VAN |
Tour VAN (5-osobowy z pełnym odliczeniem VAT) |
Tour (5- lub 7-osobowy) |
||||||||
długość, wysokość nadwozia | L1H1 |
L1H2 |
L2H1 |
L2H2 |
L1H1 |
L1H2 |
L2H1 |
L1H1 | L2H1 | L1H2 |
pojemność bagażnika w m3 | 3,4 (3,8) |
4,0 (4,4) |
4,2 (4,6) |
5,0 (5,4) |
0,8 (3,2) |
b.d. | b.d. |
0,8 (3,2) | b.d. | b.d. |
L1 - normalna długość, L2 - wydłużony
H1 - normalna wysokość, H2 - podwyższony
W nawiasach ( ) podajemy dane przy złożonym oparciu siedzenia (siedzeń) pasażera.
1.3 CDTI 90KM |
1.6 CDTI 90KM |
1.6 CDTI 90KM |
1.6 CDTI 105KM |
2.0 CDTI 135KM |
|
typ silnika | Diesel |
Diesel |
Diesel |
Diesel |
Diesel |
pojemność (cm3) | 1248 |
1598 |
1598 |
1598 |
1956 |
skrzynia biegów | 5-biegowa
manualna |
6-biegowa
manualna |
5-bieg. automat. Easytronic |
6-biegowa
manualna |
6-biegowa
manualna |
Czy dostępny system Start&Stop | tak | tak | tak | tak | tak |
moc maks. (kW/KM przy obr/min.) | 66(90)/4000 |
66(90)/4000 |
66(90)/4000 |
77(105)/4000 |
99(135)/3500 |
moment obrotowy (Nm przy obr/min.) | 200/1500 |
290/1500 |
290/1500 |
290/1500 |
320/1500 |
spalanie trasa/miasto/średnio (l/100 km) |
4,2/5,9/4,8 (4,2/6,5/5,0) |
4,9/6,2/5,4 (4,9/6,9/5,7) |
4,9/5,6/5,1 (4,9/6,4/5,5) |
4,9/6,2/5,3 (4,9/6,9/5,6) |
5,1/6,6/5,7 (5,1/7,2/5,9) |
emisja CO2 (g/km) | 127 (134) |
143 (151) |
135 (144) |
141 (148) |
150 (156) |
W nawiasach okrągłych ( ) podano dane dla wersji silnika bez systemu Start&Stop.
Dane o spalaniu dotyczą wersji L1H1, czyli o standardowej długości i wysokości nadwozia.
Wartości zużycia paliwa i emisji spalin mają cel porównawczy w odniesieniu do poszczególnych typów pojazdów. Wartości spalania i emisji uzyskiwane są w warunkach laboratoryjnych dla określonego typu pojazdu a nie jego indywidualnej wersji. Rzeczywiste zużycie paliwa zależne jest m.in. od wyposażenia pojazdu, stylu jazdy, warunków drogowych, zwiększonej masy własnej pojazdu a także sposobu korzystania z wyposażenia technicznego (np. klimatyzacji), itp.
1.4i 90KM z systemem Start&Stop |
1.4i 90KM |
1.4 CNG 120KM |
|
typ silnika | benzyna |
benzyna |
benzyna + gaz ziemny (CNG) |
pojemność (cm3) | 1364 |
1364 |
1364 |
skrzynia biegów | 5-biegowa
manualna |
5-biegowa
manualna |
6-biegowa
manualna |
moc maks. (kW/KM przy obr/min.) | 70(95)/6000 |
70(95)/6000 |
88(120)/5000 |
moment obrotowy (Nm przy obr/min.) | 127/4500 |
127/4500 |
206/3000 |
spalanie trasa/miasto/średnio (l/100 km) |
5,8/9,4/7,1 |
5,8/10,1/7,4 |
Zużycie gazu ziemnego (CNG): |
emisja CO2 (g/km) | 148 |
171 |
przy jeździe na CNG: 134 na benzynie: 173 |
Dane o spalaniu dotyczą wersji L1H1, czyli o standardowej długości i wysokości nadwozia.
Wartości zużycia paliwa i emisji spalin mają cel porównawczy w odniesieniu do poszczególnych typów pojazdów. Wartości spalania i emisji uzyskiwane są w warunkach laboratoryjnych dla określonego typu pojazdu a nie jego indywidualnej wersji. Rzeczywiste zużycie paliwa zależne jest m.in. od wyposażenia pojazdu, stylu jazdy, warunków drogowych, zwiększonej masy własnej pojazdu a także sposobu korzystania z wyposażenia technicznego (np. klimatyzacji), itp.
Umów jazdę próbną Baikiem 3 i 5. Klienci zaskoczeni zrywnością samochodów!
03.2024
Zapraszamy na jazdę próbną! Zarejestrowaliśmy już BAIC 5 Turbo 177KM z 7‑biegową skrzynią DSG i BAIC Beijing 3 Turbo 136KM. Obydwa czterocylindrowe. Są gotowe do testu.
A dlaczego warto przed podpisaniem umowy zakupu samochodu? Klienci, którzy byli u konkurencyjnej marki MG, zauważają zrywność Baika 3 i szybszą skrzynię dwusprzegłową Baika 5, względem modeli konkurencji. Więcej w materiale BAIC czy MG.
Tel. 22 716 30 20. Autoryzowany dealer BAIC Warszawa. Zapraszamy!