Fotki KARLa z pokazu dla dealerów zorganizowanego w maju 2015 przed biurowcem importera, General Motors Polska. Bogata wersja. Za chwilę KARL w sprzedaży w Dixi-Car.
KARL ładny, ale za nim postaci. Kto to taki? Dyrektorzy dilerstw podziwiają produkt, który przyjdzie im sprzedawać za chwilę.
klosz tylnej lampy, ciekawy projekt, tradycyjne żarówki.
W KARLu znów tradycyjna deska, nawet bardziej rozbudowana niż by na to wskazywała wielkość samochodu.
Przetłoczenia na burtach, tych nie brakuje w KARLu.
Brązy, skóra, klimatronik - bogata wersja.
Klapa bagażnika wizualnie cięższa, niż by to wynikało w rozmiarów pojazdu. A ciężki znaczy solidny. Bagażnik 206 - 1013 l. Metr sześcienny przy złożonej tylnej kanapie.
Mało który samochód tak ładnie prezentuje sie z góry jak KARL.
Logo Opla na tylnej klapie wystaje zgodnie z najnowszym trendem.
Środkowisko, w jakim pracuje importer to jak widać nie złote klamki, lecz pospolity biurowiec, kostka bauma i tani samochodzik (z silnikiem 1.0 75KM).
Ładne? Chyba tak.
Tylu zamówień polski importer się nie spodziewał - i inne opinie o Torresie
08.2023
Aż trudno uwierzyć w pojemność bagażnika, która według katalogu wynosi 703 l. Po złożeniu foteli możemy dostać ponad 1600 l. To są możliwości, którymi Koreańczycy w tej kwestii dosłownie pozamiatali
– pisze na:Temat, 24.07.2023.
Wnętrze również zachwyca. Wygląda na czyste i nowoczesne. Po prawej stronie widoczny jest całkiem spory multimedialny ekran o przekątnej 12,3 cala. Poniżej – podobnie jak w Audi, 8-calowy wyświetlacz przeznaczony do sterowania klimatyzacją czy podgrzewaniem foteli.
– pisze WRC Premium. Motorsport & Beyond, 20.07.2023.
Torres zaskakuje komfortem jazdy (z przodu kolumny resorujące, z tyłu wielowahacz Multi-Link). Kabina pasażerska jest dobrze wyciszona zaś układ kierowniczy precyzyjnie reaguje na wykonywane manewry. Parkowanie ułatwiają przednie i tylne czujniki oraz kamera cofania, która wyróżnia się dobrą jakością obrazu.
– pisze Nowoczesna Flota, 27.07.2023.