Sumę zaczynającą się od cyfry 1 wydał klient radomskiego Opla na nową Zafirę! Ale ma wszystko: LEDy z przodu i z tyłu, okno panoramiczne, skórę, zrywny silnik 1.6 Turbo 200 KM, nie mówiąc już o zestawie IntelliLink w środku, czy systemie OnStar (obecnie OpelConnect). Polakierowana na biało. Piękna, szybka i bogata. Zobacz zdjęcia. Chcesz podobną? Dzwoń!
W bogatej wersji Elite Zafiry C klient dostał m. in. bi-LED-owe reflektory z AFL i światła przeciwmgielne. Lusterka boczne lakierowana pół na pół białym, czarnym lakierem. Nadwozie klient wybrał białe, bo 200-konny silnik. Samochód kupiony w Dixi-Car Radom.
Mimo, że to już i tak bogata Zafira Elite, klient domówił dodatkowe wyposażenie za ok. 20 tys. zł, składa się nań:
Czarne alufelgi 18-calowe, 5 podwójnych ramion (kod opcji PZJ) z oponami 235/45R18.
200-konną Zafirę wyróżnia podwójny układ wydechowy z chromowanymi końcówkami rur. W zderzaku czujniki parkowania. Lampy tylne w technologii LED.
Zegary nowej Zafiry. Po lewej stronie kierownicy przyciski tempomatu z ogranicznikiem prędkości; po prawej - zestaw głośnomówiący. Na konsoli środkowej wyświetlacz dotykowy zestawu audio Navi 950 IntelliLink. Gniazdo USB 2.1 A. Poniżej panel sterowania dwustrefową klimatyzacją elektroniczną z czujnikiem wilgoci i czujnikiem automatycznej recylkulacji.
Do dobrego radia mamy antenę "płetwę rekina" na dachu. Lakierowaną w kolorze nadwozia. Sportowe przetłoczenie na drzwiach.
Światłoczułe lusterko wsteczne z przyciskami OnStar - obecnie jest nowy system OpelConnect..
Emblemat "Turbo" na tylnej klapie. Zafira z silnikiem 1.6 200KM. Zobacz osiągi.
18-calowa, lakierowana na czarno, aluminiowa felga. 5 podwójnych ramion. Opony 235/45R18 made in Poland. Wentylowane tarcze hamulcowe przedniej osi.
Dach panoramiczny, skórzana, perforowana tapicerka. Między przednimi fotelami nowej Zafiry C widać szyny FlexRail z przesuwanym podłokietnikiem. W podłokietniku schowki.
Przednia szyba panoramiczna.
Okno dachowe przedłuża panoramiczną szybę przednią.
Drugi rząd siedzeń z fotelami klubowymi - konfiguracja 3-miejscowa lub 2-miejscowa z podłokietnikiem-stolikiem i miejscem na łokcie po obu stronach - suwające się w bok siedziska). Nad kanapą okno dachowe. Skórzana tapicerka. Za drugim rzędem siedzeń chowane w podłodze bagażnika jeszcze dwa fotele, czyli jest to wersja 7-osobowa (w Zafirze C mamy do wyboru wersje 5- lub 7-osobowe).
W zderzaku przednim nowej Zafiry fabryczne sensory parkowania. Pod szkłami reflektorów przedłużenia chromowanej listwy grilla chłodnicy. Zobacz osiągi.
OFERTA DNIA
Zobacz także
Tylu zamówień polski importer się nie spodziewał - i inne opinie o Torresie
08.2023
Aż trudno uwierzyć w pojemność bagażnika, która według katalogu wynosi 703 l. Po złożeniu foteli możemy dostać ponad 1600 l. To są możliwości, którymi Koreańczycy w tej kwestii dosłownie pozamiatali
– pisze na:Temat, 24.07.2023.
Wnętrze również zachwyca. Wygląda na czyste i nowoczesne. Po prawej stronie widoczny jest całkiem spory multimedialny ekran o przekątnej 12,3 cala. Poniżej – podobnie jak w Audi, 8-calowy wyświetlacz przeznaczony do sterowania klimatyzacją czy podgrzewaniem foteli.
– pisze WRC Premium. Motorsport & Beyond, 20.07.2023.
Torres zaskakuje komfortem jazdy (z przodu kolumny resorujące, z tyłu wielowahacz Multi-Link). Kabina pasażerska jest dobrze wyciszona zaś układ kierowniczy precyzyjnie reaguje na wykonywane manewry. Parkowanie ułatwiają przednie i tylne czujniki oraz kamera cofania, która wyróżnia się dobrą jakością obrazu.
– pisze Nowoczesna Flota, 27.07.2023.