wymiary nadwozia w mm
wymiary bagaznika w mm
Pojemność bagażnika do drugiego rzędu siedzeń, z zasuniętą roletą (do linii szyb) - 650 litrów
Maksymalna pojemność przy położonym 2. rzędzie siedzeń (i trzecim, jeśli występuje), po dach - 1860 litrów
Szerokość między nadkolami - 1057 mm
Zbiornik paliwa
Benzyna, olej napędowy - 58 l
LPG - 86,6 l całkowita pojemność / 60 l pojemności użytkowej przy napełnieniu 80%
Gaz ziemny CNG - 25 kg/15 litrów
Masy
Masa własna (w zależności od wersji): 1 538 – 1 767 kg
Dopuszczalna masa całkowita (w zależności od wersji): 2 285 – 2 470 kg
Ładowność (w zależności od wersji): 588 – 707 kg
Dopuszczalne obciążenie dachu: 75 kg (100 kg z systemem belek)
Średnica zawracania
Między krawężnikami: 11,4 m
Między ścianami: 11,9 m
Fabrycznie stosowane opony
215/60R16 ● 225/50R17 ● 235/45R18 ● 235/40R19
Po liftingu - od modelu 2017.
Dane w tabeli dotyczą wersji "standardowych", tzn. z normalnymi oponami. Wersje z oponami o obniżonych oporach toczenia mają lepsze osiągi, niższe spalanie.
1.4 Turbo 120KM |
1.4 Turbo 140KM |
1.4 Turbo 140KM LPG |
1.6 CNG Turbo 150KM |
1.6 Turbo 170KM |
1.6 Turbo 200KM |
|
---|---|---|---|---|---|---|
paliwo | benzyna |
benzyna |
benzyna /LPG | gaz ziemny (CNG) |
benzyna, wtrysk bezpośredni | benzyna, wtrysk bezpośredni |
pojemność (cm3) | 1364 |
1364 |
1364 | 1598 |
1598 | 1598 |
czy system Start&Stop? | opcja | opcja ze skrzynią manualną | tak | |||
skrzynia biegów | 6-bieg.
manualna
|
6-bieg.
manualna/6-bieg. automat. |
6-bieg. manual. | 6-bieg.
manual. |
6-bieg. automat | 6-bieg. manual |
moc maks. (kW/KM przy obr/min.) | 88(120) / 4200-6000 |
103(140) / 4900-6000 |
103(140) / 4900-6000 |
110(150) / 5000 |
125(170) /4750-6000 | 147(200) /5500 |
moment obrotowy (Nm przy obr/min.) | 200 / 1850-4200 |
200 / 1850-4900 |
200 / 1850-4900 |
210 / 2300 |
260 /1650-4500 | 280 /1650-5000 |
prędkość maksymalna (km/h) | 190 1921 |
200 2021 (197) |
195 | 200 |
208 | 220 |
przyspieszenie 0-100 km/h (sek.) | 11,9 11,81 |
10,8 |
11,8 | 11,5 |
9,6 | 8,8 |
przyspieszenie 80-120 km/h na 5. biegu (sek.) | 11,9 11,71 |
11,9 11,71 |
13,5 | 16,8 | 8,3 | |
spalanie trasa/miasto/średnio (l na 100 km) | 5,7/8,5/6,8 |
5,7/8,5/6,8 |
na benzynie |
3,9/6,7/5,0 kg 6,0/10,3/7,6 m3 |
6,5/10,4/7,9 | 6,2/8,8/7,2 |
emisja CO2 (g/km) | 156 1511 |
156 1511 (160) |
159 na benz. 149 na LPG |
136 |
182 | 168 |
1 Z systemem Start&Stop
W nawiasach dane dla skrzyni automatycznej.
Wartości zużycia paliwa i emisji spalin mają cel porównawczy w odniesieniu do poszczególnych typów pojazdów. Wartości spalania i emisji uzyskiwane są w warunkach laboratoryjnych dla określonego typu pojazdu a nie jego indywidualnej wersji. Rzeczywiste zużycie paliwa zależne jest m.in. od wyposażenia pojazdu, stylu jazdy, warunków drogowych, zwiększonej masy własnej pojazdu a także sposobu korzystania z wyposażenia technicznego (np. klimatyzacji), itp.
Po liftingu - od modelu 2017.
Dane w tabeli dotyczą wersji "standardowych", tzn. z normalnymi oponami. Wersje z oponami o obniżonych oporach toczenia mają lepsze osiągi, niższe spalanie.
1.6 CDTI 120KM |
1.6 CDTI 134KM |
2.0 CDTI 130KM |
2.0 CDTI 170KM |
|
---|---|---|---|---|
pojemność (cm3) | 1598 | 1598 | 1956 | 1956 |
czy system Start&Stop? | tak | tak | tak ze skrzynią manualną | |
skrzynia biegów | 6-bieg. manual. | 6-bieg. manual. | 6-bieg. automat. | 6-bieg. manual./6-bieg. automat. |
moc maks. (kW/KM przy obr/min.) | 88(120) /4000 | 99(134) /3500-4000 | 96(130) /3750 | 125(170) / 3750 |
moment obrotowy (Nm przy obr/min.) | 320/2000 | 320/2000 | 300 /1500-2750 | 400 / 1750-2500 |
prędkość maksymalna (km/h) | 186 | 191 | 190 | 208 (205) |
przyspieszenie 0-100 km/h (sek.) | 12,7 | 11,6 | 12,2 | 9,8 (10,1) |
przyspieszenie 80-120 km/h na 5. biegu (sek.) | 11,9 | 11,9 | 8,9 | |
spalanie trasa/miasto/średnio (l/100 km) | 4,2/5,6/4,7 | 4,2/5,6/4,7 | 4,8/8,2/6,1 | 4,5/6,4/5,2 (4,8/8,2/6,1) |
emisja CO2 (g/km) | 125 | 125 | 161 | 137 (161) |
W nawiasach dane dla skrzyni automatycznej.
Wartości zużycia paliwa i emisji spalin mają cel porównawczy w odniesieniu do poszczególnych typów pojazdów. Wartości spalania i emisji uzyskiwane są w warunkach laboratoryjnych dla określonego typu pojazdu a nie jego indywidualnej wersji. Rzeczywiste zużycie paliwa zależne jest m.in. od wyposażenia pojazdu, stylu jazdy, warunków drogowych, zwiększonej masy własnej pojazdu a także sposobu korzystania z wyposażenia technicznego (np. klimatyzacji), itp.
Wraz z normą emisji Euro 6.2, która obowiązuje nowe samochody od ok. połowy 2018 r. - więcej - zmieniła się metodyka pomiaru emisji - z NEDC na WLTP. Nagle wzrosła w tabelkach z danymi technicznymi emisja CO2. Realne spalanie niewiele się jednak zmieniło. Wyjaśniamy dlaczego...
Ze strony klientów flotowych mogą się pojawiać pytania typu „dlaczego wzrosła emisja średnia CO2 (wyrażona w g/km), a my mamy np. restrykcyjne limity dla tego parametru?” Poniżej wyjaśniamy, o ile wzrosła i jak zmieniła się metodologia pomiaru.
przygotowane przez niezależną firmę na zlecenie Ministerstwa Transportu Danii. Przebadano Zafirę Diesel w dwóch różnych wersjach.
I test
II test (inna wersja Zafiry)
Więcej na stronie 19 raportu. W raporcie również porównania modeli innych marek.
Zobacz także
BAIC 7 - już umawiamy jazdy testowe. Zapraszamy!
03.2024
Jest samochód demonstracyjny! Zarejestrowaliśmy BAIC Beijing 7 Turbo 177KM z 7‑biegową skrzynią DSG. Gotowy do jazdy testowej.
A dlaczego warto odbyć jazdę próbną przed podpisaniem umowy zakupu samochodu? Klienci, którzy byli u konkurencyjnej marki MG, zauważają zrywność Baików i szybszą automatyczną skrzynię dwusprzegłową, względem modeli konkurencji. Więcej w materiale BAIC czy MG.
Tel. 22 716 30 20. Autoryzowany dealer BAIC Warszawa. Zapraszamy!