Długość nadwozia Rocks'a: 3676 mm
Szerokość (lusterka rozłożone/złożone): 1876 mm / 1698 mm
Wysokość: 1532 mm
Rozstaw osi: 2385 mm
Rozstaw kół (przednia / tylna oś): 1396 mm / 1404 mm
Średnica zawracania (między ścianami / między krawężnikami): 10,6 m / 10,3 mm
Pojemność bagażnika (standardowo / przy złożonym oparciu tylnej kanapy po linię dachu): 206 l / 1013 l.
Wersja z fabryczną instalacją LPG: 151 l / 958 l
Pojemność zbiornika paliwa: 32 l. Pojemność fabrycznego zbiornika LPG 24,8 l
Koła i opony:
1.0 75KM |
1.0 75KM LPG |
1.0 75KM |
|
pojemność (cm3) | 999 |
999 |
999 |
paliwo | benzyna | benzyna / LPG | benzyna |
skrzynia biegów | 5-bieg.
manualna |
5-biegowa
manualna |
5-bieg. Easytronic |
moc maks. (kW/KM przy obr/min.) | 55/75/6500 |
55/75/6500 54/73/6500 - jazda na LPG |
55/75/6500 |
moment obrotowy (Nm przy obr/min.-1) | 95/4500 |
95/4500 92/4500 - jazda na LPG |
95/4500 |
prędkość maksymalna (km/h) | 168 |
168 |
168 |
przyspieszenie 0-100 km/h (sek.) | 14,0 |
15,0 |
15,0 |
przyspieszenie 80-120 km/h na 5. biegu (sek.) | 23,9 |
24,9 |
- |
spalanie trasa/miasto/średnio (l/100 km) |
4,2/5,6/4,7 4,0/5,2/4,41 |
4,1/5,8/4,7 - na benzynie 5,2/7,1/5,9 - na LPG |
4,1/5,6/4,6 |
emisja CO2 (g/km) | 106 1011 |
108 - na gazie 95 - na benzynie |
105 |
1 z systemem Start&Stop
Wartości zużycia paliwa i emisji spalin mają cel porównawczy w odniesieniu do poszczególnych typów pojazdów. Wartości spalania i emisji uzyskiwane są w warunkach laboratoryjnych dla określonego typu pojazdu a nie jego indywidualnej wersji. Rzeczywiste zużycie paliwa zależne jest m.in. od wyposażenia pojazdu, stylu jazdy, warunków drogowych, zwiększonej masy własnej pojazdu a także sposobu korzystania z wyposażenia technicznego (np. klimatyzacji), itp.
Fot. 1: komora silnika KARL-a. Fot. 2: cewki bezpośrednio na świecach zapłonowych - brak zawodnych kabli wysokiego napięcia.
W Niemczech KARL ROCKS był dostępny w wersji z fabryczną instalacja gazową, zasilaną propanem butanem. W Polsce sprzedawana była w salonach Corsa LPG.
BAIC 7 - już umawiamy jazdy testowe. Zapraszamy!
03.2024
Jest samochód demonstracyjny! Zarejestrowaliśmy BAIC Beijing 7 Turbo 177KM z 7‑biegową skrzynią DSG. Gotowy do jazdy testowej.
A dlaczego warto odbyć jazdę próbną przed podpisaniem umowy zakupu samochodu? Klienci, którzy byli u konkurencyjnej marki MG, zauważają zrywność Baików i szybszą automatyczną skrzynię dwusprzegłową, względem modeli konkurencji. Więcej w materiale BAIC czy MG.
Tel. 22 716 30 20. Autoryzowany dealer BAIC Warszawa. Zapraszamy!