoki lakierniczej SsangYonga.
Struktura nadwozia SsangYonga Tivoli Grand.
Zobacz też:
SsangYong - czy warto? Zanim zdecydujesz
OFERTA DNIA
78% Kupujących nowe auto wg Otomoto szuka Automatu. Mamy to!
02.2023
78% Kupujących nowe auto wg Otomoto szuka auta z automatyczną skrzynią biegów. Mamy to! SsangYong to producent SUV‑ów i crossoverów z Korei. Każdy z modeli jest dostępny z automatem. Na wyprzedaży rocznika 2023 korzyść do 33 000 zł.
I mamy te samochody - są w salonie Dixi-Car od ręki. SsangYong odnotował w Polsce w 2022 roku 400-procentowy wzrost sprzedaży. Co ciekawe, premiera 2023 - nowy Torres - został pokazany w Polsce jako pierwszym kraju w Europie.
Duża marka koreańska w Polsce. Na dodatek specjalizująca się w samochodach z automatycznymi skrzyniami biegów. Zgodnie z preferencjami kupujących nakreślonymi przez Otomoto na podstawie wyszukiwań w tym portalu.
SsangYong to najstarszy producent SUV-ów i crossoverów z Korei, a samochody nowe mają korzystne ceny i 5 lat gwarancji (na Musso i Torresa eVX - 7 Lat Gwarancji). Dodatkowo opcje 4WD, Automatyczna skrzynia, LPG (instalacja dedykowana do samochodu przez importera).
Źródło: Szukamy tanich, używanych samochodów i marzymy o nowych SUVach - OTOMOTO prezentuje motoryzacyjne trendy z 2022 roku. Otomoto.pl