Mały Opel KARL ma z tyłu kanapę dwu- lub trzyosobową w zależności od wersji wyposażenia. Jest to więc samochód 4- lub 5-osobowy. W skrajnym przypadku do wnętrza mieści się jednak 6 osób (foto poniżej)...
Fabrycznie wygląda to tak:
Kanapa 2-osobowa jest składana, ale nie dzielona. Są na niej dwa pasy bezpieczeństwa i dwa zagłówki. Kanapa 3-osobowa jest składana i dzielona w proporcji 40/60. Ma trzy pasy i trzy zagłówki. Szczegóły w cenniku PDF, po prawej.
Teraz jak to wygląda w praktyce...

W praktyce w Oplu KARL mieści się 6 osób.
6 twarzy w kabinie KARLa - twarzy uśmiechniętych, więc nie może im być ciasno. Jeśli się dobrze przyjrzeć, to w samochodzie może jest nawet 8 osób...

Jeden z Najdłużej działających Serwisów OPEL w Warszawie
11.2025
Wydaje się, że Dixi‑Car Plaza, a wcześniej Dixi-Car, jest jedną z najdłużej działających obecnie Stacji specjalizujących się w Obsłudze samochodów OPEL w Warszawie. Doświadczenie załogi ma ogromne znaczenie. Szczególnie w serwisie znajomość marki, jej niuansów, wpływają na jakość, szybkość i skuteczność.
I temat dotyka tak umiejętności skutecznej naprawy za pierwszym razem, ale przede wszystkim doświadczenia diagnostycznego, działań prewencyjnych, umiejętności pozyskania części, gdy w fabrykach są czasowe braki, dbanie o terminowość.
Dixi-Car Plaza działa w podobnym składzie od blisko 30 lat. Część ekipy jest z firmą od samego początku, tj. roku 1998.
Byliśmy stabilnym autoryzowanym serwisem Opla we współpracy z koncernami General Motors, PSA, Stellantis. Teraz obraliśmy ścieżkę serwisu niezależnego, jednak specjalizującego się. Napawa nas to dumą.
Jednocześnie idziemy z duchem zmian w motoryzacji. Od 2023 roku jesteśmy autoryzowanym dealerem i serwisem koreańskiej marki Ssangyong by KGM, a od początku 2024 r. także chińskiej marki BAIC.